Kirjoittaja Aihe: Supernatural: Jouluenkeli | K-11, Destiel, joulukalenteri! 24/24  (Luettu 17096 kertaa)

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Spock, kannattaa tukehtua karkkeihin Richardin takia :3 jee hienoa että Gabe oli IC! Ja että tykkäsit sen puhetavasta, se tuli jotenkin luonnostaan tuollaiseksi joten hyvä että onnistui. Ja angsti on oikein ihanaa <3 eiku miten. Tässä on huominen! kiitos <3

Harpy, haha ei ehkä kannata rikkoa kättään Deanin kanssa. Eikä Cas ehkä rohkeuttaa kerännyt, se vaan luuli että sen kuuluu suudella :') Gabe on vähän ilkee joo, ei mun ollut tarkoitus tehdä siitä tollasta bitchiä mutta joo. Garbielilla saattaa hyvinkin olla Sam mielessä ;) tai siis. En tiedä. Ehkä se vaan on vähän nuija. Kiitti kommentista :>

Violetu, hienoa että pidät näitä hyväntuulisina ja elävästi kirjoitettuina! Ja kiva et on saanu nauraa, vaikka noita angstisiakin on välissä. Kevyitä ficcejä tää fandomi kyllä tarviikin ettei aina tarvii vollottaa. Kiva että löytyi aikaa kommentoida, kiitoksia :)



10.12.
Sana: takkatuli, ikäraja S, sanoja 281

 Oli niitä päiviä, joina sai nukuttua pari hassua tuntia auton pelkääjänpaikalla ja ajautui hengenvaaraan vähintään kaksitoista kertaa, ja sitten oli niitä päiviä, joina sai istua Bobbyn olohuoneessa takkatulen ääressä olutta juoden. Vaikka Sam Winchester olikin tottunut metsästäjän elämään, jälkimmäiset houkuttivat häntä huomattavasti enemmän.

Jälkimmäisissä oli myös se hyvä puoli, että pääsi vähän vakoilemaan isoveljeään ja tämä ihastusta, jotka istuivat vieretysten sohvalla. Vielä vähän aikaa sitten Dean oli opettanut Castielia pelaamaan korttia, mutta nyt metsästäjä oli nukahtanut sohvalle. Tämän pää lepäsi selkänojalla, melkein Castielin olkapäällä. Enkeli puolestaan katseli Deanin unta katse varsin lempeänä aivan kuin paikalla ei olisi ollut ketään muuta.

Samin siinä katsellessa Deanin vartalo nytkähti vähän, ja tämä raotti silmiään. Miehen uninen katse löysi ensimmäisenä Castielin kasvot, ja tuijotettuaan hetken enkelin sinisiin silmiin metsästäjä painoi päänsä hieman lähemmäs tätä ja jatkoi uniaan. Sam näki Castielin hymyilevän nopeasti, ja häntäkin alkoi hymyilyttää. Jos Dean olisi ollut yhtään enempää hereillä, mies olisi varmasti suoristautunut ja vähintään vetäytynyt sohvan toiseen päätyyn ellei noussut seisomaan kiusaantuneena. Aivan niin kuin Castiel ja Dean eivät muutenkin jo olisi olleet täysin läpinäkyviä.

Sam oikaisi itsensä toiselle sohvalle makuulle ja jäi tuijottelemaan takkatulta. Sen oranssin liekit heittelivät varjoja seinille, ja metsästäjä tunsi kummallista rauhallisuutta. Ehkä asiat voisivat joskus oikeasti olla näin – rauhallinen illanvietto perheen kesken olisi normaalia, Dean olisi turvassa Castielin kanssa ja Sam – no, ei siitä sitten sen enempää. Sillä hetkellä Sam tunsi olevansa tarpeeksi tyytyväinen ajatellessaan sitä että Castiel, tunteettomaksi luotu enkeli, välitti hänen veljestään enemmän kuin kestään muusta, rakasti tätä enemmän kuin ketään muuta, ja että Deankin rakasti Castielia. Sam huokaisi. Ehkä hänen olisi vain pitänyt esittää joululahjatoiveenaan se, että Castiel tekisi Deanin onnelliseksi, sillä siihen enkeli ainakin pystyisi. Kaulaliinasta Sam ei ollut niinkään varma.
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

invisible deer

  • susilapsi
  • ***
  • Viestejä: 256
  • ava by Auroora
Lainaus
Aivan niin kuin Castiel ja Dean eivät muutenkin jo olisi olleet täysin läpinäkyviä.

Okei. Aaaw. Täydellistä.

Hahmot on vieläkin IC ja nyt dean toimintaa (tai castiel, mutta se ny o nii epävarma ja aaw) haluan nähdä kukoistavan suhteen pian. Liian pian, mutta minkäs sille voi. On vaan niin vaikeeta odottaa, kun tietää, että joka pävä tulee uusi luku, nii tuntuu, että vietän koko aikani kännykällä tarkistamassa onko tähän tullut jatkoa.

Mä lupaan sitten jouluaattona kirjottaa jonkun oikeesti rakentavan kommentin, mutta nyt leijailen vaaleanpunaisissa hattarapilvissä ja taivaalla lentää pinkkejä yksisarvisia. Ja tottakai Castiel. Tämä on taivas.

Joo, tämänpäiväistä lukua odotellessa (:
there is freedom in the dark once someone has illuminated it

Fevier

  • väsynyt vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 143
Voi että mitä olenkaan löytänyt, jotain paljon parempaa kuin tavallisen suklaakalenterin. Destiel-kalenterin!

Castiel on niin hellyyttävä, kun se on aivan pihalla kaikesta, mutta silti se tahtoo järjestää joulun. Hahmot ja tää koko juttu on kirjotettu tosi hyvin ja kekseliäästi! Tää juonikin on jotain aivan mahtavaa. Hahmotkin ovat IC. (: Oli nytten aivan pakko kommentoida vaikka ajoitus ei ookkaan maailman paras, kun takana on lyhyet yöunet ja nyt aivot surraa tyhjää. Kuitenkin, kiitos kun oot pistäny tällätteen joulukalenterin pystyyn. c:

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
TOKO, hienoa että hahmot on edelleen IC! Haha Destiel ja kukoistava suhde, mitähän siitä yhtälöstä mahtaa tulla :D rakentavaa kommenttia odotellessa, vaikkakin pinkit yksisarviset ja Castiel kelpaavat myös! Kiitos taas kommentista :)

Fevier, kuvittele, miten mahtavaa oliskaan, jos vois yhdistää suklaa- ja Destiel-kalenterit. Oooo. Naww kiitos kehuista, musta tuntuu että tässä ei ole mitään kovin järkevää juonta joten kiva kuulla että tykkäät. Kiitos itelles kommentista :)



Hups, vähän venyi, kun ei ollut valmiina mitään ja ja no Supernatural vähän vei mun elämän. Toivottavasti tän vuorokauden loppuun mennessä tulee tänkin päivän luukku, siihen asti saatte kestää herkkis-Deania! Ja sitä, että Sam ei pääse koskaan tappelemaan.

