Kirjoittaja Aihe: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-11, one-shot  (Luettu 8604 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Author: Marks
Translator: Picca
Betat: Popka ja Anastacia

Summary: Harry haluaa vain kunnollisen suudelman. Remus tavallaan haluaa auttaa.
Characters: Remus/Harry
Rating: K-11
Categories: Fluff, slash
Notes: Tämä on Kiss Without Plot (KWP)! Minä halusin vain kirjoittaa seksikkään suudelman kahden lempihahmoni välille.

Disclaimer: Tämä tarina perustuu hahmoihin ja tilanteisiin, jotka on luonut ja omistaa JK Rowling. Useisiin julkaisijoihin kuuluu muun muassa Bloomsbury Books, Scholastic Books ja Raincoast Books, sekä Warner Bros -yhtiöt. Rahallista hyötyä ei saada eikä tekijänoikeuksia tai tavaramerkkiä ole tarkoitus loukata.

Varoitukset: Iso ikäero hahmojen välillä.

// Linkki alkuperäiseen ei enää toimi, joten poistin sen.

T/N Minun teki mieli kääntää jotain pientä ja ihanaa, ja tämä on juuri sellaista. Sitä paitsi maailma tarvitsee lisää Remus/Harrya. Marks antoi luvan ja tarkoitukseni oli julkaista tämä syntymäpäivälahjana Tossulle, mutta se nyt ei ihan onnistunut. Hyvää myöhäistä vanhenemista hänelle sekä myöskin Popkalle, jolle myös kiitokset tarkastamisesta. <3



Suudelman anatomia

"Tiedätkö, minua ei ole ikinä suudeltu kunnolla."

Remuksen silmät kääntyvät sanomalehdestä tarkastelemaan poikaa, joka istuu pöydän toisella puolen. "Oh?" Hänen äänessään ei ole tunteita ja Remus ajattelee, että vastaisi samalla lailla, kertoisipa Harry sitten Hedwigin syöneen jumalattoman määrän pöllönameja tai viettävänsä enimmän osan illoistaan parittamalla ystäviään.

"Niin. Cho Chang suuteli minua kerran viidennellä luokalla, mutta minä enimmäkseen seisoin siinä enkä tehnyt mitään muuta kuin itsestäni täydellisen narrin. Hermione on suudellut minua poskelle pari kertaa, mutta sitä ei lasketa."

Remus ajattelee, että Harry näyttää nuoremmalta kuin on näyttänyt kuukausiin. He ovat olleet sodassa melkein kaksi vuotta ja jopa seitsentoistavuotiaissa alkaa sen alaisina näkyä vanhenemisen merkkejä. Useimpina päivinä Harry on sulkeutunut ja pahantuulinen, vetäytynyt huoneeseensa sen jälkeen, kun on innottomasti raportoinut päivän toimista. Jos hän on muutaman päivän poissa, hänestä tulee enemmän kuin synkkä ja hän linnoittautuu oikopäätä täydelliseen eleettömyyteen, ontuu antamaan matami Pomfreyn hoitaa hänen vammansa sillä välin, kun Molly hermoilee ja huolehtii. Kuitenkin nyt, toinen käsi poskea tukien, kasvot keskittyneisyydestä vääntyneinä, hän muistuttaa teini-ikäistä. Se Harry onkin, tietenkin, mutta joskus Remus unohtaa sen. "Ah", Remus vastaa.

"Millainen sinun ensisuudelmasi oli?" Harry pureskelee hajamielisesti paahtoleipänsä kuorta.

Remus jännittyy hiukan, mutta päättää vastata Harryn kysymykseen. Hänestä tuntuu, että hän on sen velkaa Harrylle, mutta ei ole varma syystä. Ehkä Jamesin tai Siriuksen takia, tai koska hänen pitäisi palkita Harry "normaalisti" käyttäytymisestä tai koska Remus on paska isähahmona. "Se oli... no, se oli omituista. Luulen, että olin neljäntoista. En tiennyt, mihin laittaisin käteni eikä suuni suostunut yhteistyöhön. Poika kertoi muutamille ihmisille, että olin kamala suutelija, ja varmisti siten, että olisin yksin loppuvuoden."

