Kirjoittaja Aihe: Twilight: Auringon häikäistys (8. luku ilmestynyt 15.6.2010) || K-11, (8/?) Kaikki ihmisiä  (Luettu 15755 kertaa)

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Auringon häikäistys (3. luku ilmestynyt 6.11)
« Vastaus #20 : 07.11.2009 10:22:51 »
Oh, tää on oikeesti aivan fantastinen!

En oikee tiiä mitä sanoa, ku rakentava jäi jonnekki n.n

Mutta jatkoa odotellaan :)
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

karolux

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Auringon häikäistys (3. luku ilmestynyt 6.11)
« Vastaus #21 : 07.11.2009 10:47:55 »
tää on kyl ihana !! <3 jatkoa vaan tulemaan =)

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Auringon häikäistys (3. luku ilmestynyt 6.11)
« Vastaus #22 : 07.11.2009 20:12:23 »
A/N: Kiva jos piditte.  :-* Ja ei haittaa jollette keksineet rakentavaa palautetta. Mulla on ollut tänään kirjoitus vimma ja oon kirjottanut jo melkein neljännen luvun, se pitäisi oikeastaan enää betata. ;D Eli 4. luku taitaa ilmestyä jo isänpäivänä, jos beta vaan kerkeää.

Kotitonttu: Kiitos, tuo voisi ehkä sopia paremmin :)
Nax: Olen pahoillani, jos mielestäsi kolmas luku oli alussa vähän sekava.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Auringon häikäistys (3. luku ilmestynyt 6.11)
« Vastaus #23 : 08.11.2009 10:15:59 »
Aws, onpas söpö ficci. Tää on jotenki siisti asetelma, tämmöset sisarus-suhteet sunmuut... Tykkään paljon, jatkoa vaan : )

~Vaivaiskoivu

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #24 : 09.11.2009 14:31:57 »
4. luku

BPov

Oli maanantaiaamu, aloitin lukukauden uudessa koulussa syyskuun keskivaiheilla. Tänään olisi ensimmäinen päiväni siellä. Laitoin päälleni ruskean pitkähihaisen ja farkut, etsin tennareitani hetken vaatehuoneessani. Saatuani ne jalkoihin, otin tuolin selkänojalta sinisen ulkotakkini ja lähdin koululaukku harteilla Alicen huoneen ovea kohti. Koputin kolme kertaa ja jäin odottamaan. Pian Alice tuli todella tyylikkään, ehkä vähän ylipukeutuneen näköisenä ulos ja lähdimme yhdessä alakertaan nappaamaan vähän aamupalaa. Emmett meni tunnin meidän jälkeemme kouluun, joten hän ei ollut vielä edes vaivautunut nousemaan ylös sängystä.

Menimme autolle ja lähdin ajamaan koululle. Pysäköityäni auton, Alice nousi ja meni kavereidensa luokse. Itse menin sisälle rakennukseen ja etsin kanslian, josta hakisin lukujärjestykseni ja muut täytettävät laput. Minulla oli ensimmäisenä espanjaa, suuntasin siis rakennukseen numero kaksi. Etsin vähän aikaa luokkaa, ennen kuin huomasin sen aivan käytävän perällä. Käytävällä oli myös tummahiuksinen tyttö, jolla oli selvästi joitakin latinolaisia piirteitä. Menin seisomaan aivan oven viereen ja hän tuli luokseni.

”Hei, olen Angela. Olet selvästi uusi täällä” hän sanoi.
”Olen Bella. Sinullakin taitaa olla espanjaa?” hän nyökkäsi ja hymyili hieman.


Ensimmäisen päivän päätteeksi olin aika tyytyväinen itseeni, mutta olin saanut kamalan kasan läksyjä. Menin huoneeseeni painavan kassini kanssa. Otin kirjat esille ja aloitin läksyjen teon.

Muutaman tunnin kuluttua kuulin poikien puhetta ja naureskelua. Menin huoneeni ovelle ja katsoin käytävälle. Huomasin Emmettin ja Edwardin nousemassa rappusia ylös. Edward hymyili huomatessaan minut ja iski silmää. Tunsin miten puna nousi poskilleni. Erotin heidän puheestaan sen, että he puhuivat musiikista. Samassa tajusin, etten ollut soittanut pitkään aikaan pianoa tai kitaraa. Lähdin kiitämään alakertaan, olohuoneeseen. Sen yhdessä kulmassa oli musta flyygeli. Menin sen luokse ja nostin kannen ylös. Aloitin soittamaan sillä kaunista kappaletta, jonka olin oppinut vain muutama kuukausi sitten. Soitin sen pariin kertaan, lopetettuani kuulin takaani taputusta. Hätkähdin ja käännyin ympäri. Näin Edwardin nojaamassa ovenkarmiin.


***


Nousin ylös hyvinkin nopeasti, sillä olin nukkunut pommiin. Etsin kiireessä vaatteitani, puin ne päälleni ja menin pesemään hampaitani. Harjasin nopeasti hiukseni ja juoksin ulos.

Alice koppasi minulle yhden punaisen omenan tultuani pihalle ja menimme autoon. Käynnistelin autoani ainakin kymmenen minuuttia, mutta se ei vaan lähtenyt käyntiin. Tyhmä rakkine. Toinen päiväni koulussa ja auto ei tietenkään lähde edes käyntiin. Joku koputti sivuikkunaani. Pelästyin erittäin paljon ja minulta pääsi kiljaisu, Alice vain hihitti vieressäni reaktiotani. Käänsin katseeni ikkunaan ja näin siellä huvittuneen näköisen Edwardin hymy huulillaan. Hän aukaisi oveni ja nojasi siihen.

