Kirjoittaja Aihe: I don't love you, S | HG/SK  (Luettu 3441 kertaa)

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
I don't love you, S | HG/SK
« : 07.03.2009 23:27:13 »
Author: maisamiisa
Title: I don’t love you
Rating: S
Genre: het (omg!), angst songfic
Pairing: Severus Kalkaros/Hermione Granger
Disclaimer: en omista hahmoja enkä biisiä, se on My Chemical Romancen I don’t love you.

A/N: joo, Flora Chubb-Bagginsin haste kirjoittaa HG/SK:ta tällä biisillä, joten tässä nyt sitten tää. n_n



“Tämä ei toimi näin.”

Totta kai me molemmat sen tiesimme, me tiesimme, ettei se toimisi näin, mutta silti me molemmat yritimme tahoillamme. Sinä halusit saada tämän toimimaan, samoin kuin minä, mutta silti se ei toiminut, minä tiesin sen. Silti sanasi tuntuivat iskulta vasten kasvoja.

Ei kukaan sitä olisi hyväksynyt, vaikka olisi tiennytkin. Se oli epänormaalia, se oli sairasta, ja silti, tai ehkä siksi, se tuntui vaan niin... oikealta. Hyvältä. Turvalliselta. Joltain sanoin kuvaamattomalta.

Se oli silloin, kun sinä vielä kestit ne paineet. Ei se ollut normaalia, että opettaja tuntee niin kovaa vetoa oppilaaseensa. Ei se ole normaalia, se on rikollista, mutta silti sinä kestit sen. Sinä et koskaan valittanut salaisista tapaamisista, joita jouduit selittelemään, ja joita minäkin jouduin selittelemään. Kukaan ei koskaan epäillyt mitään, sillä me kohtelimme toisiamme luokassa juuri niin kuin aiemminkin. Kukaan ei ymmärtänyt mitään.

"Tämä ei toimi näin."

Niin sinä sanoit, ja oikeassa olit. Tämä ei toimi näin. Vaikeaa hyväksyä, mutta pakko kai. Minä kysyin, olisiko mahdollista saada se toimimaan, mutta sinä sanoit, että ei. Minä kysyin syytä.

"En rakasta sinua." Kolme sanaa, jotka murskaavat koko maailman, vaaleanpunaiset pilvilinnat, joita rakentelin kanssasi. Eivät ne tietenkään olisi kestäneet yhtäkään suurempaa tuulenhenkäystä, mutta sinun kolme sanaasi romuttivat ne aivan kokonaan.

Minä ihmettelin sinun sanojasi. Miten voi olla niin, että sinä ajattelet niin? Minä muistin, miten sinä vakuutit edellisellä viikolla rakastavasi minua. Sinä vakuuttelit, että sinä kestät minun kanssani mitä tahansa. Sinä sanoit vaikka mitä, ja sitten suutelit minut tainnoksiin. En minä osannut väittää vastaan, kun en osannut edes ajatella, että se voisi olla niin, että sinä et rakastaisikaan minua. Silloin minä olin vielä varma, että sinä rakastat minua. Ehkä sinä rakastit minua vielä silloin, mutta et enää, tai ehkä sinä olet taitava okklumoija, kuten minäkin. Niin tai näin, sinä sanoit, että sinä et rakasta minua. Enää.

"En rakasta sinua enää. En samalla tavalla kuin ennen." Ne sanasi saivat silmäni laajenemaan, odotin, että hymyilisit vinosti, kaappaisit minut syliisi ja sanoisit, että ei tietenkään, tietenkin sinä minua rakastat, mutta ei. Minä istuin Rosmertan pubin yläkerran huoneessa, jonka sinä olit varannut kahdelle. Sinulle ja minulle. Huoneessa oli suuri, puupäätyinen parisänky ja kaksi yöpöytää, sekä yksi pöytä ikkunan edessä. Sillä pöydällä oli hopeinen hiusharja, minä olen pitänyt sitä usein kädessäni ja muistellut sinua.

