Kirjoittaja Aihe: Kynnyksen yli [Sirius/Remus, K-11 one-shot, romance/snog/fluff]  (Luettu 3639 kertaa)

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Kirjoittaja: RoastedGarlic
Tekstin nimi: Kynnyksen yli
Paritus: Sirius/Remus
Ikaraja: K11
Genret: romance, fluff/snog
Disclaimer: Rowling omistaa kaiken loistokkaan.
Yhteenveto: Sinä olet ollut minun vuoden - Remus, minä rakastan sinussa kaikkea.

Remuksen PoV
A/N: Fluffytti. Toivottavasti teitakin. Arvostan suuresti, jos avaatte sanaisen arkkunne ja tyhjennatte sen kommenttilootaan. Pahoittelen myos a:n ja o:n pisteiden puuttumista. Kirottu ranskalainen nappaimisto.


Kynnyksen yli


   Hän on noitunut oven – lukko pakoilee avaintani, koputus kuuluu ilman nyrkkiäkin. Ennen kuin ehdin hämmentyä, hän astuu ulos ja tarttuu molempiin käsiini. Leukaani raapii kaivattu parransänki. Hän tuoksuu suihkulta ja maistuu samalta kuin aina, minun komea Siriukseni.

   Vuosi sitten olin häneen huumaavan rakastunut, kaksitoista kuukautta sitten tunnustin sen hänelle, viisikymmentäkaksi viikkoa sitten hän ilmoitti tuntevansa samoin. Meidän ensisuudelmastamme on kolmesataakuusikymmentäviisi päivää. Hän muistaa tämän kaiken, hymy viistottaa kasvoja vasemmalta ylös.

   Sirius ei päästä irti vaan nostaa minut rintakehäänsä vasten kantaakseen kynnyksen yli. Kuinka huumaavaa. Jos en olisi kokenut samaa rakkautta jo vuoden ajan, saattaisin pelästyä tätä täydellisyyttä.

   Laskeudun valkoisille lakanoille. Sirius suukottaa silmäluomeni kiinni, kehottaa sanoitta pitämään ne niin, kohoaa kahareisin ylleni. Paitani napit aukeavat hitaasti yksi kerrallaan. Jokaista kohden hänellä on sanottavaa.

" Minä rakastan sinun silmäripsiäsi,
sinun hymyäsi kun sormesi kulkevat selkääni pitkin,
otsasi ryppyä kun haluat jo lähteä mutta minä istun yhä juomassa teetä ilman paitaa.
Olet ihana, kun kirjoitat ostoslistaa tai virallista kirjettä yhä uudestaan
ja kun lasket sekunteja tuulihattujen nappaamiseen uunista
- kun kietoudut minuun hikisenä.
Minä rakastan sinussa kaikkea. "

   Nappeja oli seitsemän.

   Siriuksen huulet hipaisevat korvanlehteni takaista pehmeintä kohtaa, hän tietää että se saa minut värisemään eikä tee sitä siitä huolimatta vaan juuri sen takia.

   Silmäni ovat edelleen suljetut, mutta maistan hänen hymynsä. Sormeni harovat sotkuista tukkaa, etsivät parempaa otetta, jotta voisin sulautua häneen edes hetkeksi. En enää hengitä yksin – me hengitämme, ja henkäykset käyvät nopeammiksi, kun hänen karheat sormensa hiipivät kyljilläni.

   Sirius kohottautuu kyynärpäittensa varaan ymmärrettävän huterasti. Katson miten hän sulkee silmänsä ja puraisee alahuultaan puolivahingossa.

   "Remus – sinä olet ollut minun vuoden, mutta ahne sydämeni huutaa lisää, ja jokainen sekunti tässä on epätodellista onnea. Aion harhauttaa sinua kunnes erehdyt luulemaan etta sinäkin tarvitset minut, koska minä en voi elää ilman sinua. Remus, sattuisitko mitenkään olemaan myöntyväinen, jos nyt kosisin sinua ? "

   Silmäni kai vastaavat, huutavat kyllä, ja hän jatkaa.

   " Kaikista suunnitelmistani ja haaveistani poiketen en ole polvistuneena eteesi, vaan itse asiassa taidan maata päälläsi – olenpa tahditon ! – mutta… Rakas, tulisitko aviomiehekseni ? "

   Ja minä kerron, että olen hänen kunnes kuolema meidät erottaa, myötä- ja vastamäessä, kuoppien ja kurvien kohdilla ; kun kaikki muu kääntyy tai universumin hiipuessa tyhjyyteen paikallaan vapisten.

