Kirjoittaja Aihe: Suddenly I See / K-11, Hermione/George, songfic, romance  (Luettu 2971 kertaa)

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Author: Aquatulio
Rating: K-11
Genre: Romance, songfic, one-shot
Pairing: Hermione/George
Disclaimer: Kaikki J.K:lle tunnistettava on Rowlingin omaisuutta, enkä saa maksua tästä.

A/N: Tämmöinen ”kokeilu” Hermionen ja Georgen romanssista :D Kommenttia, risuja, ruusuja, mita vain!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Suddenly I see

Tytön kasvot näyttivät lämpimiltä ja kirkkailta takkatulen loimussa.

Her face is a map of the world
Is a map of the world


Vaaleanruskeat hieman kiharaiset hiukset valuivat olkapäille, korostaen poskipäitä.

You can see she's a beautiful girl
She's a beautiful girl


Tyttö käänsi kasvonsa pois kirjan takaa, vilkaistessaan minua pienesti hymyillen.
”Oletko jo tehnyt läksyni valmiiksi?” kysyin hiljaa.
”Olen.. Tässä,” brunette vastasi ja ojensi läksyvihon minulle.
”Mitä tekisinkään ilman sinua, Hermione!”
Tyttö vain jatkoi säteilevää hymyilemistään, ja oli selvästi otettu kehuistani.

And everything around her is a silver pool of light
The people who surround her feel the benefit of it
It makes you calm
She holds you captivated in her palm


“Hmm, taidan mennä kohta nukkumaan. Eikö sinunkin olisi jo aika, George? Veljesi on nukkunut jo kaksi tuntia..” tyttö kysyi pyöritellessään hiuksiaan sormiensa ympärille.
Tyttö oli niin kaunis. Toki Tylypahkassa oli monia kauniita tyttöjä, mutta Hermione oli erilainen. Hän oli myös sisäisesti kaunis. Herttainen, lämmin ja avulias. Tosin hän osasi olla myös vaativa, pisteliäs ja itsenäinen, mutta nekin olivat vain eduksi omaperäiselle tytölle. Taisin rakastaa häntä.

Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me


“Herätys!” Hermione sanoi minulle, ja tökkäisi kevyesti kylkeeni. Kylmät väreet kulkivat selkääni pitkin ja tunsin miten korvani alkoivat punoittaa. Tyttö nosti toista kauniisti muotoiltua kulmakarvaansa ja virnisti.

I feel like walking the world
Like walking the world
You can hear she's a beautiful girl
She's a beautiful girl


“Mitä nyt?” Hermione kysäisi ja katsahti minuun. ”Etkö ole tottunut tytön kosketukseen?” hän jatkoi leikkisästi ja tuijotti minua nyt maailman kauneimmilla silmillään jotka kuulsivat pienessä valonkajossa.
”Öhm, minä..” En edes ajatellut sanoa lausettani loppuun, vaan siirryin lähemmäs tyttöä. Hän tuoksui vienosti parfyymille ja jollekin niin tutulle tuoksulle, etten edes tunnistanut sitä aluksi. Hermione katsoi minua ripsiensä lomasta ujosti.

And she's taller than most
And she's looking at me
I can see her eyes looking from a page in a magazine
Oh, she makes me feel like I could be a tower
A big strong tower


Nuolaisin kevyesti huuliani ja nielaisin. Sitten hipaisin kevyesti bruneten huulia. Tyttö tuli lähemmäs ja painoi kasvonsa kiinni omiini. Sitten hän suuteli minua. Tuntui kun olisin lentänyt. Jossain kaukana pilvien lomassa. Niin hyvältä se tuntui.

She got the power to be
The power to give
The power to see


Vedin tyttöä enemmän itseäni kohti. Sivelin tytön lantiota ja kaulaa saaden tämän värisemään. Hän haroi punertavia hiuksiani ja nenänpäätäni. Se sai minut melkein nauramaan. Kaaduimme sylikkäin oleskeluhuoneen punaiselle ja pehmeälle sohvalle, joka tuntui kuin se olisi silkkiä allamme.
”Ehkä pitäisi hengittää välillä..?” Hermione sanoi hymyillen saaden minutkin nauramaan. Makoilimme molemmat hiljaa sohvalla. Silitin tytön hyvältä tuoksuvia hiuksiaan. Sitten tajusin sen:
”Sinähän tuoksut minulta!” huudahdin. Tyttö punastui syvästi.
”Oletko huomannut minne pyjamasi on kadonnut?” hän kuiskasi korvaani. Sitten hän riisui hitaasti neuletakkinsa pois. Sen alta paljastui siniruudullinen pyjaman paitani. En voinut olla hymyilemättä.

