Kirjoittaja Aihe: Twilight: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella] | K-11  (Luettu 20587 kertaa)

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #60 : 28.06.2010 15:33:54 »
Ooooh kiitos kommenteista, enni, Fell ka alba! ♥  :-*

Lainaus
Vaikka Bella alkaisi porttohuoraksi kadunkulmaan, (pikkuiset, tuollainen kielenkäyttö on hyvin rumaa ja sitä tulee välttää) Edward varmaan jatkaisi keinutuolissa istumista ja hokisi 'Jos se tekee sinut onnelliseksi niin anna mennä'.
Haha! Sanos muuta!  :D :D pisti naurattaan tää kommentti!

Lainaus
Rajuni, ihana sana mutta onko se sana? :-D Ehkä parempi ilmaisu olisi Suudelma muuttui samalla entistä rajummaksi yms?
hyvin, hyvin mahdollista että keksin sen sanan itse :------D mun suomenkieleni on mitä on, sitä on aina hyvä syyttää. Mutta kiitosta kun huomasit virheet ja ilmoitit ne mulle! :)

Lainaus
Ihmetytti jotenkin, kuinka Edward antoi noin helposti anteeksi, mutta täytyy myöntää, että tavallaan tykkäsin siitä, kun palattiin takaisin B/E paritukseen lopussa :-)
Sain kirjoista sen käsityksen, ettei Edward tavallaan välitä jos Bella pettää. Tai Jacobinkin tapauksessa Edi ei miettinyt sitä miltä hänestä itsestään tuntuu vaan se mistä Bella on onnellinen :D vähänniinkuin alba tuossa sanoi :D en osaa kuvitella Ediä mykkäkoulussa Bellalle pettämisestä :o

Lainaus
Kuten oon kehunut jo ennenkin, oot yksi lempificcareistani ja saisit ficata enemmän ja etenkin kirjoittaa Emmett/Bellaa :3
*insert loooooong aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwiiieeeeeeeeeesssssssssssssss here*
Kiitos ♥!!!!! Yritän fikata enemmän, on vaan kovat paineet itellä siitä, miten se teksti onnistuu :D

kiitos kaikille kommenteistas ♥


Jakepoo

  • Urpå
  • ***
  • Viestejä: 173
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #61 : 28.06.2010 21:25:50 »
Oi, luinpas tämän ja tykkäsin. :)
Itse kammoan muita kuin perus Bella/Edward-paritusta, en osaa jotenkin syventyä muihin. Mutta tästä pidin, Emmett ja Bella vaikutti omilta itseltään ja suloinen tarinankerronta oli mukavaa lukea. Kirjoitat tosi hyvin. (:
Tuli mieleen että mitähän Rose sanoi tästä "syrjähypystä"?  :o En usko että yhtä suopeasti kuin Edward!  ;D
Where were you
When everything was falling apart?
All my days
Were spent by the telephone
That never rang
And all I needed was a call
It never came
To the corner of First and Amistad

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #62 : 01.07.2010 17:42:42 »
Kiitos kommentista, Jakepoo! (ihana nimimerkki sulla, btw! :D)

Joo, jokainen saa miettiä Rosen reaktion, eikä se todellakaan ole samanlainen kuin Edwardin.... haha :D :D varmaan kuristaisi Bellan tai jotain jos ja kun kuulisi syrjähypystä :D


NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #63 : 01.07.2010 18:24:44 »
Fellin mainostama ficci oli pakko tulla lukeen, vaikka olenkin joskus tainnut lukea tämän. (::
Mutta ensiksi pitää tietty kehua kirjoittajan taitojasi, oot kyllä ihan omaa laatuas, tietenkin hyvällä tavalla (; Kuvailusi on jotain aivan uskomatonta, tekstiin voi uppoutua helposti vaikka teksti olisikin kuinka lyhyttä.

