Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Sunset Glow K-11 VÄLIAIKAINEN TAUKO | Suora jatko Aamunkoille, uusin osa 1.3  (Luettu 39192 kertaa)

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #60 : 26.01.2010 20:23:07 »
Tykkäsin (:
Ainoat kritiikit ovat, että nämä ovat aika lyhyitä lukuja ja tämä uusi kirjoitustapasi ei oikein ole mieleeni. Tykkäsin edellisestä enemmän, tuo teksti tuossa keskellä on hiukan sekava tai jotain?
Jatkoa pian!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #61 : 26.01.2010 20:35:11 »
Tykkään paljon <3 Ella on vaan niin vastustamaton. Odotan jo kovasti mitä mahtaakaan sattua kun Emmett ja Jasper vahtii Ellaa.

E_Bella

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #62 : 26.01.2010 21:24:39 »
mä luin tän muutama tunti sitten, mut en ehtinyt kommentoida kun tuli lähtö koneelta..  ;)
mutta kiva luku oli! ^^ nauroin Jacobille
Lainaus
Loistavaa. Minä olen siellä kymmeneltä.” Jake naurahti ja kuulin hänen äänessään leveän hymyn.
“Varaa uimahousut mukaan. Renesmee haluaa varmasti uimaan kanssasi uuteen altaaseemme.” totesin ja kuulin yllättyneen henkäisyn.
Teillä on uima-allas? Vau. No, nähdään huomenna.”, Jake naurahti ja sulki puhelun.
Teillä on uima-allas? Wauu... =D  niin kun siinä yhes mainoksessa :
 "Jarmo! Mikä toi on?"  "Euronjuusto!"  "Vaaauu!"   ;D   tuun hulluks xD

virheitä en löytänyt, ainoastaan noita-> .” , oli pari kertaa, mutta ne ei haitannut lukemista (ainakaan mun osalta)  ^^
jatkoa toivon! 

~E_Bella~

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #63 : 26.01.2010 22:15:52 »
Oihhh, tä oli hyvä vaikka olikin vain väliluku. (((=
Yhen virheen löysin... Se oli kai ekassa lauseessa se ''koulu asiat'' nii se ois kouluasiat. Hehe oli pakko saada kerranki jotain rakentavaa.. (jos tää ny sitä on (((:)

Jatka nopeeeeesti ♥ (((:

~kkaro
but that's none of my businness..

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #64 : 28.01.2010 16:37:16 »

Okei, olen tässä laskeskellut, että kauanko aikahyppyyn olisi vielä aikaa. Kyllä jotain muutaman viikon (ehkä kuukaudenkin?) hyppyjä tulee joskus, mutta se kaavailemani kahden vuoden hyppy tulee vasta Renesmeen (1.) syntymäpäivien jälkeen. Joten, kaikki joilla on matikka korkeampi kuin 3 todistuksessa varmaan tajuavat, ettei se tapahdu ihan pian. :D
Joillekkin tämä voi olla helpotus, joillekin pettymys. Joten, olkaa hyvä ja anteeksi.
Olen kohtalaisen oikukas, joten muutoksia voipi tulla. Ja minua saa heittää kysymyksillä, jos niitä ilmenee.

~Virheellinen

JK: Yritän saada 9. osan julkaisukuntoon viimeistään sunnuntaina ja lupaan osasta kymmenen (kouluosa) extra pitkän  ;)

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #65 : 29.01.2010 13:30:16 »
Dodii. Nyt kun tässä kipeänä kotona toimettomana olen, niin päätin vääntää tämän osan loppuun.
Mon Apetit vai miten se oli?

9. Osa, Lapsenlikat

EmPoV

“Ella, seis!” rääkäisin ja ryntäsin ottamaan televisiopöydän reunalla pelottavasti keikkuvan kukkaruukun käteeni. Ella oli ja huitaissut kättään siihen malliin, että tuo vaasi olisi ollut lattialla sekunnin kuluttua. Taustalta kuului Jasperin remakka nauru.
“Tyttöhän on samaistunut jo ‘hajota ja hallitse‘ -tekniikkaan.” Jasper virnisti ja minä virnistin takaisin. Nostin valkoisen vaasin ylähyllylle ja Ella alkoi parkua. Hän selvästi halusi hajottaa Esmen ping vaasit?
“Jasper, voisitko?” huokaisin ja otin Ellan syliini. Tunsin rentouttavan aallon ympärilläni, mutta ryhdistäydyin ja yritin pitää itseni machona ja suoristin selkääni. Jasper nauroi.
“Okei, kello on yksitoista aamulla ja rouvat, sekä Carlisle tulee kotiin vasta tuntien päästä. Mitäs kivaa keksittäisiin?” kysyin Ellalta ja kutitin tätä vatsasta ja hän alkoi jokeltaa ja nauraa suloisesti.
“Jos yritettäisiin tehdä vaikka jotain syömistä?” Jasper ehdotti ja minä nyökkäsin. Laskin Ellan maahan ja suuntasin Jasperin kanssa keittiöön. Jasper avasi jääkaapin oven ja otti sieltä purnukan jonka kyljessä luki ‘porkkana-jauheliha-lanttu seos’.
“Hyi hemmetti mitä tuo nyt oikein on?” sanoin ja mutristin suutani. Ella painoi päänsä olkapäähäni ja ynähti.
“Näyttää oksennukselta.”
Jasper katsoi epäilevästi purnukkaa ja heitti sen jääkaapin vieressä olevaan roskikseen.
“Mitä muuta sieltä löytyy?” huokaisin ja kävelin jääkaapille. Annoin katseeni kiertää ympäri hyllyköitä. ‘Peruna-jauheliha-luumu?’ ‘Kana-porkkana-mustikka?’ Läimäisin jääkaapin oven kiinni turhautuneena.
“Keksitään jotain muuta.” Jasper kohautti olkapäitään ja henkäisi. Nyökkäsin hänelle ja kuulin Ellan mahan pitävän pientä kurinaa. Jasper huokaisi ja otti jääkaapista munakennon.
“Jos tämä toimii Renesmeen kanssa, niin miksei Ellankin?” Jasper irvisti ja laski kennon työtasolle ja alkoi etsiä paistinpannua.
“Mutta eihän tämä syö vielä kiinteää? Vain soseita ja muita sellaisia.” mutisin ja katsoin Ellaan, joka katsoi kun Jasper rikkoi kananmunan paistinpannulle
“Soseutetaan.” Jasper kohautti olkapäitään ja heitti kananmunan ympäri pannulla. Omeletista lähti minun mielestäni aika kuvottava haju, mutta Ella näytti kiinnostuneelta. Nyökkäsin päätäni ja aloin etsiä kaapeista sauvasekoitinta. Viiden avatun kaapin jälkeen aloin olla turhautunut. Talo täynnä kalliita tavaroita, mutta ei yhtä sauvasekoitinta? Laskin Ellan keittiön kivilattialle nopeuttaakseni etsintääni.
“Noniin, tässä.” huokaisin kun viimein löysin sekoittimeni. Annoin sen Jasperille, ja olin jo ottamassa Ellan takaisin syliini, mutta hän ei ollut siinä minne hänet jätin.
“Ella? Minne karkasit?” huutelin vähän ja nuuhkaisin ilmaa. Hänen verensä tuoksui joka puolella, joten sen avulla en voinut suunnistaa. En myöskään erottanut ilmasta kunnolla hänen vihreän hameensa puuvillamaista tuoksua mistään, koska tuo typerä munakkaan lemu iski luihin ja ytimiin.
“Ellaa?” huudahdin ja lähdin hiippailemaan ympäri tupakeittiötä tarkistaen jokaisen taaperon mentävän kolon, minkä löysin. Yllätyksekseni kuulin räsähdyksen keittiön viereisestä huoneesta, Carlislen työhuoneesta. Olin siellä sekunnissa.
“Voi räkä.” mutisin ja katsoin valkoisen sohvapöydän varassa seisovaa tytärtäni. Lattialla sohvapöydän vieressä oli valkoisia ruukunsirpaleita, vettä sekä kukkia.
“Oliko sitten pakko?” huokaisin ja kävelin tytön luo ja otin hänet syliini. Ella hymyili minulle ilkikurisesti. Haistoin palaneen käryä, kirjaimellisesti. Kävelin keittiöön ja katsoin Jasperiin joka katsoi paistinpannulla makaavaa epämääräistä möykkyä.
“Joo.. tämä paloi pohjaan.” hän katsoi minuun toinen kulmakarva koholla purren alahuultaan. Räjähdin remakkaan nauruun.

