Kirjoittaja Aihe: Rakasta häntä, S  (Luettu 3571 kertaa)

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Rakasta häntä, S
« : 29.03.2011 18:22:58 »
// Alaotsikko: Sallittu angstiruno, Bellatrix

Kirjoittaja; The Pinkkura, elikkäs minä, yllätys yllätys.
Ikäraja: Sallittu
Päähenkilö: Bellatrix ( taisiis tämä kertoo Bellasta, yrittäkää jotenkin ymmärtää  ;D )
Tyylilaji: Angstiruno

A/N; Angstiruno yllätysyllätys Bellasta. Saatte vetää ihan omat johtopäätöksenne tästä, eikö olekin kivaa? Niin minunkin mielestäni. Omistan tämän Naturalille, koska hän kommentoi useaa ficciäni, kohotti mieleni taivaisiin ja sai minut hymyilemään hassusti.  :) Nauttikaa!


***

Varoitus! Älä sirpaleiden päälle astu,
ne teräviä ovat, viiltävät jalkapohjiin pehmeisiin naarmuja syviä.


***

Tytön liian monesti satutetun,
seinällä luki,
verisin, veden tahrimin kirjaimin,
kehystettynä.

Sekasotkuinen sydän sirpaleineen,
tunteiden lankakerä osiin katkaistuna,
enkelinsiivet sarvilla korvattuna.

Yritä, yritä päästä tytön sydämeen,
hänet pelasta,
mutta ensin
- kiipeä yli muurien,
väistele piikkilankaa,
taistele tiesi peikkojen, lohikäärmeiden ohi.

Löydätkö mitään?
- Jää arvoitukseksi.
Tunnotonko on tyttö tuo?
- Selvitä se.
Jaksaako elää hän, unelmat särjettyinä, sydän sirpaleina?
- Rakasta häntä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:41:25 kirjoittanut Eeyore »
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #1 : 29.03.2011 18:49:14 »
Hoo, minä täällä!! Ensinnäkin tahdon kiittää tuhat kertaa tästä runosta, koska nyt olen ihan angstangstangst ollut viimesen reilun tunnin ajan ja sitten tulen ja huomaan, että täällä on siun angstruno Bella-rakkaastani. Kiitoskiitoskiitos siitä. Paistaa se aurinko näköjään risukasaankin :)

Sie sitten osaat kirjoittaa runoja ja Bellsistä sellaista etenkin on aivan ihana lukea. Tässä jo heti ensimmäiset säkeet kun luin niin tuli sellainen jännä fiilis. Semmoinen... hmm... se nappasi ainakin minusta kiinni ja tuli ihan sellainen aa, pakko jatkaa -olo. Hmh, selitänpäs taas epämääräisesti. Jotenkin mulle on helppo kuvitella, että Bellaa ois joskus satutettu henkisesti ja sen takia hänestä on tullut sellainen ihunahullusekopääkoheltaja (se on sana!) eli siis mielipuolipsykopaatti, joka tykkää puolestaan satuttaa toisia ja kenties näin kostaa itse kokemansa vääryydet.

Lainaus
Sekasotkuinen sydän sirpaleineen,
tunteiden lankakerä osiin katkaistuna,
enkelinsiivet sarvilla korvattuna.
Tämä oli ihan aaws, ihana <3 Etenkin tuo viimeinen kohta. Jostain syystä mulla tosiaan on semmoin jännä mielikuva, että Bells ehkä joskus olisi voinutkin olla kiltti ja enkelimäinen, mutta jotain sitten tytölle tapahtui. Itse voisin hyvinkin mieltää tähän perheväkivallan (sekä fyysisen että henkisen), jonka vuoksi Bellan siivet sitten katkesivat ja tilalle tulivat pirunsarvet.

Bellan sydämeen varmastikin on todella vaikea päästä. Ja tuskin sinne kuka tahansa pääsekään. Mutta kun paikkansa sieltä löytää niin se onkin sitten asia erikseen. Mutta ulospäinhän Bells vaikuttaa olevan kylmä ja tunteeton bitch witch, mutta kyllä, uskon hänen osaavan rakastaa, vaikkei se siltä välttämättä näytäkään. Ei Bella välttämättä sano "rakastan sinua", hän osoittaa teoillaan todella välittävänsä, puolustamalla rakkaitaan henkeen ja vereen. Ja niin, kuten viimeisessä säkeistössäkin todettiin niin Bella tarvitsee rakkautta. Ei särkynyt sielu kauaa ilman rakkautta elä.

