Kirjoittaja Aihe: Puutarhassa | One-shot, S  (Luettu 1659 kertaa)

Netti

  • Vieras
Puutarhassa | One-shot, S
« : 25.01.2010 18:20:58 »
Kirjoittaja: minä
Nimi: Puutarhassa
Ikäraja: S
Päähenkilö: tyttö




Puutarhassa

Kävelin paljain jaloin pitkin kivetystä. Aurinko oli laskemassa puiden taakse. Koko puutarhassa oli vain yksi vanha puu joka oli hieman vääntynyt eri suuntiin. Vielä hetken olin lämpimässä.

Kiipesin puun alimmalle oksalle mistä sitten katselin maailmaa. pieni lampi oli tyynempi kuin koskaan ennen. Puutarhan kivetys vei pienen mökin ovelle. Mökki oli kukkaköynnöksien peittämä.

Heiluttelin laiskasti jalkaani. Tämä oli rauhantyyssiani. Jalkani hipaisi köynnöstä joka oli kapuamassa pitkin puunrunkoa. Se alkoi kiertyä jalkani ympärille.

Kosketin sormenpäälläni ruusunnuppua. Se avautui ja kasvoi.

Köynnöksiin puhkesi pieniä valkoisia kukkasia. kosketin hitaasti niitä ja silittelin kuin aarretta. Tavallaan ne olivatkin minun ikioma aarre.

Siinä minä sitten makailin paikoillani. Aika juoksi nopeasti eteenpäin. Ilta vaihtui yöksi. Paratiisini vaihtui helvetikseni.

Kukkaset köynnöksineen kuolivat jalkani ympäriltä. Kipu tuntui selvempänä kuin koskaan. Ruumiini kutistui ja alkoi ottaa toisen muodon. Kun aikaa oli kulunut, kipu loppui noin vain, yks kaks.

Levitin pitkät siipeni ja räpyttelin niitä. Viileä ilma kutitteli ihoani sulkieni juuresta. Tunsin kuinka maa katosi pitkien kynsieni alta ja nousin korkeuksiin. Tämä oli elämäni helvetti. Helvetti joka aina alkoi että loppui paratiisissani.


A/N: Kommui? ;D ;D

//Korjaskelin taas virheitä :D
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:31:24 kirjoittanut flawless »

Vida

  • Paras nakki
  • ***
  • Viestejä: 714
  • thank you for nothing, you useless reptile
Vs: Puutarhassa
« Vastaus #1 : 25.01.2010 21:00:42 »
Hmm olihan tämä ihan nätti. Pidin tuosta helvetin ja paratiisin vastakkainasettelusta ja myös joistain kuvailuistasi, joissa oli hyviä oivalluksia. Valitettavasti vain kirjoitusvirheet veivät huomion melko tehokkaasti pois tekstin ideasta. Niitä oli aika paljon, suosittelisin käyttämään betaa.

Lainaus
Kukkaset köynnöksineen kuolivat jalkani ympäriltä. Kipu tuntui selvempänä kuin koskaan. Ruumiini kutistui ja alkoi ottaa toisen muodon. Kun aikaa oli kulunut kipu loppui noin vain, yks kaks.
Tämä kohta oli suosikkini, se oli surullisella tavalla hyvin kaunis. :--)

Kiitokset tästä, päällimmäiseksi tästä jäi kuitenkin positiivinen fiilis, vaikka kirotusvihreitä olikin. ^^


Vida
Älä opi etsimään tekosyitä olla kirjoittamatta ennen kuin opit kirjoittamaan.
~ Carlos Ruiz Zafón


Netti

  • Vieras
Vs: Puutarhassa
« Vastaus #2 : 26.01.2010 15:09:49 »
Kiitos Vida. ^^ Täytyy ruveta etsimään mukavaa betaa joka voisi sitten hieman enemmänkin betata... Mutta iso kiitos  ;D