Kirjoittaja Aihe: Mob Psycho 100: Greatest Psychic of the 21st Century vs Worst Woman Ever (K-11, Reigen/OC, humor, adventure, romance) 5. luku 5.6.  (Luettu 1025 kertaa)

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Nimi: Greatest Psychic of the 21st Century vs Worst Woman Ever
Fandom: Mob Psycho 100
Ikäraja: K-11
Genret: humor, romance, supernatural, adventure
Paritus: Reigen Arataka/OC nimeltä Fumi Fonda 

Summary: Uusi asiakas, ökyrikas pohatta, saapuu Reigenin Henkiä ja muuta sellaista –konsultointitoimistoon. Hän väittää, että paha henki seurailee hänen tekemisiään. Reigen ja hänen alipalkattu apulaisensa Mob ryhtyvät selvittämään, mistä on kyse. Samalla heidän pitäisi suojella pohatan sanavalmista, ärsyttävää ja (ehkä) ahnetta kihlattua, joka voi olla yksi pahan hengen kohteista. 

Btw: Jos kirjoitat Google-kääntäjään the Spirits and Such Consultation Office, suomennos on seuraava:
alkoholijuomia ja tällaista konsultointitoimistoa.


Ensinnäkin, minä olen tavallaan lääkäri


Reigenin työpöydän toisella puolella istui mies, jolla oli hyvin istuva tumma puku, kallis rannekello ja siisti hiustyyli harmaista haituvista huolimatta. Viimeinen vahvistus miehen syvistä taskuista johtui sohvalla odottavasta kauniista naisesta, joka oli miestä vähintään kaksikymmentä vuotta nuorempi. Tuollainen uhkea mallikaunotar oli tuollaisen kääkän kanssa vain rahan vuoksi.

Reigen puri kieltään estääkseen itseään virnistämästä. Jättipotti!

 ”Kröhöm… Joten, minkälaisesta ongelmasta on kyse?” Reigen kysyi tasaisella äänellä. Hetken hänestä tuntui kuin hän olisi lääkäri. Tavallaan hän olikin.

Pohatta veti syvään henkeä ja puhui Kansain murteella:
 ”Tämä on viimeinen oljenkorteni. En todellakaan uskonut, että vielä jonain päivänä astelisin tällaiseen paikkaan. Mutta mikään muu ei ole huojentanut olotilaani. Katsokaas kun… Olen jo melkein kuukauden ajan tuntenut, että jokin pimeä seuraa minua jatkuvasti.”

Reigen vilkaisi vaivihkaa Dimpleä, joka vastasi katseeseen:
 ”En aisti mitään yliluonnollista. Vanhuudenhöperö ukko. Luultavasti todella tarvitsee hierojaa.”

Mainiota.

Mob ei ollut vielä paikalla, koska hän oli koulussa. Siispä oli hyvä, ettei tämänkertainen asiakas ollut oikeasti tekemisissä hengen tai haamun tai jonkin muun rumiluksen kanssa.

 ”Kertokaahan vähän lisää”, Reigen pyysi ammattimaisesti ja oli naputtelevinaan jotakin tietokoneelle. Suurin osa hänen asiakkaistaan aloitti kertomalla, että tämä oli ensimmäinen kerta ”tällaisessa paikassa”. Ihan kuin Reigen pyörittäisi jotakin likaista bisnestä.

 ”Tuota… Minulla on tunne, että joku katselee minua jatkuvasti”, mies kertoi, ”öisin kuulen outoja kaukaisia ääniä. Usein minut vain valtaa tunne, että jokin uhka on lähellä.”

Reigen nyökytteli hymisten päätään ja tuumasi, että luultavasti miehen kihlattu se vain laskeskeli öisin rahojaan ja ukko pelkäsi kuolemaa.

 ”Oletteko nähnyt mitään epäilyttävää?” Reigen kysyi ja hieroi mietteliäästi leukaansa. Hänen teki myös mieli kysyä, että olihan mies hankkinut avioehdon.

Mies pudisti päätään.

 ”En varsinaisesti, mutta viime yönä joku oli jättänyt etuovemme auki. Vartijani huomasivat asian toki pian, mutta valvontakameroissa ei näkynyt ketään.”

Luultavasti naikkosen rakastettu se vain livahti pakoon.

 ”Hmm, hmm”, Reigen tuumi ja nousi seisomaan, ”kuulostaa siltä, että minun kannattaisi vierailla teidän kotonanne.”

Hän ottaisi Mobin mukaan siltä varalta, että kyseessä olisikin jokin oikea tapaus.

 ”Visiitti tosin maksaa hieman enemmän kuin pelkkä toimistomaksu”, Reigen totesi ja vilkaisi asiakasta. Mahtavaa, kotikäynnit toivat aina vähän lisää mainetta ja mammonaa. Tällainen varakas asiakas saattaisi houkutella lisää rikkaita Reigenin luokse.

”Selvähän se”, mies sanoi huojentuneesti.

 ”Hetkinen nyt!”

Reigen hätkähti ja käännähti katsomaan naista, joka oli toistaiseksi odottanut sohvalla vaitonaisena.

 ”Sora-san, kultaseni, et kai sinä tosissasi usko tuota paskanjauhajaa?” nainen kysyi kovaa ja nousi myös seisomaan. Hänellä oli osittain läpikuultava vartalonmyötäinen kotelomekko ja sangen kookas povi. Ja kova ääni.

”Täyttä potaskaa. Minä tarkistin hänen taustojaan, ja hänestä on liikkunut epäilyttäviä huhuja ja meemejä. Hän on pelkkä huijari!”

Reigen kohotti kulmiaan. Noin kauniiksi naiseksi tällä oli melko karkea puhetapa.

 ”Huijari? Minäkö?” Reigen kysyi painottaen joka tavua ja asteli lähemmäs naista. ”Neiti hyvä, en todellakaan tee tätä työtä rahasta. Liksani eivät ole suuret. En todellakaan halua hyötyä muista ihmisistä. Rakastan tätä duunia.”