Kello oli puoli kolme iltapäivällä. Ella oli päättänyt ottaa päiväunet olohuoneen sohvalla ja nyt tuhisi siinä hiljaa. Tyttö oli jostain kumman syystä suostunut syömään ’kana-porkkana-mustikka’ sotkua. Istuin Ellan vieressä ja katselin televisiota hiljaisella volyymilla. Jasper tuuletti alakerran huoneita, ihan niin kuin se auttaisi. Esme huomaisi teflon-pannunsa katoamisen varmasti, eikä hajua voinut olla huomaamatta. Katsoin vieressäni nukkuvaa olentoa. Ellan punertavanruskeat täydellisen suorat hiukset olivat kasvaneet jo vähän yli korvien. Hänen silmäripsensä olivat pitkät ja tuuheat. Hänen lumoavat  kirkkaan jäänsiniset silmänsä olivat nyt luomien alla piilossa näkemässä unia. Voi, että tuo vähän yli puolimetriä pitkä pötkylä oli suloinen.
“Nukkuuko?” Jasper kuiskasi ja lysähti seurakseni sohvalle. Nyökkäsin ja silitin Ellan hiuksia. Hän tuhahti unissaan.
“Mihin se paistinpannu muuten meni?” kysyn ja katsoin virnistäen Jasperiin.
“Se meni.. kauas” hän piti miettimistauon ja irvisti takaisin.
Jasper otti kaukosäätimen sohvapöydältä ja alkoi selata kanavia. Hän pysähtyi kanavalle josta tuli ‘’the Vampire diaries‘’.
“Mitä sinä ja Rose aiotte kertoa Ellalle, kun hän kasvaa?” hän kysyi yhtäkkiä. Pidin pienen miettimistauon ja huokaisin.
“Tyttö luultavasti tajuaa ikää myöden kaiken itse. Jos hän kysyy jotain, kerromme kaiken kiertelemättä.” vastasin. Jasper nyökkäsi ja käänsi katseensa taas televisioon, minun muistellessani minun ja Rosalien muutaman viikon takaista keskustelua vanhassa kodissamme.

Makoilin Rosalien vieressä sängyllä. Hän oli kyljellään minuun päin ja hänen toinen kätensä meni rintakehäni yli. Hänen silmänsä olivat kiinni ja hiukset olivat sekaisin. Peitto joka oli osittain päällämme, oli kohtalaisen kärsineen näköinen. Kelloradio näytti puolta viittä yöllä.
“Emmett.” Rose mumisi vieläkin silmät kiinni. Käänsin pääni häntä kohti ja siirsin vasemman käteni niskani takaa haromaan hänen hiuksiaan.
“Mitä?” kuiskasin hiljaa ja Rosalie avasi silmänsä. Ne katsoivat minuun huolestuneina.
“Mitä me kerromme Ellalle, kun hän kasvaa?” hänen hiljainen kysymyksensä sai kulmani kurtistumaan.
“Totuuden, tietysti.” vastasin hämmentyneenä. Rose huokaisi.
“Mutta koska? Paljonko hänelle on turvallista kertoa?” Rosalie nousi risti-istuntaan vierelläni ja veti peittoa, tai sen jämiä, päälleen.
“Kerromme hänelle kaikesta kaiken kun hän on kyllin vanha. Toistaiseksi, olemme hänelle vain todella epätavallinen perhe.” huokaisin ja nousin istumaan hänen vierelleen. Hän katsoi minuun vähän epävarmana.
“Mutta.. entä jos hän haluaa tämän elämän? Vampyyrina? Minä en kestä jos hän..” hän aloitti ja suljin hänet halaukseen. Hän veti henkeä katkonaisesti ja raskaasti, hän itki.
“Tuota me emme mieti vielä kuuteentoista vuoteen. Onko selvä?” mutisin Rosalien hiuksiin ja hän nyökkäsi vähän yrittäen tasata hengitystään. Samassa hetkessä kuulimme Ellan itkevän omassa huoneessaan. Rosalie nosti päätään ja hymähti hymyillen vinosti. Hän nappasi tuoli karmilta aamutakin päälleen ja katosi huoneesta.