11.12.
Sana: lahjapaperikäärö, ikäraja K-11, sanoja 731

”Aika huono sää”, tuntematon mies kommentoi Deanille, kun hän yritti valita hyllystä sopivaa einestä matkaruuaksi.
”Mmh”, mies mumisi myöntyvästi tuskin vilkaistenkaan tuntematonta. Hän huomasi Castielin mulkaisevan tuntematonta pahasti, jolloin tämä kavahti ja vaihtoi käytävän toiselle puolelle. Dean puolestaan katsoi enkeliä kummeksuen, mutta tämä mulkaisi häntäkin. Metsästäjä pyöräytti silmiään ja antoi olla. Ehkä Castielilla oli enkeleiden se aika kuusta.

Dean valitsi hampurilaisen, koska arveli kykenevänsä syömään sen kylmänäkin. Mies nyökkäsi kohti kassaa, ja Castiel seurasi häntä hänen mennessään maksamaan. Deanista tuntui, että kassatyttö hymyili hänen ostoksilleen vähän säälivästi, mutta häntä ei oikeastaan kiinnostanut. Yhtäkkiä Castiel tarrasi kiinni metsästäjän käsivarresta. Dean vilkaisi enkeliä, joka tuijotti ovella seisovaa miestä.
”Mitä?” hän kysyi.
”Tuo mies on demoni”, Castiel vastasi matalalla äänellä välittämättä kassatytön uteliaasta ilmeestä. Enkeli otti jo askelen kohti mainitsemaansa tummahiuksista miestä, mutta Dean tarttui tämän hihaan.
”Et sinä voi mennä tappamaan sitä näiden ihmisten nähden”, mies suhahti ja viittasi toisella kädellään kaupan asiakkaisiin. Castiel pysähtyi, mutta jäi katsomaan ulos livahtavan miehen perään. Dean päästi irti enkelin hihasta ja lähti seuraamaan demonia.

Demoni ehti pakkautua autoonsa ennen kuin Dean ja Castiel havaitsivat tämän parkkipaikalla, joten he nousivat Impalan kyytiin ja ajoivat tämän perään. Demoni ajoi hyvät viisi kilometriä etelään, kunnes kääntyi aivan tavallisen omakotitalon pihaan. Dean vilkaisi Castielia.
”Oletko varma, että se on demoni?”
”Olen”, enkeli vastasi mulkaisten metsästäjää. Hän nosti kätensä pystyyn antautumisen merkiksi. Castielin kanssa ei selvästikään sopinut kinastella sinä iltana.

Dean pysäköi autonsa tienvarteen ja nousi varovasti ulos. Castiel oli jo takakontin luona, kun Dean vasta pääsi sinne.
”Minä voin kyllä mennä yksinkin”, enkeli sanoi. ”Se on vain yksi demoni.”
”Ei käy”, Dean kielsi välittömästi. Hänellä oli periaatteita, ja yksi niistä oli, että hän ei jäänyt seuraamaan sivusta, kun hänen läheisensä taistelivat. Castiel huokaisi hieman ärtyneesti, mutta antoi Deanin valikoida sopivan demonintappoveitsen ja seurasi sitten häntä omakotitalon seinustalle.

Dean vilkaisi nopeasti sisään ikkunasta ja ehti nähdä demonimiehen ja pikkupojan istumassa lattialla lahjapaperikäärön kanssa.
”Oikeasti? Demoni joka paketoi joululahjoja?” Dean kuiskasi Castielille. Enkeli mulkaisi häntä synkästi.
”Tällä hetkellä. Kohta se on tuon pojan kurkussa.” Dean kurtisti kulmiaan, mutta viittasi Castielia seuraamaan ovelle. Se oli auki, joten he hiipivät sisään.

Eteiseen asti kantautui joulumusiikkia, jotka soitettiin olohuoneessa. Dean käveli varoen seinän vieressä vilkuillen ympärilleen, mutta talossa ei tuntunut olevan muita kuin demoni ja pikkupoika. Dean oletti, että demonin valtaama mies oli pojan isä. Äkisti lyhyt kiljahdus repäisi railon joululaulujen rauhalliseen tunnelmaan, ja Dean säpsähti. Hän vilkaisi enkeliä takanaan ja puristi veistä tiukemmin. Olohuoneeseen johtava ovi oli auki, ja metsästäjä kuuli demonin askeleiden tulevan lähemmäs. Hän kohotti veitsen ilmaan, valmiina iskemään.

Sitten tapahtui monta asiaa kerralla. Castiel nykäisi Deanin kiinni itseensä, ja enkelin käsi kurottautui Deanin oikean olan yli. Käsi kohtasi nurkan takaa veitsi kädessä pyörähtäneen demonin otsan, ja valkoinen valo sokaisi Deanin muutamaksi sekunniksi. Sitten demonin valtaama mies lyyhistyi maahan, ja Castiel irrotti otteensa metsästäjästä.
”Se näki meidät peilistä”, enkeli sanoi yksinkertaisesti nyökäten pienessä syvennyksessä olevaa peiliä kohti.
”Aivan”, Dean totesi ja kirosi mielessään. Miksei hän ollut huomannut sitä? Castiel sai olla jatkuvasti pelastamassa häntä tätä nykyä. Eihän siinä mitään, enkeli oli hyvä pelastamaan häntä, mutta hän olisi mieluusti pärjännyt yksikseenkin.

Castiel astui ruumiin yli ja katosi olohuoneeseen. Dean seurasi tätä. Hän näki enkelin pysähtyneen keskelle huonetta, siihen, missä he olivat nähneet miehen ja pojan paketoimassa lahjoja. Castielin jaloissa oli verilammikko, ja Deania alkoi kuvottaa. Metsästäjä käveli lähemmäs ja hän näki pojan tyhjien silmien tuijottavan kattoon. Tämän kurkku oli viilletty auki.

Dean katsoi pojan ilmettä. Pelkoa, pettymystä, epäuskoa.
”Viimeinen asia, jonka hän näki, oli hänen isänsä veitsi kourassaan”, Dean totesi ilmeettömänä. Castiel vilkaisi häntä. ”Eikä hän saa koskaan tietää, miksi isä haluaisi satuttaa häntä.”
”Dean, lähdetään pois. Emme voi tehdä sille enää mitään”, enkeli sanoi matalalla äänellä saaden Deanin pudistelemaan päätään. Metsästäjä katsoi Castielia silmiin aikeissa sanoa jotain, mutta hänen katseensa eksyi enkelin käsivarteen.
”Oletko sinä kunnossa?” hän kysyi. Trenssitakin hihassa oli veriläikkä.
”Kyllä”, Castiel vastasi. ”Sen veitsi ei mennyt syvälle.”