Nainen kohotti uhmakkaasti leukaansa.

 ”Vihjaatko jotakin?”

”En”, Reigen vastasi hymyillen tietäväisesti.

”Todista sitten, että olet oikea psyykikko”, nainen vaati ja heilautti pitkät mustat hiuksensa Reigenin kasvoille kääntyessään. Nainen istui takaisin sohvalle ja risti sekä jalat että kädet.

Todista itse, että olet tosissasi tuon vanhuksen kanssa.

”Täällä ei ole tällä hetkellä yliluonnollisia olentoja”, Reigen sanoi tyynesti. ”Ei ainakaan pahansuopia”, hän lisäsi ja hymyili Dimplelle.

”Kuinka sopivaa”, nainen tuhahti.

”Ah, tästä tulikin mieleeni”, pohatta sanoi, ”Fumi-kultaseni on tietysti mahdollisessa vaarassa myös. Olen palkannut hänelle omat henkivartijat, mutta he ovat aivan tavallisia vartijoita. Haluaisin ostaa hänelle oman henkivartijan, ymmärrätte varmaan... Olisiko mahdollista, herra Arataka, että te seuraisitte Fumiani siihen asti, että paha henki on karkotettu?”

Reigen oli tukehtua teehensä. Sohvalla istuva nainen kirosi ääneen.
« Viimeksi muokattu: 05.06.2019 12:23:11 kirjoittanut Röhkö »
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

The Mind

  • ***
  • Viestejä: 174
Jesh, Mob Psychoa Finissä! :o
Tämähän on tervetullutta. Lisäksi vaikuttaa siltä, että tämähän on ihan sarjan hengessä tehtyä settiä.

Lainaus
Reigen ja hänen alipalkattu apulaisensa
No äläpä, jo tämä sai minut hymyilemään.

Olit saavuttanut jotain tosi reigenmäistä. Tyypillä on semmoinen hieman pessimistisen sarkastinen (?) asenne elämään, ja tykkään, miten Reigenin ajatukset tässä oli just sitä + tietty miettii, miten saisi rahaa.
Lainaus
oli naputtelevinaan jotakin tietokoneelle.
Mä niin näen tän :::D

Jatkoa vaan!

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
A/N: Kiitos kommentista, The Mind! Reigen on rakkautta! <3


Toiseksi, koulut kannattaa silti käydä


Karkea suola lensi ilman halki.

 ”Ja tuonko pitäisi auttaa?” kysyi Fumi Fonda halveksivalla äänellä.

”Jep”, Reigen vastasi ja viskasi uuden kourallisen suolaa isoa tammiovea kohti ja mutisi samalla siansaksaa eli ”torjuntakirousta”.

Fumi Fonda naksautti kieltään. Hän asui tässä isossa paikassa ökyrikkaan miehen, Tachibanan käppänän, kanssa. Reigen oli tullut siihen tulokseen, että nainen oli onnenonkija ja herra Tachibana pelkäsi, että nainen karkaisi jonnekin häiden jälkeen. Se, miten Reigen ratkaisisi tämän ongelman, oli vielä keskeneräinen homma.

Kun Reigen oli saapunut paikalle Mobin kanssa kymmenen minuuttia sitten, neiti Fonda oli väittänyt, ettei hän edes muistanut kuka Reigen oli ja ilmoittanut, ettei hän halunnut ostaa mitään.

Mallinaisen vasemmassa nimettömässä komeili kookas timanttisormus. Hän oli pukeutunut kalliin näköiseen pitsimekkoon, joka olisi sopinut mainiosti cocktailtilaisuuteen. Ehkä nainen lähtisi pian jonnekin ja Reigen voisi seurata tätä vaivihkaa ja paljastaa salasuhteen. 

 ”Ihan mielenkiinnosta, mikä mahtaa olla koulutus psyykikon ammattiin?” Fonda kysyi hymyillen väkinäisesti.

Reigen taputteli kätensä puhtaaksi suolasta ja vastasi:

 ”Neiti hyvä. Tähän hommaan ei ole koulutusta, tähän on vain taipumusta.”

Sitten hän vilkaisi Mobia.

 ”Koulut kannattaa silti käydä, Mob.”

Mob vain tuijotti takaisin häkeltyneenä.

 ”Ja sitten sisätiloihin”, Reigen sanoi reippaasti. He astelivat upeaan kartanoon, joka oli rakennettu pari sukupolvea sitten. Jos Reigenillä joskus olisi riittävästi pätäkkää, hän rakennuttaisi itselleen tällaisen töllin. Eikä hän ikinä ihastuisi mihinkään onnenonkijaan.

 ”Anteeksi tunkeiluni”, Reigen totesi vanhalle hovimestarille ja nyökkäsi.

Korkeilla seinillä oli muotokuvia tärkeän näköisistä miehistä.

 ”Henki saattaa olla jonkun edesmenneen omistajan sielu”, Reigen tuumaili ääneen, ”ehkä henki ei pidä talon nykyisestä ilmapiiristä.”

Fonda tuhahteli jälleen. Herra Tachibana oli yhä töissä. Tämä oli ison ja vanhan lakifirman toimitusjohtaja sekä isojen rikkauksien perijä. 

Talon isossa oleskeluhuoneessa oli eteisaulaa huomattavasti modernimpi sisustus.

Dimple vihelsi äänekkäästi nähtyään huoneen ainoan taulun. Reigen joutui pinnistelemään, jottei hän tuijottaisi taulua liian pitkään.

Kuten Reigen oli uumoillutkin, Fumi Fonda oli malli.

Valkoisella seinällä oli iso valokuva Fumista, jolla oli yllään pelkät vaaleanpunaiset alusvaatteet ja läpikuultava aamutakki. Fumi ei katsonut kameraan vaan alaviistoon. Hänen pitkät mustat hiuksensa valuivat alaselkään asti.

