Kirjoittaja Aihe: Kaiken on loputtava aikanaan || K-11, deathfic, one-shot, ei paritusta  (Luettu 2244 kertaa)

Joku

  • Vieras
Nimi: Kaiken on loputtava aikanaan
Kirjoittaja: Joku
Genre: Deathfic, one-shot
Varoitukset: Itsetuhoisuus
Paritukset: Ei ole
Ikäraja: K11
Disclaimer: Kaikki Harry Potter -universumin hahmot, paikat ja nimet kuuluvat J.K. Rowlingille ja hänelle kuuluu kaikki kunnia niiden käyttämisestä. Muut oikeudet kuuluvat Bloomsbury Booksille, Scholastic Booksille, Raincoast Booksille, WarnerBrosille sekä Tammelle. Suomennetuista nimistä oikeudet omistaa Jaana Kapari-Jatta.

A/N: Ensimmäinen ficcini. Eli laatu ei ole kovin hyvä. Ei ole betaa. On varmaan aika tönkkö.



   Juoksen pitkin kylän kapeita kujia tarkkaillen samalla varoen ympärilleni poispäin taistelun äänistä kunnes näen edessäni räjähtävän puoli kujaa taivaisiin. Käännyn ympäri vetäen samalla sauvani esille vyötäröltäni. Käännyttyäni ympäri näen voitonriemuiset kasvosi. “Olet umpikujassa, et pääse enään pakenemaan!” kuulen sinun huutavan voitonriemuisesti. Kohotat sauvaasi pimeässä lausuen “Avada …”, mutta minä olen nopeampi. Heilautan sauvaani loitsiessani sanattoman loitsun sinua kohti, huudahdat järkyttyneenä hopeisen kirkkaan säteen lävistäessä rintasi, murskaten luusi ja sisäelimesi.
   Silloin ymmärsin mitä olit aikoinasi tarkoittanut lausuessasi “Kaiken on loputtava aikanaan”, ennen kuin olit tappanut hänet. Viimein ymmärsin miksi teit sen, teit sen tähteni. Järkyttyneenä sinun tappamisestasi annoin kyynelien virrata kasvojani pitkin muistellen yhteisiä aikojamme.
   Kuulen kujan päästä ääniä, heilautan sauvaani ja katoan savuna ilmaan jättäen jälkeeni vain rakastettuni ruumiin, sinun ruumiisi. Olin vihdoin tehnyt sen mitä kaikki minulta odottivatkin. Olin tappanut sinut, oman rakastettuni. En voisi koskaan unohtaa sinua vaikka uskottelisin itselleni mitä tahansa. Olit ja tulet aina olemaan ainut ihminen ketä rakastin ja tulen aina rakastamaan. Menneitä ei vain aina voi unohtaa. Kohotan sauvani viimeistä kertaa, lausuen kuoleman sanat “Avada kedavra,” sauvan kärjen osoittaessa rintaani. Näemme taas pian rakkaani. Kaiken on loputtava aikanaan.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 14:21:11 kirjoittanut Renneto »

Daala

  • shapeshifter
  • ***
  • Viestejä: 1 982
  • always find my place among the ashes
Vs: Kaiken on loputtava aikanaan
« Vastaus #1 : 23.02.2009 04:08:53 »
Tämä oli varsin mielenkiintoinen. Minusta kovinkin hyvä varsinkin ensimmäiseksi ficiksi, mutta ihan muutenkin myös.

Kappalejaosta löydän ainoastaan hieman nurisemista, jos ja kun nyt jostain on nuristava. Enteriä olisi voinut käyttää hieman enemmän, ainakin minun makuuni, mutta tämä oli kuitenkin sen verran lyhyt, ettei lukeminen muodostunut raskaaksi. Pidemmässä tekstissä se voisi olla.

Tämä oli hienosti kirjoitettu ja koskettava. Mukavaa tuo, ettei tässä ollut mitään erityistä paritusta, joten ajatus keskittyy enemmän juuri tekstiin.

Kiitos tästä! Jatka toki kirjoittamista. :)
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”