Kirjoittaja Aihe: APH, Eksyminen Toiseen maailmaan. K11  (Luettu 4099 kertaa)

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
APH, Eksyminen Toiseen maailmaan. K11
« : 08.03.2010 19:06:38 »
// Alaotsikko: Traileri + ficci ovat täällä. Käytän Axis Power Hetalian hahmoja. ^^

Nimi: Eksyminen Toiseen Maailmaan.
Fandom: Axis Power Hetalia //Kupla lisäsi otsikkoon fandomin.
Kirjoittaja: FinlandGirl
Ikäraja: 11
Tyylilaji: Huumor
yhteenveto:
vastuuvapaus: Tässä Ficcissä esiintyvät hahmot kuuluvat Axis Power Hetalia - sarjaan, joka ei kuulu minulle

                     Traileri

Joukko Axis Power Hetalian hahmoja oli matkalla Suomen mökille....
"Jeeeeeeeeeeeeeeeeee!"
"Turvat tukkoon ja nyt matkaan!"


....Mutta he eksyvät.
"Sä löysit mun leikkikartan!"
"LEIKKIKARTAN??!!"


He kohtaavat paikan alkuperäiskansaa....
"keitä perkelettä te olette??!!"
"Pitäisiköhän esittäytyä?"


....Joka on yhdelle ennestään tuttu.
"En ole nähnyt sinua pitkään aikaan!"
"Oletko sinä ollut piilossa kaikki nämä vuodet?"
"Tunnetko sinä nuo?"
"Nytkö te sen tajusitte??!!"


He joutuvat jäämään Toiseen maailmaan...
"No voihan vee..."


...Vaikka he haluaisivat pois
"En tiedä teistä, mutta mä lähden!!"


Joten kysymys kuuluu.....
"MITÄÄÄÄ?!"


...Pääsevätkö he pois?
"Kysyn sinulta ihan samaa"



« Viimeksi muokattu: 21.06.2015 23:00:15 kirjoittanut Beyond »
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Prunelli

  • Vieras
Vs: Eksyminen....Minne?
« Vastaus #1 : 08.03.2010 19:11:35 »
Jipii! Lisää Axis Powers Hetalia-ficcejä!!! :D

Loistava traileri, sillä siitä ei saa selville, missä tarinan henkilöt ovat, tai minne he ovat menossa! Traileri oli hieman lyhyt, mutta se annettakoon anteeksi, kunhan jatkoa on luvassa! :)

Toivottavasti Pohjoismaat ovat mukana tässä ficissä! ;D

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen....Minne?
« Vastaus #2 : 08.03.2010 19:28:33 »
Prunelli   -   Kiitos! :)
Tämä oli ensimmäinen trailerini (joka oli tosi lyhyt), mutta silti kelpasi!
Juu, kyllä tähän Pohjoismaita tulee, sen voin paljastaa. ;)
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Eksyminen....Minne?
« Vastaus #3 : 08.03.2010 19:47:16 »
Minäpäs tiedän mitä käy!!!  :) ;) :D ;D :P
Mutta en pilaa teidän iloanne... ;)
Hyvä traileri ja jatkoa kiiiitos!
KESALOMALLA!

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen....Minne?
« Vastaus #4 : 08.03.2010 19:52:39 »
Rindamon - Kiitos sinullekkin  :)
Jatkoa tulee luultavasti tällä viikolla, kunhan läksyt suosivat kirjoitusta  ;D
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #5 : 09.03.2010 19:10:11 »
Nimi:  Eksyminen Toiseen maailmaan
Kirjoittaja: FinlandGirl
Beta: Rindamon
Fandom: Axis Power Hetalia
Tyylilaji: humour, fluffy ja (mayby) drama
Ikäraja: K11
Paritus: -
Päähenkilöt: Tanska,Suomi,Ruotsi,Saksa,Italia,Espanja ja Preussi
Yhteenveto: Joukko Axis Power Hetalia - mangan hahmoja pitäisi mennä Suomen mökille, mutta he eksyvät ja pääsetvät ihan johonkin muuhun paikkaan, eivätkä tiedä, miten pääsevät pois.
Varoitukset: Fickeissäni esiintyy (joskus) kirosanoja ^^
Vastuuvapaus:Tässä Ficcissä esiintyvät hahmot kuuluvat Axis Power Hetalia - sarjaan, joka ei kuulu minulle.


Pohjoismaat olivat Ruotsin kodissa. Lunta pyrytti paljon ja pakkasen asteet olivat miinuksen puolella. Tanska luki Teräsmies-lehteä sohvalla, kun taas Ruotsi luki tietokirjaa jääkarhuista.
"Hyvä, Teräsmies, näytä niille!", Tanska huusi.
Ruotsi käänsi katseensa kirjasta sohvalle, jossa Tanska istui. Ruotsi katsoi Tanskaa hetken hiljaa, kunnes tajusi, että Tanska kannusti lehtensä sankaria. Ruotsi jatkoi tietokirjan lukemista.