”Eikö auto lähde käyntiin?” hän naureskeli.
”No, ei näemmä” vastasin kuin kolmevuotias.
”Haluaisitteko tulla kyydilläni?”
”Lupasin viimeksi, että tulen vain sen kerran” kiusoittelin häntä.
”MITÄ?” Alice huudahti hämmästyneenä. ”Oletko ollut Edwardin kanssa jossain? Etkä ole kertonut minulle?”
Katsoimme hämmästyneinä Edwardin kanssa toisiamme. ”Alice, kävimme vain kaupassa” selitin.
”Niin varmaan. No lähdetäänkö? Otan etupenkin” Alice ilmoitti.
”Menen siis taakse” en jaksanut kiistellä Alicen kanssa, koska hän olisi kuitenkin voittanut.

Menimme Edwardin auton luokse, jonka hän oli parkkeerannut autoni taakse aivan autotien reunaan. Menin vasemmalle puolelle taakse istumaan. Alice ja Edward juttelivat vielä ulkona.


APov

”Yritätkö sinä iskeä Bellan? Mitä? Häh?” kysyin tuimasti.
”Ei se sinulle kuulu” hän vastasi.
”Entä Vicky?”
”Mitä hänestä? Ei hän ole nyt täällä” Edward sanoi tylysti ja meni autoon sisälle, itse menin heti hänen perässään.

Edward käynnisti auton ja lähti liikkeelle. Laitoin cd-soittimen päälle ja tanssahtelin penkillä musiikin tahdissa. Kerran, kun Edward pysähtyi liikennevaloihin, huomasin hänen katsovat taustapeilistä Bellaa. Edward hymyili ja kuulin Bellan tirskahtavan. Käännyin Bellaan päin ja hän oli selvästi punastunut, sillä hän hautasi kasvot käsiinsä.

Nousin koulun pihalla pois autosta ja Lauren tuli juosten minua kohti omalta autoltaan kysyen miksen ollut pyytänyt häntä hakemaan minua kouluun. Katsoin Edwardiin ja Bellan päin: Bella hihitti ja Edward hymyili. Käännyin takaisin Laurenin puoleen ja kerroin olevani pahoillani. En yhtään pitänyt hänen määräilystään, vaikka hän oli paras kaverini. Joskus se kävi hermoille. Lauren huomasi Bellan ja Edwardin, mutta ei sanonut mitään, vaan kääntyi ja lähti vetämään minua perässään kavereidemme luokse. Irrottauduin Laurenin otteesta ja juoksin halaamaan Mikeä, annon hänelle pusun.

”Olen niin kaivannut sinua” kihertelin.
”Niin minäkin sinua” Mike vastasi hymyillen. ”Veljeni on muuten muuttamassa takaisin, joten voisimme mennä tänään teille. Onneksi bileet olivat jo ennen hänen tuloaan” hän jatkoi helpottuneena. Nyökkäsin vastaukseksi. En ollut aikoihin nähnyt hänen veljeään, Jasperia. Hän oli muuttanut monta vuotta sitten isovanhempiensa luokse, koska hän oli riidellyt omien vanhempiensa kanssa lähes koko ajan. Ja nyt hän aikoi palata kaikkien näiden vuosien jälkeen. Olin ollut ihastunut häneen nuorempana, mutta olihan Jasper sentään minua kaksi vuotta vanhempi.

Käännyin jutellakseni Angelan kanssa, mutta huomasin Bellan ja Edwardin menevän ohi. Edwardin käsi lepäsi Bellan harteilla. Oikeastaan koko ryhmämme oli jäänyt tuijottamaan heitä suut auki. Lauren toipui ensimmäisenä, alkoi repiä Jamesia ja Ericiä sisälle, olimme olleet kokoontumassa aivan oven vieressä. Laurenin ja poikien perässä me muutkin menimme sisälle. Minulla oli kysyttävää Bellalta, ja näin Edwardin saattavan hänet kansliaan. Pussasin Mikea ja lähdin itsekin kohti kansliaa. Olin aivan oven lähellä ja näin Edwardin tulevan ulos Bella perässään kasvot punaisina. Edward katsoi minua synkästi, kun kerroin haluavani puhua Bellalle kahden. Otin Bellan kädestä hänen lukujärjestyksensä ja huomasin meillä kummallakin olevan fysiikkaa. Otin häntä kädestä ja aloin kulkea luokkaa kohti.

”Missä te menette Edwardin kanssa?” kysyin ja Bella näytti hämmästyneeltä. ”Siis, näytät pitävän hänestä.”
”Olemme ihan vain kavereita” hän piipitti hiljaisella äänellä. ”Hän on ensimmäinen ystäväni täällä.”

Menimme luokkaan ja istuimme ikkunan viereen, suurin piirtein luokan keskivaiheille. Otin kirjani esiin. Opettaja alkoi opettaa luokan edessä. Yritin keskittyä tosissani opetukseen, mutta sivusilmällä katsoin, kun Bella piirteli vihkoonsa kukkia ja sydämiä. Huokaisin ja hän kääntyi katsomaan minuun. ”Ei mitään” mutisin.