   "Sirius, minä haluan ja aion rakastaa sinut. "

  Nyt voin jo maistaa vuosikymmenet, jotka istuvat odottamassa meitä. Ne nousevat viheltäen ja taputtaen, kun suutelen sulhasta.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 02:13:09 kirjoittanut Kaapo »
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

heart_u

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Kynnyksen yli
« Vastaus #1 : 17.07.2010 01:17:42 »
Oooi niin ihana, sirius/remus paritus on lempparini ja tää oli ihanan herkkä! <3

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kynnyksen yli
« Vastaus #2 : 17.07.2010 23:52:46 »
Kiitos, heart_u  :) vallan mukavaa etta pidit tasta. Kirjoitan pelottavan paljon Sirius/Remusta ottaen huomioon ettei mulla ole mitaan erityista suhdetta tahan paritukseen. Tai ehka sit nimenomaan onkin. :D
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Kynnyksen yli
« Vastaus #3 : 22.07.2010 10:55:57 »
jes! Taas Sirius/Remusta, joka on yksi lemmpari parituksistani.
Ihana oneshot. Ä:n ja Ö:n puuttuminen ei kauheasti haitanut, vaikka lukeminen olikin hiukan vaikeaa ja piti hetkeksi pysähtyä lukemaan sanoja. Mutta ei se niin kovasti haittaa. Teksti oli selvää ja ... muuta en osaa sanoa. I LOVE IT!
<3:lla
HarryPotterFan4Ever


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kynnyksen yli
« Vastaus #4 : 22.07.2010 20:34:58 »
Kiitoksia, HarryPotterFan4Ever! Kirjoittaminenkin on vaikeaa ilman noita paria kirjainta, ja harmittaa etta joudun tarjoamaan tekstit sitten tuollaisina, mutta c'est la vie ja niin edelleen.
Loistavaa, etta tykkasit ficistani :D
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

minttuska

  • Vieras
Vs: Kynnyksen yli
« Vastaus #5 : 16.08.2010 16:55:23 »
awww... tää oli niin ihana...! remmu ja sirre ja awwww... tää oli tosi sweet kiits <3
ihan vaaleenpunaseen pilveen jäin tän jäljiltä
ei nyt rakentavaa tullut, mutta hyvin kirjotat :)

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Vs: Kynnyksen yli
« Vastaus #6 : 16.08.2010 21:55:32 »
Ihanaa, minttuska - melkeinhan tassa tuntee tayttaneensa tehtavansa fluffyilijana jos lukija jaa vaaleanpunaiseen pilveen :)
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 967
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Aww! (jota aloin uikutella jo suunnilleen puolessavälissä) Minkään toisen ficin jälkeen en ole saanut näin suurta awwituskohtausta (joka jatkuu vieläkin) Sait tuntumaan siltä että pitäisi huutaa koko maailmalle miten ihana paritus Sirius/Remus on ja miksei se ole canonia. Älyttömän ihana, sulin kuin hattara uunissa(en kyllä tiedä miten se sulaa, en ole kokeillut :D), ihan yhtä sokerisena. Rakastan tällaisia megafluffyisia slasheja, ja alan varmaan kohta ulisemaan kuin susi, se vaan oli niin söpöä että tekisi mieli itkeä tai jotain. Niin ylisuloinen että jopa itse Voldemortin huulille olisi kohonnut pieni nallekarhuhymy. Tämä oli sellainen, mikä vaatii suklaasuudelmia ja hattarapoikaystäviä (mutta hattarapoikaystävä ei voi suudella suklaisesti, sehän on hattaraa :D). Radiostakin soi nyt Need you now, ja mulle tulee kyllä niin fluffyfiilis että se on varmaan vielä huomennakin.  *huokaisee rakatuneesti* Eikä tämä lumisade kyllä yhtään auta asiaa...
Ihme kyllä en ole vielä käyttänyt ainuttakaan sydäntä tämän kommetin aikana, joten tämä tiivistäköön ne:


Rakastuin.