Reigen käänsi nopeasti Mobin pään vastakkaiseen suuntaan ja sanoi:
 ”Enempää minun ei kannata tehdä ennen kuin herra Tachibana saapuu kotiin. Ilmeisesti henki seuraa nimenomaan häntä. Henki ei ole kiinnostunut teistä.”

Dimple taisi joskus mainita, ettei hengillä ole jäljellä seksuaalisia haluja. Mutta taidanpa jättää sen sanomatta.

”Eli teidän on ihan turhaa pyytää rahaa minun vahtimisestani”, Fumi totesi pisteliäästi. ”En muutenkaan tajua, miten joku yläkoululainen voisi suojella minua. Ajatella, että olet kehdannut vetää alaikäisen pojankin mukaan huijausbisnekseen.”

Dimple naureskeli itsekseen. Sitten se leijaili tiehensä, luultavasti tutkimaan taloa kuten oli aiemmin sovittu.

”Herra Tachibana vaati tätä, kuten tiedät”, Reigen huomautti kädet taskuissa, ”en minäkään mielelläni kenenkään rahoja ja aikaa tuhlaa. Mitä alaiseeni tulee, hän on erittäin pätevä. Psyykikon kyvyt eivät ole iästä riippuvaisia.”

Fumi katsoi häntä kuin köyhää torakkaa. Ilmeen kontrasti oli melkoinen verrattuna seinällä olevaan valokuvaan, jonka tunnelma oli lähes surumielinen olemattomasta vaatetuksesta huolimatta. Fumin siniset silmät näyttivät kuvassa luonnottoman kirkkailta, nyt kun Reigen huomasi vilkaista niitäkin.

Hovimestari viittoi heitä istumaan kalliin näköisille tuoleille, lasisen pöydän ääreen. Sitten heille luvattiin pian kauden teetä.

 ”Laita sitä halvinta sorttia”, Fumi pyysi, ”säästetään paremmat teet arvovieraille.”

Niin mekin toimimme toimistolla, Reigen tuumi itsekseen eikä edes pahastunut vaan ennemminkin huvittui.

Hovimestari poistui huoneesta jättäen jälkeensä hieman vaivaantuneen hiljaisuuden. Reigen oli ennenkin hengaillut vihamielisessä ilmapiirissä, mutta tänään hänelle sentään maksettiin moisesta. Hän taputteli tuolin käsinojia ja katseli ympärilleen.

”Ihan mielenkiinnosta”, Reigen aloitti pian rikkoakseen hiljaisuuden, ”mikä on koulutus mallin ammattiin?”

Fumi pyöräytti silmiään ja vastasi:
 ”Opiskelin yliopistossa taiteita, kun minut bongattiin metrossa.”

 ”Missä te tapasitte sulhasenne kanssa?” Reigen uteli lisää.

”Töiden puitteissa”, Fumi vastasi lyhyesti.

”Haastoiko joku sinut oikeuteen vai?” Reigen kysyi.

Minä haastoin erään valokuvaajan oikeuteen vuosi sitten”, Fumi vastasi kipakasti, ”hän oli ottanut minusta ja muutamasta muusta tytöstä salaa kuvia, joilla ei ollut mitään tekemistä muodin kanssa. Voitin jutun, kiitos herra Tachibanan.”

Ja sait lisää rahaa ja hurmasit pohatan. Olisipa kätevää, jos minäkin olisin kaunis nainen.

Reigen katsoi taas seinällä komeilevaa valokuvaa. Fumi oli kuvassa arviolta viisi vuotta nuorempi kuin nykyään, ehkä noin 25-vuotias.

 ”Koska häät ovat?” Reigen kysyi muka kiinnostuneena. Ehkä, jos asiat menisivät toivotulla tavalla, hän saisi kutsun häihin ja pääsisi tapaamaan isoja kihoja juhliin.

”Kolmen kuukauden päästä”, Fumi vastasi, ”mutta en todellakaan päästä sinua markkinoimaan huijausfirmaasi minun häihini. Lopeta kyseleminen! Oletko itse naimisissa? Et varmaan. Veikkaan, että asut jossain likaisessa lähiöyksiössä, jossa poltat tupakkaa sisällä ja käyt rähjäisessä kantakapakassa.”

Reigen puri hampaitaan yhteen. Sitten hän hymyili leveästi ja sanoi:
 ”Ja minä veikkaan, että sinä olet sellaisesta maailmasta kotoisin… Alemmasta keskiluokasta. Tunnistan tuon puhetavan.”

Fumin ilme paljasti, että Reigen oli arvannut oikein. Fumi avasi suunsa kenties pyytääkseen heitä poistumaan, mutta juuri silloin hovimestari palasi teetarjottimen kanssa.

 ”Herra Tachibana saapui juuri kotiin”, hovimestari kertoi samalla kun kaatoi teetä antiikkiastioihin, ”hän liittyy pian seuraanne.”

Kun hovimestari oli taas poistunut huoneesta, Fumi sanoi äkäisesti:
 ”Jos vielä loukkaatte minua, kerron sulhaselleni, että lähentelitte minua ja saatte potkut.”

Reigen ryysti teetään rauhallisesti. Hän asetti kupin takaisin tassille ja sanoi tyynesti:
 ”Anteeksi, jos olen ollut töykeä. Olenhan vain köyhä psyykikko, joka käy kantabaarissa. Te arvasitte oikein, neiti Fonda. Minä en ole käynyt hienoja kouluja. Teidän pitäisi ehkä harkita psyykikon ammattia.”

Sitten herra Tachibana asteli oleskelutilaan. Reigen ja Mob nousivat tervehtimään häntä.

”Ah, hyvää päivää”, kroisos toivotti ja tilasi hovimestarilta teetä, ”hienoa, että olette jaksaneet odottaa minua. Toivottavasti Fumi ei ole ollut ärhäkällä päällä. Hän on minun pikku kissani.”

Reigenin teki mieli irvistää. Hän nauroi ääneen ja sanoi:
 ”Ei lainkaan, ei lainkaan. Sain kesytettyä hänet!”
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Kommenttikampanjasta moikka!