Oppitunti kesti 70 minuuttia. Seurasin Bellaa kokoajan, hänen kehon kieltään ja liikkeitä. Hän tuntui kovin levottomalta. Hän oli piirtänyt ainakin aukeamallisen kuvia ja välillä kirjoittanut muistiinpanoja. Tunnin päätyttyä hän kiirehti ulos ovesta, lähdin hänen peräänsä ja näin hänet jo Edwardin luona hymy huulillaan. Täytyi myöntää, että he näyttivät söpöiltä yhdessä.


BPov

Edward odotti minua jo oven edessä kiirehtiessäni ulos luokasta. Hänellä oli seuraavaksi portugalia ja minulla taas matematiikkaa. Hän ohjasti minut hänen kaapilleen jonne sain jättää ylimääräiset tavarani. Saisin kuulemma oman kaapin muutaman päivän sisällä, ja siihen asti Edward oli lupautunut jakamaan kaappinsa kanssani. Hän on niin ihana ja huomaavainen.

”Saanko kysyä sinulta muutamaa asiaa?” tiedustelin.
”Mitä haluaisit sietää?”
”Onko sinulla sisaruksia?” kysyin tajutessani, etten tiennyt hänen perheestään mitään.
”On kaksi. Siskoni Rosalie on 19-vuotias. Hänellä on pitkät, platinanvaaleat hiukset ja hän on itsekin pitkä. Tunnistat hänet varmasti, kun näet hänet. Ja tuo tuolla, tuo kenellä on hiekanväriset hiukset on minun kaksoisveljeni” hän kertoi. Katsoin hänen osoittamaansa suuntaa ja huomasin Edwardia muistuttavan pojan. Hän ei kuitenkaan ollut yhtä komea kuin Edward ja Edwardilla oli tummemmat hiukset kuin veljellään.
”On teissä jotain samaa” totesin.

Hän otti ylähyllyltä kirjansa ja sulki kaapin. Edward saattoi minut luokalleni ja lähti viereiseen luokkaan. Astuin luokkaan sisälle. Siellä oli lähes täyttä, vain muutama paikka vapaana. Menin istumaan takana olevaan tyhjään paikkaan, inhosin matikkaa koko sydämestäni. Opettaja alkoi pian opettaa luokan edessä, mutta en jaksanut keskittyä siihen. Vieressäni oleva, vaalearuskeahiuksinen tyttö alkoi puhua minulle hiljaisella äänellä, jotta opettaja ei kuulisi.

”Olet varmaan Bella. Olen Jessica, Emmettin tyttöystävä” hän esitteli itsensä.
”Hei Jessica. En tiennytkään Emmettillä olevan tyttöystävää” sanoin yllättyneenä.
Hän vain hymyili. ”Pidätkö matikasta?”
”En, vihaan sitä. En vain mitenkään tajua sitä.” Jessica hihitti ja opettaja antoi meille huomautuksen tunnin häirinnästä. Ja päätti vaatia minulta vastausta laskuun, jonka oli tehnyt taululle. En ymmärtänyt siitä mitään, olin ihan hukassa. Onneksi Jessica kuiskasi hiljaa minulle vastauksen, kerroin sen ääneen ja opettaja jätti minut rauhaan siltä osin.


Emmett odotti Jessicaa luokan ulkopuolella, mutta Edwardia ei näkynyt missään. Oli jo ruoka-aika, joten menin Jessican ja Emmettin kanssa ruokalaan.

Ruokajonossa katselin joka puolelle pöytiin, Edwardia ei näkynyt missään. Tuhahdin ja laskin katseeni tarjottimeeni. Tunsin pian jonkun laskevan kätensä vyötärölleni, käännyin häntä kohti. Edward se siinä vain hymyili rakastamaani hymyä ja hymyilin hänelle takaisin. Halasin häntä. Jotkut takanamme ryki, kun olimme jättäneet ison välin jonoon. Irrottauduimme toisistamme ja ostimme yhteiset eväät. Menimme istumaan kahden ruokalan perälle ja huomasin Alicen porukan tuijottavan meitä.

Edward laski tarjottimen pöydälle ja istuimme alas. Nappasin kokiksen tarjottimelta ja hörppäsin siitä oikein kunnon kulauksen, sillä minulla oli hirveä jano. Edward mutusteli ranskalaisia, otin itsekin siitä muutaman ja laskin pullon kädestäni tarjottimen viereen.


***


Syyskuu oli vaihtunut lokakuuksi, ja olin ollut Forksissa lähes kuukauden. Halloween juhlat lähestyivät. Edward oli valinnut meille roolit sinne: hän oli vampyyri ja minä hänen uhrinsa, mutta vampyyri ei halunnut tappaa ihmistyttöä, koska rakasti häntä koko sydämestään. Miten suloista, ajattelin.

Koulupäivämme oli Edwardin kanssa loppunut ja hän tarjosi minulle kyydin kotiin. Aamulla olin päässyt Emmettin kyydillä. Autossa soi jazzahtavaa musiikkia, emmekä puhuneet koko matkana mitään. Edwardin pysäytettyä auto heidän pihalleen, hän kysyi tulisinko heille tekemään biologian esitelmää, joka meidän pitäisi tehdä yhdessä. Suostuin heti ja menimme sisälle. Tämä oli ensimmäinen kerta, kun kävin siellä, vaikka olimme tunteneet jo lähes kuukauden ja asuinhan naapurissa.