Havahduin ajatuksistani kun takaovi kävi. Renesmee juoksi sisälle ja hyppäsi sohvalle viereeni hymyillen leveästi.
“Minä sain tosi ison vuorileijonan ja ainakin kaksi peuraa!” hän kikatti. Edward sulki takaoven perässään ja käveli sohvalle kaapaten Renesmeen syliinsä.
“Ihanko itse sen vuorileijonan kaadoit?” kysyin sarkastiseen sävyyn. Edward tuhahti.
“Ei tietenkään.”
Nauroin ja katsoin Renesmeehen, joka taas katsoi isäänsä suu mutrussa.
“Ei Emmett-sedälle pitäny sanoa, höntti!” hän mutisi ja käänsi katseensa vieressäni nukkuvaan Ellaan. Edward pyöräytti silmiään ja katsoi sivusilmällä telkkaria. Renesmee hyppäsi Edwardin sylistä lattialle ja meni Ellan luo.
“Kauanko toi sinappitehdas vielä nukkuu?” tyttö kysyi ja katsoi Ellaa tylsistyneenä. Kohautin olkapäitäni ja sain vastaukseksi ynähdyksen Ellan suunnalta. Hän katsoi Renesmeehen väsyneenä ja haukotteli.
“Mikä on tuo hirveä käry? Tuleeko se Ellasta?” Renesmee kysyi ja katsoi Jasperiin toinen kulmakarva kömpelösti koholla.
“Emmett poltti omeletin.” Jasper kohautti olkiaan ja tarttui kaukosäätimeen lisätäkseen äänenvoimakkuutta.
“Hei! Edward, sano hänelle! Jasper se oli!” intin vastaan. Renesmee katsoi isäänsä kysyvänä ja Edward nyökkäsi.
“Senkin huijari.” Renesmee mottasi nauravaa Jasperia leikkisästi kylkeen
“Heti ollaan senkkejä huijaamassa..” mutisin ja nostin Ellan syliini.(T/N: Senkki on synonyymi piirongille.)
Renesmee kiipesi vierelleni paikkaan, missä Ella oli hetki sitten ollut. Kuulimme koputuksen takaovelta ja käänsin katseeni sohvan yli takaovelle. Edward murahti vähän ja kääntyi taas katsomaan televisiota.
“Minä menen!” Renesmee hihkaisi ja juoksi avaamaan ovea, jonka takana Jacob seisoi hymyillen leveästi.
“Jakey!”
“No hei pikkuinen!” Jacob naurahti ja kaappasi tytön syliinsä ja alkoi pyöriä ympäri tytön nauraessa riemusta.
“Mitäs Musti?” naurahdin ja katsoin Jacobiin. Häneltä puuttui taas paita. Edward näytti ärtyneeltä.
“Minun piti tulla vasta huomenna, mutta Bella soitti uudelleen ja käski tulla sittenkin jo tänään.” koira selitti, ja laski Renesmeen takaisin maahan. Edward murahti ja nousi sohvalta juosten yläkertaan ja tullen takaisin alle kahdessa sekunnissa. Hänellä oli minun rakas valkoinen kilpikonnan kuvalla koristeltu telttapaitani käsisään.
“Pistä tämä päällesi, ole niin hyvä.” Edward murahti. Katsoin suu apposen auki paitaa joka sujahti steroidi-miehen päälle. Minulta oli mennyt vuosia muovata tuo valkoinen paita oikeanlaiseksi, ja kaikenlisäksi se oli täytynyt piilottaa Alicelta. Ja nyt se lemusi koiralta!
“Älä viitsi, Emmett. Alice sai tietää tuosta paidasta kaksi päivää sitten.” Edward huokaisi ja nosti Renesmeen syliinsä. Pyöräytin silmiäni. Minun tuuriani.
“Onko sinulla uikkarit mukana? Meillä on uima-allas ja haluan uimaan.” Renesmee kääntyi Edwardin sylissä ja katsoi Jacobiin kysyvästi. Jacob nyökkäsi hänelle ja hymy tytön kasvoilla leveni.
Tyttö kääntyi takaisin Edwardin puoleen ja katsoi häneen kysyvästi. Edward nyökkäsi.
“Mahtavaa!” Renesmee kiljaisi ja hyppäsi Edwardin sylistä alas ja juoksi yläkertaan.

Kello 19:40

EdPoV

Kuulin BMWn hiljaisen hyrinän hiekkatieltä. Juoksin etuoven ikkunalle ja kurkkasin verhon taa. Bella näytti vähän nuutuneelta, mutta loput rouvista hymyilivät leveästi. Kaikilla oli käsissään paljon muovipusseja.
“Nyt se alkaa!” huudahdin olohuoneeseen Emmettille ja Jasperille, jotka olivat vieressäni hetkessä. He katsoivat vaatekassien määrää ja henkäisivät.
“Se käy pahemmaksi kerta kerralta..” Emmett mumisi ja kurkkasi verhon taa, jossa huomasi Rosalien katsovan suoraan häneen. Emmett vetäytyi äkkiä pois ikkunalta ja nielaisi.
Kerro hänelle, että puolet näistä on hänen.’ kuulin Rosen ajatukset ja välitin ne Emmettille, joka huokaisi raskaasti.
“Kotona!” Alice hihkaisi ja tanssi ovesta sisään halaamaan Jasperia. Jasper halasi Alicea pikaisesti ja sitten he katosivat yläkertaan. Emmett ja Rose tekivät saman. Esme tervehti minua ja käveli rauhallisesti portaita pitkin kohti yläkertaa.
’Edward, auton takakontissa on maalipurkkeja. Jos viitsisit hakea ne sisälle, sitten kun ehdit?’ kuulin Esmen ajatukset. Nyökkäsin vähän ja Esme jatkoi matkaansa.
Sitten hän astui ovesta sisään. Tumman ruskeat laineilevat hiukset kasvojen edessä ja kädet täynnä tavaraa.
“Hei.” hän kuiskasi ja katsoi minuun. Hän oli niin kaunis. Kävelin hänen eteensä ja suutelin häntä.
“Hei.” kuiskasin “Miten meni?”
“Jos mahdollista, niin olen todella väsynyt.” Bella huokaisi. Kasvomme olivat muutamien millien päässä toisistaan, muovipussit olivat jo pudonneet maahan. Toinen käteni oli hänen takaraivollaan haromassa hiuksia, hänen kätensä olivat alaselkäni paikkeilla. Hymyilin hänelle.
“Onko Jake täällä? Käskin hänen tulla jo tänään.” hän kuiskasi ja antoi vielä nopean suukon minulle. Hän kurotti kohti vaatekasseja, mutta minä ehdin ensin.
“On, ja minä voin kantaa nämä. Nessie ja Jacob ovat olleet uimassa melkein neljä tuntia.” naurahdin ja Bella katsoi minuun vähän yllättyneenä.
“Mitä?” kysyin ja aloin kävellä portaita pitkin yläkertaan. Pysähdyin toiselle askelmalle.
“Olen vain ihmeissäni, että luotat tyttäremme tunneiksi Jaken seuraan.” hän naurahti ja alkoi seurata minua.
“Oikeastaan, seuraan koko ajan hänen ajatuksiaan.” hymähdin ja jatkoin portaiden kiipeämistä.
Voihan venäjä, huomaakohan kukaan, että toin vähän hiekkaa mukanani altaaseen.. hitsi..’ oli viimeisin päivitys Jacobin ajatuksista. Hymyilin niille itsekseni.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 15:37:31 kirjoittanut Virheellinen »