Oi että, sydämeni täyttyi onnesta, kun tarjosit kommenttikampanjaan MP100 tekstiä, ja sitten se ihan ylitsepursusi kun huomasin, että päähenkilönä on kukas muukaan kuin Reigen <3 Mob ja Reigen jakavat lempparihahmon paikan minun top-listallani (mikä ei kyllä ole varmasti mikään iso yllätys), joten tietenkin on iso ilo päästä lukemaan heistä suomeksi fikkiä. Tai fikkiä ylipäätänsä, mä kun tosi harvoin käyn mitään enkkupuolella lukemassa.

Fikin idea on mitä mainioin ja tuo Reigenistä kyllä esiin kaikki hänen parhaimmat (pahimmat) puolensa! Reigen on ihan oma itsensä, tosi nappisuoritus sinulta <3 Myös sinun OC Fumi Fonda vaikuttaa tosi mielenkiintoiselta, tuliselta naiselta. Juuri sopivalta vastukselta Reigenille ;D Onkohan Fumissa jotain muutakin salaperäistä kuin mysteeri siitä, miksi hän on vanhan ukon kanssa menossa naimisiin. Ehkä viittaus luonnottoman sinisiin silmiin oli vihje jostain [insert: mietteliäs emoji]

Lainaus
Eikä hän ikinä ihastuisi mihinkään onnenonkijaan.
Voi Reigen, tämä ei voi olla mitään muuta kuin foreshadowingia.

Oon tykännyt kovasti fikistä tähän mennessä ja odottelen innoissani, mitä kommelluksia tulevat luvut vielä tuovat lempparipsyykikolleni <3

PS. "Alkoholijuomia ja tällaista konsultointitoimistoa" voisi olla Suomeen sijottuvan spin offin toimiston nimi ;D

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
A/N: Kiitos ihanasta kommentista, Avaruuspiraatti! <3
Reigen alkaa vakiinnuttaa myös mun top5-listassa paikkaansa parhaiden hahmojen joukossa. Huippua, että tykkäsit tekstistäni. Tässäpä vähän lisää:


Kolmanneksi, sydämeni ei ole viaton


Sillä aikaa kun herra Tachibana jaaritteli päivästään toimistolla ja Reigen esitti kiinnostunutta, Dimple kertoi havainnoistaan.

 ”En nähnyt täällä mitään demoneihin viittaavaa”, pahahenki sanoi kyllästyneesti. "Kalliin näköinen mesta. Vaikuttaa siltä, että sinulla kävi tuuri."

Reigen nyökytteli hymyillen.

”…joten, toivottavasti teistä on apua”, herra Tachibana päätti juttunsa.

”Uskon niin”, Reigen vastasi itsevarmasti. ”Meidän kannattaa varmaan tutkia koko talo. Aloitetaan makuuhuoneesta, jos kerran teistä tuntuu, että etenkin öisin kuulette ääniä.”

”Tunkeilija”, Fumi mutisi kädet puuskassa.

Herra Tachibana johdatti Reigenin ja Mobin (ja Dimplen) kartanon toiseen kerrokseen, missä oli suuri makuusali pariovien takana. Huoneessa oli kolme suurta ikkunaa, joiden takana näkyi puita.
Keskellä huonetta oli valtava pylvässänky, jossa olisi mahtunut nukkumaan mukavasti nelihenkinen perhe.

Yhtäkkiä Reigen tunsi olonsa hieman paheelliseksi. Ties mitä pervoa tuossa sängyssä tapahtui.

Siitä oli tosiaan liian kauan, kun hän itse oli viimeksi ollut makuuhuoneessa naisen kanssa.

 ”Ei edelleenkään mitään hämärää”, Dimple totesi.

Reigen kaivoi povitaskustaan hieman suolaa ja viskoi sitä ilmaan.

 ”Varmuuden vuoksi”, hän totesi asiakkaalleen.

Hän tutkaili vielä seiniä ja huonekaluja. Kun hän oli avaamassa suuren lipaston laatikkoa, Fumi vetäisi hänen kätensä kauemmas.

 ”Lopeta tuo nuuskiminen!” Fumi sähähti.

”Onko sinulla jotain salattavaa?” Reigen kysyi niin matalalla äänellä, että herra Tachibana ei kuullut.

Fumi katsoi häntä myrkyllisesti.

Silloin herra Tachibanan puhelin rupesi soimaan. Hän pahoitteli keskeytystä ja kiiruhti käytävään puhumaan.

 ”Mitä te oikein kuvittelette löytävänne täältä?” Fumi kysyi tiukasti.

Reigen upotti kädet taskuihinsa ja käveli hieman etäämmäs naisesta. Sitten hän vastasi:

 ”Vihjeitä siitä, miksi herra Tachibanalla on epämieluisa olo.”

”Ja te kuvittelette, että ne vihjeet löytyvät täältä, meidän makuuhuoneestamme?”

”Eivät välttämättä”, Reigen totesi, ”mutta täällä hän viettää ison osan vuorokaudestaan. Te ette siis ole huomanneet mitään outoa?”

Fumi pudisti päätään.

 ”En.”

Sitten herra Tachibana palasi huoneeseen.

 ”Kuten jo aiemmin kerroin, niin haluan, että seuraatte Fumia. Minulla ei ole niin väliä, mutten halua, että morsiamelleni sattuu mitään.”

”Tottahan toki”, Reigen hihkaisi.


Seuraavan viikon ajan Reigen joutui siis viettämään aikansa nyrpeän Fumi Fondan kanssa. Mob liittyi seuraan silloin kun koulultaan ehti. He kiersivät ostoksilla ja kahviloissa, missä Fumi tapasi ystäviään ja kollegoitaan. Reigeniä nainen tuskin edes vilkaisi, ja heidän harvat keskustelunsa olivat joko tiuskimista tai lyhytsanaista väittelyä.