"Minä en rakasta sinua." Minä en edes tiedustellut syytä tähän, minä en kyennyt. Tuntui kuin joku olisi varastanut äänijänteeni, auoin suutani kuin kala kuivalla maalla. Sinä näytit kylmältä ja etäiseltä. Se ei ollut sinulle normaalia, tai oli se, oppituntisin se oli normaalia, sillä sinun piti esittää, niin minunkin piti. Mutta se ei ollut normaalia, että me olimme huoneessa  ihan kahden, sinä seisoit edessäni ja minä istuin parisängyn laidalla. Sinä tuijotit kattoon.

"Mene pois", sihahdin silloin huulieni välistä. "Mene pois." Sinä ojensit kättäsi kohti minua, mutta minä läppäisin sen pois. "Mene pois." Työnsin sinua kauemmaksi itsestäni, sinä irvistit pienesti. Minä en halunnut katsoa sinua ja muistaa sitä, mitä meillä oli joskus aikaisemmin.

"Näkemiin." Hyvästi olisi ollut osuvampi sana, mutta et sinä sitä tajunnut. Tai näkemiin taisi kuitenkin olla oikea, en minä tiedä. Meillä olisi kuitenkin kaksi vuotta edessä tässä koulussa, yhdessä, samoilla oppitunneilla. Minä en tiennyt, miten olisi mahdollista, että minä pystyisin olemaan niillä tunneilla. Järkevä puoleni toisteli, että minä olen vahva enkä säiky yhtä ainoaa ihmistä, joka kertoo, ettei rakasta minua.

"Sano se vielä kerran", minä pyysin, kun sinä olit jo ovella.

"Mikä?"

"Se... että et..."

"Minä en rakasta sinua."

"Häivy", huusin ja heitin sinua lähimmällä käteen osuvalla esineellä.

"Anteeksi", sinä sanoit vielä ovelta, mutta minä paiskasin sinua kirjalla, joka oli yöpöydällä, kirjanmerkki oli siististi kirjan välissä, mutta se jäi puolitiehen, kun kirja pamahti kaapinoveen. Sinä katsoit minua vielä kerran surullisesti, avasit oven, astuit ulos, jätit minut yksin.

'Minä en rakasta sinua.'

Minä rakastan sinua, Hermione Granger.

Well, when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back
I'll be off to find another way

When after all this time you still owe
You're still the good-for-nothing I don't know
So take your gloves and get out
Better get out
While you can


When you go
Would you even turn to say
"I don't love you
Like I did
Yesterday"


Sometimes I cry so hard from pleading
So sick and tired of all the needless beating
But baby when they knock you
Down and out
It's where you oughta stay


When after all the blood that you still owe
Another dollar's just another blow
So fix your eyes and get up
Better get up
While you can


When you go
Would you even turn to say
"I don't love you
Like I did
Yesterday"


Well come on, come on
When you go
Would you have the guts to say
"I don't love you
Like I loved you
Yesterday"
I don't love you
Like I loved you
Yesterday


A/N: kommentit ois <3
« Viimeksi muokattu: 29.11.2014 14:48:46 kirjoittanut Renneto »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Flora Chubb-Baggins

  • Random Hero
  • ***
  • Viestejä: 55
Vs: I don't love you, PG
« Vastaus #1 : 07.03.2009 23:35:42 »
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOI. awwsws sekoon ! <3 tä on IHANIN. ihana. ihana. IHANA.  :D KIITOS ! no, en nyt mitään hienoa kommentoida osaa, näytän tän sannille jahka kerkiän. sit se kiljuu ja lukee tän supernopeesti koska se rakastaa sk/hg, ja kommentoi sul jotain superjärkevää ja tykkää tästä. ja mäkin. ja nyt aaah pelastit mun päivän. kiitos.
I am unbroken, I'm choking on this ecstasy.