Dean huokaisi. Hänen olisi vain pitänyt antaa Castielin mennä yksin, tämä olisi ollut paljon nopeampi ja ehkei – ehkei lapsen olisi tarvinnut kuolla. Metsästäjä käänsi katseensa pois lattialla makaavasta ruumiista. Hän ei saanut välittää. Välittämisestä ei ollut mitään hyötyä.
”Dean”, Castiel kutsui pehmeästi. Dean katsoi tätä silmiin. ”Mennään.”
”Joo, okei”, mies myöntyi. He lähtivät kävelemään kohti ulko-ovea. ”Kiitos muuten. Taas.”
”Ei kiittämistä”, Castiel kuittasi ja piti ovea auki Deanille. Se tuntui oudon lohduttavalta.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 22:02:21 kirjoittanut Kaapo »
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Taaskaan mä en ehtinyt oikean päivän puolella. Mutta ei oo mun vika, oli tarkoitus aloittaa kahdeksalta jo kirjoittaminen mutta eräs ihminen vähän häiritsi ja joo. Tässä nyt kuitenkin tulee 12. luukku, seuraava on toivottavasti vähän enemmän ajatuksella kirjoitettu kuin nämä kaksi viimeisintä ovat olleet :)

12.12.
Sana: pulkkamäki, ikäraja S, sanoja 347

Dean tiesi mukavampiakin tapoja herätä kuin sen, että eräs tietty enkeli istui hänen sänkynsä vieressä tuijottaen vihaisesti tyhjyyteen. Mies säpsähti ja veti peiton leukaansa refleksinomaisesti.
”Cas!” hän sähähti. ”Mitä sinä teet täällä? Miksi – miksi sinä nökötät siinä?” Enkeli katsoi häntä suu tiukkana viivana. ”Ja miksi sinä mökötät?”
”Minä en 'mökötä', Dean.”
”Etpä sinä kärrynpyöriäkään heittele.”
”Miksi minun pitäisi?”
”Ei miksikään”, Dean huokaisi ja nousi istualleen. Mies huomasi Castielin katseen käyvän hänen rintakehässään, mutta se nousi nopeasti takaisin hänen silmiinsä. ”Mitä sinä teet täällä?”

Enkeli huokaisi ja käänsi katseensa kattoon.
”Tiedätkö sinä, mitä tarkoittaa laskea pulkkamäkeä?”
”Totta kai minä tiedän”, Dean vastasi kummissaan.
”Minä halusin kokeilla sitä. Löysin mukavan mäen, jonka huipulta lapset laskivat, ja heillä tuntui olevan kovin hauskaa. Menin kysymään eräältä pojalta, antaisiko hän minun laskea kanssaan.”
”Voi ei...” Dean mumisi.
”Voi kyllä”, Castiel sanoi ja mulkaisi metsästäjää. ”Minusta se oli hauskaa. Mutta sitten pojan vanhemmat tulivat paikalle ja alkoivat kysellä, kuka minä olen.”
”Ole kiltti ja sano, ettet kertonut heille olevasi Herran enkeli.” Taas se sama mulkaisu.
”Minä esittäydyin Castieliksi ja sanoin, että pidän heidän pojastaan. Ilmeisesti siinä oli jotain väärää – ”

Dean keskeytti enkelin kertomuksen tyrskähtämällä kovaäänisesti. Castiel katsoi häntä ärtyneesti ja jatkoi.
” – koska pojan äiti alkoi huutaa ja mätkiä minua laukulla.”
”Voi Cas”, Dean huokaisi huvittuneena. ”He saattoivat ymmärtää sanasi hieman väärin.”
”Miten sitten?” enkeli ihmetteli.
”Siten, että pidät heidän pojastaan sillä tavalla että haluat viedä hänet poikamiesboksiisi ja rakastaa häntä rajusti.”
”Miksi minä haluaisin – ”
”Tiedätkö, anna olla. Muista vain ensi kerralla, että tuntemattomat aikuiset miehet eivät 'pidä' pikkupojista.”

Castiel näytti hämmentyneeltä, muttei väittänyt vastaan. Dean tutki enkelin kasvoja hetken.
”Sinä olet muutenkin ollut huonolla tuulella viime aikoina. Eivät kai jouluvalmistelut takkua?” mies ei voinut mitään äänestään kuultavalle toiveikkuudelle.
”En halua puhua siitä”, Castiel ärähti ja katosi Deanin silmien alta.
”Jessus”, hän tuhahti ja painoi päänsä uudestaan tyynyyn. ”Kuka ottaa selvän enkeleistä...”

Silti hän näki nukahdettuaan unta eräästä tietystä enkelistä. Siitä, jolla oli siniset silmät ja pakkomielle joulusta.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 22:02:33 kirjoittanut Kaapo »
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Jotenkin taas vähän unohtui. No jaa. Tästä tuli vähän outo luukku, mutta mitäpä tuosta. En tiedä, mitä Casin ongelmat Taivaan kanssa ovat tässä vaiheessa, mutta ainahan niitä tuntuu olevan joten. Lupaan ja vannon, että huomenna tulee jotain söpöä :')

13.12.
Sana: kulutusjuhla, ikäraja S, sanoja 750

”Tiedätkö, Cas, joulu on aikamoinen kulutusjuhla nykyään”, Gabriel tokaisi toiselle enkelille kävellessään kaupan hyllyllä edestakaisin. Castiel lähinnä raahusti tämän perässä.
”En kaipaa mielipiteitäsi”, hän ilmoitti ja oli törmätä Gabrieliin tämän pysähtyessä äkisti.
”Älä ole ynseä, pikkuveikka”, arkkienkeli torui ja kumartui tutkimaan jotain. Castiel siirtyi Gabrielin vierelle ja katsoi hänkin hyllyyn.
”Tykkäisitkö sinä hierontaöljystä? Dean antaa varmasti hyviä hartiahierontoja, kyllä vain”, Gabriel höpisi ja nappasi pienen pullon. ”Itse asiassa – minullakin voisi olla käyttöä sille”, tämä tuumasi ja otti toisen samanlaisen. ”Vai pidätkö enemmän vaniljasta kuin ruususta? Saat itse valita.”

Castiel tuijotti arkkienkelin kädessä olevaa putelia.
”Luulin sinun olleen sitä mieltä, että Dean särkee sydämeni tai jotain vastaavaa.”
”Muutin mieltäni!” Gabriel kertoi iloisesti. ”Enhän halua pilata iloista perhejoulua negatiivisella asenteella.”
”Sepä... mukavaa”, Castiel huokaisi ja otti ruusuntuoksuisen hierontaöljyn toisen kädestä. Hän ei edelleenkään olisi halunnut Gabrielia paikalle. Tietysti arkkienkeli kuului hänen perheeseensä, mutta ei hän tästä erityisemmin pitänyt. Castiel ei kaivannut Gabrielia vihjailemaan Deanille mitä sattuu. Eikä hän myöskään olisi halunnut ketään muistuttamaan häntä Taivaasta ja siihen liittyvistä ikävistä asioista. Niin kuin hän ei olisi muutenkin jo vatvonut niitä tarpeeksi.

