Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Mr. Smith (K-11) | kahdeskymmenes luku 22.6  (Luettu 16392 kertaa)

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #20 : 23.11.2010 15:41:14 »
Vihdoin jatkoo! :D :D

Pystyn kyl uskoo, ettei kuume ja krapula oo kiva yhdistelmä. ::)

Tykkäsin tästäkin luvusta paljon, mut ei kyl ollu mun mielest paras (joo mitä mä sulle valitan ku sähän vaa käännät?). Niin ja hyvin muuten käänntäkin ;D. En löytänyt virheitä (mut se ei ikiäväkyllä tarkottan ettei niit ole, kun en mä niit koskaa oikee löydäkkää :-\). Hmm, eipä kai enää muuta paitsi, jatkoa!
Aimtist :P

PS. Tääl odotellaa jo tietoa, miks Bella ei muista ja miten Eddie aikoo saada Bellan muistamaan ;)
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #21 : 23.11.2010 16:25:10 »
Jejeje! :D aika huvittava tuo pellan humala :D
Eddie söpö ku huolehtii :P
joo ja ei muuta sitte ku nopeesti jatkoa tähä! ;)

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #22 : 23.11.2010 16:35:24 »
Uff... krapula ja kuume yhtää aikaa = ei hyvä. :s Tää oli ihan kiva luku, mut ehkä turhan lyhyt. Tosin ymmärrän kyllä, ettet julkaise kerralla kahta lukua, pitäisi saada tuplasti nopeammin seuraava luku ja sulla on omakin elämä. Mut jatkoa (:

/edit: voin kuvitella Bellan hörppimässä "vettä" vodkapullosta :-----D
« Viimeksi muokattu: 23.11.2010 18:41:08 kirjoittanut nnora »
suurin aarre on ymmärrys rajaton

bansku

  • addikti
  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #23 : 25.11.2010 22:35:07 »
uusi lukija ilmoittautuu! Kiinnostuksen herätti erityisesti toi, että miksei Bella muista Edwardia? Tuli huvittava mielikuva Mikesta naama kiinni ikkunassa, mutta muuten tilanne olis varmasti pelottava ja samaan aikaan ällöttävä.. Parit kirjoitusvirheet bongasin, eli tarkkaavaisuutta kirjoittajalle ja mahdolliselle betaajalle (:
Uutta jatkoa odotellessa.
"näin murtuu minun mieleni hauras eikä palaa enää ennalleen auta nyt vielä viimeisen kerran tai hiljaa vaan kaikki katoaa.."
http://www.youtube.com/watch?v=x7Xel9jFNAs

Rebel angel

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #24 : 27.11.2010 01:37:11 »
Kiitos kommenteista! ;D
Aimtist: enhän mä voi kertoa miks Bella ei muista Ediä, sehän pilais vaan koko jutun. ;)

Tässä teille sit uutta lukua!  :D

Luku 8. Kadoksissa

EPOV

"Bella." kutsuin tyhjään mökkiin. Ei vastausta. Nyt aloin olla todella huolestunut.

"Bella?" yritin uudestaan; voisit kuulla paniikin äänestäni. Kävelin hänen tyhjälle sängylleen, minne jätin hänet tänä aamuna. Katsoin sen alle, tietäen että en löytäisi sieltä mitään muuta kuin pölykoiria. Hän ei ollut siellä.

"BELLA!" olin jo huutamassa, ja todella huolestunut. Miksi hän ei ollut täällä? Katsoin kaappiin; ehkä hän halusi leikkiä piilosta? Mutta ei, hän ei ollut sielläkään. Missä hän oli? Oliko alienit siepanneet hänet? Olin juuri huutamaisillani kauhusta, kun (ärsyttävä, mutta nyt rauhoittava) ääni päässäni pysäytti minut. 'Oletko sinä menettänyt täysin järkesi? Lupaan sinulle, että alienit eivät ole siepanneet häntä. Hän on varmaan mennyt ulos pissalle tai jotain. Hän on ollut täällä koko päivän, tiedäthän.'

Kuuntelin ääntä, paitsi 'oletko menettänyt järkesi' roskaa. En ole menettänyt järkeäni, en ole Mike! En ole hullu. 'Jos jatkat ajattelua niin kuin ajattelet, menetät lopulta järkesi.' Ääni sanoi uudestaan.

"Turpa kiinni." sanoin ärsyyntyneenä siitä että se oli vielä täällä. Eikö se voinut mennä pois?

"Mitä?" Tyler kysyi loukkaantuneena, seisoen takanani.

"Ai, olen pahoillani; en sanonut sitä sinulle. Olin..." hiljenin. Miten voisin sanoa tämän, kuulostamatta hullulta? ' puhuin äänelle päässäni, en sinulle Tyler, olen pahoillani.' Niimpä niin.

'Minähän sanoin sinulle. Miksi yrität jättää minut huomiotta? Tiedäthän, loppujen lopuksi se olet sinä joka kuulostaa hullulta, en minä. Minähän olen vain ääni päässäsi, muistatko? Ja kaikki mitä teet, menee väärin, varsinkin Bellan kanssa. Paitsi jos kuuntelet minua, saatat pystyä tekemään tämän ilman että pilaat kaiken.' Ääni sanoi uudestaan, ja huokaisin henkisesti. 'Hyvä on, nyt, mene pois.' ajattelin, ja käännyin Tyleriin päin.

"Tärkeintä on nyt löytää Bella. Hajaannumme, ja etsimme mökkialueelta. Jos emme löydä häntä sieltä, menemme etsimään metsästä, ok?" kysyin, ja katsoin häntä vakavana. Kaikki jäljet surullisuudesta katosivat hänen kasvoiltaan, ja hän muuttui vakavaksi, kuten minä.

"Hyvä on." hän sanoi, ja me molemmat käännyimme ovelle, ja aloimme etsimään Bellaa.

TPOV

Kun pääsimme mökille, se oli tyhjä. "Bella?" Edward kutsui huoneen läpi. Ei vastausta.

"Bella?" hän yritti uudestaan; voit selvästi kuulla paniikin hänen äänestään. Se oli melkein liian selvää, että hän oli korviaan myöten rakastunut tähän tyttöön. Hän käveli/hölkkäsi Bellan tyhjälle sängylle, ja kumartui katsomaan sen alle. Jopa minä näin että Bella ei ollut siellä, mutta hän katsoi sinne silti. Kun hän näki että sängyn alla ei ollut ketään, hän nousi ylös, ja katsoi ympärilleen huoneessa.

"BELLA!" hän huusi silmät suurina paniikista, ja hänen kasvonsa vääntyneenä kivusta ja huolesta.

Hän juoksi kaapille ja avasi sen, mutta, kuten me kaikki pystyimme arvaamaan, Bella ei ollut piilossa kaapissa. Luoja, hän todella menetti sen. Sitten, hän yhtäkkiä pysähtyi. Kävelin hänen luokseen, ja olin juuri laittamassa käteni hänen selälleen, lohduttaakseni häntä, kun pysäytin itseni. Se laittaisi minut näyttämään super-homolta... päätin siis vain seisoa hänen takanaan, ja yrittää lohduttaa häntä sanoilla.

"Se on okei, olen varma että hän on kunnossa minä lu-" sanoin, mutta hän keskeytti minut.

"Turpa kiinni." hän sanoi, ärsyyntyneenä. Mitä minä tein?

"Mitä?" sanoin, yrittäen peittää kivun äänestäni, mutta voit silti kuulla sen.

"Ai, olen pahoillani; en sanonut sitä sinulle. Olin..." hän sanoi, hiljentyen, kadoten ajatuksiinsa. Okei... jos hän ei sanonut sitä minulle, kenelle hän sanoi sen? Hän menetti selvästi järkensä... Sitten, hän kääntyi katsomaan minuun päin, vakavana.

"Tärkeintä on nyt löytää Bella. Hajaannumme, ja etsimme mökkialueelta. Jos emme löydä häntä sieltä, menemme etsimään metsästä, ok?" Hän kysyi minulta. Muistin äkkiä miksi hän menetti järkensä, ja katsoin takaisin häneen, vakavana.

"Hyvä on." oli kaikki mitä sanoin, sitten me molemmat käännyimme ovelle, ja menimme ulos.

Hän pinkaisi etelään, ruokasalia päin, ja minä juoksin pohjoiseen. Mutta en päässyt pitkälle, koska kaikkein tyhmin, ärsyttävin ja henkisesti häiriintynein henkilö maailmassa pysäytti minut; Mike.

"Hei, mitä sinä, ja Eddie-poika teette? Näin hänen juoksevan ruokasalia päin aikaisemmin, niinkuin, super-nopeasti. Mitä te teette?" hän kysyi, ja älysin äkkiä jotain. Voisin hyödyntää häntä.

"Etsimme Bellaa, hän ei ole mökissä." kerroin hänelle, otin kiinni hänen takkinsa hihasta ja kiskoin hänet mukaani.