Fairy Feller

  • ***
  • Viestejä: 605
Vs: I don't love you, PG
« Vastaus #2 : 08.03.2009 00:00:42 »
Tosi ihana tyyli kirjottaa sulla!! *rupee kateelliseks*
Olet kirjoittanut asiat niin suoraan ja kiertelemättä, melkein kylmästi, mutta ah, kuitenkin niin kauniisti, omalla tavallaan.
Tässä ficissä on hienosti tunteet aika pinnassa. *tykkäää!!*
 Tosiaan pidin tästä vaikka yleensä luenkin hiukan pidempiä, on vaihtelukin toki tervetullutta ;)
Kirjoitusvirheitäkään en bongannut, hienoa työtä!!

*toivottavasti oli tarpeeksi järkevää kommenttia paullekin*
What does God mean with a starship?

MMadii

  • pessimisti
  • ***
  • Viestejä: 96
Vs: I don't love you, PG
« Vastaus #3 : 08.03.2009 19:01:14 »
Olihan se kieltämättä vaikeaa keksiä ketä on SK ja HG  ::) Mietin vaikka kuinka pitkään ennenku luin, ja sit kyllästyin ja aloitin lukemisen ja sit tajusin ja blaah blaah.
Mulle tuli yhdes miettimisvaihees mieleen Hagrid, että näin.  ;)

Mutta pidin. Tykkäsin. Hirmuisasti. (<--huomaa sanavalinta, kieleni on monipuolista!)
Tämä oli hyvin kirjoitettu, ja uskottava (!) ja herkkä ja sellainen.  Koskettava.

Jag tyckte paljon.

Ai mitä, todella rakentava palaute tämä oli.

Jippu

  • ***
  • Viestejä: 135
Vs: I don't love you, PG
« Vastaus #4 : 12.03.2009 18:28:49 »
tämä on tosi kiva mutta ketä hittoja on SK ja HG? : D
 :D
Empty minds make the most noice.

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: I don't love you, PG
« Vastaus #5 : 09.04.2009 12:48:25 »
Flora Chubb-Baggins: olipa siinä ihkutusta :D no kiitos vain. n_n mutta en kyllä olis ikinä kirjoittanut tätä jollet sä olisi haastanut, ja nii. n_n

Spider: kiitoksia :) elä nyt kateelliseksi rupea, mutta joo siis nii kiitoksia :)

MMadii: joo, mullekin tuli Hagrid mieleen tosta HG:stä :D ei tiiä ei tiiä, miks :D hirmuisa on kiva sana :) kiitos tosi paljon tästä kommentista :)

Jippu: kiva jos oli kiva ja HG = Hermione Granger ja SK = Severus Kalkaros :)
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: I don't love you, PG
« Vastaus #6 : 09.04.2009 22:11:09 »
Voi, tää oli kiva ficci. Oon joskus ennen lukenu tän, mutt nyt tartuin tähän uudestaan. Tässä ficissä on kiehtova kokonaisuus, ja tavallaan tuo kertojan "piilossa pysyminen" on kiva juttu, jotenkin se vain sopii Hermionen kertomaksi, pystyisin hyvin kuvittelemaan hänet tuossa tilanteessa. Mutta ilmeisesti kertoja oli kuitenkin Severus?? Ajattelen sen Hermionen kertomaksi, koska se vain tuntuu minusta paremmalta, koska jos tuollainen tilanne tulisi niin ajattelisin Severuksen olevan se jättäjä, mutta kyllä se noinkin menee :) Ehkä hieman lyhyt, mutta kun tilateen ajattelee niin ihan hyvän mittainen. Tätä oli muka lukea, olis kiva jos sä vielä jatkaisit tätä. Tunteita tässä ficissä on kivasti, koko juttu on kerrottu mun mielestä silleen ytimekkäästi, tuli vähän mieleen, ett "Se on loppu nyt".. Mutta mutta, kiitos paljon mukavasta lukunautinnosta, kirjoita lisää tällasta :D
Einmal ist keinmal