Kaappikello tikitti.

 Tikitys jatkui monta minuuttia, kunnes joku paiskasi ulko-oven auki.

Ovella oli Suomi, joka kopisutti lumia kengistä.
"Moi!", Suomi huudahti ja laittoi takkinsa naulakkoon ja kengät eteiseen.
"Hei...", Ruotsi sanoi hiljaa, mutta katsoi Suomea.
Suomella oli päällään harmaa villapaita, jossa oli salmiakkikuviota.  Jaloissaan Suomella oli polvista kuluneet farkut ja varpaita peitti vihreät villasukat. Suomen hiukset olivat märät sekä posket punaiset, kuin uudet mansikat.
"Onko Tanska täällä?", Suomi kysyi ja käveli olohuoneeseen. Ruotsi osoitti sohvalla istuvaa Tanskaa, jonka katse oli juttuunut sarjakuvalehteen. Suomi nyökkäsi ja käveli Tanskan luo.
"Moikkelis", Suomi sanoi. Tanska hätkähti ja laski sarjakuvalehden, että näkisi puhujan.
"Ai, Terve, Suomi", Tanska tervehti. "Olen huomannut muuten yhden jännän jutun tänään", Tanska kertoi.
"Kerro toki", Suomi sanoi ja istahti Ruotsin vieressä olevaan nojatuoliin.
"SÄ OOT MYÖHÄSSÄ POHJOISMAITTEN KOKOUKSESTA!!", Tanska korotti ääntään.
Suomi katsoi kaappikelloa ja huomasi sen olevan kello kaksitoista aamupäivällä.
"Sinun piti tulla puoli tuntia sitten!", Tanska huudahti.
"Anteeksi, mutta minun piti ottaa muutama juttu mukaan, enkä meinannut löytää niitä", Suomi selitti.
"Seli, Seli! Sinä itse järjestit kokouksen ja myöhästyt itse", Tanska jatkoi Suomen tuomitsemista.
 "Tanska, rauhoitu", Ruotsin hieman hiljainen ääni kuului Suomen vierestä.
 "Missä Norja ja Islanti ovat? Eivätkö he päässeet tulemaan?", Suomi kysyi.
"Heillä on kuulemma jokin asia kesken ja he tulevat hieman myöhemmin. Sealandkin on siellä ja tulee heidän mukanaan. Onneksi he ilmoittivat, toisinkuin eräät...", Tanska oli jatkamassa Suomelle saarnaamista, kunnes Ruotsi otti tätä olkapäistä kiinni. "Tanska, RAUHOITU", Ruotsi sanoi. "Minun talossani ei tuomita ketään...Varsinkaan minun vaimoani", Ruotsi lisäsi.
"Niin, niin..Sinun...vaimoasi...Missäs ne kihlasormuksetkin ovat?" Tanska kysyi.

Ruotsi olisi varmasti kuristanut Tanskan kuoliaaksi, mutta kuului oven paiskaus ja Sealand juoksi Suomen syliin.
"Äitiiiii!", Sealand huudahti ja hyppäsi Suomen syliin.
"Moi, Sealand!" Suomi sanoi ja hymyili Selandille.
"Norja-setä ja Islanti-setä kertoivat ihan mahtavan jutun!" Sealand sanoi ja katsoi kimaltelevin silmin Suomea ja Ruotsia.
"Niin mikä asia?", Tanska kysyi tylsistyneellä äänellä ja luki samalla Teräsmies-lehteään.
"Norja ja Islanti lähtee Havajille lomalle ja pyytää meitä kaikkia mukaan!", Sealand sanoi innokkaana.
"HAVAJILLE?!", Tanska huudahti,jätti sarjakuvalehtensä ja nousi seisomaan.
Sealand nyökkäsi.
"Menenkin heti etsimään rantapalloni!" Sealand sanoi ja juoksi rappuset yläkertaan omaan huoneeseensa. Silloin Norja ja Islanti tulivat sisään.
"Halló!" Islanti tervehti. "Haluatteko kuulla kivan jutun? Me mennään-", Islanti oli sanomassa, kunnes Tanska sanoi päälle: "...Menette Havajille, tiedetään!".
"Mistä te sen kuulitte?" Islanti kysyi ja käveli olohuoneeseen veljensä kanssa.
"Kuultiin Sealandilta", Tanska kertoi.
"Arvasin! Ei olisi pitänyt paljastaa sille", Norja manasi.
"No, kuitenkin.. Tuletteko te? Sealand ilmoittautui mukaan automaattisesti, kun saimme kerrottua", Islanti sanoi. Ruotsi oli hiljaa.
"Minä tulen vain, jos Suomi tulee mukaan", Ruotsi sanoi ja katsoi Suomea. Suomi katsahti Ruotsiin. Suomi punastui ja laski katseensa käsiinsä, joita piti polvensa päällä.
"Mutta kuulkaas...Minäkin olen suunnitellut lomamatkaa", Suomi sanoi.
"Minne?" Islanti kysyi hieman hämmästyneenä.
"Omalle mökilleni, Rovaniemelle", Suomi kertoi.
"En tule, koska minua houkuttaa enemmän lämpimät paikat. Saa syödä jäätelöä,uida sekä iskea söpöjä tyttöjä", Tanska suunnitteli. Norja virnisti.
"Niin vähän ajattelinkin", Norja sanoi ja nojasi kaappikelloa vasten.
"Mutta Minun mökkini lähistöllä on laskettelukeskus sekä sellainen alue, jossa on aina 20 celssiusta lämpöä, hiekkaranta, palmuja sekä kaikkea muuta, mitä unelmarannalla voi olla", Suomi kertoi. Tuli pieni hiljaisuus ja kaikkia katsoivat Suomea. Jokaikinen.