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #66 : 29.01.2010 15:20:48 »
Hyvin kirjoitat, enkä huomannut kuin kaksi pikkuvirhettä, joita en nyt jaksa enää etsiä.
Äkkiä kaikki kouluun, odotan sitä lukua innolla (:
Jatkoa!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #67 : 29.01.2010 15:25:25 »
Tääkin luku oli ihana! ((=
En osaa sanoo mitään rakentavaa taaskaan, olin taas niin uppoutuneena tähän. ((:
Lainaus
‘Voihan venäjä, huomaakohan kukaan, että toin vähän hiekkaa mukanani altaaseen.. hitsi..’
Voihan Venäjä kun repesin tossa x)))(Mut Venäjä tulee isolla) oli pakko ((=

Jatka nopeesti ♥ :'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

E_Bella

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #68 : 29.01.2010 15:53:06 »
perfecto! ^^  mahtavaa, uusi luku!  =)
yks tuollanen kohta sattu silmään, että "Hei." kuiskasin tuo 'kuiskasin' tulisi kai isolla? en oo kyllä varma  :)
mutta ihana luku oli.. loppu oli ihana.  ;)
jatkoa toivon!

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #69 : 29.01.2010 17:29:09 »
Aiai, nyt täytyy pistää palautetta äidinkielenmaikalle :D Minulle on nimittäin kerrottu, että se menee näin; "Hei." kuiskasin.
Tai sitten en ole kuunnellut kunnolla..  ::)

Virheellinen kuittaa

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #70 : 29.01.2010 18:49:22 »
Ilmoitus:Uusilukija<3

Ensiks vähä negatiivistää: (

Virheitä löytyi lukujen mukana aika paljoon:(

ja jossai kohis jäi vähä töksimää :(

Mut nyt illooistaa<3 :)

Ihanaaa...ihanaaa...ihanaa

nii ihanaa jatkoa tullu<3 aamunkoille C:

Oon saanu mones kohtaa nauraa :D

Emmet: ihan itsensä, humoristinen yms...:D

Carlisle:  siis sitä on nyt nii vähä esiintyny et vaikee sanoo muutaku isähahmo ja ihanaa ku se koitti pelastaa   charlien : )

Bella: hhiihihii..  ne on nii sulosii Eddien kaa

Eddie: ne on nii sulosii Bellan kaa

Nessie: ihanaa ku siitki tuli PoV .. mut siin se ajatteli kauhian aikuismaisesti  :D

Rosalie: ooihj , ihanaa ku ne otti Emmetin kaa Ellan <3

Ella: suloinen<3

Alice: sitä on ollu vähemmä toivon lisää Aliceaa<3   hihiii ihanaa ku se taas Bellan  vaatekaappia vähä kokos:D

Jasper: sitäki on ollu aikas vähän , MORE JASPEER<3

Esme: voi sitä ku Ella on rikkonu sen vadit :D

nomut ei mul tässä muuta ole kuin että JATKOA PIAAN<3!

~Tattinen
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #71 : 29.01.2010 21:31:51 »
hyihyi minä kun en oo huomannu näit uusii lukuja :( :D

sanon hiukan negatiivista juttua: ekaks, toi on hiukan häiritsevää kun toi teksti on asetettu keskelle, se ois helpompi lukusta ku se ois sillai normisti :) toivottavast tajusit, tokaks huomasin noit kirjotusvirheitä jonku verran, mut se ei sit häirinny nii paljoo!

mut luvut on ollu taas tosi hyvii ja muuten helppolukusta! ja tykkään ku tää on ainaki toistaseks ollu tälläst vähä niinku normi arkielämää! :) ihmettelen vaa et kui edward on noin vittuuntunu jakee kohtaan, ku eiks ne tullu aamunkois jo aika hyvin juttuun, tietenki tää on sun fic mut se jäi vähä häiritsee...

jatkoa odottelen! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #72 : 30.01.2010 11:27:57 »
minnamoi: Edwardia häiritsi se paidattomuus.  8)
Tattinen`: Kiva saada uusi lukija, tervetuloa :) Joskus kun kirjoitan vähän kiireellä ja väsyneenä (niin, hyi minua) ni tulee vähän tökkivää tekstiä. Yritän todella vähentää sitä ja kirjoittaa huolella.

10. osa on siis extra pitkä, joten sen tekemiseen menee vähän enemmän aikaa, joten lukekaa odottaessanne vaikka kokeisiin yms.  ;D

~Virheellinen

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #73 : 30.01.2010 11:58:32 »
Kiva ficci. Odotan innolla jatkoa.  :)

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #74 : 30.01.2010 13:03:19 »
Hih, aika hauska fic!

Hurjaa että Charlie kuoli... Mutta ei sille nyt enää voi oikein mitään. Tässä on tosi kivoja kuvailuja, tykkään siitä ettei kaikki ole koko ajan saman henkilön näkökulmasta.

Aika yllättävää että Emmett suostui sen vauvan hommaamiseen. En tiedä olisinko uskonut... Mutta kiva!  :D

Jatkoa!
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


la tortuga

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #75 : 30.01.2010 13:11:48 »
tää on tosi hyvä ficci, joitain kirjoitusvirheitä huomasin mutta ne ei haittaa ;) sitä alun tekstiasettelua oli helpompi lukea,muuta negatiivistä en osaa sanoa :D ihana tarina,jatkoa!!!  (ja pidä Jake mukana kuvioissa!) ;D 

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #76 : 31.01.2010 12:11:43 »
Noniin, herrat ja rouvat. Ajattelin vaihtaa tarinani nimeä. "Timeless happiness" kuulostaa minun korvaani sittenkin vähän liian kornilta, eikä se on mitenkään 'Twilightmäinen' (onko tuo edes sana..?) :D

JOTEN UUSI NIMI ON SUNSET GLOW

Vaihdan nimen otsikkoon vasta sitten kun kaikki lukijat ovat nähneet tämän viestin, että ette kamalasti hämmentyisi kun Timeless happinessia ei löydy haulla :)

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #77 : 31.01.2010 12:19:47 »
Oihh, tuo uusi nimi kuulostaa lupaavalta tähän ficceroiseen :'DD
jatka silti nopeesti ((= ♥

~kkaro
but that's none of my businness..