Kaikkialla oli niin valoisaa ja avointa. Tämä oli kuin meidän talomme olisi käännetty, koska ne olivat kuin peilikuvia toisilleen, rakenteeltaan. Lähdimme rappusia ylös yläkertaan ja siellä hänen huoneeseensa. Se oli aivan samankokoinen kuin omani ja selvästi hänelläkin oli oma kylpy- ja vaatehuone. Istuimme hänen sängylleen ja otimme kaikki tarpeelliset materiaalit esille. Edward nousi ja kysyi voisiko hän laittaa musiikkia, jota hänellä näytti olevan hyllykaupalla. Hän laittoi soittimeen Secondhand Serenaden albumin Twist in My Story. Äänen hän laittoi hiljaiselle, taustamusiikiksi.


Tehtyämme esitelmää monta tuntia saimme sen valmiiksi. Laitoimme kaikki työvälineemme kasseihin ja istuimme sängyllä jutellen. Levy oli lähtenyt alusta vaikka kuinka monennen kerran ja toinen kappale, Fall for You alkoi soida.


”Miksi et ole useinkaan muiden kanssa?” kysyin hetken päästä.
”Koska viet kaiken huomioni” hän vastasi, tunsin pienen punan nousevan poskilleni. Edward hymyili. ”Mutta olen hengaillut myös välillä veljesi kanssa.”
”Niin oletkin” hymyilin. Hän on niin suloinen.

Yhtäkkiä Edward kumartui minua kohti ja painoi pehmeät huulensa huulilleni. Suljimme molemmat silmämme. Huulemme liikkuivat lempeästi toisiaan vasten. Nostin käteni hänen niskansa taakse ja sieltä hänen hiuksiinsa vetäen häntä lähemmäs. Edward oli laittanut kätensä lantiolleni, nojauduin taaksepäin ja pian selkäni oli sänkyä vasten. Edward tuli aivan perässä, emmekä lopettaneet kiihkeämmäksi muuttunutta suudelmaamme hetkeksikään. Edward painautui minua vasten ja irrottautui huulistani, liikutti omiaan kaulallani solisluuhun asti. Huohotin kuin viimeistä päivää ja yritin saada happea. Pian hänen huulensa olivat taas takaisin huulillani, mutta hän irtaantui aivan liian nopeasti.

”Anteeksi tuo äskeinen” hän sanoi käheällä äänellä, vähän hengästyneenä.
”Älä pyydä anteeksi” anelin.
Hän hymyili ihaninta hymyä mitä olin ikinä nähnyt ja annoin hänelle pienen pusun. Tuo oli ensimmäinen suudelmani. Pidin siitä paljon ja ensisuudelma vielä noin ihanan ja hyvännäköisen pojan kanssa oli vain plussaa.

A/N: No mitä mieltä olette? ;D

Ranger

  • ***
  • Viestejä: 10
  • I won´t forget you when i go. I´l always remember.
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #25 : 09.11.2009 15:23:26 »
Tää on vaan niin ihana. Mä menin eka sekasin nois parituksis mut tää oli silti aivan ihana. Awwwwwwwwwwsss. Niin söpöö. Ja täs on muutenkin ihana idea täs tarinas. ;D

millix

  • ***
  • Viestejä: 26
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #26 : 09.11.2009 16:49:41 »
Mulle tuli sellane olo, että tapahtumista ei kerrottu tarpeaksi esim. ruokalakohtaus. Ja keskutelu oli aika vähäistä. Ja sen takia tapahtumat tuntuivat menevän liian nopeasti. :) Viimeinen kohtaus oli paras  ;D
Perfectionism is a Gift... and a Curse

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #27 : 09.11.2009 16:56:16 »
Minusta kirjoitat hyvin, mutta voisit kuvailla enemmän noita tilanteita, koska ne jäävät hieman avoimiksi. Mutta minä tykkään tästä ideasta. :D Mutta siis kuvailua enemmän tilanteisiin ja vuoropuhelua.. : ) Toivottavasti jatkat pian!

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #28 : 09.11.2009 22:56:20 »
hjijii, jatkoa! ;)

tää on hyvä, mut välil vähä häikkää noi paritukset o.O
mut kai se sit käy et Emmett ottaa Rosen ja Alice Jazzin, vai mitä? ;)

njoo, en oikee osaa mitää muuta osaakkaa sanoa. Paitsi että tykkään. Tietenkin.
Jatkoa odotellen :)
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #29 : 10.11.2009 14:04:26 »
Repesin, sille, et Edwardilla oli portugalia, se oli niin huvittavaa! Nyt ei ollu niin sekavaa, mut kuvailua ehk enemmän.... Jatkoa pyydän!

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #30 : 14.11.2009 17:32:00 »
tässä nää tapahtumat vaihtuu joteki tosi nopeeta..

Lainaus
Edward mutusteli ranskalaisia, otin itsekin siitä muutaman ja laskin pullon kädestäni tarjottimen viereen.


***


Syyskuu oli vaihtunut lokakuuksi, ja olin ollut Forksissa lähes kuukauden.

esim toi kohta^

mut muuten ei oo valittamista :)

p.s tälläsen virheen  löysin :

Lainaus
Irrottauduin Laurenin otteesta ja juoksin halaamaan Mikeä, annon hänelle pusun.
annoin?