Eräänä iltapäivänä Reigen osallistui Fumin studiokuvauksiin. Mob oli edelleen koulussa, mikä oli hyvä, koska alusvaatekuvaukset olisivat varmaan olleet liikaa Mobin viattomalle sydämelle. Reigenin sydän sen sijaan ei ollut viaton.

 ”Juuri noin!” Valokuvaaja kehui ja räpsi nopeasti kuvia Fumista, joka poseerasi kameralle valkoisen untuvapeiton päältä.

Studiokuvista maksaisi kuulemma kuuluisa alusvaateliike. Työkeikka kestäisi vain päivän, mutta Fumi tienaisi hyvät rahat. Kaiken kukkuraksi koko touhu näytti todella helpolta. Vaikka Fumi oli ärsyttävä onnenonkija, Reigenin oli vaikeaa irrottaa katsettaan hänestä.

"Tyyppi kuolaa", Dimple mutisi.

Reigen mulkaisi henkeä. Miksi hitossa alusvaatemalli, jolla ei ilmeisesti ollut omasta takaa pulaa rahasta, halusi seurustella tylsän ja kiireisen ukon kanssa?

Lopulta kuvaukset päättyivät. Reigen meni ulos odottamaan Fumia ja polttamaan tupakkaa.

 ”Et sentään tunkenut pukuhuoneeseen?” Fumi kysyi astuttuaan ulos, tällä kertaa täysissä pukeissa. ”Mitä jos joku mörkö olisi hyökännyt siellä kimppuuni?”

Reigen puhalsi savupilven ulos suustaan ja sanoi ovelasti:

 ”Se, että en ole fyysisesti läsnä samassa huoneessa, ei tarkoita, ettenkö olisi siellä.”

Hän virnisti Dimplelle, vakoojalleen, joka väitti yhä, ettei sillä ollut seksuaalisia haluja.

”Kuulostat tosi friikiltä pervolta”, Fumi huomautti ja käveli kohti mustaa autoa, jonka vieressä odotti kuljettaja.

”Friikki, pervo, huijari, idiootti… Et ole tainnut kertaakaan puhutella minua nimeltä”, Reigen huokaisi niskaansa hieroen ja istui Fumin kanssa auton takapenkille.

 ”Sinä olet vähän kaikkia noita”, Dimple totesi voitonriemuisesti ja leijaili heidän väliinsä.

”Oi, anteeksi, herra Reigen”, Fumi sanoi ja katsoi ulos ikkunasta.

He ajoivat takaisin kartanolle.  Onneksi herra Tachibana halusi välttämättä, että Reigen jäi päivälliselle. Ilmainen ateria kelpasi aina.

 ”Kultaseni, hääsuunnittelija haluaa, että menet sovittamaan hääpukua”, herra Tachibana sanoi väsyneesti ruokapöydässä, ”hän on soitellut minulle, koska sinä et ole vastannut hänelle.”

”Ah, minä unohdin”, Fumi henkäisi, ”oliko se huomenna?”

”Ilmeisesti”, herra Tachibana vastasi ja kääntyi katsomaan Reigeniä, ”haluan, että te menette mukaan.”
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Hmm, mitäköhän salaista tuossa vaatelipastossa oli. Tai ehkei Fumi vain halunnut Reigeniä urkkimaan hänen alusvaatteitaan ;D Fumi tämän luvun perusteella vaikuttaa vähemmän onnenonkijalta ja enemmän vain... mystiseltä. Jokin motiivihan hänelläkin on, mutta mikä lie se sitten. Tai ehkä mallinhommista saadut rahat eivät vain ole tarpeeksi. Tai EHKÄPÄ meidän Reigenimme onkin ihan väärässä ja oikeasti Fumi vain yksinkertaisesti rakastaa Tachibanaa.

Hehe, Reigenin ja Dimplen sananvaihdot ovat jääneet vähäisiksi, mutta jokaisesta olen tykännyt paljon <3 Siinäkin yksi parivaljakko, josta pidän ihan hirmuisesti.

Kiitos taas kivasta osasta ja seuraavia odotellessa o/

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
A/N: Kiitos jälleen, Avaruuspiraatti!
Koska nelosluku oli jo valmiina, postailenpa senkin jo tänne (:


Neljänneksi, minä en ole sulhanen


Reigen haukotteli makeasti ja venytteli käsiään. Hän istui Mobin kanssa hääpukuliikkeen pehmeällä sohvalla odottamassa Fumi Fondaa, joka oli parhaillaan sovituskopissa. Naikkonen kinasteli jostakin myyjän kanssa. Reigen siemaili ilmaista samppanjaa ja nojasi päätään taakse.

 ”Tuo nainen ei taida ikinä olla tyytyväinen mihinkään”, Reigen totesi koulukirjaa lukevalle Mobille ja heilautti lasiaan niin että samppanjaa hölskyi karvamatolle, ”kuule Mob, naisista on vain harmia… Paitsi jos heidän odottamisestaan maksetaan rahaa. Tyttöystävä sen sijaan tulee kalliiksi, Mob.”

Mob tuijotti häntä häkeltyneesti ja painoi sitten katseensa takaisin englanninkirjan taakse. Totta puhuen Reigenin parisuhteet eivät ikinä olleet kestäneet muutamaa kuukautta pidempään. 

 ”…odottakaa hetki, niin tuon teille oikean koon!” myyjätär huudahti ja kipitti yhden vaaterekin luokse. ”Olihan se 65D?”

”Älä huuda!” kuului kauempaa Fumin kiukkuinen ääni.

Reigen nappasi nopeasti pöydältä jonkun turhan häälehden ja yritti kiinnostua sen sisällöstä. Hän ei kuitenkaan voinut olla kuulematta myyjää:
 ”Tuon myös sukkanauhat… Meille tuli juuri tällaiset uudet siniset…”

Reigen vilkaisi Mobia, mutta tämä oli onneksi kiinnostunut englannista enemmän kuin myyjän puheesta. Luultavasti Mob ei edes tajunnut, mihin 65D viittasi. Reigen virnisteli häälehden takana.

