Kirjoittaja Aihe: Mitäs illalla tapahtuikaan... Hermone/Draco, K-11, Het, Drama  (Luettu 4087 kertaa)

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Title: Mitäs illalla tapahtuikaan...
Author: Mermish
Rating: K-11 // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Pairing:HG/DM
Genre: Het, Drama
Disclaimer: Hahmot Rowlingin, mutta minun kierossa tarinassani.
Summary: Draco herää Hermionen viereltä, ja alkaa muistelemaan, miksi...

1.

Draco avasi silmänsä, ja ensimmäinen asia, jonka hän näki, oli suljetut punakeltaiset sängynverhot. Hän nojasi kyynärpäihinsä, ja kauhisteli, mitä olikaan tehnyt. Hän katsoi oikealle puolelleen, ja näki kikkaran, ruskean hiuspehkon, suljetut silmät, ja osan tytön käsivarresta. Hermione äännähti unissaan, ja Draco muisteli edellistä iltaa...
   ”Moi Draco, kiva kun tulit!” Hermione julisti, kun Draco käveli sisään Suureen Saliin. Hermione lättäsi hänelle käteen kermakaljapullon, joka tosin tuoksahti enemmän tuliviskille. Poika nosti pullon huulilleen, ja joi pari kulausta. Hermione jutteli parin muun tytön kanssa, ja nauroi vilkuillen Dracoa. Hän iski silmää toisille tytöille, ja käveli Dracon viereen. ”No, viihdytkö, Draco?” Hermione kysyi tuijottaen poikaa häpeilemättä silmiin. Draco nyökkäsi, ja punastui. Hermione katsoi tyttöjä, jotka nostelivat hänelle kulmiaa, kuin rohkaistakseen. Hermione nosti Dracon leukaa etusormellaan, ja hymyili viettelevästi: ”Tule tanssimaan minun kanssani, jooko?”, poika kohautti olkiaan, seurasi Hermionea tanssilattialle ja joi pitkään pullostaan. Hän huomasi että se oli tyhjä, ja että oli melkoisessa huppelissa. Hän roikkui Hermionen kaulassa, ja kuiskaili tälle rivoja juttuja, yrittäen samalla suudella tytön huulia. Tästä eteenpäin pojan muisti oli hämärä, mutta hän muisti katkoja, joissa Hermione kuljetti häntä kohti Rohkelikkotornia, ja tyttöjen makuusalia. Taas pieni musta hetki, ja Draco muisti heidät suutelemassa kiihkeästi, ja vähentämässä toisiltaan vaatteita. Taas mustaa, ja joitain äännähdyksiä, ilmeisesti Hermionen suusta. Ja sitten mustaa heräämiseen asti.
   Hän nousi hiljaa, keräsi vaatteensa, puki päälleen ja hiippaili alas tyrmiin. Hermione heräsi ja katseli ympärilleen: ”No, voitinpa ainakin vedon. Mitä Dracoon tulee, onneksi hän oli humalassa.” Ja valui takaisin peiton alle.

A/N: Joo, on vähän lyhyt, mutta koitan saada jatkoa.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 03:06:35 kirjoittanut Scarlett »
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

Gaploon

  • ***
  • Viestejä: 161
  • Mitä sanoiko joku femme? Missä!
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #1 : 31.03.2008 21:26:46 »
Tää oli aika hyvä ;) Kerrankin Draco oli vedonlyönnin kohde ;D
No pidän kirjoitustyylistä ja toivon jatkoa, niin sitä pitää  :)
S is for the simplety
E is for the ecstasy
X is just to mark the spot
'Cause that's the one you really want
~o~
Femmeslash...kuka ei nyt sitä rakastaisi!
"If Rowling really wanted us to be happy she would’ve made Hermione gay!"(napattu livejornal avattaresta ^-^)

Dramione

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #2 : 31.03.2008 21:32:27 »
Hieno ficci!
Vihdoinkin Draco/Hermione ficci, niitä on liian vähän..lukeminen alkaa loppumaan kun olen lukenut jo kaikki D/Hrm ficit..enkä muita niin paljoa luekkaan. Kirjoitahan jatkossa lisää Draco/Hermione ficcejä. ^^

Witherwings

  • ***
  • Viestejä: 29
  • Anturajalan ikuinen tyttökaveri
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #3 : 01.04.2008 17:14:35 »
Oi sun kanssas! :) Ja sä syytät mua outoudesta ja rumasta huumorista... Kaikkea kanssa...
Joskus on hyvä etteivät kaikki pidä täysijärkisenä.

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #4 : 01.04.2008 18:07:38 »
Gaploon Varmasti jatkan tätäkin. :D
Dramione Kirjotan just toista ficciä ;D
Witherwings Joo, minä olen outo 8) Vaan niin olet sinäkin ;)
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #5 : 02.04.2008 19:45:13 »
vauv. ;) Toivon että laitat pian jatkoa !!! :D
DRAMIONE ♥

Taruli94

  • ***
  • Viestejä: 45
  • You know.
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #6 : 17.04.2008 15:58:02 »
Ihana mahtava! ;D tälläsiä lisää! :D toi loppu oli just  sellanen .. öö.. PARAS!! kirjootathan lisääh! :D M-A-H-T-A-V-A-A!!! mahtavaa!
Ich habe ein wasser bett, sollen wir wellen macher? <3

Kirahvi94

  • ***
  • Viestejä: 20
  • Miehä oon se pien saamelaine
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #7 : 19.06.2008 13:57:44 »
Sanoit jatkoa??  :o toivottavasti sitä sitten tulee :D mukava kirjoitus tyyli ja paritus on juuri sopiva.. tietääkseni mitä olen huomannut niin sää kirjotat D/Hrm ficcejä ??? olenko oikeassa?   ;D JATKOAAA!!
erikoinen ihminen erikoisten joukossa
mikä silloin on?
tavallinen
mutta silti tunnemme itsemme joskus ulkopuolisiski

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #8 : 19.06.2008 18:37:01 »
Anteeksi nyt. Lupasin kyllä jatkoa, mutta minulla on täysi työ muiden ficcien ja asioiden kanssa. Eli jos sitä tulee, ei ainakaan kovin pian. Anteeksi nyt vielä  :-[ :-[
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

~Summer~

  • ***
  • Viestejä: 12
  • ~Summer~
Vs: Mitäs illalla tapahtuikaan...
« Vastaus #9 : 17.07.2008 22:39:42 »
Ihana fici! Mermish mistä oot saanut ton iiiiiiihanan tiikeri-kuvan?

Kirjoteletko jatkoa vai oliko se fici tässä?
......Love .....


   ~Summer~