Swizzy
« Viimeksi muokattu: 30.12.2011 17:19:57 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Swizzy, d'aww!! Eihän tuollaisen ylistävän kommentin jälkeen voi kuin nöyränä ja onnellisena kiittää ja kumartaa. Olen ilmeisesti onnistunut tavoittamaan tähän sitten jotain olennaista fluffysta, kun kerran noin täydellinen post-fluffy-syndrooma sulle iski. Ja kyllä, Sirius/Remus on ihana pari. Kiitos lukemisesta ja sydämestä <3
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Anisy

  • ***
  • Viestejä: 18
Mää niin totaalisesti rakastuin tähän. Luin tän jo toista kertaa ja nyt sitten päätin tulla kommentoimaankin. Ihastuin nyt vain yhtäkkiä S/R:ään ja aloin etsiä näitä tallaisia. Paras kohta oli ehdottomasti se nappien avaus, ne mitä Sirius sanoi oli jotenkin niin suloisia.
Ja kosinta taitaa tosiaan olla ainoa asia, jolloin Sirius voisi ajatella olevansa tahditon  ;D.
Tästä nyt tuli tämmönen kökkö ja rakentava hyppäsi kaivoon.

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Anisy, d'aww, ihanaa että kommentoit! Mun listauksesta löytyy lisää tätä paritusta, tsekkaapa esim. Ikipihka ;)

Nerissa, kiva että tykkäät :) Ei se oikeastaan ole runo, se on vaan Siriuksen puhetta, mutta taisin jaotella sen noin että siitä hahmottaisi miten se joka rivillä avaa napin (tms. tää on niin vanha ficci etten muista omia ajatuksiani :D) ja tosiaan on siis ihan mun kirjoittama. Hmm, ehkei Sirius tässä kauhean IC ole, en osaa sanoa, mutta toisaalta kyllähän kovinkin jätkä pehmenee Remuksen edessä, tai henkisesti pehmenee ja fyysisesti kovettuu, nyt meni offiksi. Munkin mielestä tuo sulhasjuttu on aika hellyyttävä.

Oho, typo oli jäänyt kun tosiaan kirjoitin tämän ranskassa ja oon jälkikäteen käynyt lisäämässä ä:n pisteet. Kiitos, muutin sen.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

TrueTre

  • ***
  • Viestejä: 164
  • Puuskupuh
Awww, olipa tää söpö illanpiriste :D sirius/remus on parituksena sellainen mitä mä harvemmin luen, mutta en kadu yhtään että tää tuli avattua.
Lainaus
"Remus – sinä olet ollut minun vuoden, mutta ahne sydämeni huutaa lisää, ja jokainen sekunti tässä on epätodellista onnea. Aion harhauttaa sinua kunnes erehdyt luulemaan etta sinäkin tarvitset minut, koska minä en voi elää ilman sinua. Remus, sattuisitko mitenkään olemaan myöntyväinen, jos nyt kosisin sinua ? "
Tää oli mun suosikki, hymyilen edelleen tyhmästi kun luen tätä.  :D Aiheutit mulle aww-kohtauksen.
En oikein osaa sanoa mitään, kirjoitustyylisi on sujuvaa ja kuvailet asioita silleen sopivasti. vuoden selitys
Kiitos!  ;D
-Tre
8.6.2010 <3 ~ When I come around

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Tre: Hihii, fluffyficciä kirjoittaessa tarkoitus oli olla söpö ja aiheuttaa aww-kohtaus ja saada hymyilemään, ja olen kovin iloinen että nämä tavoitteet ovat täyttyneet! Kiitos kommentista  :-*

PS. S/R on hyvä paritus, tutustu ihmeessä lisää.
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Rentun Ruusunen

  • Vieras
Awws... Tää oli ihana. En läytänyt, kun vain yhden virheen:

Lainaus
"Sirius, minä haluan ja aion rakastaa sinut. "

Olisiko sinua?

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Rentun Ruusunen: Kiva että tykkäsit! Kyllä mää oon ton tahallaan laittanut noin, varmaan ajatellut että on nokkelaa sanakikkailua mutta jonkun korvaan ehkä sitten kuulostaa vain hölmöltä :D
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Paju

  • ***
  • Viestejä: 227
  • Okaketulta
Myönnetään. Olen tykästynyt ficceihisi(ja saatanhan stalkkailla blogia, niinpäniin). Sulla on oikein mukava kirjoitustyyli, ja osaat kirjoittaa ihanaa fluffya mutta myös huumoria. Tän tekstin olen lukenut, myönnetään, jo useamman kerran mutta vasta tällä lukukerralla taisin keskittyä siihen hyvin. Ja kannatti, tykästyin oikein paljon, useaankin kohtaan.