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #78 : 31.01.2010 12:54:10 »
Mmm... Uusi nimi kuulostaa oikein lupaavalta ja tuo tähän aivan uuden tunnelman!

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #79 : 31.01.2010 13:53:48 »
10. Osa :) En uskonut että jaksaisin krjoittaa tätä näin pitkälle, mutta ah, jaksoin♥
Kiitos kaikille lukijoille, iltan teidä tukeanne *kuvittele tätän sydäntä riipaiseva puhe*...
Kiitos X10 :) Osassa 11 on vielä tätä koulujuttua.

10. Osa, Onko elämää kodin ulkopuolella?

BPoV

Oli maanantaiaamu, 26. toukokuuta, kello puoli kahdeksan. Olin Renesmeen huoneessa opastamassa häntä miten esikoulussa tulisi käyttäytyä. Carlisle ja Edward olivat tulleet siihen tulokseen, että tytön olisi parasta aloittaa koulu samaan aikaan kuin meidän muidenkin. Hän oli ison neljävuotiaan kokoinen ja näköinen, joten uskomme hänen menevän viisivuotiaasta.
“Muista myös ainakin maistaa sitä ruokaa. Ei se niin pahaa ole?” sanoin Renesmeelle, joka istui sänkynsä laidalla nyö nyökkäili satunnaisesti kaikelle mitä puhuin. Olin kyykistyneenä hänen eteensä ja Renesmee katsoi minuun väsyneenä. Hän ei ollut saanut yöllä kunnolla unta, koska hän oli jännittänyt esikouluun menoa niin paljon.
“Äiti. Minä pärjään kyllä.” Renesmee sanoi ja kuulosti vähän kyllästyneeltä. Nyökkäsin ja suutelin tytön otsaa ja hymyilin hänelle. Renesmee hymyili takaisin.
“Mennään.” sanoin ja avasin tytön huoneen oven. Tyttö nousi ylös ja otti lattialta prinsessalaukkunsa ja nyökkäsi. Lähdimme alakertaan ja portaiden alapäässä meitä odottivat Esme ja Carlisle, jonka sylissä Ella nukkui. He veisivät Renesmeen esikouluun ja Ella olisi otettava matkalle mukaan automatkalle.
“Noniin, onko mummin tyttö valmiina?” Esme naurahti ja nosti Renesmeen syliinsä. Tyttö nyökkäsi vaisusti ja katsoi minuun. Nyökkäsin hänelle rohkaisevasti. Carlisle hymyili.
“Aika mennä, ettemme myöhästy.” Carlisle sanoi ja katsoi Esmeen, joka nyökkäsi. Annoin vielä viimeisen pusun Renesmeen otsalle, sen jälkeen kaikki neljä katosivat ovesta. Kävelin ikkunalle, josta näki etupihalle ja laitoin käteni puuskaan. Katsoin kun tyttöni heitti tavaransa Mersun takapenkille ja laittoi mp3 soittimensa piuhat korviinsa. Sitten hän heilutti vielä minulle kättään ja nostin vähän omaa kättäni.
Tunsin kädet olkapäilläni. Minun ei edes tarvinnut katsoa kuka hän oli. Edward antoi suudelman poskelleni ja heilautti kättään Renesmeelle joka nousi autoon. Mersu peruutti pois pihasta ja katosi metsätielle puiden taa.
“Hän pärjää.” Edwardin hempeä ääni kuului olkani takaa ja hän siirsi kätensä ristiin mahani päälle.
“Minun pitäisi kai sanoa ‘tiedän’.” huokaisi ja katsoin vieläkin ikkunasta ulos. Edward suuteli hiuksiani.
“Noniin kyyhkyläiset. Jos aiotaan ehtiä niin pitäisi mennä jo!” Emmett keskeytti meidät pamauttamalla kätensä Edwardin olkapäähän ja suuntasi ovesta ulos. Käännyin Edwardiin päin ja naurahdin vähän. Hänen hiuksensa olivat poikamaisesti sotkussa, hänellä oli päällään vihreä t-paita jossa oli jotain tekstiä. Housut olivat tummat farkut ja kengät olivat puhki kuluneen näköiset tennarit.
“Mitä? Alice puki minut.” hän naurahti ja levitti kätensä ja pyörähti ympäri. “Mitä pidät?”
“Uh.. monenkohan koulutytön sydämen aiot tässä ennen kesälomaa särkeä?” virnistin ja otin Edwardia lantiolta kiinni ja annoin hänelle suukon. Edward hymyili ja laittoi omat kätensäkin lantioni ympärille.
“Entäpäs itse? Niin siis poikia tarkoitan.” hän kysyi vähän irvailevaan sävyyn. Vilkaisin vaatteitani. Päälläni oli keltainen paita ja harmaa huppari, sekä harmaat farkut ja converset. Hiukseni olivat kuten arkenakin, laineilla.
“Sinähän sen lasket.” naurahdin viitaten Edwardin kykyyn lukea ajatuksia. Hän murahti.
“Meidän on paras mennä.” hän huokaisi ja otti minua kädestä ja alkoi taluttaa minua ulos. Siellä meitä odottivat Emmett ja Alice Edwardin Volvon vieressä.
“Rose ja Jazz lähtivät jo.” Alice sanoi ja nousi auton takapenkille, minä menin hänen perässään. Edward heitti avaimet kuskillemme Emmettille ja meni itse pelkääjän paikalle istumaan. Hän olisi ainoa ‘laillinen’ kuski, koska hän on 16.
“Onko kaikki mukana? Kumit ja sellaiset?” Emmett käänsi katseensa takapenkille. Alice irvisti hänelle ja minä nostin nyrkin sarkastisesti pystyyn, jätin kuitenkin keskarin alas. Emmett katsoi minuun toinen kulma koholla.
“Älä tuomitse, olen murrosiässä.” hymähdin ja Emmett päästi hiljaisen Hah -äänen. Sen jälkeen hän kääntyi pois pihasta ja lähti ajamaan kohti koulua.


‘Astoria middle school’ luki valtavan rakennuksen päädyssä sisäänkäynnin yläpuolella. Menimme autolla sen ohi ja ajoimme valtavalle parkkipaikalle noin 50metrin päähän. Parkkipaikka oli täynnä autoja, sekä muutamia mopoja. Mopoparkin vieressä seisoskeli viiden pojan joukko.
Emmett parkkeerasi Volvon Rosalien auton viereen, missä hän ja Jasper odottelivat meitä. Astuin ulos autosta Alicen perässäni, kun myös Emmett ja Edward. Rose ja Jasper tulivat ulos BMWstä ja tulivat luoksemme.
“Kohta se alkaa pikkusiskot.” Emmett nauroi ja laittoi toisen kätensä minun olkapäälleni ja toisen Alicen olkapäälle. Alice naurahti ja katsoi olkansa yli Jasperiin ja otti käteeni kiinni. Lähdimme kulkemaan kohti pihaa, joka oli täynnä kuiskuttelevia teinejä ja murrosikäisiä. Edward kulki minun, Alicen ja Emmettin takana Rosen ja Jasperin kanssa.
Ensin ihmiset eivät huomioineet meitä, mutta sitten joku teinityttö huomasi meidät ja alkoi heti supattaa ystävilleen ja osoitti meitä sormella. Pian koko piha kuhisi.
Onko noi ne Alaskalaiset? Ooh, tuo blondi poju on iiihana!” joku tyttö kolmen joukon ryhmästä supatti kaverilleen ja hymyili leveästi. Alicen ote kädestäni lujeni asteen verran.
No ei mitään verrattuna tohon pronssipäiseen!” tyttö supatti takaisin. Irvistin omahyväisesti ja katsoin olkani yli Edwardiin, joka taas katsoi maahan hymyillen itsekseen. Sitten hän loi vihaisen katseen nauravaan poikajoukkoon, jonka jokainen jäsen katsoi minuun.
Blondipäinen supattaja kolmen tyttöjoukosta taas vilkuili Edwardiin. Hänellä oli todella pitkät, blondatut tikkusuorat hiukset, hänen kasvonpiirteensä olivat vahvat ja niitä oli korostettu meikillä. Hänen silmänsä olivat tummanvihreät ja ne tuijottivat intensiivisesti minun Edwardiini. Hänen kaksi ystäväänsä supattivat keskenään ja vilkuilivat Emmettiin. Toisella oli pitkät tummat hiukset ja kummallisesti meikatut siniset silmät. Toinen oli polkkatukkainen brunette, aika lyhyt, hänellä oli sirot kasvot, jotka oli pilattu turhan paksulla meikkikerroksella.
“Edward, minua alkaa vähän ahdistaa tuon tytön tuijotus.” supatin itsekseni, mutta tiesin Edwardin kuulevan. Edward naurahti. Emmett avasi sisäänkäyntioven ja astuimme sisään. Aula oli hyvin avara, ja valkoinen. Seinään nojasi kaiverruksilla koristeltu luonnonpuusta tehty penkki. Kaikkialla oli jonkinlaisia Jukka-palmuja.
“Me kai näemme sitten ruokatunnilla.” sanoin Edwardille ja käännyin häntä päin. Hän antoi minulle nopean suukon ja lähti Alicen ja Jasperin kanssa pitkää käytävää pitkin vasemmalle. Emmett ja Rosalie lähtivät omaan suuntaansa leveitä portaita pitkin yläkertaan. Minulla olisi yhteiskuntaoppia
Kaivoin mustasta kukkakuvioidusta laukustani koulun kartan ja yritin hahmottaa, missä päin historian luokka olisi. Kävelin samalla pitkää käytävää pitkin oikealle.
“Hei! Oletko sinä yksi niistä uusista? Minä olen Annie Connor, 9a.” viereeni ilmestyi kuin tyhjästä minun pituiseni ruskeasilmäinen, silmälasit ja vaaleanruskeat hiukset omaava tyttö. Hän hymyili minulle ja ojensi kättään. Tartuin siihen varovaisesti.
“Bella Cullen. Olemme sitten samalla luokalla.” hymyilin hänelle ja vedin käteni pois.
“Hienoa, voin saattaa sinut luokalle. Miksi sinulla on noin kylmä käsi?” hän puhui yhteen hengenvetoon, hymy ei lannistunut kasvoilta ollenkaan.
“Um.. palellutin käteni kun olin pieni.” puhuin kävellessäni Annien vierellä. Hän nyökkäsi hyväksyvästi.

Tunnilla istuin Annien vieressä takapenkeillä. Historianopettajamme, Herra Hars, oli noin kuusikymmenvuotias, viiksekäs mies jos pureskeli silmälasinsankojaan samalla kun selitti toisesta maailmansodasta ja sen seurauksista. Yritin keskittyä, olin käynyt nämä asiat läpi muutama vuosi takaperin, mutta ihmismuistoni olivat niin sumeat, etten aidosti muistanut näistä jutuista mitään.
“Miksi muutitte pois Alaskasta?” Annie supatti minulle ja katsoin häneen. Mietin hetken yrittäen keksiä jotain uskottavaa.
“Kasvatti isämme sai täältä paremman työpaikan.” kuiskasin käänsin taas katseeni kohti ympäri luokan etuosaa pyörivää Herra Harsia. Tämä taisi olla ensimmäinen kerta kun olin sanonut kenellekään ulkopuoliselle Carlislea isäkseni.
“Mitä töitä?” Annie jatkoi ja katsoi minuun kiinnostuneena.
“Hän on lääkäri.” kuiskasin ja kohautin olkapäitäni
“Ai. Voisitko muuten esitellä minut söpölle veljellesi? Sille pronssipäiselle.” Annie puri huultaan ja katsoi minuun. Nyt käänsin pääni ja katsoin häneen.
“Teknisesti ottaen hän ei ole veljeni. Olemme kaikki adoptoituja.” sanoin äkkiä. Nyt vasta muistin, että varmasti jokainen koulun tyttö toivoi tutustuvansa Edwardiin. Minua puistatti vähän.
“Kun tuota.. minä ja Edward olemme na.. seurustelemme. Kuten myös Rosalie ja Emmett, sekä Alice ja Jasper.” yritin takerrella. Annie katsoi minuun toinen kulma koholla ja suu auki. Nostin etusormellani Annien leuan kiinni.
“Eikö se ole laitonta tai jotain?” hän kuiskasi hämmentyneenä
“Ei. Siis kun Esme ja Carlisle adoptoivat Edwardin ensin seitsemän vuotta sitten, koska he luulivat etteivät voi saada omia lapsia.” muistelin tarinaa jonka olimme joukolla keksineet lauantaina.
“Jatka.” Annie sanoi odottavana ja paransi silmälasiensa asentoa
“Kahden vuoden päästä Carlislen veli kuoli syöpään ja ainoana sukulaisena adoptoi Rosalien ja Jasperin.”
“Ne blondit?” Annie kuiskasi ja katsoi sivusilmällään Herra Harsiin, joka huitoi karttakepillä Amerikan karttaa. Nyökkäsin Annielle.
“Neljä vuotta sitten minä, kaksoseni Alice, pikkusiskomme Renesmee ja isoveljemme Emmett tulimme perheeseen. Äitimme, Esmen sisko kuoli kolarissa ja ainoana sukulaisena sai meidät.” huokaisin ja yritin näyttää vähän murheelliselta. Se oli vähän hankalaa, koska olin riemuissani siitä, etä Annie näytti uskovan kaiken!
“Kamalaa, otan osaa. Mutta nyt ymmärrän. Harmi sikäli...” Annie huokaisi ja hymyili vinosti. Hymyilin hänelle vähän.
“Eikä siinä vielä kaikki, viisi kuukautta sitten Esme ja Carlisle saivat biologisen lapsen. Ellan.” naurahdin ja Annie katsoi minuun ilmeettömänä.
“Teillä täytyy olla valtava talo.” hän henkäisi ja minä naurahdin vähän.
“Neiti Cullen, voisitteko kertoa meille oikean vuosiluvun?” Herra Hars huudahti luokan etuosasta ja katsoi minua suoraan silmiin.
“Kyllä Herra Hars, 1925.” sanoin ja katsoin vähän omahyväisenä häntä silmiin. Hän nyökkäsi hyväksyvästi.
“Hyvä. Katseet tauluun, kiitos.” hän rykäisi ja jatkoi silmälasinsankojen tuhoamista.

Annie oli mukava tyyppi. Hän oli muuttanut New Orleansista tänne kaksi vuotta sitten äitinsä ja pikkuveljensä kanssa. Anniella ei ollut kamalasti ystäviä, vain muutama sellainen, jotka olivat hänen kanssaan vain kun muuta tekemistä ei löytynyt. Hän voisi olla uusi Angelani, suloinen nörttityttö.
Olimme nyt matkalla ruokalaan ja Annie kertoi minulle kaikkea oleellista opettajista. Terveystiedonopettaja, Rva. Flou on pikkutarkka. Hänen tunneillaan ei saanut hiiskahtaakaan vierustoverille, tai yleensä puhua turhanpäiväisiä tai viisastella, ellei tahdo jälki-istuntoa. Äidinkielenopettaja Herra Nome on taas Floun vastakohta. Tunneilla sai puhua ja viisastella, jopa nukkua silmät auki.
“Kiitos, Annie. Miksi olet näin kiltti minulle?” pysähdyin ja käännyin hänen puoleensa. Olimme ruokalan lasioven edessä. Hän hymyili ujosti ja korjasi vähän laukkunsa asentoa olkapäällään.
“No, minulla ei taida olla ketään muuta kelle olla kiltti.” hän naurahti ja hymyili vinosti. Hymyilin hänelle lämpimästi ja halasin häntä. Hän hätkähti vähän ruumiinlämpöäni ja vetäydyin pois.
“Me kai sitten näemme matematiikan tunnilla.” sanoin kysyvään sävyyn ja Annie nyökkäsi ja otti askeleen kohti vessoja.
Heilautin kättäni ja avasin ruokalan oven. Tunsin kaikkien poikien tuijotuksen itsessäni. Yritin ummistaa silmäni siltä ja etsin katseellani Edwardia. Tunsin kädet hartioillani ja hymyilin.
“Etsitkö jotain?” Edward kuiskasi korvaani ja kuulin hymyn hänen äänessään.
“Edward. Olemme keskellä ruokalaa.” naurahdin ja käännyin häntä kohti. Samassa tunsin huulet omillani suutelimme hetken. Kuulin kauhistuneita henkäisyjä ja supatusta, mutta jätin ne huomiotta.
“Menkäämme syömään jotain muuta, kuin toisemme.” Edward irrottautui minusta ja hymyilin hänelle. Katsoin vaivihkaa sivuilleni ja huomasin ison huoneen jokaisen tytön silmien vilkuilevan meidän suuntaamme.
Hymähdin ja lähdimme kävelemään kohti paikkaa mistä ostaisimme voileivät, jotka kuitenkin jätettäisiin syömättä.
“Miksi teit noin?” kuiskasin Edwardille ja hän hymyili omahyväisesti
“Halusin vain tehdä huoneen jokaiselle pojalle selväksi, että olet varattu.” hän kuiskasi lempeästi ja heitti tarjottimelle kaksi kinkkuleipää ja pullon kokista. Hihitin itsekseni samalla kun Edward maksoi lounaamme.
Aloimme kävellä kohti pyöreää pöytää ruokalan nurkassa. Siellä istuivat jo Alice ja Jasper, oman ruokansa äärellä. Alice pyöritteli salaattia haarukalla ympäri muovista astiaa ja Jasper nyppi palasia leivästään ja murusteli niitä lattialle. Ovelaa.
“Hei, sisko! Miten ensimmäiset tuntisi menivät?” Alice hihkaisi heleällä äänellä kun istuin hänen viereensä.
“Hyvin. Istuin erään Annien vieressä, hän vaikuttaa tosi kivalta.” sanoin ja kaivoin makkaravoileipäni kääreistään. Se lemusi hikiselle sukalle, joka oli lojunut treenikassin pohjalla viikkoja. Työnsin sen kauemmas irvistäen.
Rosalie ja Emmett istuivat hetken kuluttua viereemme. Rose irvisti.
“Mikä täällä lemuaa? Haisee melkein pahemmalta kuin se hurtta.” hän sanoi ja katseli ympärilleen. Emmett nauroi ja laittoi toisen kätensä Rosalien hartialle lepäämään.
“Se taitaa olla minun voileipäni.” huokaisin ja nojasin kyynärpääni varassa pöytään. Emmett otti leipäni, haistoi sitä ja irvisti. Hän heilautti kättään ja pian tuo lemuava leipä oli liimautuneena ruokalan kattoon. Katsoimme kaikki ympärillemme ja kukaan ei näyttänyt huomanneen, joten me kaikki räjähdimme nauruun.
“Okei, miten ajattelit saada sen tuolta pois?” naurahdin Emmettille joka katsoi kattoon, jossa valkoinen vehnäleipä lepäsi liimautuneena.
“En ajatellut.” hän hymähti
Pyöräytin silmiäni ja katsoin olkani yli. Annie seisoi tarjottimensa kanssa keskellä ruokalaa vilkuillen paikkaa minne istua. Hänen katseensa osui minuun, heilutin hänelle ja taputin vapaata tuolia vieressäni. Hän hymyili minulle ja lähti kävelemään pöytäämme kohti.
“Bella, mitä sinä teet?” Alice kuiskasi minulle ja vilkaisi Annieen. Häntä selvästi huoletti Jasper, joka tulisi istumaan Annien vieressä ruokailun ajan, jos hän istuisi vapaalle penkille.
“Hän on ystäväni.” sihahdin takaisin ja katsoin Jasperiin.
“Minä pärjään kyllä, Alice.” Jasper kuiskasi vieressään istuvalle Alicelle. Jasper pärjäsi mahtavasi Ellan kanssa, mutta koulussa satojen teinien keskellä saattoi olla tukalaa. Hän oli silti pärjännyt vallan mainiosti, Jasper onnistui näyttämään paljon normaalimmalta kuin Forksissa.