« Viimeksi muokattu: 29.11.2009 02:04:11 kirjoittanut Kotitonttu »
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

amorgirl

  • Vieras
Vs: Auringon häikäistys (4. luku ilmestynyt 9.11)
« Vastaus #31 : 14.11.2009 22:45:16 »
Uus lukija!
Tää on ihana, jatkoo ootan, muuta en osaa sanoo.

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #32 : 09.12.2009 21:26:04 »
A/N: Pahoittelen etten ole kirjoittanut pitkään aikaan mitään uutta. Minulla on ollut kiireitä koulun ja harrastukseni kanssa, mutta toivon että pitäisitte tästä seuraavasta luvusta.  Yritin laittaa mahdollisimman paljon kuvailua, jota kaipasitte viime luvussa.

Ranger: On ymmärrettävää, että sekosit parituksissani, mutta ne eivät pysy tuollaisina, koska kohta alkaa tapahtua ja jotkut parit sekoittuvat vielä... :)
Millix: Pahoittelen nopeaa juonen kulkua. Kiva jos pidit viimeisestä kohdasta.
Kjatri ja Nax: Yritin lisätä kuvailua pyynnöstänne.
Korsetti: Paritusten käänteet ja muut selviävät vain lukemalla lisää ;)
Kotitonttu: Pahoittelen myös sinulle tuota tapahtumien nopeaa kulkua.
amorgirl: Ihanaa saada uusia lukioita! :D

Ja tässä sitten tämä viides luku. Olkaa hyvä!


5. luku

BPov

En saanut millään unenpäästä kiinni. Pyörin vähän aikaa peiton alla kunnes minulle tuli kuuma ja käännyin makaamaan selälleni, vedin peiton päältäni. Päivän tapahtumat ajelehtivat mielessäni ja pitivät minua hereillä.

Edward kumartui lähemmäs ja hengitykseni tuntui suorastaan salpautuvan. Tunsin kuinka hänen ihanan pehmeät huulensa kohtasivat omani hellästi. Suljin silmäni. Nostin käteni hänen niskansa taakse ja hivutin niitä hänen hiuksiinsa. Sormeni kietoutuivat niihin, tukistin hellästi ja vedin häntä lähemmäs. Tunsin samanaikaisesti Edwardin käsien nousevan lantiolleni. Tunsin hänen kielensä kutittavan alahuultani ja avasin sen, kielemme kohtasivat toisensa ja hyväilivät toisiaan. Nojauduin taaksepäin, huomasin hänen seuraavan perässä. Selkäni osui pian päiväpeiton pintaan. Hän liu’utti käsiään kohti vyötäröäni, paitani helma nousi samalla hieman ylöspäin. Hengitykseni kiihtyi kokoajan. Tunsin hänen irtautuvan huulistani, en halunnut sitä, mutta pian hänen huulensa suutelivat jo leukaani. Hänen kielensä hiveli kaulaani saaden ihoni nousemaan kananlihalle, laskien lopulta huulensa solisluunkuoppaan, jota hän suuteli. Huulieni välistä pääsi huohotus, yritin saada väkisin lisää happea, tuntui niin taivaalliselta. Pian hänen huulensa olivat jo takaisin omillani, nautin hänen hunajaisesta maustaan. Mutta aivan liian pian Edward erkaantui minusta ja nousi istumaan. Avasin silmäni ja hän katsoi minuun himoitsevasti, mutta laski katseensa käsiinsä ja sanoi käheällä, hieman hengästyneellä äänellä: ”Anteeksi tuo äskeinen.”
Yritin katsoa häntä silmiin ja anelin, ettei hän pyytäisi anteeksi. Hän hymyili, tuntui kuin sydämeni olisi pysähtynyt ja henkeni salpautunut sitä katsellessa. Nousin itsekin istumaan ja nojauduin häntä kohti, annoin hänelle hellän pienen pusun huulille. Kun olin vetäytymässä pois, tunsin hänen vielä vähän pitkittävän sitä, kunnes hän  irtaantui ja hymyilimme toisillemme…


Se oli ihanin muisto mitä olin elämässäni saanut ja se ajelehti mielessäni edestakaisin, kuin kelattuna videonauhana. Mieleeni tuli myös vähän myöhäisempi tapahtuma samalta kyseiseltä iltapäivältä.

Edward otti takkini heidän eteisen naulakostaan. Hän nosti sen ilmaan vieressäni ja pujautin käteni hihoihin. Hän asetti vetoketjun alaosan paikoilleen ja nojautui lähemmäs antamaan lyhyen, mutta aistikkaan suudelman laittaessaan vetoketjuani kiinni. Hänen avatessaan ovea huomasin vaaleahiuksisen tytön kulkevan kiinnostuneen näköisenä kohti keittiötä. Hän väläytti minulle kauniin täydellisen valkoisen hymynsä. Tunsin ristiselälläni käden, joka käänsi ja ohjasi minua ulos ovesta. Iltahämärä alkoi jo saapua ja Edward saattoi minut ulko-ovelleni. Avasin sen, livahdin sisälle ja katsoin Edwardin kauniin, kirkkaan vihreisiin silmiin. Hän ojensi koululaukkuni, kuulin tömähtelyä ja kiljuntaa takaani. Käännyin äänten suuntaan, näin Emmettin tömistelevän ja Alicen loikkivan rappusia alas. Emmett selvästikin yritti saada Alicea kiinni ja tämä kirkui innostuksissaan, yrittäessään päästä karkuun mahdollisimman lujaa. Emmett pysähtyi rappusten alapäähän, mutta Alice jatkoi matkaansa olohuonetta kohti katsomatta taakseen. Emmett huohotti ja näki meidät, Edwardin ja minut. Hänen kasvoilleen nousi ilkikurinen hymy. Hän pyysi Edwardin sisälle ja kertoi hänellä olevan asiaa. Aivan kuin Emmett olisi unohtanut kokonaan Alicen, pojat lähtivät Emmettin huoneeseen. Emmettin mentyä ensin takasin yläkertaan, Edward lähti seuraamaan häntä. Edwardin ohitettaessa minut, hänen kätensä hyväilivät kasvojani, suljin silmäni sen aiheuttamasta nautinnosta. Hän pysähtyi vielä suutelemaan otsaani ja lähti sitten Emmettin perään. Katselin hänen menoaan humaltuneena. Kun olin tokeentunut, lähdin Alicen perään…

