Kirjoittaja Aihe: Pirates of the caribbean: Henkisesti prostituoitu (K11, raapale, hymykuoppa/Jack Sparrow)  (Luettu 1998 kertaa)

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 251
  • You won't get out of life alive - so chill.
Title: Henkisesti prostituoitu
Genre: angst
Fandom: Pirates of the caribbean Yukimura lisäsi fandomin sekä alkutietoihin että otsikkoon.
Beta: Jolandina :)
Author: hymykuoppa
Paring: hymykuoppa/Jack Sparrow
Raiting: K11
Summary: Olinko ainut ihminen maailmassa, joka ei osannut kontrolloida tunteitaan?
A/N: Joo, tämä on jo jonkin tovin pyörinyt kirjoitusohjelmani uumenissa, joten päätin laskea tämän vihdoin ja viimein päivänvaloon. Tämä menee tuohon En minä mutta kun ne muut. Ja minäkin -haasteeseen.


Henkisesti prostituoitu


Huora.

Niin he ajattelivat.


Tuo sana sai ruman kaiun ajatuksissani, se ei ollut kaunis edes sanomatta jätettynä. Ei edes hymyillen kuiskattuna. Mutta se oli osa totuutta, olin myynyt itseni. Kerran.

Myynyt ilman vastiketta, kehoni, koko sieluni.

Olin katkeruuden ruumiillistuma. Pilke silmistäni oli kadonnut, elämänhaluni huuhtoutunut aaltojen mukana kaukaisuuteen. Yli maailman laidan, ulottumattomiini.

Olin katkeroitunut omille tunteilleni. Kuinka ne olivat saaneet minut jälleen rakastumaan väärään mieheen, väärään aikaan? Olinko ainut ihminen maailmassa, joka ei osannut kontrolloida tunteitaan?

En.

Elämä tuli elää ilman katumuksia. Vaikka teki virheitä, tuli nousta ylös ja jatkaa matkaansa hymyillen.

Kyyneliään peitellen.
« Viimeksi muokattu: 11.06.2012 20:33:08 kirjoittanut Kupla »
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
mielenkiintoinen :3
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Jahma

  • Romantikko
  • ***
  • Viestejä: 400
  • World hasn`t changed, you are.
Aika sympaattinen raapale. Veti yksinkertaisesti hiljaiseks.
Mulle vain jäi tämä paritus auki, tää teksti tuntui jotenki parituksettomalta. ???

Joka tapauksessa
kiittäen
J
Demons and Angels

ava by Swizzy

hymykuoppa

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 2 251
  • You won't get out of life alive - so chill.
Nojoo, tää menee vähän samaan kategoriaan tuon toisen Jack-ficin kanssa, en osannut kertakaikkiaan kertoa täsmällistä paritusta. Tyydyin sitten tällaisiin, joissa se paritus ei ole ihan siinä silmillä, vaan se häilyy tuolla taustalla. Äääär, en selitä enempää : D
Live the adventure of a lifetime.

if you're looking truth, beauty and freedom, fanfiction is the way to go.♥
Patoutunut humoristi.

AhmaBoy

  • Vieras
Tässä oli muutamia vihjauksia POTC:hen, mutta muuten aiheiden yhdistäminen oli aika kaukaa haettua.  :D Henkinen sattuminen tuntui jotenkin enemmän nykypäiväiseltä kärsimiseltä, eikä sellaiselta mihin tämä ficci olettaakseni sijoittui. Sparrown nimeäkään ei mainittu, joten ehkä vähän hämmentävä ficci.

Kirjoitat kuitenkin suhteellisen hyvin ja toivottavasti saat siitä myös paljon iloa. :) Siitähän kirjoittaminen on kyseessä eikä muulla pitäisi olla paljoakaan väliä, jos se on kohdillaan. Yay!  ;)