Mie laitoin viime kesänä
Julie Andrewsille fanikirjeen, vastaus tuli itseasiassa varsin nopeasti, joskus elo-syyskuulla, kun kesäkuussa olin laittanut.
Pettymys oli kyllä suuri, kun kirjeeseen oli vastannut joku ihme kordinaattori ja kirje oli reilun raapaleen pituinen ja vain täynnä toistelua, että toivottavasti et ole pettynyt, ettei Andrews enää anna nimikirjoituksia.
Valokuvan sain ja kaunis valokuva onkin mutta ehkä pettymys olisi ollut hieman pienempi jos sitä ei olisi jankutettu, olisi vai ystävällisesti kerran sanottu. Sitä ihmettelen, että minkä takia Andrews ei ole kerran tai kaksi kirjoittanut nimikirjoitustaan valokuvaan ja sitten jakanut kopioita (niinhän ne muutkin tekee). No toisaalta arvostan Andrewsin päätöstä asian saralla, kyllä minä nimmarin jostain vielä löydän
Seuraavaksi, ajattelin laittaa Colin Firthille kirjeen, hänen uransa on tehnyt minuun suuren vaikutuksen ja kuka nyt ei sulaisi niihin hurmaaviin silmiin ja siihen hymyyn.
Olen tässä myös miettinyt, että kenelle naisnäyttelijälle laittaisin kirjeen jotta voisin vielä toivoa joskus saavani nimikirjoituksen ihmiseltä jota arvostan. - Salainen haaveeni kyllä olisi, että saisin
tähän kuvaan molempien näyttelijöiden nimikirjoitukset, mutta se on sula mahdottomuus.
Mistä siis löytäisi fanipostiin soveltuvaa(eli ei sellasta missä on sydämien kuvia nurkissa tms.) kirjepaperia?
Minä itse suosin vain normaalia valkoista A4-paperia ja käytän takana rivipaperia jotta rivit ovat suoria. Sitä voi myös koristaa jos tahtoo, mutta silti se pysyy asiallisen oloisena.
M