Huokaisin syvään ja katsoin kattoa. Mitähän hän mahtaa ajatella minusta. En ollut aivan varma, mikä suhteemme tilanne oli. Mutta uskoin vahvasti sen olevan paljon enemmän kuin pelkkä kaverisuhde, siltä se ainakin tuntui. Aivan kuin poika- ja tyttöystävä. Suljin silmän ja käänsin kylkeä. Vajosin hetki hetkeltä kohti tiedottomuutta.


***


Tunsin hänen tuijottavan katseensa ohimollani. Käännyin Alicea kohti, nostaen oikeaa kulmakarvaani kysyvästi. Alice tuijotti minua herkeämättä, muttei sanonut mitään.

”MITÄ?” karjahdin ja tunsin heti koko luokan katseet selässäni ja takaraivossani. Pieni puna nousi poskilleni, mutta en välittänyt katseista pätkän vertaa.
”Et tajua mitä olet tekemässä” hän vastasi häijysti.
”Tytöt. TYTÖT! Voisitteko lopettaa ja jatkaa tuota sitten vaikka välitunnilla?” opettaja keskeytti meidät toiveekkaalla kysymyksellään ja hymyili kysyvästi.
”Mistä sinä puhut?” laukaisin Alicelle välittämättä opettajasta.
”Siitä ei seuraa hyvää” hän kertoi kyynisesti, opettaja luovutti ja lysähti tuolilleen.
”Ai minun ja Edwardin jutusta?” tiuskaisin ja muutuin tulipunaiseksi. Kuulin kuiskailuja takaani, minun teki mieli huutaa heillekin.
”Juuri siitä minä taidan puhua.”
”ÄLÄ PUUTU TOISTEN ASIOIHIN!” huusin ja nousin seisomaan, samalla kaataen tuolini. Katsoin sitä hämmästyneenä, mutta annoin sen jäädä sinne ja katsoin vihaisesti Aliceen.
”Okei. OKEI! Jätän teidät rauhaan.” Hän nyrpisti nenäänsä ja käänsi katseensa pois minusta. Nostin tuolini ylös maasta ja istuin siihen, nostin käteni puuskaan ja varoin katsomasta Aliceen. Opettaja tajusi hiljaisuudesta asian olevan siltä osin loppuun käsitelty ja jatkoi opetustaan aivan kuin keskeytystä ei olisi ollutkaan.

Otin vihkoni fysiikan kirjan välistä. Avasin sieltä yhden tyhjän aukeaman ja aloin piirtää E-kirjainta. Jatkoin sitä d- kirjaimella… Oli pakko myöntää, että tuherrukseni näytti, omasta mielestäni, hienolta. Alice katsoi happamasti suttaamaani Edward-taideteostani.

Olin ystävystynyt hyvin Jessican ja Angelan kanssa, joka ei enää pitänyt Alicen ja Laurenin jengistä. Mutta kukapa pitäisi? He odottivat minua luokan ulkopuolella Emmettin ja Edwardin kanssa. Tervehdin heitä ja lähdimme kohti ruokalaa. Siellä suuntasimme meidän vakiopöytäämme.

Edward piti toista kättään kädelläni, joka lepäsi sylissäni. Hän otti ranskalaisen etusormen ja peukalon väliin. Hänen kätensä liikkui sivusuuntiin ja päästi suullaan lentokone-ääntä, suunnaten ranskalaista minua kohti. Nappasin sen hampaitteni väliin ja puraisin palan siitä, Edward söi siitä loput. Hän nojautui eteenpäin ja antoi hellän suudelman huulilleni. Kuulin ihastuneita huokailuja edestämme. Irrottauduimme toisistamme, painaen otsat toisiaan vasten. Hänen hengityksensä kutitti minua.

”Aww! Näytätte NIIIIIN söpöiltä yhdessä, tui, tui. Olisipa minullakin joku…” Angela voivotteli.
”Voisitte tehdä nuo jutut kyllä jossain muualla” Emmett kommentoi, ”minulta meni ruokahalu” hän esitti yökkäävänsä. Me muut nauroimme hänelle.


EmmettPov

Ja niin kuin aina, kaikki nauroivat minulle ja olihan minun pakko liittyä heidän mukaansa. Onneksi Angela alkoi taas voivotella omista poika-ongelmistaan ja sain välillä aikaa ajatellakin. Edward haluaa minut soittamaan hänen jouluesitykseensä bassoa parin-kolmen biisin verran ja jos ymmärsin oikein, niin kaksi ensimmäistä ovat rokahtavia ja kolmatta hän ei ole vielä edes tehnyt. Pitäisi varmaan ruveta rämpyttää sitä bassoa Edwardin kanssa, jotta se menisi oikeisiin nuotteihin ja sitten voisi itse ruveta treenaamaan sitä.