 ”Kas noin”, myyjä hihkaisi tovin kuluttua, ”nyt sulhasen pitäisi poistua hetkeksi, jotta ette näe morsiantanne hääpuvussa ennen hääpäivää!”

”En ole sulhanen!”
”Hän ei ole sulhanen”

Reigen ja Fumi huusivat yhtä aikaa.

”Ah, jaa, no… hyvä… No sitten, voitte tulla tänne peilin eteen katsomaan, neiti”, myyjä sanoi häkeltyneenä Fumille.

Reigen katsoi lehden takaa eteensä ja tiputti sen vahingossa lattialle.

Fumin päällä oli kaunis valkoinen häämekko. Vyötäröllä oli valkoinen kimonovyö, jossa oli hopeisia koristekuvioita. Tällä kertaa Fumin ilmeessä oli jotain samaa kuin siinä isossa valokuvassa kartanon seinällä. Hän näytti… haavoittuvalta.

Onko tuo se ilme, johon pohatta rakastui?

”Kangas laskeutuu kauniisti”, myyjä totesi ja hääri Fumin ympärillä, ”materiaali on aitoa japanilaista silkkiä. Mitä mieltä olette itse?”

Fumi katsoi itseään peilistä ja kääntyili.

 ”Puku on kaunis”, hän sanoi pian. ”Olisipa kaikilla naisilla joskus mahdollisuus pukea tällainen ylleen.”

Olipa se harvinaisen välitön kommentti Fumin suusta.

”Mm, tämä on arvokas”, myyjä totesi, ”no, mitäs mieltä veli on?”

”En ole –” Reigen meinasi korjata, mutta sitten hän päätti antaa olla. Olisi vain hämmentävämpää kertoa, mikä hän oikeasti oli.
”Hyvä puku. Näyttää kalliilta. Tekee varmasti vaikutuksen vieraisiin. Ihmettelen vain sitä, että se on valkoinen.”

Myyjä ja Fumi katsoivat häntä kulmat koholla.

 ”No siis, eikös valkoinen väri hääpuvussa viittaa viattomuuteen”, Reigen selitti ja poimi lehden takaisin käteensä, ”ja epäilen, että sisareni on siveellinen –AIH!”

Fumi oli painanut kovakouraisesti hänen päänsä sohvaan.
 ”Veli-parka”, Fumi naurahti, ”se, että hän itse on 30-vuotias neitsyt, saa hänet kuvittelemaan moisia myös muista. Luuletko tosiaan, Reigen hyvä, että kaikki morsiamet, joilla on valkoinen hääpuku, ovat neitsyitä? Olet niin naivi!”

Reigen hieroi päätään ja naksautti kieltään. Hän hillitsi itsensä vain, koska Mob istui vieressä.

 ”Öh, no niin, muutama korjaus”, myyjä kiiruhti sanomaan ja kiinnitti pari nuppineulaa pukuun.

Pian Fumi meni takaisin sovituskoppiin. Myyjä jäi odottamaan käytävään. Yhtäkkiä tämä kiljaisi kovaa.

Reigen ja Mob ponkaisivat ylös ja syöksyivät naisen luokse. Tämä puristi päätään ja tärisi. Sitten myyjä katsoi heitä nopeasti ja Reigen hätkähti. Myyjän silmät olivat tulipunaiset.

 ”Demoni”, Dimple totesi, ”se valtasi tuon kehon!”

Myyjä syöksähti sähisten heitä kohti. Mob heilautti kättään, minkä johdosta myyjä lennähti takaseinään.

 ”Fonda, ulos!” Reigen karjaisi ja vetäisi sovituskopin verhon sivuun.

”Mitä tapahtuu?” Fumi huudahti ja läimäytti samalla Reigeniä toiselle poskelle. Tällä oli pelkät valkoiset alusvaatteet (erittäin seksikkäät sellaiset) yllään. Ilmeisesti herra Tachibana ei olisikaan ensimmäinen ja ainoa, joka näkisi Fumin hääyön vaatetuksen.

”Auts!” Reigen parahti.

Sitten myyjä syöksyi taas jostakin heitä kohti ja Mobin voimat iskivät paineen ilman halki.

Fumi horjahti äkisti eteenpäin ja kaatoi samalla Reigenin selälleen vasten lattiaa. Fumi kaatui hänen päälleen.

”Auts!” Reigen parahti uudestaan takaraivon osuessa lattiaan.

”Pakoon, äkkiä!” Fumi huudahti aivan hänen korvansa juuressa. Samalla Reigen tiedosti, että yhä alusvaatteisillaan olevan Fumin paljas reisi oli kiinni hänen haarovälissään. Vaikka tilanne oli se, että erittäin riivattu myyjä oli vain parin metrin päässä heistä ja Mob toisessa suunnassa, Reigen huomasi tuntevansa muutakin alkukantaista kuin pelkoa.

Hitto.

Sitten punasilmäinen myyjä karjui taas.

”Mob!” Reigen huusi. Mob oli jo tilanteen tasalla: tämä oli myyjän edessä kädet koholla, tekemässä ilmeisesti jonkinlaista suojausta.

Fumi kompuroi pois Reigenin päältä ja veti tämän ylös.

 ”Ulos täältä!” Fumi huudahti ja he pakenivat ovelle. Reigen veti samalla takkinsa pois yltään ja heitti sen Fumin hartijoille.

 ”Ei ehkä kannata juosta kadulla noissa kuteissa”, Reigen selitti naiselle nopeasti.

”Tuli ainakin halvaksi”, Fumi sanoi nauraen ja puki Reigenin harmaan takin päälleen, ”en aio maksaa näistä alusvaatteista mitään!”

Jostain syystä Reigenkin nauroi, luultavasti siksi että häntä hermostutti.

He juoksivat kauemmas ja katsoivat taakseen. Hääpukuliikkeestä näkyi valon välähdyksiä.

 ”Entä se poika?” Fumi kysyi hätääntyneesti.