”Cas, älä ole tuollainen! Olet aivan maasi myynyt enkä minä ymmärrä miksi. Eikö Dean anna sinulle, hmh?”
”Anna mitä?” enkeli murahti.
”Seksiä, senkin törppö. Onko sinulla käpy aivojen paikalla?”
”Dean ei anna minulle yhtään mitään, onko selvä? Olemme ystäviä”, Castiel tiuskaisi saaden Gabrielin kohottamaan kulmiaan. Tämä naksutti kieltään.
”Asialle pitäisi tehdä jotain, jos saan sanoa.”
”Minä suutelin häntä.”
”Voi että, pikkuveli alkaa kasvaa isoksi”, Gabriel ihasteli, ja Castielia kadutti, että hän oli sanonut mitään.

He lähtivät kävelemään tavaratalon pääkäytävää ja pysähtyivät lasten leluosastolle.
”Mitä Dean sanoi?” Gabriel jatkoi edellistä aihetta, vaikka Castiel oli jo hetken ehtinyt toivoa tämän unohtaneen sen.
”Hän työnsi minut pois ja sanoi, ettei hän ollut tarkoittanut, että minun pitäisi suudella häntä.”
”Auts”, Gabriel myönsi huvittuneena ja alkoi penkoa pehmolelukoria. Kommentti ei juurikaan auttanut parantamaan Castielin mielialaa. Hän nojasi pehmoeläinkorin reunaan ja katseli Gabrielin touhuamista.

Hetken päästä puolijumala ilmeisesti löysi etsimänsä ja nosti korista pehmohirven.
”Aivan Samin näköinen, eikö olekin?” tämä kysyi tyytyväisenä. Castiel tarkasteli hirveä ja päätti mielessään, että ainakin sillä oli Samin pitkät jalat.
”En tiedä, haluaisiko Sam pehmolelua”, hän kuitenkin totesi Gabrielille, koska hän epäili asiaa vahvasti.
”Mutta minä haluan antaa sen hänelle”, arkkienkeli sanoi ja hymyili leveästi. Sitten tämä lähti taas kävelemään eri suuntaan. Castiel seurasi veljeään. ”Mutta palatakseni sinuun ja Deaniin... Se poikaparka on aivan pihkassa sinuun, usko minua.”
”Olet kovin varma asiastasi.”
”Totta kai minä olen varma! Kuka tahansa ääliö näkee sen monen kilometrin päähän! Paitsi ilmeisesti sinä, mutta se nyt ei ole yllätys.”
”Miten niin kuka tahansa näkee sen?” Cas ihmetteli. Ei hän ollut nähnyt, vaikka olikin käyttänyt tarpeettoman paljon aikaa Deanin katselemiseen...
”Haloo? Kaikki ne pitkät katseet, 'missä Cas on' -vikinä jos sinulle on käynyt jotain... Tyyppi on niin rakastunut, että silmissä näkyy sydämiä.”
”Jos olet tuota mieltä, niin mitä se kaikki puhe sesonkituotteista oli?” Castiel kysyi epäilevänä. Hän ei ollut valmis uskomaan Gabrielin positiivisia sanoja niin vähällä.
”Johan minä sanoin, muutin mieltäni.”
”Miksi?”
”Sanotaanko vaikka niin, että juttelin erään hirven kanssa.”
”Samin?”
”Tunnetko sinä muita hirviä, jotka osaavat puhua?”

Castiel pudisteli päätään hämmentyneenä. Olisiko Dean voinut puhua Samille? Tietysti tämä olisi voinut, hehän olivat veljeksiä. Se sen sijaan oli omituisempaa, että Gabriel oli puhunut Samin kanssa...
”Joka tapauksessa”, Gabriel hymisi pysähtyessään samalle hyllylle, jolta tämä oli napannut hierontaöljyt mukaansa. ”Sinuna yrittäisin uudestaan. Dean Winchester on ehkä kokenut naistenkaataja, mutta ei hänenkään tielleen joka päivä eksy tuollaisia seksikkäitä enkeleitä”, Gabriel sanoi ja taputti Castielin poskea. Enkeli vetäytyi kauemmas.
”Mitä yrität sanoa?”
”Esimerkiksi sitä, että annan pojalle lahjaksi tämän tuoksukynttilän. Se sopii hyvin yhteen hierontaöljyn kanssa”, arkkienkeli kertoi ja iski silmää. ”Jos olisin sinun tyylikkäissä housuissasi, heittäisin vaatteet pois ja antautuisin Impalan konepellillä, mutta koska en ole sinä, ja sinä et ole minä, olet oletettavasti hieman hienotunteisempi.”

Castiel jäi hetkeksi kuvittelemaan kohtausta Deanin auton konepellin päällä, mutta Gabriel keskeytti hänen mielikuvituksensa.
”Sanon vain sen, että jos et itse ole saanut tehtyä mitään asian eteen jouluun mennessä, minä hoidan sen puolestasi”, tämä lupasi ja vinkkasi jälleen. Ajatus huolestutti Castielia jonkun verran, joten hän seurasi veljeään tämän lähtiessä etsimään lahjaa Bobbylle. Enkeli tiesi, ettei hänen olisi ikinä pitänyt sanoa Gabrielille sanaakaan eikä varsinkaan kysyä mitään, mutta toisaalta hän tiesi myös, että hän rakasti Deania. Ja jos joku osasi auttaa häntä kertomaan sen Deanille, niin se joku oli Gabriel.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 22:02:44 kirjoittanut Kaapo »
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Anteeksi, ettei eilen tullut luukkua. Olin kirjoittamassa tätä illalla, mutta sosiaalinen elämä päätti hyökätä nurkan takaa ja viedä koko yön. Mutta tässä eilisen luukku, 15. tulee myöhemmin tänään :)

14.12.
Sana: piparkakkutalo, ikäraja S, sanoja 318

Castiel oli aika suloinen jauhojen sotkemassa sinisessä essussaan ja keskittyessään käyttämään piparitaikinan mahdollisimman tehokkaasti. Ei Dean ääneen sitä olisi myöntänyt, ainakaan tosissaan, mutta kai sitä sai ajatella. Samkaan ei ollut paikalla virnistelemässä typerästi.
”Antaisitko sen sydämen muotoisen?” enkeli pyysi ja ojensi kättään kohti Deania. Mies ojensi sydänmuotin tälle. Castielin käsi viipyi hänen kädellään tarpeettoman pitkään.

Enkeli painoi sydämen taikinaan mahdollisimman lähelle tähteä. Dean otti enkelimuotin ja painoi sen sydämen viereen. Mies ei tajunnut antamaansa vihjettä ennen kuin Castiel nosti katseensa ja napitti häntä hetken sinisillä silmillään.
”Mitä?” metsästäjä kysyi vaivaantuneena.
”Ei mitään”, Castiel vastasi ja keskitti taas huomionsa pipareihin. Enkeli liikahti vähän lähemmäs Deania niin, että tämän olkapää osui miehen olkapäähän. Dean ei tiennyt, olisiko sen pitänyt häiritä vai ei, mutta ainakin se vei suuren osan hänen huomiointikyvystään.