Suddenly I see
This is what I wanna be
Suddenly I see
Why the hell it means so much to me


Tyttö alkoi avata yhtä tuskastuttavan hitaasti yöpaidan nappeja, sitten myös oman mustan kauluspaitani nappeja. Heitimme molemmat paitamme pois, painuen takaisin sohvalle suudellen.
”Rakastan sinua,” Sanoimme molemmat hiljaa vahingossa yhteen ääneen.
”Niin minäkin sinua” Sanoimme taas ja aloimme nauramaan.
”Olet kaunis” Kuiskasin tytön korvaan.
”Niin sinäkin, George.” Hermione kuiskasi takaisin ja virnisti.

Suddenly I see
« Viimeksi muokattu: 26.11.2014 01:03:50 kirjoittanut Unohtumaton »
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #1 : 23.10.2009 19:00:37 »
Kommentit on kivoja........
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #2 : 25.10.2009 15:46:12 »
Oooi ihanaa söpöilyä :3 Tykkään tämmöisestä. Lisää vain tulemaan, ellei ollut tarkoitettu oneshotiksi. Toisaalta jatko saattaisi pilata tämän, ehkä sen tarkoitus olikin loppua tähän.

Rakentavat nukkuu.

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #3 : 25.10.2009 15:54:56 »
Neriah: Kiitos. Valitettav.. onneksenne tämä oli vain one-shot, enkä luultavastikkaan tule kirjoittamaan enään Hermione/George parituksella. Keskityn enemmän yaoiin :'D
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Neriah

  • ***
  • Viestejä: 603
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #4 : 22.11.2009 22:28:07 »
Ei siinä että yaoissa olisi mitään vikaa, tykkään lukea yaoita erityisesti. Kylläpä typerästi muotoilen lauseet nyt. Mutta pääasia on että tykkäsin tästä :D

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #5 : 23.11.2009 09:00:17 »
Neriah: Kyyllää.. Kiitos silti :)
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #6 : 25.11.2009 16:18:30 »
Oih, olipas suloinen. ♥

Toi biisi, oioi, sekin on niin ihana.  :) Laitoin sen soimaan samaan aikaan kun luin tätä ficciä ja tunnelma nousi kattoon.  :D

Yhden pikkuisen virheen löysin ja laitan sen tähän jos tahdot korjailla:

Lainaus
tyttö vain jatkoi säteilevää hymyilemistään, ja oli selvästi otettu kehuistani.
Tuo tyttö -sana pitäisi olla isolla alkukirjaimella.  :)

Ihana oli.

♥ mmariaä

Aquatulio

  • ***
  • Viestejä: 272
  • 'Olisitsä mun Draco Malfoy?'
Vs: Suddenly I See / K-13
« Vastaus #7 : 26.11.2009 09:52:55 »
mmariaä: Kiitos paljon kommentistasi! Ja kiva kun ilmoitit virheestä! (:
♥ Draco Malfoy ♥
♥ Ronald Weasley ♥
♥ Luna Lovegood ♥
♥ Severus Snape ♥
♥ Remus Lupin ♥

~♥~


Banneri: Lady Dynamite ♥

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Vs: Suddenly I See / K-13, Hermione/George, songfic, romance
« Vastaus #8 : 26.07.2011 12:34:56 »
Hauska lukee välillä tällä parituksella, yleensä rakkausrintamalla Fred on kuuluisampi kuin george...
Demons and Angels

ava by Swizzy

Swiper3

  • Vieras
Vs: Suddenly I See / K-13, Hermione/George, songfic, romance
« Vastaus #9 : 26.07.2011 14:19:15 »
Ensimmäinen kerta, kun törmäsin tähän paritukseen, mutta se kyllä toimi mielestäni oikein hyvin :) Pidän kovasti tavastasi kuvailla asioita ja tuo laulu sopi ficciin mitä mainioimmin. Good work!^^

Antelope

  • Vieras
Vs: Suddenly I See / K-13, Hermione/George, songfic, romance
« Vastaus #10 : 26.07.2011 15:37:05 »
Huoah, aivan järjettömän suloinen. :> Tykkäsin todella paljon. En ole ennen törmännyt (kai?) Hermione/George-paritukseen, useimmiten näkee vain Fremionea. En ole aivan varma kummasta tykkään enemmän, mutta tämä kohotti Georgen pisteitä. ;)

Rakentava söi saippuaa ja halkes. Pahoittelen. :/


Antelope :-*

Nathy

  • ***
  • Viestejä: 7
Vs: Suddenly I See / K-13, Hermione/George, songfic, romance
« Vastaus #11 : 26.07.2011 19:02:40 »
Oih, tosi suloinen! En ole paljoa lukenut Georgea kenenkään kanssa ja ihan kivaa vaihtelua siihen yleiseen Framioneen.
Kuuntelin tätä lukiessa tuota Suddenly I see-kappaletta, ja todella hyvin sopi tähän ficciin! Ihan hyvä minustakin, että tämä jäi tähän oneshottiin, koska näin se on parempi. Aaws-reaktio tuli tätä lukiessa, todella hyvää kuvailua ja söpöyttä, olet onnistunut hyvin!
Kiitos,
Nathy