Ihanaa että ihmiset jaksavat edelleen lukea tätä ja kommentoida!
Girlie, ystävänpäivä on varsin ihana asia, kyllä.
elinasofia, piristit kovasti mieltäni! On mukava kuulla että tätä on luettu jo joskus muinoin ja että silti muistuu jotenkin mieleen!
Jinmaru-Chan, tämä on kyllä melko kertalaatuinen juttu, mutta ehkä vielä joskus saan itsestäni tällaista huumoria irti! Pitää kyllä olla onnellinen kun moni tästä tykkää ja pitää hauskana.
nukkekoti, ole hyvä illan piristyksestä. (: Huumoria on välillä hauska lukea.
Dracone, kiitos kommentista kiireestä huolimatta!
weiff, toivottavasti sait annettua pusun jollekulle. (:
Mya Musta, jostain syystä itse pidän kovastikin Albus/Severus-parituksesta, joten minusta oli varsin hupaisaa tunkea se tähän. (:
spring, kiitos paljon kommentista! Minulle tuottaa todella paljon hyvää mieltä kun kerrot, että olet lukenut tämän moneen otteeseen ja vieläpä kertonut muillekin. (: Kiitos. Ja pitänee katsoa se kursiivi.
Vanilla M., tässä on kyllä todella paljon juuri mainitsemaasi kliseetä ja ennalta-arvattavuutta. Söpö ja vaaleanpunainen ei omaan lukukategoriaani usein päädy ja siksipä voinkin sanoa, että tämä on kirjoitettu reilusti pari vuotta sitten. Pitänee itse lukea tämä taas joskus läpi, kun ihmiset jaksavat vieläkin kommentoida. (: H/D:lla on näemmä se vaikutus.
Mainitsemasi Dumbledoren ääni on kyllä melkoinen arvoitus minullekin, laskettakoon se siihen että mies osaa lukilitiusta ja tässä näemmä myös pään sisään tunkeutumista. (:
Yumi, Dumbledore on H/D-fani. (; Ideasta pidän itsekin, mukava kuulla että olemme samoilla linjoilla!
teinirinsessa, ensimmäinen ficcisi? Vau, onneksi olkoon. (: Kiitos kommentista!
Narcy, ehkä voin lähteä rakentavasi mukaan Sipeariaan, olen aina halunnut käydä siellä. (: Kiitos kommentoinnista!