Kirjoittaja Aihe: Hän - joka tappoi Voldemortin on poissa - ikuisesti (K-11)  (Luettu 2819 kertaa)

~Bellatrix~

  • ***
  • Viestejä: 8
Kirjoittaja: Nekotorachan (Minä vain lisäsin tämän pyynnöstä!)
Tyylilaji: Angst
Beta: ~Bellatrix~
Ikäraja: K-11
Paritus: Fleur/Bill.
A/N: Jooh, teen tän ny ite. Kun on oon löytänyt rakkaan /minun, ja Suirenin altterit seukkaa../ Nii, tuli semmonen fiilis et on pakko purkaa tunnetta kirjoittamiseen ja..no en matki Jeniä enkä Berneriä. Kai ny ihminen saa löytää rakkaan? Vaikka onkin altterimuodossa. <3 Nautikkaapas, ja tää on tunteella kirjoitettu<3. :p Otsikko on Veemäinen..-.- Ei voi mitään.

Hän - joka tappoi Voldemortin on poissa - ikuisesti

Fleur istui sulkien silmänsä ja avasi ne vähän ajan päästä uudelleen.
"En voi uskoa, että hän on todella poissa",  Fleur kuiskasi ja kyyneleet tippuvat hänen poskeaan pitkin.
"Harry eli hyvän elämän", Bill kuiskasi vaimonsa korvaan, ja painoi hänet rintaansa vasten.
"Niin, mutta.. En pysty uskomaan.."

"Malfoy teki sen mitä teki. Emme pysty itkemällä tuomaan Harrya takaisin", Bill puhui ja Fleur hymähti, vaikka viha käväisi hänen kasvoissaan. Draco Malfoy oli tappanut Harry Potterin.  Ja Fleur raivostui kuullessaan uutisen. Se oli järkyttävää.. Hän ei kestänyt. Bill taas kuuli asian herra ja rouva Weasleyltä. Dursleyt, noh.. Eivät kuulleet mistään, heille vain sanottiin että Harry on pitkällä matkalla.

"Heidän kuuluu tietää totuus!" Fleur oli karjunut Mollylle.
"Voi Fleur kulta, Voldemortin kuolema oli Harryn ansiosta! Ja hän joutui kestämään niitä kamalia jäste-"
"Silti! Vaikka ne ovatkin jästejä, heidän pitää saada tietää", Fleur oli ärähtänyt.
"Fleur!" Bill oli huutanut vaimolleen ja rutistanut häntä. Fleur oli katsonut Mollya.

"Harryn hautajaiset ovat t-tänään", Fleur änkytti nykyhetkessä.
"Niin ovat", Bill mumisi ja laittoi smokkiaan päälle. Fleur laittoi mustan mekon ja solmi vaaleat hiukset. Veelan näköinen Fleur tunsi vapisevansa, ja koski rintaansa, ihan kuin sydämessä olisi tuntunut lämmin pistos, ei millään tapaa kylmä ja kolea. Lämmin.. Ei sydänkohtaus voisi nyt tulla.. Fleur ajatteli ja hieroi käsiään yhteen.

"Bill! Olen valmis", Fleur huusi, ja asteli portaat alas tarttuen kovaa Billin käsivarteen.
"Fleur..? Oletko kunnossa?" Bill kysyi vaimoltaan ja Fleur hymyili hellästi.
"Olen, mennään. Muut odottavat", Fleur sanoi, ja he kimppailmiintyivät.

Hautajaiset, Fleur itki Billin vieressä. Harry.. Miksi? Bill ajatteli ja katsoi vaimoaan. Fleur vapisi ja tärisi astellessaan Harryn arkun luo. Se oli samaa marmoria mitä Dumbledorenkin hautajaisissa... Sama marmorinen arkku. Mutta nyt siellä makasi poika - joka oli joskus jäänyt eloon tappokirouksesta.

"Hyvästi, Harry", Fleur kuiskasi ja lähti juoksemaan. Dursleyt itkivät myös. Fleur katsoi merelle. Miksi merivesi oli noin kirkasta? Miksei Fleurin elämä voinut myöskin olla kirkasta, kuin merivesi.. Ja lipevää kuin merivesi. Miksi kaikki hyvät hetket valuvat pois? Ja meritähti..  Se oli hiekalla.

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Enskerralla laitan ite! Aika ei valittevasti riittäny..:p
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Hyvä ficci ja ihana lopetus! Huomaa kyllä, että on tunteella kirjoitettu. Eteni vaan hiukan liian nopeesti, mutta muuten aivan mahtava ficci. :)

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Hmm... tää oli jotenkin... miten sen nyt sanois? Jännä sanon, kun en parempaa sanaa tähän hätään keksi äikän esseen kirjoittamisen lomassa ja kun pää on täynnä Tim Burtonia ;)

Lainaus
Ja meritähti..  Se oli hiekalla.
Oih, ihana lopetus <3 Jätti paljon auki ja sai mut miettimään että mitäs ihmettä o.O Mutta joo, hiano oli ja kaunis. Jännää (taas toi sana, se varmaan vainoaa mua mun loppuelämäni!) kuvitella Dursleyt itkemässä Harryn perään, mutta se kävi kuitenkin järkeen.

Kiitos tästä pienestä ihunasta
sennamiila


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Nekotorachan

  • BMTHholic
  • ***
  • Viestejä: 95
  • Fallen fairy
Oi, kiitos! ^^" Oikeesti, thanks! ::p
I won't give up on you
These scars won't tear us apart
So don't give up on me
It's not too late for us
And I'll save you from yourself
And I'll save you from yourself

BMTH - Sadness will never end