Pikapiirroskin on upea ja on supersiistiä nähdä itsensä mielikuvan perusteella piirrettynä. <3 Tykkäsin lukea myös, mitkä asiat minusta tulee mieleen ja olen aina niin tohkeissani, kun tavalla tai toisella minut, tällainen persjalkanen savolaisjuntti, yhdistetään Nana Osakiin, joka on ehkä maailmankaikkeuden coolein tyyppi. Söpöyttä en toki myönnä, mutta aww. <3 Tuli muuten hirmunen ikävä punaisia tai oransseja hiuksia tämän myötä (pitäskö?), sillä nykyisin olen "iha vaa ruskea" ja toisaalta harkitsen mustaa ja nimenomaan Nana Osaki leikkausta itseasiassa, vaikka samaan aikaan yritän kasvattaa pituutta. Myös luihuinen, käärmeet ja Regulus (oikeastaan kaikki mainittu) on kyllä sellaisia, mitkä allekirjoitan. Varsinkin, kun nyt on oikeen kova animebuumi menossa.
Tuo takki on muuten kuin suoraan mun vaatekaapista, en tiedä, muistitko sen jostain kuvasta vai tuliko se vaan mieleesi steampunkhengestä, mutta juuri tuollainen minulla on !!! Myös steampunk kakkulat löytyy, juuri tuollaiset ja oot kyllä ihan näköisen taiteillut! <3
On ollut ihana seurata sun mielikuvia finiläisistä, miltä kukakin näyttää ja millaisia juttuja yhdistät! Rakastuin jo tähän pikapiirrokseen, mutta odotan innolla myös toista Odoa!!