”Voimmeko me tehdä myös piparkakkutalon?” Castiel kysyi hetken päästä ja katsoi taas Deania silmiin.
”Mmh”, metsästäjä äännähti ja tuijotti takaisin. Casin silmät olivat kauniit...
”Dean?”
”Öh, joo, toki”, mies lupasi ja käänsi katseensa. Hänen poskiaan kuumotti. Dean Winchesterin poskia ei kuumottanut, ei edes seksikkäimpien naisten kanssa, ja sitten tulee yksi halvatun enkeli...

Mainittu enkeli alkoi nostella pipareita pellille leivinpaperin päälle.
”Tiedätkö, tämä koko homma kävisi paljon nopeammin, jos auttaisit vähän enkelimojollasi”, Dean vihjasi kerätessään yli jääneen taikinan yhdeksi möykyksi.
”Miksi minä haluaisin tämän käyvän nopeammin? Minusta on mukava leipoa pipareita kanssasi, Dean”, Castiel vastasi yksinkertaisesti, eikä metsästäjä osannut sanoa vastaan. Hän kohautti harteitaan ja alkoi kaulita taikinaa. Miehisenä miehenä Dean ei erityisemmin nauttinut siitä, mutta mitäpä hän ei olisi tehnyt Castielin takia niinä päivinä. Mies pyöritti silmiään. Olihan se vähän naurettavaa.

Castiel sai pellin laitettua uuniin ja palasi Deanin viereen. Enkeli laski kätensä miehen selälle, ja Dean katsoi tätä oudosti. Castiel vain vilkaisi häntä, mutta ei vetänyt kättään pois. Dean kohautti harteitaan. Jos Herran enkeli halusi lääppiä häntä, niin olkoon sitten. Varsinkin, kun kyseinen enkeli sattui olemaan aika hyvännäköinen.
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Fevier

  • väsynyt vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 143
Aww, voi kun söpöö taas! Dean ja Cass tekemässä pipareita yhdessä. Voi että.  :D Deankin siellä vaan vihjailee eikä meinaa tajuta omia vihjeitänsä, voi Castiel parkaa. : D Sekin siellä vaan antaumuksella lääppii Deania. Mutta juu kiitos taas! (:

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Fevier, kiitos kommentista! Dean on tosiaan vähän urpo :3


15.12.
Sana: ulkomaanmatka, ikäraja S, sanoja 177

”Mitä voi antaa lahjaksi enkelille?” Dean puuskahti Samille selattuaan erilaisia nettisivustoja puoli tuntia kiihkon vallassa. ”Se kahjo kuitenkin pahoittaa mielensä, jos ei saa mitään.”
”Ehkä sinun pitää sitten antaa jotain”, Sam mumisi lehtensä takaa. Deanin katse kimmahti hänen pikkuveljeensä.
”Sam hei”, hän sanoi voimatta edes jatkaa. Sam oli muutenkin tarpeeksi ärsyttävä, Dean ei kaivannut enää yhtään enempää vihjailua.

Sam virnuili typerästi nostaen lehden kasvojensa eteen. Dean pyöritti silmiään ja sulki kannettavan tietokoneen.
”Cas tuskin arvostaisi suklaata, eikä hän suostu käyttämään normaaleita vaatteita... Ulkomaanmatkassakaan ei olisi mitään järkeä, tyyppi pääsee mihin tahansa siipiä räpyttämällä.”
”Niin kuin sinulla muutenkaan olisi varaa ostaa ulkomaanmatkaa”, Sam huomautti ja herätti Deanissa valtavan mielihalun heittää veljeään kaukosäätimellä. ”Mikset kysyisi häneltä? Hänkin kysyi meiltä.”

Sitä Dean ei ollut vielä ajatellutkaan. Hän ei tosin ollut lainkaan varma, että Castiel antaisi hänelle mitään vinkkiä – eihän hänkään ollut antanut enkelille. Toisaalta Dean oli vain ihminen eikä ikivanha enkeli, joka ei tarvinnut mitään ja jos tarvitsikin niin tämä sai sen luultavasti hankittua itse paremmin. Metsästäjä huokaisi. Kaikella hänenkin piti päätään vaivata.
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Ewixi

  • ***
  • Viestejä: 28
  • yhdys sana virhe
Olin just sammuttamassa konetta kun vilkasin vielä finin ja ihanaa kun tähän oli tullu jatkoa <3
(Tästä tulee sitten überlyhyt kommentti koska pitää mennä nukkumaan)

Musta tuntuu että tällä parituksella voi kirjottaa mitä vaan ja siitä tulee ylisöpöö, mutta jotenki nää Casin jouluvalmistelut on vaan niin...aws<3
– eihän hänkään ollut antanut enkelille.

joo väsymys ja kaksimielisyys vei voiton ja nauroin tälle lauseelle :D

Mutta joo, ootan kovasti jatkoo (:
Pick a star on the dark horizon
And follow the light
You'll come back when it's over
No need to say goodbye


Tumblr: It's obvious, isn't it?

jadie

  • ***
  • Viestejä: 154
  • sports nerd
Voi _miksi mä en ole huomannut tätä aiemmin? ehkä siksi etten oo finiä hetkeen avannu kunnolla mutta hys Destieljoulukalenteri! #niin paljon destieliä ♥

Ei varmaan kannata odottaa mitään kovin laadukasta kommenttia koska a) sulin tälle söpöydelle ihan täysin ja b) mua väsyttää ja ahuhuhuh en edes tiedä. Tykästyin tähän vähän liikaakin. Joka tapauksessa, destiel on parasta ja awww tämä oli ihan liian söpöä ja aww aww. Sun Dean ja Cas ja Sam ja Gabe on kaikki tosi IC, puhetapa oli kaikilla sellanen luonnollinen ja epätöksähtelevä ja muutenkin tykkään sun kirjotustavasta ja siitä miten sä ylipäänsä kirjotat tästä fandomista ja näistä kahdesta. Suudelmakohtaus oli ihan ylisöpö ja oikeesti, en osaa muuta kun hymyillä täällä ja aww miten sulosia nää kaikki on. Sam ja sen vihjailut ja Gabrielin "Sam-on-hirvi"-jutut on parhautta, Cas on niin hellunen ollessaan tollanen avuton ja awkward ja pihalla kaikesta ja agshfkjlokjlghauivdbjbsgn ja aaaaa Dean on ihana. Ja Gabrielin ja Casin veljessuhdekin on tosi söötti ja kaikkea. Aaww. ♥

Lainaus
Silti hän näki nukahdettuaan unta eräästä tietystä enkelistä. Siitä, jolla oli siniset silmät ja pakkomielle joulusta.
Apua en edes tiedä mitä sanoa, ota söpöjä sydämiä koska uhuhu niin söpöä. ♥♥♥

Also kiitän fikkilinkistä tuolla kutosessa, saatoin nauraa tai olla nauramatta sille muutaman minuutin liikaakin. :D Ja Misha-Jared-video oli söpö myöskin, en valittaisi vaikka heittelisit niitä lisää tonne mukaan! Jään innolla odottelemaan uusia luukkuja jee. ♥

-Jadie
« Viimeksi muokattu: 16.12.2012 20:46:37 kirjoittanut Jadie »
The grand story, and we ripped up the ending, and the rules, and destiny, leaving nothing but freedom and choice.