Lainaus
Vuosi sitten olin häneen huumaavan rakastunut, kaksitoista kuukautta sitten tunnustin sen hänelle, viisikymmentäkaksi viikkoa sitten hän ilmoitti tuntevansa samoin. Meidän ensisuudelmastamme on kolmesataakuusikymmentäviisi päivää. Hän muistaa tämän kaiken, hymy viistottaa kasvoja vasemmalta ylös.
Luvut ovat upea tehokeino, jotenkin tulee mieleen Pushing Daisies tai (500) Days of Summer tai Amelie. Sellaista hauskaa pikkuasioihin tarttumista. Saman asian ilmaisu neljään kertaan, joka kerta pienemmässä mittakaavassa jollain tavoin autta tajuamaan, kuinka pitkä aika vuosi onkaan.

Kasvojen viistominen hymyllä. Ihana Sirius-metonymia(sivistyssanoja oppii käyttämään vain harjoittelemalla :P )

Lainaus
" Minä rakastan sinun silmäripsiäsi,
sinun hymyäsi kun sormesi kulkevat selkääni pitkin,
otsasi ryppyä kun haluat jo lähteä mutta minä istun yhä juomassa teetä ilman paitaa.
Olet ihana, kun kirjoitat ostoslistaa tai virallista kirjettä yhä uudestaan
ja kun lasket sekunteja tuulihattujen nappaamiseen uunista
- kun kietoudut minuun hikisenä.
Minä rakastan sinussa kaikkea. "

   Nappeja oli seitsemän.
Pelkästään runonakin tykkäisin tästä. Ehkä Sirius joka asustaa mielessäni ei harrasta runoja, mutta pidän silti tästä. Runon Sirre on kuitenkin oikein aito.

Lainaus
Remus, sattuisitko mitenkään olemaan myöntyväinen, jos nyt kosisin sinua ?
Sulin.  ;D Ei vain voi olla tekemättä niin. Kosiminen näin epävarmasti, suostuttelevasti, konditionaalisesti(hot!) on kovin lyyrinen. Aivan kuin jostain laulusta.

 
Lainaus
"Kaikista suunnitelmistani ja haaveistani poiketen en ole polvistuneena eteesi, vaan itse asiassa taidan maata päälläsi – olenpa tahditon ! – mutta… Rakas, tulisitko aviomiehekseni?"
Lisää runollisuutta! Pidän tosi paljon rytmistä. Itse asiassa yksi parhaimmista kohdissa teksteissä vähään aikaan.

Lainaus
Nyt voin jo maistaa vuosikymmenet, jotka istuvat odottamassa meitä. Ne nousevat viheltäen ja taputtaen, kun suutelen sulhasta.
Hieno personifikaatio ja vuosikymmenten maistaminenkin on oikein naseva!

Remuksesta en oikein osaa sanoa mitään, varsinkaan kertojana. Vaikea arvioida. Siriuksen ehkä kuvittelen rentummaksi, vaikka tämäkään ei ollut lainkaan huono. Päinvastoin.  ;)

Paju
Ei askeltakaan, ei sanoja
En löydä enää tarvetta karata
Jos totuus ei pala tulessakaan
Oli paluuni oikein ja puhe turha

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Paju: Mikään ei ole niin ihanaa kuin lukija joka haluaa lukea enemmän ja sanoo tykkäävänsä ei vain yksittäisestä ficistä vaan ficeistä/kirjoitustyylistä/ficcaajasta. Se on niin paljon enemmän. Kiitos <3 Runopoikamainen Sirius on ehkä vähän ällöfluff joo mutta minkäs teet. Onhan se varmaan vähän rentumpi mutta sallitaan sille nyt tällaiset ällöyspäivät myös... lomana kapinallisuudesta tai jotain? Olen kovin hämmentynyt ja otettu tuosta suuresta lainausten määrästä - onko tässä todella noin monta lainaamisen arvoista kohtaa - kuinka hurmaavaa! Kiitos kommentista, se piristi suuresti!!  :-*
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin