Kirjoittaja Aihe: Miksi kysyt? S  (Luettu 2520 kertaa)

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Miksi kysyt? S
« : 22.04.2009 20:16:13 »
Title: Miksi kysyt?
Author: Puulaatikko
Genre: Angst
Rating: S
Disclaimer: J.K. Rowling omistaa henkilöt, maailman yms. Nämä sanat tässä järjestyksessä kuuluvat minulle.
Warnings: Suoraan itsensä satuttamisesta puhumista.
A/N: Tuntuu, että sain kaikki kliseet ja virheet kasattua, mutta silti olen ylpeä, sillä ei ole tullut kirjoitettua mitään niin pitkään aikaan. Ja tämähän on self-harm haasteeseen.









”Milloin päätit, ettet ole enää viaton?”
”Silloin kun varastin ensimmäistä kertaa veljeni uudet partaterät.”


Kai ne kuiskivat, että ”Voldemortin käskyläinen, ei niistä tiedä. Painukoon helvettiin koko kakara!”.

Käärmeenkin tosin sanotaan kasvattavan häntänsä takaisin jos se katkaistaan.

”Eikö tuo nyt ollut muutenkin typerä kysymys? Viattomasta tulee mieleen ensiluokkalainen Viistokujalla.”
”Ajattelitko ensiluokkalaisena ansaitsevasi ja tekeväsi tuollaisia asioita?”
”En minä ajatellut. Minä nautin.”


Onhan se maailma upea ja kauniskin, tottakai. Enhän minä luontoäidin töitä vähättele. Joskus vain pistää mietityttämään, ja silloin kaikki menee päin vittua. Ajatukset liitää, liitää ja poukkuroi. Silloin luontoäiti pistää pääni sumeaksi ja haistattelee naaman edessä.

”Haluatko kuolla?” Raukka ei edes tiennyt kuinka paljon tuo kysymys sai minut nauramaan.
”Haluanko olla elossa? Kuka tietää.”


Joskus joku kysyi miksi ihmeessä teen sellaisia asioita itselleni. Joskus tahtoisin kysyä heiltä mikseivät he tee samaa. Ovatko he koskaan tunteneet veren virtaavan suonissaan samalla tavalla kuin minä? Miksi he kysyvät jos minun kysymykseni vaikuttaisivat häiriintyneiltä? Mitä he tekevät kun elossa oleminen ei riitä?

”Regulus, saanko nyt sanoa jotain ihan suoraan?”
”Oletko huomannut, että ulkona paistaa arinko? Kaikki nauttivat kun aurinko porottaa iholla ja lämpötila nousee yli kahdenkymmenen.”
”Älä nyt viitsi! Sinä...”
”Minä olen ulkonakin pitkä viitta ja kauluspaita päällä. Haluaisivatkohan muutkin nähdä arpeni? Haluaisivatko he nähdä terän auki repineen ihon?”


Mitä he tekevät kun elossa oleminen ei riitä?

(edit 23/2/2011: Hiukan muuttelin omasta mielestäni kökköjä virkkeitä enemmän tai vähemmän.)
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 23:24:10 kirjoittanut Renneto »
Ilman sinua olen lyijyä.

Puulaatikko

  • ***
  • Viestejä: 152
Vs: Miksi kysyt? PG-13
« Vastaus #1 : 02.05.2009 20:37:23 »
Vanilla M., kiitos paljon. :) Varsinkin arvostan sitä, että sanoit teiniangstin puuttuneen.  ;D Sen takia oli ehkä jollain tavalla haastava kirjoitettava, että sitä angstia piti kiertää. Kiitos! :D
Ilman sinua olen lyijyä.