Nousimme pöydästä ylös ja lähdin saattamaan Jessicaa tämän maantiedon tunnille. Se oli länsiosassa koulurakennusta, jossa ei pidetty paljoa tunteja. Saatoin hänet ovelle, annon nopean pusun ja jätin hänet sinne opiskelemaan. Suljin luokan oven, koska Jessica oli viimeinen oppilas joka meni kyseiselle oppitunnille.

Lähdin laahustamaan käytävää pitkin eteenpäin. Nostin käteni rennosti farkkujen etutaskuille roikkumaan. Kuulin jo kaukaa edestäni lähestyvät korkokenkien kopinan. Nostin hitaasti katseeni maasta. Näin kauniin nuoren naisen, jolla oli liehuvat vaaleat hiukset. Ne olivat vapaina, lukuun ottamatta muutamaa suortuvaa, jotka oli laitettu kiinni. Hän oli pitkä ilman korkokenkiäkin, mutta se toi lisä korostusta hänen pitkille säärilleen. Hänellä oli päällään tummansininen polviin asti ylettyvä sifonkihame. Se oli leikattu ja ommeltu antiikin kreikan henkisesti. Hänen siro valkoinen laukkunsa sopi hyvin hameen kanssa, niin kuin valkoiset helmetkin hänen kaulallaan. Hän näytti aivan jumalaiselta. Hänen silmiänsä oli korostettu kissamaisiksi kajaalin avulla. Nostaessaan katseensa minuun, häkellyin ja pysähdyin niille sijoilleni katsomaan häntä.

Hänkin pysähtyi ja tiesin tarkalleen ketä hän oli. Hän oli kaunis naapurini Rosalie. Hän oli samanikäinen kuin minä. En tajunnut miksi kuljin häntä kohti, jalkani vain kulkivat ilman käskyjä. En tiennyt mikä minuun meni, mutta suutelin hänen huuliaan intohimoisesti. Hän oli selvästikin ensin varautunut mitä tein, mutta lähti lähes saman tien leikkiin mukaan. Lähdin kuljettamaan häntä hänen takanaan olevaan tyhjään luokkahuoneeseen.


BPov

Olin huomannut, että Laurenin ’jengi’ oli selvästi pienentynyt tuloni jälkeen tai ehkä vain kuvittelin koko asian. Edward oli joutunut lähtemään iltapäivällä jonnekin Emmettin kanssa koko viikonlopuksi, joten mietin jo ennen viimeistä tuntiani mitä mahtaisin tehdä tänään illalla.

Astuin sisälle historian luokkaani. Oli perjantai-iltapäivä. Moni oli lähtenyt aikaisin viikonlopun viettoon ja jättänyt tulematta tunnille. Oppilaita oli vain noin kymmenen paikalla. Menin istumaan Ericin viereen, koska minua ei huvittanut istua yksikseni luokan perälle. Opettaja laittoi luokan edessä videon päälle, joka kertoi neandertalin ihmisestä ja meidän piti kirjoittaa siitä samalla muistiinpanoja.

Meinasin nukahtaa parikin kertaa videon aikana. Sen loputtua Eric tarjoutui kopioimaan minulle muistiinpanot. En ollut saanut itse kirjoitettu lähes yhtään mitään, ja sekin mitä olin kirjoittanut, ei liittynyt aiheeseen mitenkään. Pakkasin penaaliani ja muita välineitäni kassiini, kun kuulin hänen avaavan suunsa.

”Onko sinulla tänään mitään menoa?” Hän kysyi ja väläytti ruman hymynsä. Meinasin kakoa, mutta sain hillittyä itseni juuri ajoissa.
”Eipä juuri. Edward hylkäsi minut Emmettin vuoksi” valitin.
”Haluaisitko tulla kenties kanssani rannalla järjestettäviin juhliin?”
”Haluan” vastasin miettimättä, ”mutta vain ystävinä!” Hymyilin perään ja kuulin hänen tuhahtavan harmistuneena viimeiselle kommentilleni.

Lähdimme yhtä matkaa parkkipaikalle, nousin autooni ja ajoin kaikessa rauhassa kotipihaani. Katsahdin naapureidemme pihalle. Huokaisin. Edwardin autosta ei näkynyt jälkeäkään.

Suuntasin sisälle päästyäni keittiöön syömään jotain pientä purtavaa. Löysin hedelmäkorista ison punaisen omenan, otin sen ja pesin kunnolla, ennen kuin puraisin siitä palasen. Se maistui ihanan raikkaalta. Pureskelin sen pieneksi silpuksi suussani ennen kuin nielaisin ja haukkasin uuden palan.

Heitin koulurepun sängylle tullessani huoneeseen. Pitelin melkein syötyä omenanraatoa suussani, kun menin tonkimaan vaatehuoneestani jotain illaksi päälle pantavaa.

Otin hieman kuluneen näköiset harmaat farkut ja valkoisen t-paidan, jossa oli printti edessä. Otin myös mustan hupparin mukaan varmuudenvuoksi, jos sattuisi tulisi kylmä.