Mutta hahmot olivat hyvin itsensä kuuloisia ja sait säilytettyä Emmettin huumorin ja nallekarhumaisuuden, ja varsinkin Bellan kömpelyyden. :D Edwardkin oli aika itsensä, hiukan ylisuojeleva. :D
Ainoo mikä häiritsi hiukan, oli Edwardin nopea anteeksianto, paitsi ei häntä kyllä voi uskoa kovinkaan pitkä vihaiseksi.

Minun on myös myönnettävä, ettei Emmett/Bella paritus kuulu suosekkeihini, mutta tekstisi avulla parituksesta tuli ehkä hiukan enemmän siedettävä ja alan ehkä jatkossakin lukemaan niitä. :D Mutta tämä oli omalaatuinen ja hyvää jälkeä vielä. Tykästyin ja nyt harmittaa, kun en saa parempaa kommenttia näin hyvälle ficille aikaseksi. ;/

Tässä lopussa voisin sanoa, että tämä ficci ja kaikki ficcisi taitavat olla yhtiä suosikkejani, toivottavasti jaksaisit jatkossakin kirjoitella tälläisiä suloisia one-shot♥

ninnni~
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

phoebeZ

  • ***
  • Viestejä: 166
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #64 : 01.07.2010 18:52:25 »

Pakko sanoa heti alkuun, että Em/B paritus on loistava ja sitä ei voi olla koskaan liikaa.
Fic oli jotenkin niin - hyvä? Paras.
Hahmot oli tehty samanlaisiksi kuin kirjoissakin, mikä on tässä tapauksessa hyvä (:
Ainut asia, mikä häiritsi on toi loppu. Miks ihmeessä Edward antaa anteeksi noin helposti, jos Bella on just pettäny sitä? Ja vielä sen oman veljensä kanssa? En ymmärrä, mutta kai se on jotenkin Edwaardille ominaista.. kai?
Rosalien reaktion olisin halunnut kuulla "siitä vois kirjottaa, vink, vink" ; >>
Ei mitään kunnon rakentavaa - taaskaan -  sanon vaan, että fic oli parhaimmasta päästä (;
kiitoksia ♥

EVOIRA

  • Vieras
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #65 : 12.07.2010 00:20:49 »
Twilight-ficcipiiristä iltaa

Ensiks täytyy sanoo, et paritus oli mitä mainioin ja parhain. Em/Bella on nimittäin lempiparituksiani. : ) <3

Ja juoni oli kiva, Bella ja Emmett leikkimäs piiloo kaksistee : ) Ja muutenki hyvä fic.

Sori lyhyys, mut mua väsyttää, ja päätin nyt tulla vihdoinki kommentoimaa ennenko taas unohan..

-Ira

Kiera

  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #66 : 12.07.2010 16:30:56 »
Ooi. Tosi ihana tää, oon pariinkin kertaan lukenut ja kommentoiminen on jotenkin vaan jäänyt, mutta nyt kokosin sitten itseni ja päätin kommentoida :D Okei, eli ensinnäkin tykkäsin parituksesta, vaikkei se ihan lemppareihin lukeudukkaan, tässä Emmet oli jotenkin sulonen oma itsensä ja Bella... No, Bella oli kanssa ihan oma kömpelö itsensä :D Edward taas on aina sellanen että se antaa kaiken anteeksi, joo, se vähän häiritsi - siinä lopussa nimittäin, mutta Edward on Edward.
Jaja tykkäsin sun kirjotustyylistä kovasti. Rosalien reaktio asiaan olisi varmasti ollut mielenkiintoinen, sitä jäin ehkä kaipailemaan... Muuten tosi hyvä ficci ! :) Piristi mun päivää :)

Kiitos ♥
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

^Kassu^

  • ***
  • Viestejä: 40
Vs: Lastenvahtini, karhuveljeni [Houkutus, Emmett/Bella]
« Vastaus #67 : 13.07.2010 08:06:58 »
Tää on yksi parhaimmista tarinoista jossa on parituksena Emmett/Bella..... Emmett oli ihana itsensä jälleen kerran...x3  ;D
Imagine if there isn´t vampires at all. What kind of world would be then?