Kirjoittaja Aihe: Rakkaudella, Hyypiö, angst/songfic, S  (Luettu 1611 kertaa)

Troya

  • *
  • Viestejä: 2
  • Megalomania
    • stupid-lamb.net
Rakkaudella, Hyypiö, angst/songfic, S
« : 17.06.2009 19:37:31 »
Nimi: Rakkaudella, Hyypiö
Kirjoittaja: Troya
Genre: Angst/Songfic
Ikäraja:  S (tämä kuitenkin viittaa itsemurhaan)
A/N: Radioheadin "Creep"-laulun inspiroiva one-shot, joka on kirjoitettu stalkkerin näkökulmasta. Kirjotin tän jo pari kuukautta sitten ja löysin koneeltani äsken. Betaa ei ole ollut, joten kaiken maailman mielipide / kommentti / korjaus / palaute on sydämellisesti tervetullutta. Italisoidut pätkät siis tosiaankin laulun sanoja biisistä Creep, jonka artisti on Radiohead.

When you were here before,
couldn't look you in the eye.
You're just like an angel,
your skin makes me cry.
You float like a feather,
in a beautiful world
I wish I was special,
you're so fucking special.

Muistatko minut? Muistatko miten monta vuotta sitten kävelit minua vastaan koulun käytävällä? Minä ainakin muistan, vaikka siitä on niin kauan. Olit niin kaunis, ja olet edelleen. Siitä päivästä lähtien, ajattelin sinua joka hetki. Olit aina mielessäni kauniina, itsevarmana ja rakastavana.

Mielessäni vain, mutta et todellisuudessa. Muistatko miten kävelit aina ohitseni, vaikka yritin sinulle puhua? ”Häivy, hyypiö” olivat ainoat sanat mitkä sinulta kuulin, mutta silti, ne olivat kauneimmat koskaan kuulemani. Edes äänessäsi esiintyvät iva ja pilkkakaan eivät pilanneet niiden kauneutta. Muistatko miten et koskaan vastannut hymyihini tai pieniin eleisiin, joilla yritin viestiä sinulle rakkauttani? Minä muistan, minä muistan.

Mikset sinä koskaan vastannut? Miksi katsoit minua aina nenänvarttasi pitkin? Tiedän etten ollut yhtä täydellinen kuin sinä. Tiedän etten ollut tarpeeksi arvokas. Kaikessa ihanuudessasi, luulin ettet sinä välittäisi siitä. Mutta välitit. Muistan miten paljon välitit. Välitit siitä, miltä näytit eri päivinä. Olisin kertonut sinulle, että olit kaunis. Joka ikinen päivä, vaikka meikkisi olisivat tahriintuneet pitkin poskiasi, vaikka vaatteesi olisivat olleet kurassa, olisin kertonut sinulle että olit kaunis. Välitit siitä, mitä muut sinusta ajattelivat. Olisin kertonut sinulle että he rakastivat sinua. Kuka nyt ei rakastaisi jotakuta niin täydellistä? Välitit kaikesta, paitsi et minusta. En ollut tarpeeksi täydellinen sinulle, ymmärsin sen jo silloin. Ymmärrän sen vielä paremmin nyt.

Monta vuotta sinua katselin. Voi, miten täydellisiä ne vuodet olivat elämässäni. Muistan joka ikisen eleesi, sanasi, tunteenpurkauksesi, naurahduksesi. Olit niin kaunis, olet varmasti edelleen. Vaikka en sinua enää näe, muistan kaiken.

Muistot ovat ainoat jotka minua nyt seuraavat. Hetki hetkeltä ne minua piinaavat, lähestyvään loppuun asti. Olit kaunis, niin kaunis. Niin täydellinen. Teit elämästäni täydellisen hetkittäin, kun edes vilkaisit minua ivallisesti.

I want a perfect body,
I want a perfect soul.
I want you to notice,
when I'm not around.
You're so fucking special,
I wish I was special.

Hyypiö olen edelleen. Sinä minut siksi nimesit, sitä nimeä kannan loppuun asti. Hyvästi rakkaus, hyvästi elämä. Sinä olit elämäni. Sinä olit rakkauteni. Muistoni sinusta kannan nyt mukanani loppuun asti. Hyvästi.

Rakkaudella,
Hyypiösi

But I'm a creep, I'm a weirdo.
What the hell am I doing here?
I don't belong here...
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 21:24:44 kirjoittanut flawless »

leofurioso

  • ***
  • Viestejä: 1 097
  • Kiitos Koiranruusulle avasta aikoinaan. <3
    • Versova_matkalaukku
Vs: Rakkaudella, Hyypiö, angst/songfic, K-7
« Vastaus #1 : 28.09.2012 20:13:02 »
Heissan epävirallisesta kommenttihaasteesta. Tämä on erittäin kaunis ficci ja ihmettelen, miksei tätä ole aiemmin kommentoitu. Se on mielestäni vääryys, sillä tämä on erittäin kaunis ficci. Ensinnäkin kappale sopii mainiosti tähän ja sen lisäksi juoni toimii tässä todella hyvin. Kirjemäinen ficci, jossa voi vaan ajatella kuka kirjoittaa kenelle, sillä jokainen pystyy itse miettimään, kuka onkaan hyypiö ja kuka taas se, joka ei tunnut hyypiöö huomaavan. Tämä toimii niin monenlaisina parituksinakin jopa, mutta näin originaalina se jättää juuri sopivasti oman vapauden ajatella hahmoja. Mielestäni tämä on erinomainen ficci ja toivottavasti jatkat kirjoittamista, sillä sinulla on kyllä lahjoja sen suhteen, koska tässäkin ficissä on sellainen tunnelma, johon harvoin törmää. Sitä en tiedä, kuinka kokenut olet kirjoittamaan, mutta kyllä kokemus tavallaan näkyy tästä, mutta ei kai tässä muuta. Kiitos tästä ficistä.
-Fire  :)
endless rain,fall on my heart, kokoro no kizu,let me forget, all of the hate, all of the sadness....by X- Japan