“Ööh.. hei. Voinko istua tähän?” Annie kysyi arasti ja nyökkäsi hänelle. Hän laski tarjottimensa pöydällemme ja istui valkoiselle muovituolille. Jasper piti Alicea pöydän alla kädestä ja keskusteli Emmettin kanssa luontevasti auton osista.
“Kiitti.” Annie sanoi ja katsoi minuun ujosti. Hän on kuin Jessica ja Angela yhtenä henkilönä. Ujo, mutta kun vauhtiin pääsee niin puhetta ei saa loppumaan.
“Ei ongelmaa.” naurahdin ja hymyilin hänelle. Hänen tarjottimellaan oli samanlainen voileipä, kuin se mikä oli liimautuneena kattoon. Hän avasi leivän kelmustaan ja vavahti.
“Yök.” hän mutisi ja laittoi kelmun leivän päälle takaisin.
“Haiseeko se sinustakin ällöttävältä?” Emmett naurahti ja vilkaisi vaivihkaa kattoon.
“Kenelle ei?” Annie hymähti ja työnsi tarjotinta sentin poispäin itsestään.
Yhtäkkiä koko ruokala hiljeni ja kaikkien viereisten pöytien, sekä Annien, katseet suuntautuivat ruokalan ovelle. Käänsin katseeni samaan suuntaan ja siellä seisoivat ne samaiset kolme tyttöä, jotka olivat aamulla tuijottaneet meitä ulkona. He seisoivat oven edessä ja lähtivät korot kopisten kohti ruoanhakupaikkaa. He näyttivät siltä kuin he omistaisivat paikan.
“Keitä nuo ovat?” Alice kuiskasi Annielle joka käänsi katseensa takaisin leipäänsä, niin kuin muutkin ihmiset koko ruokalassa.
“Primadonnat.” Annie tuhahti ja nosti leipänsä tarjottimelta ja pudotti sen saman tien takaisin. Alice nyökkäsi ja katsoi tyttöjä arvioivasti, niin kuin minua kun oli nähnyt minun ensimmäisen kerran. Hän paloi halusta tehdä muodonmuutoksen laastinaamoille.
“Tuo pitkähiuksinen blondi on Claire Knowles. Häntä ilkeämpää ämmää saa hakea. Hänen isänsä on jonkin öljyporho ja siksi hän luulee aikalailla omistavansa koko koulun.” Annie sanoi äänessään pelkkää inhoa. Alice nyökkäsi ja katsoi teinin minihametta ja pienen pientä toppia ja burberryn hupparia inhoten.
“Mitä väärinkäyttöä..” Alice supisi itsekseen
“Tuo lyhyt brunette taas on Kimberly Keys. Hän muutti tänne samoihin aikoihin kun minä ja me olimme ensin ystäviä. Sitten Claire löysi hänet ja minä jäin taka-alalle. Hän kulkee noiden kahden muun mukana lähinnä vain koristeena.” Annie jatkoi ja vilkaisi kikattaviin tyttöihin ruokajonossa. He vilkuilivat vähän väliä meidän pöytäämme, mutta nyt he katsoivat Annieen joka istui meidän kanssamme.
“Tuo tummatukkainen on Destiny Van Dusen. Hänen isänsä on Astorian kaupunginjohtaja, ja toki hän kuuntelee esikoistaan kaikissa kouluun liittyvissä jutuissa. Hän saisi vaikka kouluruoaksi jotain oikeasti hyvää, jos hän olisi itse hyvä ihminen.” Annie lopetti esittelyn ja otti kulauksen juomastaan. Me kaikki nyökkäsimme ymmärtäväisinä ja minä matkoin olkani yli teinihirviöihin, jotka katsoivat intensiivisesti Annien selkään ja kävelivät siistissä kolmiossa kohti pöytäämme. Se oli kuin hidastus surkeasta teinikomediasta.
“Hei. Annie, ethän pelästytä uusia tyyppejä karkuun?” Claire ja hänen pieni armeijansa pysähtyi Annien taakse ja katsoivat Annien selkään suut ilkeällä hymyllä varustettuina.
Annie kääntyi tuolissaan ja katsoi Clairea silmiin ja hymyili tekohymyä.
“Ehei, sen minä jätän sinulle.” Annie puhui ihmeen rauhallisesti ja katsoi hymyillen muovisesti Claireen, joka irvisti.
“Ihan sama.” Claire tuhahti ja kääntyi Edwardini puoleen ja ojensi hänelle pienen paperilapun.
“Tässä numeroni, jos haluat pitää vähän hauskaa.” Claire iski silmää ja maistoin myrkyn suussani. Edward laittoi kätensä olkapääni ympärille ja nauroi.
“Kiitos, mutta ei kiitos. Minulla on jo joku jonka kanssa pitää hauskaa.” Edward sanoi ja antoi suukon poskelleni. Annie ja Emmett yrittivät olla räjähtämättä nauruun ja hytkyivät paikoillaan. Emmett puri alahuultaan, Annie peukaloaan. Claire katsoi minuun suu auki.
“Yök. Hän on siskosi!” hän suhahti ja katsoi meihin järkyttyneinä.
“Väärin taas. Olemme kaikki adoptoituja.” Edward hymähti ja katsoin Claireen omahyväisenä. Edward kertoi Clairelle puolenminuutin version kehittelemästämme tarinasta ja Claire katsoi meihin kummastuneena. Hän kohensi ryhtiään ja käveli korot kopisten pois paikalta.
“Voi luoja.” Annie naurahti
“Hän ei takuulla aio luovuttaa, Bella ole varovainen.” hän jatkoi ja katsoi minuun ja Edwardiin huolestuneina.
“Minä luulen että minulla ei ole syytä huoleen.” huokaisin ja katsoin aviomieheeni hymyillen ja kosketin farkkujen taskussa olevia sormuksiani. Hetken pilasi katosta pöydälle lässähtävä kinkkuleipä.


« Viimeksi muokattu: 31.01.2010 14:16:42 kirjoittanut Virheellinen »