"Hei odota! Se ei ole minun vikani!" hän huusi puolustavasti, ja minä huokaisin. Mikä ei ollut hänen syytään?

"Kyllä Mike, se on. Älä nyt vingu kuten vauva, ja auta meitä!" sanoin, ja päästin irti hänen paidastaan. Hän katsoi minua kuten kolme-vuotias jonka äiti oli juuri sanonut hänelle ensimmäistä kertaa että hän ei voinut ottaa keksiä.

Huokaisin uudestaan. "MIKE, TÄMÄ ON SINUN VIKASI! OTA NYT VASTUU SIITÄ MITÄ OLET TEHNYT, JA AUTA MEITÄ ETSIMÄÄN HÄNET!" huusin hänelle. Vihdoinkin, hän teki mitä käskettiin, ja alkoi etsimään Bellaa.

*Viisi minuuttia myöhemmin*

"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HÄIVY PERVO!" naisen ääni huusi, toisten naisten kanssa.

Juoksin mökin nurkalle, ja näin mitä se tuli. Tyttöjen suihkujen ja vessojen ulkopuolella oli Mike, makaamassa maassa (luultavasti läimäisty maahan) ja hänen edessään seisoi lukuisia, vihaisia tyttöjä pyyhkeissä, katsoen häntä murhaavasti. En voinut kuin nauraa. Hän luuli oikeasti että voisi mennä tyttöjen suihkuun etsimään Bellaa? Luoja, hän oli tyhmä...

Hänen silmänsä olivat kauhusta suuret, kun hän hitaasti peruutti taaksepäin, vain jotta voisi juosta niin nopeasti pakoon kuin vain jalat kantavat. Tytöt eivät olleet kaukana hänen jäljessään. Nauroin kun he saivat hänen kiinni, ja alkoivat hakkaamaan häntä, mutta muistin äkkiä, että minun piti etsiä Bellaa, ja jatkoin etsimistä.

*25 minuuttia myöhemmin*

Juoksin Edwardin luo.

"Hän ei ole täällä. Missä hän on?" kysyin, ja hänen kasvonsa näyttivät enemmän huolestuneilta, ja surullisita. Juuri kun hän oli vastaamassa kysymykseen, henkilö takanani vastasi hänen puolestaan.

"Tuotako te teette? Olisitte vain voineet kysyä minulta, ja olisin kertonut teille... ehkä..." ääni sanoi, ja käännyin katsomaan kuka se oli. Se oli Mr. Smith, joka seisoi siinä, virnistellen meille.

"Eikö se ollut melko ilmiselvää, kun joku juoksee ympäriinsä, huutaen, 'BELLA MISSÄ OLET?' Edward kysyi, kuulostaen siltä kuin haluaisi kuristaa Mr. Smithin.

"Ehkä se oli, mutta oli viihdyttävää katsoa sinua, ja antaa sinun jatkaa kunnes väsyt." hän vastasi virnistellen yhä. Huokaisin, ja ajattelin, kuten varmaan Edwardkin ajatteli, tapoja tappaa hänet. Hän nauroi, ja näytti sitten hieman vakavammalta.

"Hän meni hakemaan aspiriinia päänsärkyynsä sairastuvasta."  hän sanoi, ja katsahti kelloonsa. "Tunti sitten." rypistin otsaani.

"Tunti sitten? Eikö hänen pitäisi olla jo palannut?" kysyin hämmentyneenä. Sairastupa ei ollut kovin kaukana...

"Ehkä hän eksyi metsään, tai jotain." hän vastasi kiinnostumatta, ja kohautti olkapäitään.

Edward voihkaisi takanani, kuten minä. Vakavasti, tuo jätkä rakastuu vääriin tyttöihin...

"Jos haluat, menen hakemaan hänet. Olen varma että olet väsynyt epäonnistuneen etsintäsi jälkeen." hän tarjoutui, ja hymyili ystävällisesti. Käännyin, ja katsoin Edwardia. Hänen kasvonsa oli lukemattomat. Mikä tahansa hänen päätöksensä oli, minä olisin samaa mieltä. Hän avasi suunsa, ja vastasi...

BPOV

*Tuntia aikaisemmin*

Avasin reppuni, ja kaivelin sitä, etsien epätoivoisesti aspiriinia. Valitettavasti, en löytänyt yhtään. Huokaisin, ja työnsin reppuni pois. Minua houkutteli tarkistaa poikien reput, mutta oli liian ylpeä sellaiseen. Ja en tavallaan tahtonut. Ne näyttivät pelottavilta... täällä täytyy olla aspiriinia jossakin, eikö niin? Silloin älysin. Sairastupa. Heillä täytyy olla aspiriinia siellä, eikö niin? Tarkoitan, se on melko välttämätöntä, eikö niin? Menin varovasti pois sängyltä, tahtomatta pahentaa päänsärkyäni, ja kävelin hitaasti ovelle, kun muistin jotain. Minulla ei ollut pyjamaa, vai oliko? Ja jos oli, kuka oli pukenut minut? Katsoin alas vaatteitani, ja helpotuksekseni, minulla oli samat vaatteet kuin eilenkin. Onneksi... toivottavasti mitään ei tapahtunut sillä aikaa kun oli tajuttomana...

Astuin ulos ovesta hitaasti, ja katsoin ympärilleni. Siellä se oli; polku, joka johti sairastuvalle. Kävelin sen luo, ja katsoin synkkään metsään. Tiedän että tämä oli täysin väärä tunne, mikä sinulla pitäisi olla juuri nyt, mutta olin innoissani mennessäni synkkään metsään ja- Oho! Katso, lepakko! Katsotko sinä sitä... tuijotin lepakkoa hetken, ja sitten seurasin polkua synkkään metsään.

*10 minuuttia myöhemmin*

Siinä se oli! Melkein juoksin pieneen, tuttuun mökkiin edessäni, mutta kipu päässäni pysäytti minut. Joten kävelin sinne, ärsyttävällä vauhdilla, ja menin sisään. Se oli tyhjä (tottakai, oli ainut joka tuli tänne...) kävelin kaapin luokse, jossa oli punainen risti, ja avasin laatikon. Siellä se oli; rakas aspiriinini. (Chariots of fire, soiden päässäni... Tiedäthän, se laulu joka soi aina leffoissa kun he juoksevat hidastetusti.)

Kumarruin alas, ja otin pillerit käteeni. Nielaisin yhden, ja laitoin loput pillerit alas laatikkoon. Mietin mitä muut laatikot sisälsivät, joten kumarruin alas, ja avasin toisen laatikon. Siellä oli sideharsoa ja laastareita. Mahtavaa, nyt tiesin mistä etsisin, kun seuraavan kerran kaatuisin ja löisin pääni. (Mikä tapahtui usein.) Minun pitäisi painaa mieleeni laatikoiden sisällöt, se olisi tarpeellista tulevaisuudessa. Ensimmäinen laatikko: pillereitä. Toinen laatikko: sideharsoa, ja laastareita. Nyt... kolmas laatikko...

Avasin sen, ja kaduin sitä heti. Kylmä ilma puhalsi minua päin, kuten olisin juuri avannut jääkaapin. Haju väänsi vatsaani, ja minua alkoi huimaamaan. Kun huone pyöri, ja pimeys löysi minut, ajattelin viimeistä asiaa. Muistutus itselleni; Älä koskaan avaa alimmaista laatikkoa...

*Tuntemattoman pituinen aikajakso myöhemmin*

Avasin silmäni, ja katsoin ympärilleni. Makasin sairastuvan lattialla, kaapin luona. Nousin ylös, ja muistin mikä sai minut pyörtymään. Peitin nenäni, heikkona yrityksenä piilottaa haju, se auttoi hieman, mutta mahani vääristyi silti itsestään, ja korvissani soi. Suljin hitaasti laatikon, jossa oli veripusseja, ja nousin ylös. Miksi heillä on alin laatikko täynnä veripusseja? Oliko heillä jonkinlainen verenluovutus-roska täällä? En halunnut ajatella asiaa enää, ja ajattelin että minun pitäisi mennä muutenkin mökille, kuka tiesi kauanko aikaa oli kulunut? Olin juuri menossa ovelle, kun erilainen kipu päässäni pysäytti minut.

Äh, älä viitsi! Tulin tänne lopettamaan päänsärkyni, ja pyörryin lattialle, lyöden pääni. Käännyin ympäri, ja menin kaapille. Oikeasti halusin vain juosta, niin nopeasti kuin vain voisin, ovelle, kauas kaapista, mutta tiesin että pahoittelisin sitä myöhemmin. Avasin ylimmän laatikon missä pillerit olivat. Otin aspiriinin uudestaan, ja nielaisin. Hyvä että muistin mitä laatikot sisälsivät.

Laatikko 1: Pillereitä.