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Ilmoitusluontoinen asia niille, jotka tätä seuraavat: tänään ei tule luukkua :( yritän epätoivoisesti lukea tenttiin, joten en ehdi. Huomenna toivottavasti saan kirjoitettua kahden päivän luukut, vaikka tiistaina ja keskiviikkonakin on tentit. Sen jälkeen pitäisi taas saada loput luukut ainakin suunnilleen ajallaan!
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Cutten

  • ***
  • Viestejä: 5
    • mun tumblr!
voi apua.. Sdfgdkflgjkhg <3 ;___;
Supernatural ei ole mulle fandomina kovin tuttu, jaksoakaan en ole siitä vielä katsonut, mut näitten jälkeen on kyllä aivan pakko alkaa seuraamaan.. Koska Destiel <3 ;  u  ;

Toisin kuin monesti suomenkielellä kirjotettujen ficcien kohdalla, tää ei missään vaiheessa oo kuulostanu yhtään tönköltä, vaan on tosi luontevaa luettavaa, wau. Jokanen luukku on ollu kekseliäs ja NIIIIN SÖPÖ. Aiheuttanu mullekkin pariin kertaa tyynyn pahoinpitelyä tukahduttaakseni AWWW-kohtaukset ettei tässä koko taloa heräittäis.. XD Deanin ja Casin suhteen etenemistä on mielenkiintoista seurata, hih...

Seuraavia luukkuja odotellessa~ :3

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Ewixi, tähän tulee jatkoa aina vähän miten sattuu, mutta kiva jos tuli sopivaan aikaan! Haha nää on tosiaan aika söpöjä, varsinkin jos ignooraa kaiken surullisen. Joo, totesin kirjoittaessakin että toi lause oli vähäsen ehkä kaksmielinen mutta mikäs sen parempaa 8) kiitos kommentista!

Jadie, hihi hienoa että sulit söpöydelle :3 ja kiva kuulla että hahmot on IC. Samia on jotenkin kaikista vaikein kirjoittaa omaksi itsekseen. Ja hienoa että tykkäät mun kirjotustavasta c: awwww kiva että että niin. kaikkea. Gaben ja Casin veljessuhde tuli mulle vähän yllätyksenä mutta nooh, kaipa sellaisenkin saa keksiä kirjoittaessaan. Ole hyvä ficcilinkistä, se oli ihan mahtava :D ja joo nyt on jäänyt vähän linkkien laittaminen, kun ei ole tullut vastaan mitään sopivaa ja pitää vähän kiirettä elämän kanssa. Tässä nyt tulee niitä luukkuja taas. Kiitos kommentista, piristi paljon :3

Cutten, haha kannattaa alkaa kattoa :D mäkin luin eka ficcejä ennen kuin aloin katsoa sarjaakin. Ja nimenomaan koska Destiel <3 vaikka on siinä paljon muutakin hienoa :3 hienoa ettei tää kuulosta tönköltä, aluks tuntu ihan tosi oudolta kirjoittaa suomeksi, joten varmaan sitten keskityinkin siihen enemmän. Voi tyyny parkaa :') mustakin on mielenkiintoista seurata niiden suhteen etenemistä tässä. Kiitos paljon kommentista! :)


Seuraavat kaksi ovat ehkä tuloillaan, vähän kiirettä pitää taas... pahoittelut siitä.

16.12.
Sana: pakkasukko, ikäraja S, sanoja 357

Bobby Singer pyyhki pölyjä kirjahyllystä ja tuhisi partaansa, koska ei yltänyt kuudetta hyllyä ylemmäs pyörätuolissaan. Castiel, se törppö, oli päättänyt raahata puoli Amerikkaa hänen luokseen viettämään joulua, eikä edes Bobby kehdannut isännöidä perhejuhlaa siivottomassa kodissa. Joulusiivous nyt vain sattui olemaan hieman hankalaa pyörätuolissa kököttäessä.

Ovelta kuului jyskytys, jonka Bobby tunnisti Samin koputukseksi. Oli totta vie helpompaa pyytää poikia koputtamaan tietyllä tavalla kuin olla joka kerta ase kourassa, kun joku saapui hänen kuistilleen. Tietysti se saattoi silti olla demoni, mutta salaa Bobby ehkä toivoikin jotain menoa päiviinsä.
”Sisään!” hän karjaisi ja kuuli oven avautuvan. Eteisestä puhalsi kylmä viima. Bobby tuumasi, että pakkasukko voisi jo lähteä takaisin pohjoisen maille.
”Tulin katsomaan, miten siivouksesi sujuu”, Sam ilmoitti ja löysi Bobbyn hetken hakemisen jälkeen.
”Perhanan huonosti”, Bobby äyskähti ja huitaisi pölyhuiskalla kohti ylimpiä hyllyjä. Sam katsoi häntä hetken epävarmana, mutta päätti sitten kuitenkin tulla ottamaan huiskan vanhemman miehen kädestä. Sam pyyhki hyllyt hätäisesti ja katseli sitten ympärilleen.
”Ihan hyvältähän täällä näyttää”, nuorimies totesi. ”Castiel voisi kyllä itse tulla häätämään viimeisetkin pölypallerot, mutta hän on uppoutunut ihan muihin asioihin.”
”Kuten sinun veljeesi”, Bobby murahti saaden Samin vilkaisemaan häntä huvittuneena.

Sam saapasteli hieman olohuoneessa levittäen lunta jälkeensä.
”Sinulla ei sitten ole pahemmin joulumieltä?” tämä kysyi kulmiaan kohottaen ja nojasi ruokapöytään.
”Mitäpä minä sellaisella hömpötyksellä”, Bobby tuumasi tietäen varsin hyvin itsekin kuulostavansa vanhalta ja kärttyiseltä. Sam kohautti olkiaan ja nyökkäsi samaan aikaan näyttäen siltä kuin ei olisi halunnut väittää vastaan Bobbylle, mikä huvitti vanhempaa miestä. Sam työnsi itsensä irti pöydästä ja avasi suunsa pari kertaa sanoja etsien.
”Minä sitten, öö, lähdenkin. On oikeastaan vähän kiire ja sillä tavalla”, tämä sai vihdoin sanottua.
”Demoneja tapettavana”, Bobby lisäsi, ja Sam nyökkäsi. ”Menehän sitten.”

Sam heilautti kättään ja marssi ulos (jättäen vielä vähän lisää lunta lattioille). Bobby kelasi itsensä ikkunan ääreen ja katsoi, kuinka Sam nousi veljensä rakkaan auton etupenkille. Deanilla mahtoi todella olla jännittävää tekemistä, jos tämä antoi Samin ajaa Impalaa aivan yksin... Bobby hymähti. Ehkä hän oli äksy vanha ukko eikä pitänyt vieraista, mutta todellisuudessa hänen sydäntään lämmitti se, että pojat päättivät viettää joulun hänen luonaan. Hän ei saanut viettää läheskään tarpeeksi aikaa perheensä kanssa muulloin.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2012 21:56:47 kirjoittanut Heinis »
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
17.12.
Sana: epäitsekkyys, ikäraja S, sanoja 240

Sam heräsi keskellä yötä vaimeaan muminaan. Hän räpytteli hetken muistaakseen, missä hän oli ja mikä päivä oli menossa. Päivä taisi olla tiistai ja paikka jonkin motellihuone, niin kuin yleensäkin. Äänet sen sijaan... Hän kurkisti hieman peittonsa alta ja näki huoneen vastakkaisella sängyllä kaksi istuvaa hahmoa. Toinen oli Dean, jonka jalat olivat peiton alla, ja toinen sängynreunalla istuva Castiel. Mitä kummaa enkeli teki heidän huoneessaan keskellä yötä...?