”Hän pärjää kyllä”, Reigen vastasi luottavaisesti, ”hän on… minun paras alaiseni.”

”Ja ainoa”, Dimple totesi näreissään. Se ei ilmeisesti ollut jäänyt seuraamaan taistelua.

 Ihmisiä alkoi kerääntyä paikalle hämmästelemään mekkalaa. Joku soitti poliisia paikalle.

”Mene lähimpään hotelliin odottamaan”, Reigen neuvoi nopeasti Fumia, ”laitan mukaasi… Dimplen… Hän on… Selitän myöhemmin. Menen tarkistamaan, että Mob on okei.”

”Mitä?” Fumi kysyi, mutta Reigen juoksi jo takaisin kohti hääpukuliikettä.

Sitten kuului räjähdys ja näyteikkuna särkyi. Paksu savu tulvi kadulle.

”MOB!” Reigen huusi, yski ja peitti suunsa kädellään.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2019 20:50:53 kirjoittanut Röhkö »
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Viidenneksi, tämä ei ole mikään kartano


”Mob, oletko kunnossa?” Reigen huusi ja asteli varovaisesti lasinsirujen yli hääpukuliikkeeseen. Taistelun äänet olivat lakanneet.

Mob seisoi raskaasti hengittäen keskellä sovitushuonetta. Myyjä makasi tajuttomana muutaman metrin päässä.

 ”Se pakeni”, Mob sanoi hengästyneenä. ”Riivaaja pakeni naisen kehosta.”

Reigen kyykistyi myyjän luokse ja testasi sormellaan, että tämä hengitti.

 ”Pakeni? Se tarkoittaa, ettei kyseessä ollut mikään täysin hidasälyinen yksilö. Demoni tajusi, että sinä olet voimakas”, Reigen totesi.

Sireenien ääni voimistui.

 ”Lähdetään”, Reigen sanoi nopeasti, ”virkavalta ei voi auttaa meitä. Kaikki vain viivästyy, jos meidät viedään kuulusteltaviksi.”

Reigen veti järkyttyneen oloisen Mobin ulos. Ihmisjoukon edessä seisoi Fumi, jolla oli yhä Reigenin harmaa puvuntakki vartalonsa peittona. Dimple leijaili aivan naisen vieressä.

 ”Millä sinä kuvittelit, että minä maksan hotellihuoneen?” Fumi tuhahti. ”Takintaskussasi ei ollut yhtään rahaa. Minun laukkuni jäi pukukoppiin.”

Poliisiauto kaarsi vähän matkan päähän.

 ”Meidän on aika poistua”, Reigen huomautti, ”tule!”

”Hei-!”

”Poliisi vie tavarasi poliisiasemalle”, Reigen sanoi nopeasti ja veti naisen ihmisjoukon läpi, ”haetaan laukku sieltä sitten, kun tilanne on vähän rauhoittunut.”

He kävelivät nopeasti hiljaiselle sivukadulle.

 ”Mob”, Reigen puhui hitaasti, ”aistitko mitään? Seuraako joku?”

”En”, Mob vastasi päätään hieroen, ”mutta se demoni oli vahva. Se oli omituinen… Aivan kuin se olisi ohjattu jostain etäältä sen naisen kehoon. Se oli kuin… pieni osa demonia.”

Reigenin selkäpiitä karmi.

 ”Asun tässä lähellä”, Reigen kertoi, ”mennään sinne toistaiseksi. Mob voi suojata paikan ja sitten… Katsotaan.”

”Minun puhelimeni jäi laukkuun”, Fumi tajusi, ”kuljettajakin varmaan ihmettelee, mitä tapahtui!”

”Soitetaan herra Tachibanalle, kunhan pääsemme sisätiloihin suojaan. Näyttää siltä, että tapaukseen liittyy oikea demoni.”

Fumi mutisi jotakin järkyttyneellä äänellä.

Reigen ohjasi heidät asuntonsa ovelle ja kaivoi avaimensa esiin.

 ”Älkää välittäkö sotkusta. Tämä ei ole mikään kartano.”

Reigen johdatti koko konkkaronkan pieneen asuntoonsa. Kun ovi oli suljettu, Mob kohotti kätensä ja ilmeisesti teki jotain yliluonnollista seinille.

 ”Simppeli sisustus”, Dimple totesi ja tiiraili ympärilleen, ”tosi kiva. Onneksi minulla ei ole hajuaistia.”

”En ole materialisti”, Reigen sanoi närkästyneesti.

Dimple tuhahti ja leijaili sängyn luokse.

 ”Mitä vetoa, että tyypillä on vielä perinteisiä pornolehtiä yöpöydän laatikossa.”

”Kröhöm”, Reigen kakoi kurkkuaan, ”no niin… ennen kuin soitetaan poha– eh, herra Tachibanalle, niin katsotaanpas, olisiko minulla lainata vaatteita…”

Hän käveli vaatekaapilleen.

 ”En todellakaan halua mitään ex-tyttöystäväsi vanhaa kolttua”, Fumi huomautti.

”Hmph… Noh, tässä on kuitenkin pyyhe”, Reigen sanoi ja viskasi naiselle kylpypyyhkeen.

”Oletko tosissasi?” Fumi parahti.

”Tylyä”, Dimple naurahti, ”laittaa nainen pukeutumaan pelkkään pyyhkeeseen.”

”Ajattelin, että haluat käydä ensin suihkussa. Minä soitan sillä aikaa poikaystävällesi”, Reigen sanoi ja veti sitten kaapista valkoisen kauluspaidan ja viskasi senkin Fumille. ”Jos käyttäydyt nätisti, saat housutkin.”

Fumi tuhahti ja marssi kylpyhuoneeseen.

 ”Mob”, Reigen sanoi vakavoituen ja riisui kravattinsa, ”sinun pitää mennä kotiin.”