Laatikko 2: Sideharsoa, ja laastareita.

Laatikko 3: Veripusseja...

Hyvä tietää. Nyt kun tiedän, en enää koskaan avaa kolmatta laatikkoa.

Käännyin poispäin kaapilta, ja kävelin ulos ovesta. Tässä oli jotakin kalamaista... Mietin mit- Oho! Toinen lepakko! Jess, onnenpäiväni... (Odotas, innostuinko juuri todella paljon lepakon näkemisestä? Luulen että en ole vieläkään selvänä...) Katsoin lepakkoa hetken, ja sitten kävelin polulle.

*Tuntemattoman pituinen aikajakso myöhemmin*

Missä minä olin? Keskellä metsää, kyllä, mutta se ei kerro minulle mitään. Lähdin kävelemään polkua joka johti mökeille, mutta kun oli kävellyt vähän matkaa, se katosi. Umpikuja, keskellä metsää. Ja kun se tuli, halusin varmistaa että polku ei ollut kadonnut, se oli vain piilotettu. Mutta oli väärässä, kuten aina. Äh... tämä kaikki oli Mr. Smithin vika! Jos hän ei olisi päättänyt, että menemme retkeilemään, en olisi juuri nyt eksynyt metsään. (Enkä olisi ollut humalassa eilen, joten minulla ei olisi tätä ***** päänsärkyä nyt...)

Katsoin ympärilleni. Oli tullut pimeä, ja puut näyttivät isoilta, ja karmivilta, vihreän ja kutsuvan sijaan, kuten ne olivat näyttäneet aikaisemmin tänään... Huokaisin ja istuin alas. Minä todella vihasin keskimmäistä nimeäni... sitten, huomasin jotakin, mikä oli jalkani vieressä. Mitä siinä oli... mustikoita? Katsoin lähempää. Siinä, jalkani vieressä, oli mustikoita. Kiskaisin yhden, ja katsoin sitä. Se oli iso, ja luultavasti sininen, en voinut nähdä sitä pimeässä. Laitoin sen suuhuni, ja pureskelin. Nami! En ole syönyt mustikoita ikuisuuksiin... aloin kiskomaan niitä enemmän, ja laittamaan niitä suuhuni. En ollut älynnyt miten nälkäinen olin...

Kun kaikki herkulliset mustikat oli syöty, nuolin suutani, ja taputin vatsaani, ja huokaisin iloisena. Se oli mukavaa. Istuin siellä, ja katselin puunlatvoja. Puut kasvoivat niin lähekkäin toisiaan, että taivasta ei näkynyt. Kun istuin siinä, katsellen puunlatvoja, näin jotakin silmäkulmastani, liikkuvan. Katsoin poispäin puista, alas mustaan varjoon, joka liikkui hämärässä. Tunsin miten sydämmeni alkoi lyödä nopeammin rinnassani, ja miten pelko ryömi selkääni. Varjo alkoi liikkua lähemmäs, nopeudella, jota luulin mahdottomaksi, mutta kun mietin sitä, en ajattele että se oli mahdottoman nopea; se olin vain minä joka oli uskomattoman hidas. Kuten joku olisi painanut kelausnappulaa. Musta hahmo tuli lähemmäs, ja lähemmäs...

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #25 : 27.11.2010 17:51:13 »
OMG :D aika ihmeellinen luku :D normi Bellan pyörtymistä ja sen sellasta XD
mutta joo, jatkoo suomenna pian :D

iituska

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #26 : 27.11.2010 19:29:32 »
 :D :D :D Tätä lukuu voi kuvata monin adjektiivein; hassu, outo, seko... :D
Lainaus
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HÄIVY PERVO!" naisen ääni huusi, toisten naisten kanssa.
Ensin ku luin ton huudahduksen, ennen kuin luin tota huutajaa, ni mä ootin jo et se ois ollu Bella. Oispaha Mikestaki ollu jotaa hyötyy. :D
Lainaus
"Tuotako te teette? Olisitte vain voineet kysyä minulta, ja olisin kertonut teille... ehkä..." ääni sanoi, ja käännyin katsomaan kuka se oli. Se oli Mr. Smith, joka seisoi siinä, virnistellen meille.

"Eikö se ollut melko ilmiselvää, kun joku juoksee ympäriinsä, huutaen, 'BELLA MISSÄ OLET?' Edward kysyi, kuulostaen siltä kuin haluaisi kuristaa Mr. Smithin.

"Ehkä se oli, mutta oli viihdyttävää katsoa sinua, ja antaa sinun jatkaa kunnes väsyt." hän vastasi virnistellen yhä.
Toi oli niin paras kohta! ;D ;D ;D Mr.Smith on kyl kiinnostava hahmo. Niin viihdyttävän epänormaali opettaja, sekä myös outo...

Niipä nii. Mut ei muuta kommentoitavaa. Tää on varmaa itsestääselvyys mut, ootan jatkoo!

Aimtist
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Rebel angel

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #27 : 29.11.2010 22:44:15 »
Kiitos kommenteista! :D
Aimtist: Mr. Smith tosiaan on outo tyyppi... ;D

Luku 9. Eksyksissä

BPOV

Varjo alkoi liikkua lähemmäs, ja lähemmäs. Henkäisin, ja tunsin, miten hengittämiseni hankaloitui.

"Stacy, oletko kunnossa?" tuttu, mutta ärsyttävä ääni kysyi, ja pelkoni katosi, vaihtuen ärtyneisyyteen.

"Ei, en ole kunnossa; sinä pelästytit minua ihan helvetisti! Ja, minun nimeni on Bella." sanoin hammasta purren. Miksi hän oli täällä? Miksi? Sitten, hän alkoi nauraa. Ystävällistä naurua, mutta olosuhteet saivat sen kuulostamaan pelottavalta, todella, todella pelottavalta.

"Stacy, olen täällä saadakseni sinut pois metsästä." silloin shokki iski. Pystyykö hän lukemaan ajatuksiani, tai jotain? Ehkä hän katsoi kasvoihini, ja ymmärsi, tarkoitan, kuten äitini sanoo; olen toisinaan kuin avoin kirja.

"Stacy, oletko loukkaantunut? Kaaduitko maahan, murtaen jalkasi?" minun kiusakseni, hän kuulosti melko iloiselta ajatuksesta.

"Ei, en kaatunut. Ja nimeni ei ole Stacy, vaan Bella." sanoin hammasta purren, yrittäen estää itseäni huutamasta hänelle. Hän käveli luokseni, ja kumartui alas.

"Oletko varma, että olet kunnossa? Ei murtuneita luita? Ei avonaisia haavoja?" hän kysyi, kuulostaen nyt todella huolestuneelta, ilman sarkasmia.

"Olen kunnossa, vie minut nyt pois täältä." olin nousemassa ylös, ja sanomassa hänelle, että hänen pitäisi näyttää tietä, kun hän teki jotakin mitä en odottanut. Hän nosti minut vyötäröstä, ja heitti minut olkapäänsä yli, kuten taaperon. Päästin pienen kirkaisun yllätyksestä, ja odottamattomasta teosta. En voinut nähdä hänen kasvojaan, mutta olin varma että hän hymyili.

"Päästä minut alas." sanoin vakavalla äänellä.

"Ei, nyt mennään." hän sanoi iloisesti, kuten ne nallekarkit TV-ohjelmasta jota katsoin kun olin lapsi, ja alkoi hypähdellä metsän läpi aivan kuten yhdeksän-vuotias tyttö.

"EI, PÄÄSTÄ MINUT!" huusin niin kovaa kuin pystyin, potkien jaloillani hänen rintaansa, ja lyöden käsilläni hänen selkäänsä.

Ei reaktiota. No, paitsi että hän nauroi minulle, ja kutsui minua, 'hupsuksi Stacyksi'

*10 minuuttia myöhemmin*

Mr. Smith kantoi minut mökilleni asti, ja koputti oveen kolme kertaa. Luoja, miksi hän ei vain mennyt sisälle? Kuulin jonkun juoksevan ovelle, ja sekunttia myöhemmin, joku avasi sen.

"BELLA, OLETKO KUNNOSSA? OLIN NIIN HUOLESTUNUT!" Edward huusi jaloilleni, ja olin iloinen siitä, että en voinut nähdä hänen kasvojaan.

Mr. Smith laski minut jaloilleni, ja minä käännyin ympäri, ja kaikki erittäin miehekkäät, itkevät kämppikseni halasivat minua. Kyllä, kaikki he itkivät, kaikki kolme. Kolme. Kun he olivat halanneet tarpeeksi, pystyin vihdoinkin menemään mökkiin, mutta kun pääsin mökkiin, tunsin miten leukani tippui lattiaan, ja ainut asia mielessäni oli; Juokse henkesi edestä.