Heitin omenan hylyn roskikseen ja otin paidan pois päältäni. Vaihdoin vaatteeni kaikessa rauhassa. Etsin kaapista hiusharjaani. Se ei ollut enää siellä mihin sen normaalisti jätin, lähdin etsimään sitä kylppäristä. Siellähän sen oli lavuaarin vieressä. Otin sen käteeni ja aloin harjaamaan pitkiä takkuisia hiuksiani. Tupeerasin niitä vähän ja kiinnitin ne ylös ponnarille. Otin lakkapullon ja suihkautin siitä vähän pitoa. Etsin harvoin käyttämääni meikkilaukkua. Otin sieltä mustan kajaalin, sekä ripsivärin. Rajasin silmät tarkasti ja tummensin ripseni, jotta katseeni korostuisi.

Työnsin jalkani mustiin converseiheni, puin hupparin ja mustan nahkatakin päälleni. Olin valmis. Katsoin vielä kerran peiliin ja pöyhistin ruskeita hiuksiani. Toivottavasti en näytä liian laittautuneelta, jottei Ericille tule mitään väärää käsitystä.

Kuulin ovikellon soivan. Otin kassini ja laitoin kaikki tarvitsemani siihen. Kauhistuin, kun kuulin Charlien avaavan oven ja juttelevan Ericille. Minuun iski pakokauhu. Okei, rauhoitu. Kaikki järjestyy, eivät nämä ole treffit. Ei Charlie ikinä uskoisi minun vaihtavan Edwardia Ericiin.

Olin jo hetkessä alhaalla ja matkalla vääntänyt vaivalla naamalleni hymyn. Charlien silmät olivat vähän kauhistuneet Ericistä. Kuiskasin hänelle ettei tämä ole mitään lähtiessämme ulos, jättäen Charlien kummastelemaan eteiseen. Eric kiirehti autolleen käynnistämään sitä. Kävelin hieman hiljemmin, avasin oven ja jäin nojaamaan siihen. En mennyt vielä sisälle vain jäin katsomaan vihaisia kasvoja, jotka olivat alle kymmenen metrin päässä. Tietenkin se oli Edward, hänen kasvoiltaan paiston mustasukkaisuus. Yritin huutaa hänelle turhaan, hän oli jo ehtinyt mennä sisälle. Tuhahdin. Miksi piti tapahtua näin? Miksi juuri minulle? Eikö hänen pitänyt olla poissa koko viikonlopun Emmettin kanssa? Ja Emmettiä ei ollut näkynyt missään. Mitä oli tapahtunut?

Istuin autoon. Se ei ollut mikään uusin auto ja se piti kauheaa meteliä, tosin ei läheskään niin kovaa kuin oma autoni. Lähdimme matkaan ja katsoin haikeana ulos sivuikkunasta. Mitä olin mennyt tekemään?

A/N: Mitä piditte? Risuja/ ruusuja? :)

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #33 : 09.12.2009 22:05:32 »
:D
Lainaus
Suuntasin sisälle päästyäni keittiöön syömään jotain pientä purtavaa. Löysin hedelmäkorista ison punaisen omenan, otin sen ja pesin kunnolla, ennen kuin puraisin siitä palasen. Se maistui ihanan raikkaalta. Pureskelin sen pieneksi silpuksi suussani ennen kuin nielaisin ja haukkasin uuden palan.
Jotenkin hauskaa, ku kuvailet noin tarkasti :D <3
Joo. Uus lukija siis ilmottautuu^^
ja siis eli JATKOA!

amorgirl

  • Vieras
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #34 : 09.12.2009 23:19:19 »
OMG! Miten Bella voi lähtee Ericin kans ulos? Joo, toivottavasti saadaan jatkoo, vie nopeemminku aikasemmin.

E_Bella

  • Vieras
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #35 : 10.12.2009 00:18:47 »
auts... Bellalle sattui pieni moka... =D
  kuvailet tosi hyvin noita tapahtumia, mutta välillä toi tarinaa vähän 'hyppii' paikasta toiseen... tai mulla on ainakin sellanen käsitys...
mutta jatkoa odotellessa... <3   =)

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #36 : 11.12.2009 02:39:13 »
Noi jotkut kohdat on tosi sulosia ;3  ja kuvailet tosi hyvin!
Hahhah, voi Bella minkä teit :'D  ootan jatkoa!!
yhen virheen bongasin:
Lainaus
Hänkin pysähtyi ja tiesin tarkalleen ketä hän oli.
"kuka" kuullostais tossa kohtaa paremmalta.
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Elena

  • Perfect!
  • ***
  • Viestejä: 12
  • أحبك
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #37 : 15.02.2010 14:43:34 »
Luin tämän putkeen ja tykkäsin kovasti.
Sait uuden lukijan.
Ja mitä Bella meni säätämään?
Toivottavasti jatkoa olisi tulossa pian :)
'Cause we are beautiful no matter what they say
Words can't bring you down, oh no
You are beautiful in every single way
Yes, words can't bring you down, oh no
So don't you bring me down today
Ava by Lotazi

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #38 : 19.02.2010 18:41:17 »
Yritän saada seuraavan luvun ulos hiihtoloman aikana!  :)

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Auringon häikäistys (5. luku ilmestynyt 9.12)
« Vastaus #39 : 21.02.2010 10:45:38 »
En malta odottaa jatkoa!
Toivottavasti tulee lisää pian...
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?