Harry nauraa ja istuu sitten suorempana. "Sanoit 'poika'!"

"Niin sanoin."

Harry asettuu taas aloilleen mietiskelevä ilme kasvoillaan. "Niin, minä en ole kovin yllättynyt."

Remus toivoo, että ei olisi valinnut juuri sitä hetkeä siemaistakseen teetään. Yskien hän sanoo: "Etkö?"

"No, sen jälkeen kun Si-Sirius" – nimi on vielä kaiken kuluneen ajan jälkeen vaikea – "kuoli, muistin teidän kahden asuneen täällä... yhdessä... ja minä mietin, että ehkä sinä ja hän olitte..." Harry punastuu hurjasti tutkiessaan näkymätöntä tahraa pöytäliinassa tarkkaavaisesti.

"Oh. Käsitän. Ei, Sirius oli ystäväni ja siinä kaikki. Hän ja minä emme ikinä... sotkeutuneet." Remus ei halua kertoa Siriuksen kummipojalle, että Azkabanin jälkeen Sirius ei olisi mitenkään pystynyt käsittelemään kunnollista suhdetta. Yrittäen keventää tunnelmaa hän sanoo: "Hänellä oli kuitenkin melko hyvä takamus." Harrylta pääsee tukahtunut naurahdus.

He istuvat hetken hiljaisuudessa. Sitten Harry päästää suustaan: "Suutelisitko sinä minua?"

Remus päättää, että ei enää koskaan maistele teetä, kun Harry on huoneessa. Rajusti yskien hän pärskähtää: "Mitä?"

Harryn posket ovat nyt niin punaiset, että ne käytännössä hehkuvat. "Minä ajattelin vain, että olen liian vanha siihen, etten ole ikinä suudellut kunnolla, ja sinä olet täällä ja me olemme yksin..." Hänen äänensä hiipuu ja hän vilkaisee ylös toiveikkaasti.

Remus työntää syrjään ohikiitävän ajatuksen Harryn silmistä. "Olen varma, että on paljon ikäisiäsi tyttöjä, jotka suutelisivat sinua", hän sanoo ystävällisesti.

Harryn ilme on vakaa ja kiihkeä, suu puristuneena suoraksi viivaksi. "Sinä et ole tyttö, Remus."

"Ah."

Harry nousee työntäen tuolin rajusti taaksepäin mennessään, ja kiertää pöydän ympäri. Sitten Harry on viereisellä tuolilla ja hänen polvensa painuvat Remuksen reiden ulkopuolta vasten ja hänen suunsa on niin lähellä Remuksen poskea, että hän voi tuntea kuuman ilman aavistuksen ihollaan. Hitaasti Remus kääntyy kohti Harrya, kasvot millimetrien päässä toisistaan. "Selvä, Harry. Vain jos olet todellakin varma."

Järkytys tulvii Harryn kasvoille, mahdollisesti siksi, että on aivan uutta saada se, mitä haluaa. Äskeinen vahvuus ja viha valuvat pois jättäen vain epävarman nyökkäyksen.

Remus kostuttaa huuliaan hivenen ja melkein nauraa sen naurettavuudelle, että hän opettaisi jotakuta suutelemaan, kun siitä on aioneja, kun häntä itseään on viimeksi suudeltu perin pohjin. "Kallista päätäsi", hän kuiskaa ja Harry mukautuu silmät levällään. Remus miettii, pitääkö Harry silmänsä auki koko ajan, samalla kun nojautuu eteenpäin ja painaa pehmeästi huulensa Harryn omille. Hänen kysymyksensä saa vastauksen, kun Harry äännähtää hiukan ja hänen silmänsä värisevät kiinni.