Sisällä, näytti siltä että he olisivat kutsuneet sinne joukon puhveleita, tai jengin  moottoripyöräileviä, rankkoja rokkareita. Miken reppu oli revitty, ja kaikki hänen tavaransa oli levitelty lattialle. Yksi sänky oli rikki, täysin rikki, ja... no, kaikki oli levitelty johonkin, paitsi minun reppuni, ja sänkyni, jotka olivat täysin koskemattomat.

"Mitä... täällä... tapahtui?" kysyin hitaasti, katsoen ympärilleni. Ilmeisesti, miehekkäät homo jätkät olivat lopettaneet itkemisen, ja kaikki he näyttivät noloilta, niinkuin heidän kuuluikin olla.

"Öh... no... me tavallaan suutuimme Mikelle, joten me päätimme tuhota mökin..."  Edward mumisi hiljaa.

"MITÄ? YMMÄRRÄN ETTÄ TE SUUTUITTE MIKELLE, KUKAPA EI SUUTU? MUTTA PITIKÖ TEIDÄN TUHOTA MÖKKI?" huusin hänelle. Mikä hänen ongelmansa oli? Eikö hänen äitinsä koskaan sanonut hänelle, että hänen ei pitäisi tuhota mökkejä?

"Olen samaa mieltä Stacyn kanssa, Eddie. Tämä käytös on ankarasti hyväksymätöntä. Stacy ja minä menemme syömään lounasta muiden oppilaiden kanssa. Te pysytte täällä, ja siivoatte tämän, ymmärsittekö?" Mr. Smith kysyi ystävällisellä äänellä, mutta pystyt kuulemaan uhkan äänen takana. Pojat nielaisivat äänekkäästi.

"Kyllä Mr. Smith." he sanoivat, ja kävelivät ohitseni mökkiin.

"Mennään Stacy." Kala sanoi, ottaen kiinni kädestäni, ja vetäen minut poispäin mökistä.

*Lounaan jälkeen*

Ruuan jälkeen, loput oppilaat menivät tiskaamaan astioita, rangaistukseksi eilisistä juomajuhlista. Olin seuraamaisillani toisia oppilaita, kun käsi tarttui ranteeseeni, ja pyöräytti minut ympäri.

"Stacy, sinun ei tarvitse tiskata. Mene takaisin mökkiisi, ja lepäile hieman; olen varma että olet väsynyt tämänpäiväisen seikkailusi jälkeen." Mr. Smith sanoi, ja taputti selkääni. Voisin olla kiltti tyttö, ja kertoa hänelle, että join myös alkoholia mutta... Nääh.

Kävelin takaisin mökille, ilman kiirettä, ja yritin painaa paikan mieleeni. No, voisin yrittää, mutta voisin eksyä joka tapauksessa...

Kävelin mökille, ja koputin oveen. Ovi avautui kahdessa sekuntissa.

"BELLA!" Edward huusi, ja halasi minua tiukasti.

"Ed. En voi. Hengittää." kakaisin ulos, ja hän päästi minusta irti.

"Olen niin iloinen että olet turvassa!" hän sanoi, voisit nähdä onnellisuuden hänen silmistään. No, toivoin että hän voi nähdä hämmennyksen minun silmistäni.

"Mitä? Edward, menin syömään lounasta... ja sinä olet iloinen siitä, että olen turvassa?" kysyin, täysin hämmestyneenä.

"Ei hupsu, vaan silloin kun sinä olit kadoksissa! Olin huolesta sairas!" hän sanoi. Luoja, oliko tämä 'hupsu' jotakin minkä he sanovat koko ajan? Aloin olla hieman ärsyyntynyt.

"Minkä ikäinen minä olen, kolme? Vakavasti, menin sairastupaan hakemaan aspiriinia, olin poissa tunnin, ja te tulette hulluiksi ja päätätte tuhota mökin? Ryhdistäydy." sanoin, ja kävelin hänen ohitseen ovesta, nyt jo hieman siistimpään mökkiin. Menin istumaan sängylleni.

"Mutta me olimme huolissamme sinusta Bella! Sinä et ymmärrä!" hän huusi takaisin, ja huomasin, että olimme ainoat henkilöt mökissä.

"Joo, joo. Missä muut ovat?" kysyin, välittämättä hänen homoudestaan.

"He menivät tekemään... öh... asioita." hän mumisi. Okei, muutin mieleni. En ole kolme-vuotias, hän on.

"Etkö voi vain sanoa, että he menivät käyttämään vessaa?" kysyin häneltä, ja hän punastui.

"Olkoon, he menivät käyttämään käymälää. Oletko nyt iloinen?" hän kysyi, ja katsoi minua.

"Erittäin." vastasin, ja virnistin takaisin. Sitten käänsin selkäni hänelle, avatakseni reppuni, ja ottaakseni kirjani.

Olin kohdassa, jossa Julia ottaa yrttejä, jotka saavat hänet näyttämään kuolleelta. Hän oli juuri laittamassa sen suuhunsa, kun joku avasi oven, kolauttaen sen äänekkäästi, saaden minut hypähtämään paikaltani, ja menettämään keskittymiseni kirjasta.

"Hei jätkät!" Mike tervehti meitä iloisesti, ja meni oman tavarakasansa luo, ja alkoi järjestellä hieman tavaroitaan. Hänen jälkeensä tuli Tyler, joka sanoi hiljaa 'hei' ja hymyili hieman. Sitten hän katsoi Edwardiin, ja sitten minuun, ja sitten takaisin Edwardiin, ja luulen, että näin välähdyksen surua hänen silmissään.

Aloin lukemaan kirjaani uudestaan, ja luin luvun loppuun. Sitten suljin kirjani, ja laitoin sen reppuuni, ja olin juuri ottamaisillani iPodini, ja kuuntelemaisillani musiikkia, kun Mike nousi pienestä tavarakasastaan, ankara hymy kasvoillaan.

"Haluatteko pelata totuutta vai tehtävää?"
« Viimeksi muokattu: 01.12.2010 18:12:27 kirjoittanut Rebel angel »

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #28 : 30.11.2010 07:47:30 »
 :D Jep olen täysin samaa mieltä ku edellisessäki kommentissani nimittäin, Mr.Smith on outo. Repesin ihan totaalisest ku Mr.Smith vaa nappas Bellan harteillee ja Bella vaa huus :D :D. Eddie, Teddie ja Mickey oli ihan outoi...

Suomennat mielestäni mahtavasti. Ei valittamista.

Aimtist

PS. Odottelen jatkoa!
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #29 : 30.11.2010 08:32:43 »
:DDDDD Huvittavaa! Mr. Fish on vaan niin hauska. Ja toi totuus vai tehtävä, Bellalle, auts :s

Mut hyvää suomennosta, jatkoa vaa ((:
suurin aarre on ymmärrys rajaton

Rebel angel

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #30 : 04.12.2010 02:57:07 »
Kiitos kommenteista Aimtist ja nnora! :D

Luku 10. Totuus vai tehtävä

BPOV

"Oikeasti, totuus vai tehtävä? Kuulostat yhdeksän-vuotiaalta tytöltä yökylässä." Tyler sanoi, selvästi ärsyyntyneenä Miken ideasta.

"Hei, älä ole ilonpilaaja!" Mike valitti, ja katsoi meitä anelevasti. Vau. En tiennytkään että me olimme iloisia.

"Älkää viitsikö, siitä tulee hauskaa!" hän pyysi, ja katsoi meitä koiranpentu-silmillä.

"Hyvä on." Tyler sanoi, ja Mike katsoi Edwardia. Voi luoja, älä sano...

"Toki, kuulostaa hauskalta." Edward sanoi, ja hymyili minulle. MIKSI? Miksi sinun piti sanoa kyllä? Mike käänsi päänsä minuun päin.

"Bella?" hän kysyi, ja he kolme katsoivat minua, kaikki pyytävästi, jopa Edward koiranpentu-silmiensä kanssa. Voi paska.

"Hyvä on, olen mukana." sanoin, ja huokaisin, kun Mike hurrasi äänekkäästi, ja tanssi pienen juhlatanssin.

"Mutta yhdellä ehdolla, Mike: Ei alastomuutta." sanoin, ja hän lopetti tanssimisen, ja katsoi minua suurilla silmillä.

"Mitä? Mutta se on paras asia totuudessa ja tehtävässä!" hän valitti.

"Te kolme voitte tehdä niin, jos haluatte, mutta minä kieltäydyn." sanoin, ja Mike näytti hieman iloisemmalta.

"Hyvä on." hän sanoi, ja istui alas.

"Okei, kuka haluaa olla ensimmäinen?" Mike kysyi, ja hyppi innoissaan sängyllä ylös, ja alas.

"No... vaikka sinä?" kysyin häneltä, ja hän hymyili jopa enemmän.

"Okei, katsotaan... Tyler, totuus vai tehtävä?" hän kysyi Tyleriltä, ja löi häntä leikkisästi olkapäähän. Tyler kääntyi mulkoilemaan häntä, huokaisi, ja kääntyi takaisin.