”Cas, minun täytyy nukkua. Samin täytyy nukkua. Herätät hänet kohta”, Dean kuiskasi parhaillaan, mikä sai Samin vetämään peiton takaisin silmilleen, ettei Dean huomaisi hänen jo heränneen.
”Mitä minun pitäisi sillä aikaa tehdä?” enkeli kysyi, ja Sam kuvitteli tämän kallistavan päätään.
”En tiedä, sitä mitä sinä yleensäkin teet kun olet jossain muualla”, Dean ehdotti.
”Minä jäisin mieluummin tänne.”
”En usko, että täällä tapahtuu mitään mielenkiintoista.”
”Sinä olet täällä.”

Samin oli pakko taas kurkistaa, mitä tapahtui; Dean tuijotti Castielia suu raollaan ilmeisesti osaamatta vastata mitään. Samin teki mieli virnuilla typerästi. Enkeli tuijotti hänen veljeään herpaantumattomasti.
”Ole kiltti.”

Dean huokaisi, kävi taas makuulle ja hivuttautui seinän viereen.
”Tule tänne sitten”, mies tokaisi. Sam yritti muistella, oliko Castiel kenties sanonut ”haluaisin jäädä tänne sinun viereesi”, mutta ei, ei enkeli ollut sellaista maininnut. Sam vakoili vielä sen verran, että näki Castielin asettautuvan kiinni Deanin kylkeen kasvot kohti metsästäjää. Sitten hänen oli pakko tunkea peittoa suuhunsa, ettei olisi myhäillyt tyytyväisyyttään. Aikamoista epäitsekkyyttä ja joulumieltä Deanilta, joka epäilemättä kärsi kovasti suostuessaan Castielin pyyntöön.
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Sekaisin

  • ***
  • Viestejä: 3
  • Käyttäjän Sekaisin♥ alakäyttäjä
Tää on kyllä ihanasti joulumieltä kasvattava ficcisarja!! Bobbykin oli oma symppis yrmy itsensä! Ja mun Destiel-tunteet räjähti kattoon viimeisimmässä luvussa! Se oli vaan niin 'aawwww' momentti, tykkään tosi paljon siitä miten tässä saa hitaasti seurata Deanin tunteiden tulemista pintaan ja sellaista. Myös veljesten suhteessa on ihana koominen vire, joka sarjassa unohtuu liian usein näyttää nykyään, kun on niin kiire maailmaa pelastaessa.

Kiitos ja kumarrus, it was worth the wait:)! Ps. Uskon että kaikki lukijat ymmärtää jos et tenttien takia kerkeä ajoissa postata kaikkia lukuja, älä siis polta itteäs loppuun näin joulun alla:)
Take pains, be perfect.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Jouluun on nyt enää muutama päivä, eikä mulla vieläkään oo minkäänlaista joulumieltä - tai ainakaan ei ollu ennen tätä! Siis aivan mielettömän ihana ja sulonen tekele!! Tälläsii joulukalentereita vois tulla pikkasen useemminkin :) Lainailin täältä paljon kohtia, jotka haluisin lisätä tähän, mutta en tiiä onks se ihan hirveen soveliasta..? Niitä on oikeesti paljon! :D

Cas vaan on niin sulonen tässä (ja aina). Just sillä tavalla, että sen tietämys ihmisistä on niin laaja, tai Deanin sanoin "suorastaan ihailtava". ;D Vaikka Cas onkin viisas ja sillain, niin ihmiselämästä (joululahjat, joulupukit, lentävät porot ym.) se ei ymmärrä mitään. :D

Lainaus
Hän ei osannut sanoa ei jollekin, mitä enkeli tuntui haluavan niin kovasti. Hän ei osannut sanoa ei Castielin onnellisuudelle. 
Voi Dean.. ♥♥♥

Lainaus
  ”Minä halusin kokeilla sitä. Löysin mukavan mäen, jonka huipulta lapset laskivat, ja heillä tuntui olevan kovin hauskaa. Menin kysymään eräältä pojalta, antaisiko hän minun laskea kanssaan.”
”Minä esittäydyin Castieliksi ja sanoin, että pidän heidän pojastaan. Ilmeisesti siinä oli jotain väärää – ”
Aww, miten hölmöä, mutta silti niin söpöä :)

Lainaus
  ”Minä jäisin mieluummin tänne.”
”En usko, että täällä tapahtuu mitään mielenkiintoista.”
”Sinä olet täällä.”


ANTEEKS, pakko laittaa vielä yks :D

Lainaus
”Sanotaanko vaikka niin, että juttelin erään hirven kanssa.”
”Samin?”
”Tunnetko sinä muita hirviä, jotka osaavat puhua?” 
:DD Repesin tälle, totaalisesti. :D Tuli vähän mieleen se yks jakso kasi kaudelta, missä on niitä sarjakuvamaisia murhia. Sitten ne on siellä vanhusten hoitopaikassa, ja se sulonen mummeli sanoo kissan puhuvan. Cas vaan oli siinä jotain: "Jututan kissaa." Ja se menee oikeesti puhuun sille kissalle - mikä ei oo yllättävää, mutta se on niin söpö kun se "kuulustelee" sitä :DD
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

jadie

  • ***
  • Viestejä: 154
  • sports nerd
AGFHJSHKSJKJGDHJFGSHJKJSFSJSHFS AWW AWW AWW. Vierekkäinnukkumista awww en kestä. ♥ Bobbykin oli niin hellunen yrmyillessään joulusta ja kaikkea, saat tyhmän aww-kommentin koska mulla on vähän kiire ja niin.
Lainaus
”Mitä minun pitäisi sillä aikaa tehdä?” enkeli kysyi, ja Sam kuvitteli tämän kallistavan päätään.
Kallistavan päätään tuitui, Cas ja päänkallistus on ehkä maailman söpöimpiä näkyjä. Ihanaa kun oot saanu tänne sekaan tällasia ihan pieniä juttuja jotka tekee Casista Casin. (Ja hfjdghdf Cas toimii lempinimenä kyllä paremmin jos kirjottaa englanniksi, suomeks taivuttaminen kuulostaa vähän... tyhmältä. Anyways se ei nyt oo kovin relevanttia. :D)
Lainaus
Sam vakoili vielä sen verran, että näki Castielin asettautuvan kiinni Deanin kylkeen kasvot kohti metsästäjää.
ashdijfhkbiuGASDUIHG awww kUOLIN. Liian söpöä. ♥

-Jadie
The grand story, and we ripped up the ending, and the rules, and destiny, leaving nothing but freedom and choice.

