Kirjoittaja Aihe: Minä suojelen sinua kaikelta (S, angst, Harry/OFC)  (Luettu 3076 kertaa)

FakeLove

  • Sisäinen velho
  • ***
  • Viestejä: 256
  • Riippuvainen Severus Kalkaroksesta ♥ PixieBronze87
Nimi: Minä suojelen sinua kaikelta
Kirjoittaja: FakeLove
Ikäraja: S
Tyylilaji: Angst, pientä fluffya
Paritus: Harry/Emma (OFC Tyttö, joka tietää tulevaisuuden-ficissä)
Yhteenveto: ”Minä pelkään, Harry.”
Vastuuvapaus: Harry ja HP-maailma on Rowlingin, Emma ja tämä ficci taas minun omaani. Eikä näinkään upeasta teoksesta makseta minulle senttiäkään (;

A/N: Halusin kirjoittaa Harry/Emma parituksella pienen pätkän, ja sitten syntyi tämmöinen puolitoistaraapale... :) Kaikille joille ficcini Tyttö, joka tietää tulevaisuuden, K-11 on tuttu (te muut, hävetkää!), niin kyllä, Emma on tämä sama hahmo :D Eli jos olette Harry/Emma-faneja, niin tämä on aikalailla oikea ficci teille! Ja jos ette ole... no päättäkää itse luetteko, voi mieli vaikka muuttua ;)


Minä suojelen sinua kaikelta

Valuin seinää vasten alas henkeä haukkoen. Puristin polvet tiiviisti rintaani vasten ja yritin saada hengitykseni tasaantumaan. Tärinä vavisutti kehoani, eikä se suostunut rauhoittumaan. Suljin silmäni ja annoin lohduttoman nyyhkäyksen kaikua tyhjyydessä.

”Emma?” huolestunut ääni kuiskasi pimeään. Kuulin kevyiden askelien lähestyvän. Pieni ilmavirta kosketti hiuksiani, kun hän laskeutui viereeni. ”Emma?” Harry toisti varovasti.

Kuin pieni lapsi käperryin hänen lämpöä huokuvaan syliinsä. Harryn käsi kietoutui selkäni taakse ja toinen siirsi hiussuortuvia korvani taakse. Yritin nähdä maailman kauneimmat silmät, mutta pimeys imi smaragdinvihreyden, jota niin rakastin. Hautasin kasvoni hänen kaulaansa. ”Minä pelkään, Harry”, kuiskasin hiljaa.

”Mitä sinä pelkäät?” hän kysyi lempeästi.

”Pelkään, että herään vain huomatakseni tämän kaiken olevan unta”, henkäisin hänen solisluulleen. Piirsin pieniä kuvioita hänen iholleen. ”Enkä minä olekaan enää sinun kanssasi.” Tunsin katkerat kyyneleet poskillani, joilta ne vierivät tuhrimaan Harryn kaulan.
 
”Minä suojelen sinua.” Hän veti minut tiukemmin itseään vasten ja antoi suukon otsalleni. ”En anna kenenkään viedä sinua minulta.”
« Viimeksi muokattu: 01.04.2018 15:13:24 kirjoittanut Crysted »


"Who do you imagine wants to attack children like yourselves?"
"Hmm, let's think... Maybe... Lord Voldemort?"