"Totuus." hän sanoi, ja Mike näytti hieman pettyneeltä hänen valinnastaan, mutta jatkoi.

"Okei, katsotaan..." hän hiljeni, miettien niin kovaa, että pystyimme todella kuulla hänen aivojensa naksuvan.

"Minä tiedän! Kenen kanssa seurustelisit mieluummin tässä huoneessa, minun vai Edwardin?" hän kysyi, ja virnisti. Tyler näytti selvästi epämukavalta, ja katsoi minuun, silmät huutaen 'apua.' Mutta minä vain kohautin olkapäitäni; hän oli se joka liittyi tähän peliin. Hän katsoi poispäin minusta, alas käsiinsä.

"Luultavasti Edwardin. Hän ei ole niin ruma kuin Mike." hän sanoi, ja sekuntia myöhemmin, Mike oli hyökännyt hänen takaansa tyynyn kanssa. Hän näytti vihaiselta, mutta hän nautti tästä...

"Okei, sinun vuorosi." Mike sanoi Tylerille, lyhyen tyynysodan jälkeen, jonka Tyler voitti.

"Edward, totuus vai tehtävä?" hän kysyi, ja Mike katsoi häneen, virnistellen ilkeästi.

"Niin, armas Eddie poju, kumpi? Totuus vai tehtävä?" hän kysyi Edwardilta. Edward mulkoili häntä jäisillä silmillä, voit oikeasti tuntea miten huone kylmeni, ja sitten hän huokaisi, ja kääntyi pois päin, katsomaan minua.

"Tehtävä." hän sanoi, ja Mike hurrasi, alkaen tanssia juhlatanssiaan uudelleen. Hän näytti siltä kuin olisi ylpeä itsestään, kuten hän olisi todella 'siisti' valitsemalla tehtävän. Katsoin pois päin hänen omahyväisistä kasvoistaan, ja katsoin Tyleriin, joka oli kadonnut ajatuksiinsa. En ollut ainut joka katsoi häneen. Mike katsoi häneen myös, näyttäen siltä että voisi räjähtää kiihtymyksestä. Silmänurkastani näin, että Edward katsoi minuun vieläkin. Oliko kasvoillani jotakin? Ehkä ei, jos olisi, Mike olisi jo nauranut keuhkonsa pihalle. Kenties minun vaatteeni, tai jotain...

"No, mitä sinä laitat hänet tekemään? Nuolemaan lattiaa? Jouksemaan alasti mökin ympäri? Maalaamaan varpaankyntensä?" Mike kysyi, katsoen häneen säkenöivillä silmillä. Se oli tavallaan pelottavaa, jos kysyt minulta...

"Ei Mike, en laita häntä nuolemaan lattiaa, se on ällöttävää!" Tyler huusi hänelle, ja siirtyi hänestä kauemmas. Mike näytti hieman surulliselta hänen sanojensa takia, mutta vain hetken. Sitten hän hymyili uudestaan.

"Sitten, mitä sinä laitat hänet tekemään?" hän kysyi, ja katsoi uudestaan Edwardiin, virnuillen.

"Edward, sinun pitää flirttailla seinälle kaksi minuuttia." hän sanoi, virnistellen korvasta korvaan. Mike alkoi nauramaan hillittömästi, kierien sängyltä alas lattialle. Edward katsoi häneen, sitten Tyleriin.

"Flirttailla... seinälle?" hän kysyi, ja osoitti mökin puuseinää. Tyler hymyili, ja nyökkäsi. Hillitsin itseni etten tekisi niin kuin Mike, kieri lattialle, nauraen kuten hullu. Sen sijaan, kikatin hieman. Edward kääntyi katsomaan minua, mutta yllätyksekseni, hän hymyili myös, vinoa hymyä josta pidän. Sitten hän teki jotain odottamatonta, hän iski silmää. Tunsin miten leukani tippui, päästäen pienen poksahdus äänen, ja hän nauroi minulle. Sitten hän kääntyi Tyleriin päin.

"Sanoit siis, kaksi minuuttia?" hän kysyi, ja Tyler nyökkäsi. Mike, joka oli siirtynyt istuma-asentoon, nousi ylös, ja istui uudestaan sängylle.

"No niin." Edward nousi sängyltään, ja käveli seinän luo.

"Otatko aikaa?" hän kysyi, ja katsoi minuun. Näytin hänelle kelloa ranteessani, ja nyökkäsin. Hän hymyili, ja kääntyi taas seinään päin.

"Sano minulle kun aloitan." hän sanoi, ja minä katsoin kellooni. Okei, vielä viisi sekuntia...

"Nyt." sanoin, ja Edward laittoi toisen kätensä seinälle, silitellen sitä.

"Hei, mikä on nimesi, söpöläinen?" hän kysyi, Miken ja Tylerin ulvoessa naurusta. Tottakai, se oli tavallaan hauskaa, mutta vihasin miehiä jotka kutsuivat naisia 'söpöläisiksi' ja 'murusiksi' ja sellaisiksi. Se tuntuu persoonattomalta. Tiedän ettei seinä ole persoona, joten sen ei tarvitse olla persoonallista, seinät ovat, mitä minä tiedän, ei kovin herkkiä. Mutta silti, tuollaiset lempinimet saavat minut vihaiseksi, vaikka en ole se jota kutsutaan niillä. Mutta ilman lempinimiä, se oli hulvatonta.

"Joten Seinä, missä sinä asut? Metsässä? Mahtava paikka, olen ollut siellä tuhansia kertoja. Ihmettelen, miten en ole tavannut sinua aikaisemmin. Oletko uusi täällä? Vau, mistä lähtien? Kuukauden, sinä sanot... no, olen Edward. Etkö ole kuullut minusta? No, se on harmi, Seinä. Voinko ostaa sinulle juotavaa?" hän kysyi, ja silitti seinää uudelleen. Me kolme olimme nauramassa nyt kuten hullut.

"Sinäkö et juo? Älä viitsi, rentoudu vähän, muru. Anna minun ostaa sinulle yksi, okei?" hän kysyi, ja nojasi seinään. Tyler, ja Mike kierivät lattialla, mutta minä onnistuin jotenkuten pysymään sängyllä.

*Minuuttia myöhemmin*

"Aika loppui." sanoin, ja Edward meni pois seinän luota, kun oli taputtanut sitä viimeisen kerran. Tyler  ja Mike nauroivat vieläkin, mutta olivat jotenkin onnistuneet nousemaan lattialta ylös.

"Okei, Edward, sinun vuorosi." Tyler sanoi, kun hän istui sängylle.

Älä valitse minua, älä valitse minua, älä valitse minua...

"Bella, totuus vai tehtävä?" hän kysyi minulta, ja hymyili. HITTO!

Katsoin hänen omahyväisiin kasvoihinsa, ja jatkoin kiroilua pääni sisällä.

"Totuus." sanoin, ja kuulin miten Mike voihkaisi.

"Älä viitsi Bella, ole vähän hauskempi!" Mike pyysi. Ei käy.

"Mike, hän valitsi totuuden, anna hänen saada totuus!" Tyler sanoi, puolustaen minua. Tein henkisen muistutuksen, minun pitäisi kiittää häntä myöhemmin.

"Hyvä on." hän mumisi, ristien kätensä, mutristaen huuliaan. Hän näytti neljä-vuotiaalta... karmivalta neljä-vuotiaalta...

Katsoin takaisin Edwardiin, joka katsoi minuun, miettien kysymystäni, luultavasti...

"Okei Bella. Kerro meille tyypeistä joiden kanssa olet seurustellut." hän sanoi, ja hymyili. Minä vihaan sinua...

Mike voihkaisi, näyttäen tylsistyneeltä, ja pettyneeltä, ja Tyler näytti... innostuneelta? Mietin miksi hän innostuu rakkauselämästäni...

"No, minulla on ollut vain yksi poikaystävä, Jacob. Hän asuu La Pushin reservaatissa." sanoin.

"Mitä tapahtui?" Tyler kysyi, näyttäen jopa enemmän kiinnostuneelta kuin äsken.

"No, yksi päivä, hän vain muuttui. Hän ei ollut enää Jake jonka tunsin, joten minä jätin hänet." sanoin yksinkertaisesti. Jake oli jo unohdettu muisto.

"Okei, Eddie poju, sinä sait vastauksen kysymykseesi, nyt on Bellan vuoro." Mike sanoi, ja katsoi minuun, uudelleen innostuneena. Edward mulkoili häntä.

"Älä. Kutsu. Minua. Noin." hän sanoi hammasta purren, mulkoillen häntä vihaisesti. Mike ja Tyler molemmat perääntyivät hänen äänestään, ja minä vapisin. Miksi kukaan ei saanut kutsua häntä Eddieksi? Hänelle olisi pari kysymystä...