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Jadie, tyhmät aww-kommentit on kivoja <3 Cas ja pään kallistus tosiaan on aww, mun tekee mieli tunkea sitä joka kohtaan. Ja kiva jos oon saanut laitettua mukaan asioita jotka tekee siitä Casin. Naww älä kuole, kiitos kommentista!

NeitiMusta, hihii hyvä että sain nostettua joulumieltä, tää kohottaa mun omaakin joulumieltä aina. Lainaileminen on aina soveliasta! Hah joo Casin ihmistietämys... mietin välillä, että teenkö siitä vähän turhankin urpon, mutta no jaa. Hahaha Cas kuulustelemassa kissaa on jotain aivan mahtavaa, sen ilme siinä kun se sanoo "I'll interrogate the cat" on ihana <3 mut joo kiitos kommentista!

Sekaisin, destiel-tunteiden räjäyttäminen on aina kivaa! Ja hienoa että tykkäät seurata noiden tunteiden kehittymistä. Tai lähinnä ehkä sitä että Dean tajuaa että Cas on sen elämän mies 8) eiku mitä. Ja kiva et tykkäät veljessuhteesta, mä en haluu kirjottaa mitään masentavaa niistä :') Kiitoksia kommentista! ja ps. toivottavasti, tosin nyt nekin on ohi tältä vuodelta ja on enää yks ihminen sekottamassa mun kirjottamista :3 what joo kiitti


Tällä kertaa teki mieli kirjoittaa vähän eri tavalla :3

18.12.
Sana: lumihiutale, ikäraja S, sanoja 145

Deanin silmät olivat kauniin vihreät, kauniimmat kuin Castiel oli nähnyt kenelläkään toisella ihmisellä (vaikkakaan enkeli ei ollut varma, johtuiko se vain hänen tavastaan katsoa Deania eri lailla kuin muita ihmisiä).

Ne olivat vihreät ja niin tunteita täynnä, ja niitä kehystävät ripset olivat pitkät ja mustat ja muistuttivat Castielia hämähäkeistä ja siivistä, ne olivat niin kovin kiehtovat ja vaaralliset ja lempeät.

Vasemman silmän ripsiin tarttui taivaalta eksynyt lumihiutale, jota Dean ei huomannut. Castiel katseli lumihiutaletta, hän katseli Deania, hän tarkkaili tämän hengitystä. Mies katseli metsään mutta kuunteli ajatuksiaan ja Castiel olisi halunnut kuunnella niitä myös; mutta hiljaisuus heidän ympärillään oli niin kovin kaunista, että hän vain katseli Deania ja tämän hämähäkkiripsiä ja lumihiutaletta.

Sitten Dean puhui ja lumihiutale suli ja he palasivat takaisin todellisuuteen. Mutta jos Castiel aivan rehellinen oli, todellisuus ei ollut miljooniin vuosiin tuntunut yhtä hyvältä kuin se tuntui Dean Winchesterin seisoessa hänen vieressään.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2012 00:40:37 kirjoittanut Heinis »
Can't you see what you've done to my heart
and soul?

Heinis

  • ***
  • Viestejä: 401
  • soulmates never die
Hihii sain melkein kiinni päivämäärät! Huomenna (tai siis myöhemmin tänään) saatan olla vähän hattarafiiliksissä joten ehkä jotain söpöä ilmestyy ajallaan :3 tässä luukussa Dean käyttää rumaa kieltä, varokaa!

19.12.
Sana: kalkkuna, ikäraja K-11, sanoja 350

Dean ei hallinnut ruokakauppoja. Hänen ei tarvinnut hallita niitä, hän osti kaljaa ja valmisruokaa ja se siitä. Ei siis ollut mikään ihme, että hänellä ei ollut aavistustakaan siitä, missä kalkkunoita säilytettiin.
”Onko täällä jotain... jouluruokaosastoa?” Sam kysyi myyjältä, joka kulki veljesten ohitse. Nuori nainen pysähtyi ja katsoi hetken ylöspäin pohtien.
”Mitä te etsitte?” tämä kysyi sitten.
”Kalkkunaa”, Dean vastasi.
”Tuolla kylmäaltaiden luona”, myyjä kertoi ja osoitti oikeaan suuntaan. Dean hymyili tytölle pikaisesti ja kääntyi sitten veljensä puoleen.
”Tämä on ihan järjetöntä. Miksei me vaan voida syödä jotain... normaalia ruokaa”, hän valitti. Sam lähti kävelemään kylmäosastolle.
”Koska meidän normaali ruokamme ei kohota joulumieltä”, nuorempi vastasi iloisesti.
”Miksi sinä höpötät jatkuvasti joulumielestä? Bobby valitti, että kävit hänenkin luonaan valittamassa hänen asenteestaan. Onko Cas tartuttanut sinuun jonkun höpöpöpön?”
”Ehkä”, Sam totesi olkiaan kohauttaen.

Dean tuijotti veljensä niskaa tämän johdattaessa heidät kalkkuna-altaalle.
”Oletko sinä saanut?” mies tiukkasi heidän pysähtyessään. Sam kohotti kulmiaan.
”Kyllä vain, joulumieltä olen saanut roppakaupalla, kiitos kysymästä”, nuorempi metsästäjä totesi ja onki altaasta pienen linnun. ”Onko tämä hyvä?”
”Sammy, kerro isoveljellesi”, Dean vaati.
”Nääh”, Sam ynähti ja nosti kalkkunan Deanin silmien eteen. ”Mitä sanot?”
”Kaipa se riittää kolmelle. Älä viitsi pihdata, haluan tietää kuka saa sinut levittämään joulun ilosanomaa.”
”Ehkä enkeli ilmestyi minulle ja käski tehdä niin”, Sam totesi hyväntuulisesti ja lähti kohti kassaa.

Dean jäi tuijottamaan toisen perään. Ehkä enkeli ilmestyi...
”Sam! Et ole tosissasi? Joku enkeli?” Sam ei vastannut, mutta Dean saattoi kuvitella veljensä virneen. Hemmetin kakara, miksi sen piti kiusata Deania? ”Sam, älä kävele pois, meillä on asia kesken!” hän huusi vielä, muttei saanut Samia kääntymään. Niinpä hän seurasi tätä kassalle ja maksoi kalkkunan Samia pahasti mulkoillen.

Parkkipaikka oli sopivasti tyhjä muista ihmisistä, joten Dean otti asian uudestaan esille.
”Sam, sano nyt ihan suoraan, oletko sinä nussinut enkeliä?” hän tivasi. Sam hymyili eteensä tuijottaen.
”Haluatko vinkkejä?”

Vaikka Dean ahkerasti yritti, hän ei saanut koko loppuillankaan aikana selvitettyä, oliko Sam sekaantunut enkeleihin vaiko ei. Ja se jos mikä ärsytti Deania, koska isoveljenä hänen olisi ehdottomasti kuulunut tehdä se ennen Samia.
Can't you see what you've done to my heart
and soul?