Dimplen suu loksahti auki. Sitten se leijaili aivan Reigenin viereen ja kuiskasi hänen korvaansa:
 ”Täh? Aiotko yrittää jotakin? Hiipiä suih–”

”Kello on jo aika paljon. Perheesi huolestuu”, Reigen sanoi kovaa, ”minä soitan herra Tachibanalle, joka voi varmaan lähettää jonkun hakemaan neiti Fondan.”

Mob nyökkäsi ja puki kengät takaisin jalkaansa.
 ”Sen demonin ei pitäisi päästä tänne.”

”Ole varovainen”, Reigen sanoi vielä. Hän tiesi hyvin, ettei hän pystyisi suojelemaan Mobia paremmin kuin tämä itse. ”Nähdään huomenna toimistolla.”

”Minä seuraan Mobia”, Dimple totesi ja leijaili ovelle, ”tämä paikka on läävä.”

Kun molemmat olivat lähteneet, Reigen valitsi kännykästään herra Tachibanan numeron. Tämä ei kuitenkaan vastannut. Rikkailla riitti kiirettä pitää itsensä rikkaina.

Yhtäkkiä asunnossa ei kuulunut muita ääniä kuin suihkun kohina.

Reigen istahti sängynlaidalle ja veti syvään henkeä. Siitä oli aikaa, kun he olivat viimeksi olleet tekemisissä näin sitkeän demonin kanssa. Ja Reigen kun oli jo ehtinyt luulla, että tämä tapaus tarkoitti helppoa rahaa.

Reigen yritti uudestaan Tachibanan numeroa, turhaan. Hän jätti tälle ääniviestin ja kaatui sängylleen selälleen. Hän sulki silmänsä.

 Sitten hän havahtui kovaan paukaukseen. Ilmeisesti hän oli torkahtanut hetkeksi.

Reigen ponkaisi takaisin ylös. Fumi seisoi hänen keittonurkkauksensa edessä ja penkoi kaappeja. Hänellä oli Reigenin valkoinen kauluspaita yllään. Ei housuja. Reigen alkoi jo tottua siihen, että hän näki Fumin paljastavissa asuissa.

”Kuppinuudeleita?” Fumi pyöritteli purkkia kädessään. ”Saa luvan kelvata.”

”Tunkeilija”, Reigen sanoi kuuluvasti. 

Fumi keitti vettä ja kaatoi sitä nuudelien päälle. Sitten hän nappasi laatikosta syömäpuikot, istahti keittonurkkauksen ainoalle tuolille ja risti jalkansa.

”Poikaystäväsi ei vastannut puhelimeen”, Reigen sanoi ja kellahti takaisin sängylle.

”Tiedän, koitin äsken soittaa hänelle sinun puhelimellasi”, Fumi sanoi ja imaisi nuudeleita suuhunsa. Sitten hän lisäsi: ”ja lakkaa kutsumasta häntä poikaystäväkseni.”

”Erositteko te jo vai?”

”Hän on sulhaseni”, Fumi korjasi.

Reigen nojasi kyynärpäällään sänkyä vastan ja katsoi Fumia arvioiden. Sitten hän kysyi:
 ”Miksi sinä haluat hänen kanssaan naimisiin?”

”Rakastan häntä”, Fumi vastasi heti.

Reigen rypisti kulmiaan.

 ”Oikeasti? Eikö ikäero haittaa yhtään?”

”Ei”, Fumi vastasi, ”tiesin heti, kun näin hänet, että hän on se oikea.”

Reigen huokaisi taas syvään ja risti sitten kätensä niskansa taakse.

 ”Vai rakkautta ensisilmäyksellä… Itse en usko siihen. Ei toisesta ihmisestä voi tietää kaikkea ensinäkemällä.”

”Ei toisesta ihmisestä voi tietää kaikkea ikinä”, Fumi huomautti.

”Totta”, Reigen sanoi ja vilkaisi Fumia. Heidän katseensa kohtasivat. Luoja, Fumilla oli kauniit silmät. Ja pitkät sääret. JA rikas sulhanen.

Ryhdistäydy, Reigen Arataka!

”Minä jään siis tänne yöksi”, Fumi ilmoitti.

”Täh?”

”En todellakaan lähde tuonne demonien sekaan. Se Mob suojasi tämän paikan. Minä pysyn siis täällä”, Fumi sanoi päättäväisesti.

Reigen huokaisi raskaasti.

 ”Öh, sinä saat nukkua sängyssä”, Reigen kiiruhti sanomaan ja nousi ylös, ”vaihdan vain lakanat ja etsin itselleni futonin…”
 ”Kiitos, Reigen”, Fumi sen sijaan yllätti.

”Eipä mitään”, Reigen mutisi ja kiiruhti etsimään puhtaita lakanoita.

Kun hän oli saanut vuodeasiat valmiiksi, hän kiiruhti pitkään kylmään suihkuun.
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Avaruuspiraatti

  • varattua puraisi
  • ***
  • Viestejä: 2 240
Haa, äksöniä!! Vai että tuollainen kummallinen etädemoni. En tiedä, miksi, mutta yhtäkkiä minulle tuli kamalan epäilyttävä olo herra Tachibanasta. Toisaalta minä aina mysteeritarinoita lukiessani ryhdyn epäilemään kaikkia ;D Ties vaikka itse Reigen olisi demonien takana, ei sitä voi koskaan tietää!! Dimple kyllä ihan loistaa tässä fikissä. Mutta milloin hän nyt ei loistaisikaan! Siinäkin on kyllä yksi hahmo, jota on vain pakko rakastaa. Tässä menee ihan sydän solmuun, kun en osaa vain päättää, mihin hahmoon suuntaisin kaiken intohimoisen rakkauteni, kun kaikki MP100 hahmot on niin rakastettavia ja ihania <3

Mm, Reigen ja Fumi ovat viimein jumittuneet kahdenkesken. Ties mitä siitä seuraa, varsinkin kun Reigen ihan hönttinä on kovaa vauhtia ihastumassa Fumiin. Kiitos jälleen uusista osista ja malttamattomana lisää vain odotellessa ;D

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"