"Rauhoitu jätkä; rentoudu, minä laskin leikkiä." Mike sanoi, ja piti käsiään ylhäällä, luovuttaen. Tyler kääntyi minuun päin.

"No, hän puhuu asiaa; sinun vuorosi Bella." hän sanoi, ja kaikki pojat katsoivat minuun. Huokaisin.

"Mike, totuus vai tehtävä?" kysyin, ja hänen silmänsä pilkahtivat ilosta.

"Tehtävä." hän katsoi nopeasti vihaisena Edwardiin, ja katsoi sitten uudestaan minuun. Huokaisin henkisesti, ja aloin miettimään. Tehtävä...

*Pari minuuttia myöhemmin*

"Oletko jo päättänyt, Bella?" Olemme jo melkein nukahtaneet tänne." Mike valitti sadannetta kertaa. Virnistin, tietäen vihdoinkin mitä laitan hänet tekemään.

"Mitä? Mitä!" hän kysyi, ja hyppi ylös, alas sängyllä. Katsoin häneen, ja virnistin ilkeästi.

"Sinun pitää suudella Edwardia." sanoin, ja osoitin Edwardia. Luulen että tämä veto saisi hänet iloiseksi, koska hän on homo, ja niin edespäin. Hän näyttää hieman ujolta, joten ajattelin että voisin auttaa häntä.

"MITÄ?" Mike ja Edward huusivat yhteen ääneen. He molemmat katsoivat kauhuissaan minuun, sitten toisiinsa, ja he molemmat perääntyivät inhoavina. Tyler vain nauroi.

"Tee se vaan, sinä olit se joka valitsi tehtävän, hyväksy nyt mitä saat." hän sanoi Mikelle, ja nauroi uudestaan. He molemmat nousivat ylös, ja katsoivat toisiaan inhoavasti. Sitten näin, miten Mike päätti. Luulen, että hän ei halunnut näyttää heikolta, tai jotain. Hän otti pari askelta, jotka erottivat heidät, ja otti Edwardin kauhistuneet kasvonsa käsiinsä. Hän näytti inhoavalta, kuten aikaisemminkin, mutta hän teki sen. Hän nojautui Edwardin kasvoja päin, ja suuteli häntä. Se ei ollut intohimoinen suudelma; se näytti jokseenkin siltä, että rupikonna, jonka nimi oli Mike, suuteli puuta, jonka nimi oli Edward. Se kesti neljä sekuntia, sitten Edward vastasi, ja tuli takaisin maanpinnalle, ja työnsi hänet pois. Mike kaatui lattialle, ja Edward juoksi pienen pöydän luo, missä oli vettä, ja huuhteli suutaan.

*Parin minuutin jälkeen*

"VOISIMMEKO me jatkaa peliä? Lopettakaa jo siitä suudelmasta valittaminen!" Tyler huusi, ja vihdoinkin molemmat pojat hiljenivät.

"Mike, nyt on sinun vuorosi, muistatko?" hän kysyi, ja Mike huokaisi.

"Okei, Eddie poju, totuus vai tehtävä?" hän kysyi, ja katsoi Edwardiin, virnuillen.

"NYT RIITTI!" Edward huusi, ja hyppäsi sängyltään, tarttuen Mikeä paidasta, ja kiskoi hänet ovelle, sulkien sen perässään.

Minuutti kului, ja pojat palasivat huoneeseen. Miken vasen silmä oli mustana, ja hän näytti... no, hakatulta.

"Sinun vuorosi, Mike." Edward sanoi, ja istui sängylleen, virnistellen.

"Jos et muista, kysyin, jo sinulta; totuus vai tehtävä?" Mike sanoi, purren hammasta, mulkoillen häntä.

"Ai niin, totuus, luultavasti." hän sanoi, ja kohautti olkapäitään, virnuillen.

"Miksi kukaan ei saa kutsua sinua 'Eddieksi'?" hän kysyi, ja Edwardin virne katosi, yhtä nopeasti, kuin oli tullutkin.

"No, se on lempinimi jonka vanha ystäväni antoi minulle." hän sanoi yksinkertaisesti, ja arvioiden hänen äänestään, tämä keskustelu oli ohi.

"Okei, minun vuoroni." Tyler sanoi nopeasti. "Mike, totuus vai tehtävä?" hän kysyi, ja katsoi Mikeen.

"Totuus." hän sanoi, ja me kaikki ymmärsimme miksi.

"Oletko sinä koskaan pukeutunut stringeihin?" hän kysyi, ja Mike punastui kuten hullu. Me kaikki katsoimme häntä, silmät suurina.

"No, kerran, mutta se oli tehtävä!" hän sanoi, piilotellen tomaatinpunaisia kasvojaan.

"Joo, niinpä niin..." Tyler mutisi. Sitten hän kääntyi Edwardiin päin, joka nauroi Mikelle.

"Edward, sinun vuorosi." hän sanoi, ja Edward lopetti nauramisen. Sitten hän kääntyi minuun päin.

"Bella, totuus vai tehtävä?" hän kysyi, ja katsoi minua, vinon hymynsä, ja ystävällisten, vihreiden, säkenöivien silmiensä kanssa. Melkein hukuin niihin silmiin. Silloin asiat menivät väärin. En tiedä miten se tapahtui, mutta hänen silmissään tuntuu olevan joku, outo hypnoottinen voima. Ja minä puhuin ajattelematta.

"Tehtävä." sanoi, huumaantuneena. Mike hurrasi sängyltään, ja Tyler vihelsi matalasti. Edward hymyili jopa enemmän. kun vihdoin ymmärsin, mitä sanoi, puristin käteni suulleni shokissa. Katsoin häneen silmät suurina, peläten mitä hän suunnitteli. Sitten hän avasi suunsa ja puhui.

"Tehtäväsi on suudella minua."

nnora

  • neiti Lupin
  • ***
  • Viestejä: 484
  • ava by raitis
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #31 : 04.12.2010 09:35:42 »
Oi... söpöä, Edward :)

Mut siis kaikin puolin täydellistä käännöstä ja loistava luku jälleen. Mä en edes viitsi alkaa lainailemaan parhaita kohtia, koska joutuisin lainaamaan koko ficin xD Jatkoa odottelen.  (:

nnora
suurin aarre on ymmärrys rajaton

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #32 : 04.12.2010 15:23:44 »
Oiii! Ihana Edward<3 ;D Aika hulvaton oli kyllä toi seinälle flirttaileminen =))
Hyvin on suomennettu jälleen, joten jatkoa vaan! ;))

Aimtist

  • raremagneetti
  • ***
  • Viestejä: 448
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #33 : 04.12.2010 18:41:35 »
Mä niin repesin tota lukies. Herran jumala! Aivan paras luku. Kaikista PARAS!!! Seinälle flirttailua + Miken suutelua + Miken hakkaamista = IHAN PARAS LUKU!

Käännät hyvin ja nopeesti. Siitä kiitos!

Aimtist
Vain minä kärsin.
Keskellä kirsikankukkien,
vuodatan katkeran kyyneleen.
Valheitasi, siedä en.

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #34 : 06.12.2010 13:17:54 »
Ihana ihana ihana<3
Tykkään niiin paljon<3
Jatkoa piaaannn<3

Jasmiina

  • ***
  • Viestejä: 23
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #35 : 06.12.2010 14:12:29 »
sulla on ihanan nopee tahti suomentaa tätä <3 vaikka vois niitä lukui tulla nopeemminki ku oon niin rakastunu tähän ficciin <3 :D kirjoitusvirheitä en löytäny :)

voi ed-parkaa ku bells ei muista :(

seinälle flirttailu :D repesin pahasti lukiessa... pikkuveli kattoo mua sillee ku oisin tyylii joku kreisi tiedemies :DD

mut kiitos siis ja jatkoo pian <3

- jasu
I get lost in books so easily, they were there when no one else was.

anskuu

  • ***
  • Viestejä: 132
  • in you i trust
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #36 : 06.12.2010 19:12:55 »
Uusi lukija ilmoittautuu! :DD
Tää on oikeesti ihan paras ficci ikinä, varsinkin toi kymppiluku on niin mahtava 8''D
Seinälle flirttailua, Miken suutelemista, Miken hakkaamista... Aika mahtia ;DD
Ja voi ku Edi on söpö ♥

Eli siis jatkoa!
I'm ready to crawl on my knees to know it all

Rebel angel

  • ***
  • Viestejä: 24
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #37 : 09.12.2010 21:21:23 »
Uusia lukioita! Mahtavaa! ;D

Luku 11. Suudelma

BPOV

"M-m-m-mitä?" minä änkytin, ja katsoin häntä silmät suurina. Mitä? Miksi hän haluaisi minun suutelevan häntä? Hän on homo, niinhän?

