Kirjoittaja Aihe: APH&Tie El Doradoon crossover, Hollanti&Espanja vs. The World, K11 (Traileri)  (Luettu 1027 kertaa)

Sieppeli

  • Val(v)hekakkua
  • ***
  • Viestejä: 185
  • "Pretend to be a piano"
Title: Hollanti&Espanja vs. The World
Author: Sieppeli
Fandom: Axis Powers Hetalia + Tie El Doradoon
Genre: Huumori, romantiikka, seikkailu, crossover, AU!
Paritukset: SpainHol/HolSpain, UKSpain
Ikäraja: K11
Summary: ”Tiedän mitä olette. Ja tiedän mitä te ette ole. Ja te ette ole… Homoja!”
Disclaimer: En omista hahmoja, enkä omista kyllä fandomejakaan. Enkä saa tästä mitään, ellei joku uskalla kommentoida!
A/N Tämä ficci omistautuu vapaaehtoisesti Vyralle! Hän pyysi kirjoittamaan Hollannista, joten minä olen julma ja kirjoitan hänet, Espanjan ja muita tuttuja tuttuun ympäristöön: El Doradoon. Tämä pohjautuu totaalisesti kyseiseen elokuvaan, mitä nyt pieniäpieniäpieniä muutoksia… Ja juu, AU meiningillä mennään, joten:
Hollanti = Niels = Tulio
Espanja = Antonio = Miguel
- Käytän nimeä Niels, koska Holilla ei ole omaa nimeä vielä(-kään), enkä halua käyttää Vyran hänelle antamaa (: Myös Belgialla on uusi nimi, mutta en sitä vielä paljasta (No... Vyra pyysi ficciä. Piti se Belgiakin tänne tunkea.)

Traileri

Olipa kerran legenda

Ihmeellisestä kultaisesta kaupungista

Ja kahdesta miehestä

Tarpeeksi rohkeasta löytämään sen.


”Au! Nyt tuohon tulee mustelma.”

”Äh, älä valita. Tämä on kevyttä siihen verrattuna, mitä tuleman pitää.”

Sieppeli kutsuu sinut tällä kertaa

”En minä keksinyt sitä. Olen saanut kuunnella tuon saarnan kerran…”

Seuraamaan kahden ystävyksen

”Kuka sinä olet, ja miksi olet jäänyt laivalleni vangiksi?”

”… Nimeni on Niels, mutta-”

”Ja minä olen Antonio ja totta kai me olemme yhdessä! Kap-… Niels on aina ollut alla, sillä hän on huono säng-”

”Antonio!”

”Niin rakkaani?”

Matkaa tuolla tiellä kohti uutta!

”Joit merivettä, niinkö?”

”No anna olla!”

”No en tosiaankaan!”

Luvassa on toimintaa,

”Hola! Kiva kivi teil, me olla turisteja, katsokaas, turisti-! Hehe… Keihäs?”

”Jos me nyt kuolemme, minä tapan sinut.”

romantiikkaa,

”Vieläkö se tarjous on voimassa?”

ja tuttu vihollinen.

”Tiedän mitä olette. Ja tiedän mitä ette ole! Ja te ette ole… Homoja!”

Liity mukaan matkallamme legendaariseen El Doradoon

”Oletko jo hyväksynyt totuuden?”

”Että olen sinua järkevämpi? Kyllä. Että joudun esittämään homoa sinun kanssasi? En ikinä.”

And let the journay begin…
A/N
HEI! Nyt varmaan mietit, että "Miksi Sieppeli kopioi Vyran ideaa tehdä yhdestä leffasta crossari?" <- Joo, tämä siis ei ole totta, en missään tapauksessa kopioi Vyraa. Olen itseasiassa suunnitellut tätä jo pidemmän aikaa, ja tämä traikku on oikeasti kirjoittu noin 3 viikkoa sitten. Paljon Ennen Kaunotarta Ja Hirviötä.
Alunperin suunnitelmissa oli käyttää Miguelina Romanoa, sitten jopa Puolaa, mutta sitten Vyra pyysi Hollantificciä... Ja siitä se sitten lähti.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 21:04:53 kirjoittanut Beyond »
Great ninjas are not killed with kunais.

"If they are best friends - they are lovers.
If they hate each other - they are lover.
If they've never met - they are lovers."
- Fangirl motto

Vyra

  • Vieras
Vyra, Vyra, Vyra siellä ja täällä, kaikki on mun vika~ yay~

Yes, Yes! Mä olen niin odottanut tätä :'D Mie tahtoisin niin kovasti vain pyytää jo ekaa osaa, mutta kiusaan sitten siitä myöhemmin... Mut Hollanti! Mä tahdon sun kirjoittaman Hollannin! Ja sitten vielä Belgia extrana. Ja Espanja käy aina myös ^^' (Hollanti ja Espanja... mielenkiintoinen pari. Kukahan Belgia sitten tässä on? Ja keitä muita tähän tulee?)

Ja sitten toi lopun A/N... Se olit kyllä sie, joka aloitti Heta-crossoverit! Mulle ei olisi koskaan tullut mieleenkään, jos en olisi lukenut sun fikkejä aluksi. Eli Kaunotar ja Hirviö on sun vikas muutaman mutkan kautta :'D Sitä paitsi minun mielessäni sun "Vs. The World" -sarja on jo mainion Heta-crossoverin tae. Vähän kuin Hetalistien muotivaatemerkki.

Järjetön kommentti on järjetön. Odotan jatkoa ja Hollannin sekä Espanjan seikkailua (he eivät siis aio tappaa toisiaan?) ja tässä odotellessa kaivan tuon elokuvan jostan ja katon sen. Mie olen sen joskus muinoin nähnyt enkä muista muuta kuin että siinä oli hevonen ja ne pelasi jotain ihan outoa jalkapallopeliä jossain välissä... Tot ziet~

p.s. Tuliko tarpeeksi selväksi, että mie rakastan tätä ideaa~ ^^