Kiitänkiitänkiitän tästä ihanasta ja minä ainakin ilmoitan rakastavani Bellaa ja tätä(kin) Bella-runoasi
sennamiila, joka jatkaa angstaamista

P.s. Varo vain siinä vaiheessa, kun Natural-alieni lentää tänne avaruussukkulallaan ja huomaa, että tämä on omistettu hänelle ;)

//edit. vähintäänkin :) No ei, ehkä se vaan vähintäänkin hukuttaa siut sulaneisiin aivoihinsa tai jotain vastaavaa :D
« Viimeksi muokattu: 29.03.2011 19:21:50 kirjoittanut sennamiila »


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #2 : 29.03.2011 19:11:27 »
Äöäöäöäöäöäö.. sennamiila! Pelastit juuri päiväni kommentoimalla runoiluani ja olit taas ensimmäinen.  ;D Olen ylpeä susta. Ja heijj, kiitos sulle kommentoinnista, älä mua turhaan kiittele  :) (anteeksi, vastaan puhekielellä, vähän vaikea millään muullakaan, kun pompin kattoon)

Hiiii! Positiivista palautetta, kiituskiituskiitus. Olen Bellasta kanssasi samaa mieltä, eikä siihen ole mitään lisättävää, paitsi (muahhahhaa!) että olen kirjoittanut alunperin jonkinlaista juttua itsestäni, mutta muoksin ja muoksin sitä ja ooh, uusi angstiruno Bellasta valmis, tadaa!  ;D

En osaa vastata kommentiisi järkevästi, kun olen aivan ja samaa mieltä kanssasi. Pitäneepi sitten kirjoittaa lisää Bella-runoja kenties... Katsotaan (=

Höhlästi paikallaan pomppiva Bellaan kiintynyt
Pinkkura,
kiittää ja kuitttaa.

Ps. Mitäs varomista siinä on?  :o Syökö Natural minut?
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #3 : 30.03.2011 15:57:10 »
Hahhahahahahahaa! Nyt, minä itse Natural-alieni tulen avaruussukkulallani ja kommentoin, eikä kukaan voi estää minua, muahahahhaa!

Siis:
Mitä mun pitää sanoo? Apua! Miten ois: ''Aaaaa, tää oli musta ihana pikku angstirunoilu Bellasta! Tykkäsin <3''

Siis joo tosiaan, tykkäsin kovasti tästä ja kaikkee hienoo. Siis tämä oli aivan ihana yhdistelmä: runo ja Bells, se on jotain liian ihanaa.

Tämä oli kokonaan sellainen... jännä, hyvällä tavalla. Olen hyvin pitkälti samaa mieltä kuin sennamiila. Minullekkin tuli sellainen pakko jatkaa -olo. Ja siis oli ihanaa myös tulla koulusta koneelle ja (kiitos sennan huomasin tämän) ja huomata, että joku ihana oli kirjoittanut Bellasta.

Lainaus
Sekasotkuinen sydän sirpaleineen,
tunteiden lankakerä osiin katkaistuna,
enkelinsiivet sarvilla korvattuna.
Tämä kohta oli ehkä suosikkini <3 Aws.

Ja koska mä olen nälkäinen ja väsynyt, en saa mitään kovin kummosta aikaiseksi, olen pahoillani.
Kirjoittele ihmeessä lisää Bellasta!

Ja mitämitämitämitä? Omistettu minulle? Ei ois tarvinnut. Enkä mä sua syö, enkä hukuta sulaneilla aivoilla. Vaan, minä kiitän tuhatsatayksi kertaa ja kumarran ainakin sen saman määrän.

Kiittäen ja kumartaen tuhasatayksi kertaa,
Natural-alieni, joka nyt lähtee avaruussukkulallaan etsimään jotain syömä kelpoista


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #4 : 30.03.2011 19:16:51 »
Hihihihi ;D Oon odottanut sua Natural.

Toi kuulostaa aikasta hyvältä, tykkään kommenteista. :D
Emmä tiiä mitä oikeen vastata, kun äh. Sä olet ihana, kun kommentoit tätä ja näin poispäin ja apuapuapua. Emmä osaa vastata.
Se samainen kohta taitaa myös olla oma suosikkini, että kiva kun ihmisiä jotka on samaa mieltä.

Ja huuuuu! Tietenkin mä sulle tän omistin, äläs nyt hassuttele siellä, mutta kiitos kun saan elää ;D Ei tarvi kumartaa, eikä niiata eikä mitään muutakaan, tätä oli ilo kirjoittaa ja tuli itsestäänselvänä, että sinullehan mä tän omistan.

Virnuillen hassusti,
Pinkkura kiittää.  :)
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #5 : 22.04.2011 11:25:17 »
Uusi kommentoija? (= Ihanaa Beatrice  ;D

Emmä oikeen osaa vastata mitään, sait mut ihan sanattomaksi - kommenttisi.. Huu! Oikeasti? [sellainen fiilis siis tuli]

Olen näemmä onnistunut tämän kanssa? Juu, sovitaan niin ;D Kiitos paljon kommentistasi, ilahdutit aamuani.

Virnistellen,
Pinkkura
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 204
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #6 : 27.04.2011 15:36:26 »
Ihanaa!!! Todella kaunis runo Bellasta!  :D

En olekaan ennen lukenut yhtään runoa tällä sivulla...

Hermione

Pinkkura

  • ***
  • Viestejä: 97
  • Hurr.
Vs: Rakasta häntä
« Vastaus #7 : 27.04.2011 21:55:04 »
Voi kiitos kommentistasi, Hermione Granger! (=

Uskoisin, että tällä sivulla on paljonkin runoja - itse ainakin tämän lisäksi olen toisen kirjoittanut, oikeastaan useampiakin, mutta niitä en ole täällä julkaissut. Auttaja, on toisen runon nimi, jos huvittaa vilkaista.  ::)

Kiittäen,
Pinkkura
Juostaan pakoon elämää, kuolemaa, päivää ja yötä - ei kukaan särkyneitä sydämiä kaipaa.