"Sanoin, että tehtäväsi on suudella minua." Edward sanoi uudestaan, ja hymyili vinoa hymyään, mikä normaalisti sai minut tuntemaan lämpöä sisälläni, sai minut nyt värisemään, ja menemään kylmäksi. Mike ja Tyler katsoivat minua, haluten vastauksen.

"Älä viitsi, Bella! Sinä laitoit minut suutelemaan häntä, eikö niin? Tämä on kosto!" Mike sanoi ilkeästi, ja virnuili. Tyler ei sanonut mitään, mutta näytti... iloiselta? Okei, outoa...

Kaikki huoneessa olevat katsoivat minua, katseet polttaen ihooni.

"Et voi päästä pois; sinä suostuit pelaamaan, eikö? Ja sinä valitsit tehtävän, joten sinun pitää vain tehdä se." Mike sanoi, ja päättelemällä hänen äänestään, hän ei päästäisi minua pois tästä...

Tyler nyökkäsi yhteisymmäryksessä, ja Edward vain katsoi, odottaen vastausta. Mietin mitkä mahdollisuudet minulla oli päästä pakoon. Pääsisin luultavasti vain kymmenen metriä, sitten kaatuisin, ja murtaisin jalkani, tai jotain...

"Et voi juosta karkuun, me saisimme sinut kiinni." Mike sanoi, kuten hän lukisi ajatuksiani. Huokasin, ja riiputin päätäni. Hitto, miksi minun piti valita tehtävä? Se ei ole reilua, kun joku on hypnotisoimassa sinua katseellaan. Miksi sitä vastaan ei ole lakia? Sen pitäisi olla laitonta...

Huokaisin uudestaan, ja katsoin Edwardiin. Hänen hymynsä oli poissa, ja hän katsoi minua kuin yrittäisi tajuta jotain. Voihkaisin, ja nousin sängyltäni. Mike ja Tyler alkoivat hurraamaan, mutta lopettivat nopeasti, kun käännyin mulkoilemaan heitä.

Kävelin hitaasti Edwardin sängylle, joka oli suunnilleen kahden askeleen päässä, ja katsoin hänen omahyväiseen naamaansa. Suljin silmäni, ja hengitin syvään.

Se on vain suudelma, Bella. Sinulla oli tapana suudella Jakea koko ajan, muistatko? Sitä paitsi, sinä laitoit Miken ja Edwardin suutelemaan, eikö niin? Tämä on sama asia. Älä ole lapsellinen, vaan tee se jo! ääni päässäni sanoi, ja voihkaisin henkisesti. Ääni oli oikeassa.

Avasin silmäni, ja katsoin alas hänen smaragdisiin silmiinsä, jotka katsoivat minua. Siirsin käteni hitaasti hänen kasvoilleen, yrittäen saada itselleni aikaa. Hän istui sängyllään, liikkumatta. Koko mökki oli hiljaa, ainut ääni kuului hengityksestä.

Nojauduin alas päin, katsoen häneen koko ajan. Sitten, nojauduin, ja huulemme kohtasivat.

Tunsin pienen kipinän, kun huulemme kohtasivat; miellyttyvä tunne vilisi sisälläni. Suljin silmäni ja huulemme liikkuivat samaan aikaan. Tuntui oikealta tehdä näin. Tunsin otakin, mitä en ollut tuntenut koskaan ennen, mutta en tiennyt mikä tunne se oli. Edward siirsi kätensä hiuksiini, ja silitti hellästi. Tunsin miten ruumiini suli, saaden jännittyneen kehoni rentoutumaan...

Yhtäkkiä, kuulin miten joku avasi oven. Avasin silmäni järkyttyneenä ja hyppäsin kauemmaksi Edwardista, laskeutuen omalle sängylleni, ja käänsin pääni äänen suuntaan.

Ovella, oli pitkä poika, jolla oli lyhyet vaalean ruskeat hiukset. Hän näytti lievästi panikoivalta, ja stressaantuneelta, ja hänen ruskeat silmänsä katsoivat suurina meihin. En muistanut hänen etunimeään; tiesin vain että hänen sukunimensä oli Miller.

"Mitä sinä teet täällä, James?" Tyler kysyi, nousi sängyltään, ja käveli hänen luokseen. James, se hänen nimensä oli, James.

James katsoi Tyleriin, sitten Edwardiin, ja sitten minuun.

"Olen pahoillani, jos keskeytin jotain, mutta minun pitää kysyä teiltä jotain." James sanoi ujosti, ja minä punastuin. Mike katsoi häntä syyttävästi, silmät huutaen; 'Kyllä, sinä keskeytit jotain, ja sinä tulet maksamaan siitä...' Edward kurottautui, ja läimäytti Mikeä takaraivoon.

"Auts!" hän sihahti, ja mulkoili Edwardia, mutta hän katsoi Jamesia.

"Onko kukaan teistä nähnyt Victoriaa?" hän kysyi meiltä, katsoen minua suoraan silmiin kysyessään.

"Victoria Foxia?" Edward kysyi, ja James nyökkäsi avuttomana.

"Anteeksi, en ole." hän sanoi, ja pudisti hitaasti päätään.

"En minäkään." Mike sanoi, ja Tyler pudisti vain päätään. Sitten, hän katsoi uudestaan minuun.

Tiesin kuka Victoria oli. Hänellä oli kiharat, punaiset hiukset, ja hän oli yhdessä Jamesin kanssa.Hän ei ollut bimbo, kuten muut tytöt. Hän ja James olivat yleensä keskenään, joten en tiedä hänestä paljoa.

"En ole nähnyt häntä, miksi kysyt?" kysyin, ja James katsoi alas käsiinsä, näyttäen nyt huolestuneemmalta.

"No, hän sanoi, että hän tarvitsi hieman raikasta ilmaa, joten hän lähti mökistä, sanoen että hän tulee nopeasti takaisin, mutta se tapahtui tunti sitten..." hän hiljeni peloissaan.

"Oletko kertonut Mr. Smithille?" Edward kysyi, ja James pudisti päätään.

"Olin menossa, mutta en löytänyt häntä."

Edward nousi sängyltään, ja käveli Tylerin ja Jamesi luo.

"Minä ja Tyler voimme auttaa sinua etsimisessä." hän laittoi kätensä Jamesin olkapäälle, ja James nyökkäsi kevyesti.

"Tulen teidän kanssanne." Mike sanoi, nousi Tylerin sängyltä, ja käveli heidän luokseen.

"Mistä olet etsinyt?" Tyler kysyi.

"Ruokalasta, keittiöstä, vessoista, suihkuista, ja kaikista mökeistä." James vastasi jäykästi.

Edward katsoi alas seinään, jolle hän oli flirttaillut puolituntia sitten, kadoten ajatuksiinsa. Sitten hän nosti päänsä ylös.

"No niin..." Edward alkoi selittää suunnitelmaansa.

*Pari minuuttia myöhemmin*

"Tajusitteko?" Edward kysyi, ja he kolme nyökkäsivät, kuten minäkin.

"Okei, mennään." hän sanoi, ja he alkoivat kävelemään ovea päin. Nousin sängyltäni, ja aloin kävelemään myös ovelle, mutta juuri kun olin kävelemässä ovesta ulos, joku pysäytti minut.

"Sinä et ole tulossa." Edward sanoi, ja työnsi minut mökkiin. Katsoin häneen otsaa rypistäen.

"Olenpas." sanoi, ja kävelin taas ovelle, mutta hän oli ovella ennen minua, estäen minua.

"Ei, et ole." hän sanoi, ja minä yritin työntää hänet pois, mutta hän ei liikahtanut tuumaakaan.

"Liiku. Nyt." sanoin hammasta purren, ja katsoin ylös hänen ankariin kasvoihinsa. Miksi hänen piti olla itsepäinen? Henkilö oli kadonnut, herranjestas!

"Ei, en liiku. Nyt VOISITKO pysyä mökissä, en halua olla huolia että eksyt metsään, kun etsin Victoriaa." hän sanoi, ja hänen äänensä oli ankara, ja vaativa, mutta hänen silmänsä olivat anelevat. Katsoin alas lattiaan.

"Hyvä on." sanoin kuin viisi-vuotias. Hän nauroi, ja pörrötti hiuksiani.

"Tulen heti takaisin." hän sanoi, ja sulki oven naamalleni. Voi, tuo pask-

En ajatellut loppuun; kävelin vain ikkunalle, katsoen ulos.

Edward oli kaukana poissa. Heh, sanoin että voin pysyä mökissä, mutta en kuinka kauan. Kävelin ovelle, ja lähdin mökistä. Hän oli oikeassa siinä että eksyn todella helposti, mutta se ei ollut hänen ongelmansa, vaan minun.

Kävelin polulle, joka johti sairastuvalle. Metsä oli jopa hämärämpi kuin aikaisemmin päivällä, ja se näytti- OHO! Toinen lepakko! Vau... siistiä...