Harryn huulet ovat rohtuneet eikä hän ole ajanut partaansa tänään. Remus liu'uttaa huuliaan kuivalla, ahavoituneella iholla, kun lämmön kiehkurat muodostuvat hänen vatsassaan ja saavat hänetkin sulkemaan silmänsä. Varovasti hän kohottaa kätensä Harryn kasvoille ja nauttii tunteesta, kun Harry nojautuu kosketukseen. Silittäen peukalollaan Harryn leukaperää Remus näykkäisee Harryn alahuulta ja houkuttelee Harryn suun auki kielellään. Näyttää siltä, että suuteleminen on kuin polkupyörällä ajamista. Kaikki, mitä Remus on ikinä oppinut suulla kiusaamisesta muistuu mieleen, kun lämpö hänen vatsassaan matkaa hiukan alemmas.

Remuksen kieli koskettaa Harryn omaa, Harry vetäisee henkeä ja päästää toisen pienen valituksen. Epävarmana itsestään Harry työntää kielensä nopeasti Remuksen suuhun ja ulos, saaden Remuksen tarkoituksella hidastamaan liikkeitään. Hän kiertää kielensä Harryn kielen ympäri ja imee kevyesti. Muutama paahtoleivän muru siirtyy Remuksen suuhun yhdessä viipyilevän, suloisen teen maun kanssa. Harry, jonka liikkeet hidastuvat, kun hän saa kiinni Remuksen hellästä tahdista, hieroo Remuksen kieltä omallaan. Harryn kädet aloittavat hitaan nousun Remuksen ranteilta käsivarsille ja sieltä niskaan, lopulta hän kaivaa sormensa Remuksen hiuksiin. Kuuluu voihkaisu ja Remus käsittää yllättyneenä sen kuuluneen hänestä itsestään. Harry voihkaisee vastaukseksi, ääni värähtelee vasten Remuksen suun sisäpintaa.

Kiihottuneempana kuin kenenkään englantilaismiehen pitäisi olla kahdeksalta aamulla Remus kuvittelee vetävänsä Harrya paidasta ja heittävänsä tämän aamiaispöydälle, jotta pystyisi paremmin jatkamaan tämän kanssa. Hänen silmänsä lennähtävät auki ajatuksesta ja hän särkee suudelman vetäytyen pois niin, että hänen ja Harryn kädet putoavat.

Raskaasti hengittäen Harry tuijottaa Remusta ja kohottaa kätensä koskettamaan suutaan. Hänen silmäluomensa ovat raskaat, posket ja huulet yhteensopivaa punaisen sävyä. Remuksen täytyy katsoa pois epämukavasti tuolillaan liikahdellen. Hän selvittää kurkkuaan. "Harry –"

Harry keskeyttää heti ääni pehmeänä. "Se... se oli upeaa. Kiitos." Hänen kätensä on yhä lähellä suuta.

Remus ei vastaa hetkeen vaan päättää sen sijaan olla jälleen erittäin kiinnostunut teestään. Lopulta hän puhuu. "Eipä mitään." Oli hyvä, että hän pystyi auttamaan Jamesin poikaa ja se ei tarkoittanut, että hän odottaisi mitään muuta...

Käsi asettuu Remuksen hartialle ja hän yrittää sitkeästi olla painautumatta vasten kosketusta. Harryn ääni on edelleen hiljainen, empivä. "Voimmeko me tehdä tämän joskus uudelleen?"
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 05:56:41 kirjoittanut Kaapo »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Carolynne

  • A proud Hufflepuff
  • ***
  • Viestejä: 1 341
Ihanan suloinen ja vielä Remus/Harrya! Nam <3 Tätä paria näkee edelleen liian harvoin ja varsinkin näin mutkattomana, ilman Remuksen kymmeniä sivuja kestäviä moraalipohdintoja (ovathan nekin ihania ^^).

Suomennos oli jälleen kerran mutkattoman selkeää ja aivan unohdin, että en ollut lukemassa originaalia. KWP toimi ihanasti ja haluan ehdottomasti lukea lisää tällaisia. Onnistut valitsemaan suloisia suomennettavia, jotka eivät ole liian raskaita tai "suuria mestariteoksia", kuten suomennokset yleensä, vaan luovat oikeasti hyvän mielen pitkäksi aikaa.

Tykkäsin tässä siitä, miten Harry oli hyvin aito - vaikka hän ikänsä puolesta olikin täysi-ikäinen, hänessä oli ehdottomasti sitä lapsenomaista ja epävarmaa Harrya, joka on tuttu kirjoista. Erityisen ihana oli tämä kohta, se kuvaa hahmoa hyvin sellaisena kuin minä sen näen:

Lainaus
Järkytys tulvii Harryn kasvoille, mahdollisesti siksi, että on aivan uutta saada se, mitä haluaa. Äskeinen vahvuus ja viha valuvat pois jättäen vain epävarman nyökkäyksen.

Ja sitten tuo suudelma! Vau, upeasti kuvailtu ja käännetty myöskin, toimi tosiaankin enkä jäänyt yhtään kaipaamaan eteenpäin. Remuksen ajatukset Harryn heittämisestä aamiaispöydälle ja lupaus tulevasta olivat aivan tarpeeksi ainakin minun mielikuvitukselleni jatkaa.

Kiitän tästä ihanuudesta! <3
Carolynne
"Forever may only be twelve days."
"Then we'll take those twelve days, and we'll live twelve lifetimes."

Hullu_93

  • Vieras
Osaat todella hyvin kuvailla suutelemista! Pisteet sille! Tämä oli kyllä söpö, täytyy myöntää.. Mutta oli myös hyvä, että he eivät menneet tuossa sen pidemmälle, kun oli tarkoitus. Kävihän Remuksella tietenkin pieni ajatus, mutta järkiajattelu voitti lopulta, joka oli paljon parempi kun: "Remus ei voinut vastustaa kauan piilossa olleita himojaan vaan painoi Harryn puoliväkisten pöydälle niin, että tee kaatui lattialle - mutta ei se mitään! NYT NAIDAAN!" <-- (Useimmat ficit ovat tuollaisia!!!!)

Kyllä, tuo sun loppu oli hyvä....

Thelendir

  • ***
  • Viestejä: 36
Rakastuin. Ehdottomasti ihana, tämä päästi pinnalle sisäisen R/H shipperini :3 Olin lähdössä pois koko ficistä luettuani sen, mutta sitten päätin että piru vie nyt lähtee kommentti, harvoin kun osuu mitään tällaista kohdalle! Remus oli täydellinen, tuollaista lisää. Rakentavani koostuu nyt pääosin (lue: kokonaan) siitä että änkstään ficin lyhyyttä. Toisaalta tämä pituus saattaa olla juuri se toimivin tälle ficille, silti vaan harmittaa kun kaikki hyvä loppuu liian aikaisin ._. Olisiko tämän kirjoittajan ficcejä luettavissa enkuksi jossain päin nettiä? Valtakunta linkistä.

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Carolynne: Kyllä, tätä paria näkee ehdottomasti liian vähän. Ihanaa, että pidit valinnasta, minä rakastuin tähän totaalisesti kun luin ja oli ihan pakko päästä kääntämään, että muutkin löytäisivät tämän. Harry on tässä ihana, toisaalta niin päättäväinen ja kuitenkin epävarma.

Hullu_93: Marks kyllä kuvailee suutelemista varsin mukaansatempaavasti, pidin kovasti. Minähän sitten vain suomensin tämän. Ficci loppuu juuri sopivaan kohtaan, annetaan pieni lupaus tulevasta mutta ei vielä edetä liian nopeasti.

Narri: Ah, ei tätä paria voi olla shippaamatta. Ja tämä on jotenkin samaan aikaan lyhyt sekä oikean pituinen, mutta se loppuu kovin nopeasti. Kyllä, Marksin ficcejä löytyy lisää - paljon lisää. Muutamia Remus/Harryja myöskin. Marksin ficcisivu

Kiitoksia teille kaikille kommenteista, on ihana tietää, että tätä luetaan.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2008 17:11:13 kirjoittanut Picca »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Thelendir

  • ***
  • Viestejä: 36
Oi, kiitos linkistä. Tunnen olevani kuin pikkulapsi karkkikaupassa :D

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Pidän tästä kamalasti, ihanan helppolukuista ja selkeää. Piristää päivää joka lukukerralla. Ilmoitin tämän ficcipiiriin, joten taidat päästä kommentoimisesta tällä viikolla, ellet sitten tarkastele enemmän alkuperäistä ;)
Carolynnen tavoin minäkin pidin tässä erityisesti mutkattomuudesta, Remuksen moraalivaikeudet ovat alkaneet jo raivostuttaa kun niitä näkee suunnilleen jokaisessa chanslash-ficissä. Teen mennessä jo toiseen kertaan väärään kurkkuun olin jo varsin hilpeä, oli siinä sentään jotain canonia, eikä mennyt täysin tuntemattomaksi Remukseksi! Harry oli hyvin oma itsensä, epävarmuus oli suloista, siinä tulee tosiaan ilmi se seikka, ettei täysi-ikäinen välttämättä ole niin aikuismainen kuin yleensä vaaditaan ja oletetaan.
Suudelma oli todella hyvin kuvailtu, ei ihan sitä tavanomaista. Kivan tarkasti oli kuvailtu, kuten tuo sheivaamatta jättäminen ja Harryn kokematon törttöily, mikä ei saanut Remusta kuitenkaan luovuttamaan. Ellei ikäraja olisi sitä paljastanut, olisin toivonut KWP:n muuttuvan lopulta PWP:ksi, se olisi kruunannut kaiken.
Käännöksestä vielä, luin nopeasti läpi englanninkielisen version äsken, ja mielestäni olit hyvin saanut korjattua kohdat, jotka olisivat kuullostaneet hyvin kummallisilta suomeksi suoraan käännettynä. Hyvää työtä siis!

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Narri: Olepa hyvä, tuo sivu kieltämättä saa minussakin aikaan tuon lapsi karkkikaupassa -fiiliksen. <3

Eruru: Kiitoksia kommentista ja valinnasta ficcipiiriin, olen iloinen. Tykkäsin tästä itse ihan pöhkönä ja on kiva huomata, jos joku muukin. Suudelman kuvaus on aivan njamm kaikkine realistisine piirteineen, tässä ei vain hukuta vaaleanpunaiseen pilveen niin kuin joissakin. Vaikka onhan nekin kivoja. :)
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Puhpallura

  • Vieras
Ihana ja suloinen :D . Mä tykkäsin :)  Jotenkin jäi sellanen höpö olo tämän luettuna :D

perhoskeiju

  • ***
  • Viestejä: 88
Lainaus käyttäjältä: "Puhpallura"
Ihana ja suloinen :D . Mä tykkäsin :)  Jotenkin jäi sellanen höpö olo tämän luettuna :D

olen samoilla fiiliksillä ja mietteillä
Mun täytys varmaan  istuttaa Lupiineja, ties vaikka yhdestä kasvaisi oikea herkku peppu Remus. Tai sitten voisin lentää avaruuteen, ties vaikka törmäisi Siriukseen tai Dracoon. Haluuko joku palan?

Conan

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #10 : 16.06.2008 01:34:58 »
Hoo kaivan tän ficin jostain syvältä maan pinnalle.
Oikeestaan aika ihana. :) Sulonen.
En oo ennen ikinä lukenu tällä parituksella mitään.
Kannatti nyt lukea.  ;)
I like the things that I like, but I love everything.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #11 : 13.06.2009 11:01:14 »
Mahtavaa suomennustyötä. Tää oli tosi hyvin kirjoitettu.
rakentava on menyt lomalle ennen aikojaan ;D

Luihu kiittää
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

zilah

  • Vieras
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #12 : 23.02.2010 11:15:07 »
Putkahdin tänne tuon suosittele ficcejä- topicin kautta ja löysin ihmeekseni aivan ihanan pikku tarinan. Harry ja Remus ovat suloinen pari, ja oli tosiaankin virkistävää lukea vaihteeksi heistä tällainen lämmin söpöily, joka jättää hyvän mielen pitkäksi aikaa.

Kiitos, kun suomensit tämän meidän iloksemme. Lämmitti mukavasti kylmää talvipäivää.


zilah

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #13 : 04.07.2010 17:06:59 »
Mistä näitä ficcejä oikein tulee? No taitavilta kirjottajilta ja suomentajilta tietenkin! :)
Pidin tästä. Harry oli synkkä ja surkeana. Remuskin on aina jotenkin niin suloinen. Huomaavainen.
Äh, en saa muuta sanottua. Kiitos suomennoksesta, se oli oikein loistava!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

cooperaur

  • grieving widow smith
  • ***
  • Viestejä: 625
  • multipussies on vaa porttihuume
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #14 : 19.08.2011 05:15:06 »
Ah, ihana aamupala mulla. Remus ja sen teenjuonti. <3 Mutta ennen kaikkea tietysti Remus/Harry, rakastan. Eihän tästä voi oikein muuta sanoi kuin että ihq! ;D Niin ja tosi hyvää käännöstyötä, kiitos siitä. :---)
Ei ollut gluteenia Hitlerin aikaan.
- Steve Rogers


ava by dusketo@tumblr

Zoklet

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #15 : 19.08.2011 16:02:46 »
I-H-A-N-A! Ahh Remus/Harrya, ei tästä tosiaankaa voi sanoo ku ihana :D

Mariposa

  • Vieras
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #16 : 17.11.2011 11:47:51 »
Oi, tää on ihana! <3
Alkuperästä en oo lukenut, mutta käännös oli hyvän kuulonen, eikä yhtään töksähtelevä tai mitään semmosta. Remus/Harry on ihanaa, tosin ei se Remus/Siriusta koskaan voita ;) Miks mä aattelin et toi poika jolta Remus sai ensisuudelmansa ois Sirius?
Harry asettuu taas aloilleen mietiskelevä ilme kasvoillaan. "Niin, minä en ole kovin yllättynyt."

Remus toivoo, että ei olisi valinnut juuri sitä hetkeä siemaistakseen teetään. Yskien hän sanoo: "Etkö?"

He istuvat hetken hiljaisuudessa. Sitten Harry päästää suustaan: "Suutelisitko sinä minua?"

Remus päättää, että ei enää koskaan maistele teetä, kun Harry on huoneessa. Rajusti yskien hän pärskähtää: "Mitä?"
Voi ei xD Nauroin kovasti noille :)) Remus pikku teenlipittäjä^^

Tämmösten jälkeen on aina semmonen ihme söpöilyolo ja mä en taida kyetä kovin järkevään kommenttiin :/ Yhtään virhettä en nähny, ja sun suomennostyö on tosi hyvää (eiei mä en toista itteeni yhtäänjoo) :) Lisää tämmöstä joohan? Toi Harryn vika lausahdus oli myös mahtava!
Kiitos :)

Psyko

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 159
  • Shit happens
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13
« Vastaus #17 : 30.10.2012 00:15:49 »
Ihana, ihana, ihana!  :D Muutaman kirjoitusvirheen huomasin, mutten jaksa enää niitä etsiä. Ihanaa kun olet jaksanut tämän suomentaa.
Ihanan kutkuttava, tyksin<3
 :D

Subbe93

  • ***
  • Viestejä: 424
    • Aamusta yöhön... -blogi
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13, one-shot
« Vastaus #18 : 11.03.2014 20:26:58 »
Ahhh, monien vuosien jälkeen tää on aina yhtä ihana ja aina hieman hauska <3 En edes tiedä, montako kertaa olen lukenut tämän, mutta monta!
Kiitos kovasti suomennoksesta :3 Ihanaa lukea näitä, kun ymmärtää kaiken, eikä sen takia tarvitse sanakirjasta katsoa, mitä jokin sana tarkoitaa :D

"Zero is where everything starts!
Nothing would ever be born if we didn't depart from there...
Nothing would ever be achieved!"

- Shinichi Kudo (Gosho Aoyama)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Vs: Käännös: The Anatomy of A Kiss, K-13, one-shot
« Vastaus #19 : 20.03.2014 23:53:09 »
Olen kauhean huono keksimään mitään vastauksia (vanhojen) käännösten kommentteihin, mutta kiitos teille kaikille lukumerkeistänne. <3

Tämä paritus ja ficci on mielestäni kauhean söpö ja siksipä sen halusin aikanaan suomentaakin, ja on kiva huomata että ihmiset nauttivat siitä vieläkin. :)
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)