Kirjoittaja Aihe: Mitäs jos joku raottaa salaisuuksiemme verhoa?, K-11  (Luettu 2732 kertaa)

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Nimi: Mitäs jos joku raottaa salaisuuksiemme verhoa?
Kirjoittaja: Audrina
Genre: angst, romance, one-shot
Ikäraja: K-11
Paritus: Ginny/Hermione (Hermione/Ron)
Varoitukset: Joissain kohdissa seksiin viittaavaa tekstiä
A/N: Osallistuu random10 - haasteeseen.

Mitäs jos joku raottaa salaisuuksiemme verhoa?

Mitäs jos joku raottaa salaisuuksiemme verhoa? Mitä jos joku koskettaa sitä verhoa, joka on muodostunut muiden eteen minusta ja hänestä. Raottaa ja saa tietää sen todellisuuden. Että veljeni tyttöystävän intohimo pursuaa minun huulilleni. Minun käteni saavat hänen voihkimaan nautinnosta, kun ne hyväilevät hänen rintojaan.

Mitä me teemme jos jäämme kiinni? Kun otan asian puheeksi hän vain kehuu minua söpöksi, kun olen hermostunut. Käyttää patenttilääkettään; suudelmaa, ja olen unohtanut kokonaan mitä aiemmin edes olen ollut puhunut kiinni jäämisestä. Hän on kuin nymfi, jolle minä ja hän tarkoittaa suhdetta, missä hän antaa periksi kaikille intohimoilleen - minun huulillani, kun minä koskettelen hänen reisien välissä olevaa intohimon kukkaa.

Se jää verhon taakse. Verhon edessä olemme vain - ja ainoastaan ystäviä, vain ystäviä.

***

Katselin nopeasti muuttuvaa loppuelokuun maisemaa istuessani junassa. Kuuntelin tuttua osittain teko naurua, kun Ron ja Hermione nauroivat jollekin veljeni huonolle vitsille. Hermionen naurusta ei erehtynyt - se oli silkkaa tekonaurua. Minä en viitsinyt kääntää katsettani häneen. Nyt oli Ronin vuoro.


// Sca siirsi ikärajan alaotsikosta yläotsikkoon
« Viimeksi muokattu: 22.03.2015 06:42:59 kirjoittanut Beyond »
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 011
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Mitäs jos joku raottaa salaisuuksiemme verhoa?
« Vastaus #1 : 21.11.2010 10:39:12 »
miksei tässä ole kommentteja? tää oli nimittäin tajuttoman hyvä :)
Ginnyn pelko välittyy hyvin, mitään ei saa paljastaa, ja ficin nimi houkutti parituksineen lukemaan :D

pääni on tyhjä, halusin vain sanoa että tässä tuo salaisuus oli se, joka tästä tosi hyvän teki.

kiitos, ihanasta ficistä.
ja ai niin, tuo lyhykäisyys oli myöskin plussaa, pitkänä tää olisi huonompi.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Audrina

  • ametistikvartsi
  • ***
  • Viestejä: 167
  • pumped up kicks
Vs: Mitäs jos joku raottaa salaisuuksiemme verhoa?
« Vastaus #2 : 22.11.2010 16:39:56 »
Resonanssi: Ei kai tässä voi kun kiittää. Kiva että tykkäsit, ja kiitos kommentistasi!
syystuulista viis,
kun tapaamme elossa:
sinä ja minä