Kirjoittaja Aihe: Rakastu tai rakastu | S | femmefluffy  (Luettu 1688 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 125
Rakastu tai rakastu | S | femmefluffy
« : 13.03.2017 00:47:47 »
Nimi: Rakastu tai rakastu
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: femmefluffy
Paritus: Leea/Helena

A/N: Pikkuinen synttäriteksti ihanaiselle Tuhisijalle!! Toivottavasti pidät. Onneksi olkoon, höpönen! ♥︎


Rakastu tai rakastu


Leea.


Pitkä ee sulaa kielelleni ja värjää hymyni lämpimin sävyin. Tammikuun pakkasilla sormemme sopivat täydellisesti yhteen eikä minun tule koskaan kylmä.


Voiko kahdessakymmenessäneljässä tunnissa rakastua?


Saan käpertyä naisen kainaloon, kun katsomme Muumeja. Muumit ovat ihania, mutta huomioni herpaantuu liian helposti. Leea on kovin pussattavan näköinen eikä satakaan suudelmaa riitä.


Miksei voisi?


Minä ja Pikku Myy saamme samaan aikaan loistoajatuksen.

”Kuules, minä haluan sinusta heilan itselleni.”

Leea hämmästyy ja kallistaa vähän päätään.

”Ootko sä tosissasi?”

Jännitys saa keuhkot kieltäytymään hapesta. Oliko se virhe? Onko kaksi viikkoa liian vähän? Joskus olisin epäillyt, miettinyt kahdesti, tai varmaan viidesti, mutta Leea tekee epäröimisen mahdottomaksi. Tämä on oikein. Tämän naisen minä haluan.

”Oon.”

”Tietty mä rupean sun heilaksi!”


On kaksi vaihtoehtoa: rakastu tai rakastu.


Maistan Leean rinnoilta hiipuvan kiihkon ja kohotan päätäni.

Leean raukeissa silmissä tuikkii se jokin, jota olen aina kaivannut ja odottanut. Jokin kultainen ja kotoisa, jonka jälkeen minulta ei puutu enää mitään.

« Viimeksi muokattu: 10.08.2019 13:20:56 kirjoittanut Sokerisiipi »

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Vs: Rakastu tai rakastu, S | femmefluffy
« Vastaus #1 : 15.03.2017 16:38:19 »
Awww, yli ihanan söpöistä söpöä! <3<3<3 Veera on mun parinkin kaverin nimi, mutta se ei tässä haitannut jostain syystä :D Muumit oli ihana yksityiskohta, ja tuo "Vuoiko 24 tunnissa rakastua?" oli yksi lempikohdistani. Mä niin tajuan, kun löytää sellaisen ihanan ihmisen jonka katseeseenkin voi niin vain sulaa ja se ihminen saa sydämen lyömään tuhatta ja sataa, eikä siinä vaiheessa kyllä mietitä välttämättä järjellä, että ei olla tunnettu edes kauaa. Mut nää oli söpöjä! Leea on nimenä tosi kaunis, niin kuin oli tmä tekstikin. Juuri sellainen söpö femme josta tykkään aivan niin hirmuisesti! :3
Kiitos ja hei kirjoita näistä lisäää <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Rakastu tai rakastu, S | femmefluffy
« Vastaus #2 : 20.03.2017 20:58:39 »
Äww, ilahduin hyvinkin paljon tästä ihanan suloisesta ja fluffisesta femmepätkästä ♥ Kiitos tästä todella todella paljon!

Tätä oli oikein ilo lukea ja se, miten olit tämän jäsennellyt ja kirjoittanut, oli jotain hieman tavallisesta poikkeavaa ja siksi erittäin freesiä ja oikein ihanaa ja mukavaa luettavaa. Tyyli sopi tähän miusta todella hyvin, kun tämä kuitenkin oli lyhyempi teksti, jossa oli kuitenkin (jälleen) paljon asiaa ja tunnetta läsnä. Lisäksi tässä oli niin monia kohtia, joista tykkäsin ihan hirvittävästi. Alussa täydellisesti yhteen sopivat sormet tammikuun pakkasilla ja kuinka ee sulaa kielelle ja värjää Veeran huulet lämpimin sävyin. Ihanasti ilmaistu ja sai itseänikin hymyilyttämään niin kovin, että taisin purra omat huulet punaisiksi :''3

Veeran Leeaan kohdistama ihailu ja ihastus on niin fluffista luettavaa, että oma sydän pakahtuu tyystin tätä lukiessa! Kursiivilla olevat mietteet tuovat kivaa pienenpientä pohdintaa tähän ja Muumit yhdistämässä nämä kaksi on jotain niin äärettömän suloista etten kestä :''3 Erittäin suloista, että Pikku-Myyn sanat Nuuskamuikkuselle ehtivät tavoittaa Veeran ajatukset ajoissa ja Veera sai kakaistua ne ulos suustaan! Aivan iihana tapa pyytää toista tyttöystäväkseen, n'aww :''3 Ja ihanaa kuinka varma Veera on tästä kaikesta, vaikka epäröinti hieman horjuttaakin tyttöä. Veera tahtoo Leean ja tietää sen ja aikoo Leean myös ottaa. Ja n'aww Leean innostunut vastaus! Varmasti olivat molemmat samalla aaltopituudella ja samalla sivulla asian kanssa, kun Leea kuitenkin oli selkeästi innoissaan, vaikka hieman hämilläänkin. Ehkei Leea uskonut, että Veera tekisi aloitteen tämän asian suhteen?

Lopussa oli jotain raukeaa, lämmintä ja turvallista. Veeran turvan ja kotoisan tunteen tuntee kyllä tekstistä ja aivan ihana kohta tuo, kuinka Veera maistaa hiipuvan kiihkon Leean rinnoilta. Veera on selvästi löytänyt paikkansa ja sen ihmisen, jonka vierelle kuuluu ja se tuntuu. Aww. Niin suloisia nämä kaksi! Muumeista tykkäävät höpsöt, nopeasti rakastuvat ja ihastuvat tytöt. Selvää U-haul materiaalia toisilleen :'D

Ei mutta tykkäsin tästä hurjasti, sai hymyilemään tajuttoman paljon, niin että poskia alkoi pakottaa. Kiitos paljon tästä mussunen, ei voi muuta kuin sanoa että tykkäsin paljon ja että tahtoisin sulta niin paljon lisää femmeä. Kiitos ihanasta synttäritekstistä höpsykkä ♥ :''3