Kun olin katsonut lepakkoa vähän aikaa, menin polulle, joka johti synkkään metsään.

EPOV

"Kiitos vielä kerran siitä, että löysit hänet." James sanoi, ja halasi Victoriaa. Hän hymyili minulle, mutta hän näytti väsyneeltä; en voi syyttää häntä. Löysin hänet metsästä, järven luota, tajuttomana. Kun hän heräsi, hän ei muistanut mitään. Hän tiesi vain olevansa peloissaan.

Kävelin mökillemme, Tyler ja Mike perässäni. Mietin miten Bella voi. Bella... Se suudelma oli jotain... Tuntui kuin me olisimme olleet ainoat olemassa koko universumissa.

Kävelin mökkiin, ja älysin että se oli tyhjä.

"Bella?" kutsuin tyhjään mökkiin, tietäen etten saisi vastausta. Miksi hän ei tehnyt mitä sanottiin?

BPOV

Kun kävelin polulla, näin yhtäkkiä pienen valon kaukaisuudessa.

Sairastupa, älysin. Toivottavasti joku on siellä, ajattelin, ja kävelin hieman nopeammin. Edward oli ollut oikeassa, metsään meneminen ja eksyminen ei ollut hyvä idea...

Kävelin hieman nopeammin, ja kaduin sitä hetkeä myöhemmin. Kaaduin uudestaan. Huokaisin, ja yritin nousta hitaasti maasta, kun kalpea käsi ilmestyi äkkiä eteeni, ja minä kirkaisin.

EPOV

"Hän meni varmaan sairastuvan polulle; se on ainut jonka hän tietää."  sanoin muille, ja lähdin juoksemaan. Metsä oli synkkä, mutta se ei hidastanut minua. Sitten kuulin Bellan kirkaisun.

BPOV

"HEMMETTI, SINÄ PELÄSTYTIT MINUA IHAN HELVETISTI!" huusin Mr. Smithille, samalla kun otin hänen kädestään, ja hän auttoi minut maasta.

"Anteeksi Stacy, en tarkoittanut pelästyttää sinua ihan helvetisti, halusin vain auttaa sinua." hän sanoi rauhoittavasti ja hymyili minulle ystävällisesti. Hengitin syvään pari kertaa, yrittäen rauhoittua, onnistumatta.

"Mitä sinä teet täällä?" kysyin, ja hän hymyili jopa leveämmin.

"Sain pienen päänsäryn, joten menin hakemaan aspiriinia." hän sanoi yksinkertaisesti. "Mitä sinä teet täällä, neitiseni?" hän kysyi, ja rypisti otsaansa, hymy kadoten. Olin juuri vastaamassa, kun jokin pysäytti ja pelästytti minut.

"BELLA!" tuttu ääni huusi takaani, hypähdin ja käännyin, löytäen, kenet muunkaan, kuin itse Edwardin.

"Miksi lähdit mökistä?" hän kysyi, vihaisella, mutta hengettömän hiljaisella äänellä.

"Niin, miksi?" Kala kysyi, ja katsoi minua ihmeissään.

Huokaisin, ja käännyin Edwardiin päin.

"Samasta syystä kuin sinä, etsimään Victoriaa." sanoin yksinkertaisesti, tietäen että hän oli vihainen, koska en ollut kuunnellut häntä.

"Mitä?" Kala kysyi, ja Edward kääntyi häneen päin.

"Yksi oppilaista, Victoria Fox, katosi, mutta olimme tarpeeksi onnekkaita löytääksemme hänet metsästä, mutta hän oli tajuton, eikä muistanut mitä hänelle oli tapahtunut." Edward kertoi Mr. Smithille, mutta kuulosti pikemminkin siltä että hän syytti häntä.

"Voi ei, miten kamalaa." hän sanoi.

"Onko hän kunnossa?" kysyin Edwardilta. Hän kääntyi, ja katsoi minua silmiin.

"Kyllä, hän oli hieman järkyttynyt, mutta hän ei ollut vahingoittunut millään tavalla." hän sanoi, ja tunsin miten pystyin hengittämään helpommin. Hän oli kunnossa, hyvä.

"Mennään takaisin mökille, eikö niin?" Smith kysyi, ja hymyili minulle ystävällisesti, samalla kun laittoi käden selälleni, ja johdatti minut mökeille, Edward heti perässä.

*Myöhemmin*

"Okei lapset, menkäähän nukkumaan." Mr. Smith sanoi, ja sulki mökkimme oven. Haukottelin vastahakoisesti, ja kävelin repulleni, ottaen pyjamani, ja pesupussini.

"Menen hetkeksi kylpyhuoneeseen." sanoi, ja kävelin mökistä ulos, kylpyhuoneita, ja vessoja päin.

Kävin nopeasti suihkussa, pesten hiukseni mansikka shampoollani. Sitten otin pyjamani, mikä oli verryttelyhousut, ja T-paita. Sen jälkeen, harjasin hampaani. Kun olin valmis, kävelin takaisin mökille. Kylmä ilma sai minut värisemään, ja kävelin hitaasti pimeässä, tahtomatta kompastua ja kaatua uudelleen. Mutta olin nopeasti mökillä.

Avasin oven, ja astuin sisään, mutta juuri kun tein sen, pari käsiä peittivät silmäni.

"Hei!" huusin, ja yritin saada kädet pois silmiltäni, mutta ne eivät liikkuneet.

"Sinun valintasi. Jos haluat nähdä Miken alastomana, ja pelästyä hengiltäsi, päästän heti irti, luulen että Mikellä ei ole mitään sitä vastaan, niinhän?" Edwardin ääni sanoi vierestäni.

"Hei!" Mike sanoi jostain päin huonetta, ja Tyler nauroi. Sitten, valo tuli silmiini, ja Edwardin kädet olivat poissa. Käännyin katsomaan häneen.

Hän seisoi vieressäni, verryttelyhousuissa, paidattomana. Punastuin punaiseksi kun näin sen, ja käännyin pois päin. Hän naurahti, ja käveli sängylleen.

"Anteeksi, minulla ei ollut aikaa ottaa paitaa." hän sanoi, ja minä käännyin ympäri, ja näin kun hän otti valkoisen T-paidan. Kävelin sängylleni, ja laitoin pesupussini ja vaatteeni reppuuni. Sitten menin istumaan sängylleni. Silloin muistin jotakin.

"Mike, missä sinä nukut?" kysyin häneltä. Hän kääntyi minuun päin, ja virnisti.

"Aioin kysyä jos voisin nukkua kanssasi." hän sanoi, ja virnuili enemmän. Minun ei tarvinnut lyödä häntä tyhmän vitsin takia, Tyler teki sen puolestani.

"Mutta vakavasti, missä aiot nukkua?" kysyin uudestaan.

"Miten olisi lattia?" Edward ehdotti. Tyler ja minä nyökkäsimme.

"Hei! Tuo on ilkeää! Lattia? Haloo!" hän sanoi, ja katsoi heitä, anelevana, ja syyttävänä.

Me kaikki katsoimme toisiimme, kommunikoiden hiljaa. Sitten me kaikki katsoimme uudestaan Mikeen.

"Mike, se on joko lattia, tai metsä; valitse." Edward sanoi.

"Hyvä on." hän mumisi, ja käveli kaapille hakemaan makuupussia.

*Pari minuuttia myöhemmin*

Mike laittoi valot pois, ja meni makaamaan makuupussiinsa, mumisten itsekseen.

"Hyvää yötä." sanoin, ja haukottelin. Mike mumisi jotakin vastaukseksi.

"Hyvää yötä." Tyler ja Edward sanoivat väsyneenä yhteen ääneen.

Ei kestänyt kauan kun Mike oli jo unessa. Pari minuuttia myöhemmin, hän kuorsasi hiljaa. Katsoin kattoon, yrittäen olla kiinnittämättä huomiota ärsyttävään ääneen taustalla, jotta saisin unta, mutta ei kestänyt kauan kun nukahdin.

Se oli ensimmäinen yö jolloin näin unta Edward Cullenista.
« Viimeksi muokattu: 25.12.2010 20:30:59 kirjoittanut Rebel angel »

sajusa

  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #38 : 09.12.2010 22:04:10 »
Juu, en siis todellakaan ymmärrä miksi luen juttuja näin myöhään, mutta oli pakko tulla kommaamaan ;D Juu hupaisalta vaikutti... Hyvä että Vicky löytyin mut toi Bellan antama lempinimi Mr. Smithille, kala? Ei oo tosi! :D Mutta kiva kun sait jatkoa tänne... :D

Jatkoa odotan, sajusa

Catwoman

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Käännös: Mr. Smith (K-13)
« Vastaus #39 : 09.12.2010 22:30:34 »
Vautsi, ihan sairaan hyvä tarina! Kiitti kun jaksat kääntää  ;)
Mutta toi Kala on aika karmiva :D
I love Jesus ♥