"Kuinka sinulla on sellaiseen varaa?", Islanti kysyi.
"Sinun on täytynyt voittaa vähintään lotossa", Tanska arveli.
"Niin minä voitinkin. Viime marraskuussa voitin jättipotin ja päätin käyttää sen mökkiini", Suomi kertoi.
"Yksi piste Tanskalle, muille maille nolla pistettä", Tanska sanoi.
"Tämä ei ollut arvauskilpailu", Suomi muistutti.
"No kuitenkin, ketkä tulevat Havajille ja ketkä menevät Suomen mökille?", Islanti kysyi.
Oli hiljaista.
"SEALAND!", Suomi huusi.
"Mitäh?!", kuului Sealandin vastaus yläkerrasta.
"Tule alas!", Suomi huusi. Kuului vain ovenpaiskaus ja nopeita askelia portaikosta.
"Niin mitä?", Sealand kysyi.
"Isäänsä tullut", Tanska kuiskasi Ruotsille ja tökkäisi kyynerpäällään Ruotsia. Ruotsi katsoi murhaavasti Tanska.
"Ahaha! Se oli läppä!", Tanska sanoi ja alkoi hekottamaan.
Ruotsin otsaan kasvoi pullistunut verisuoni.
Kaikki katsoivat vielä hetken Ruotsia ja Tanskaa, kunnes Suomi jatkoi: "Halutako mennä Havajille, vai tulla minun mökilleni?" Suomi kysyi.
"Missä se sinun mökkisi on?" Sealand kysyi.
"Rovaniemellä", Suomi vastasi.
"Havajille!", Sealand vastasi.
"Oletko nyt varma?", Suomi kysyi.
"HAVAJILLE, HAVAJILLE!", Sealand huusi tosissaan.
"Relax, Seland!", Tanska sanoi taputti Sealandin olkapäälle. Ruotsi katsoi Tanskaa hetken, kunnes sitten käänsi päänsä taas Suomeen. "No, Tanska, entä sinä?", Suomi kysyi.
"Meikä tulee sun mökille", Tanska vastasi ja näytti peukkua.
"okei...Entä Ruotsi?", Suomi kysyi.
Oli täysin hiljaista Suomen kysymyksen jälkeen.
Ruotsi mietti, lähtisikö lapsensa, vai rakkautensa kanssa.

"Tulen Suomen mökille, jos se vain sopii", Ruotsi sanoi. Suomi kasvot muuttuivat punaisiksi.

"Suomi, tiedätkö, minkävärinen palo-auto on?", Tanska kysyi.
"Punainen!" Sealand vastasi, ennenkuin Suomi ehtisi sanoa mitään.
Suomi peitti kasvonsa käsillään tajutessaan, mitä Tanska oli tarkoittanut.
"Entä Hanatamago? Mitä me sille teemme?", Suomi kysyi.
"Hankkikaa sille vahti loman ajaksi", Islanti ehdotti.
Ehdotus oli kaikista hyvä, joten Suomi soitti Ranskalle.

"Moi, Ranska!", Suomi sanoi, kun oli näppäillyt numeron.
"Hei vaan", Ranska tervehti puhelimessa.
"Pyytäisin sinua koiranvahdiksi", Suomi sanoi.
"Riippuu koirasta. Minkalainen se sinun koirasi on?" Ranska kysyi.
"Pieni,valkoinen, lurppakorvainen ja hieman pörheä", Suomi sanoi.
"Siis minkärotuinen se on?" kuului kiukkuinen ääni luurin toisesta päästä.
"En osaa sanoa, mutta se on aika pieni", suomi sanoi ja katsoi tarkasti kopassa nukkuvaa Hanatamagoa.
"niin, katsos, kun saan helposti migreenin koirankarvoista", Ranska kertoi.
"Mutta pieniä koiria pystyt vahtimaan?" Suomi kysyi.
"Kyllä, pieniä koiria", Ranska vastasi.
"okei, asia sovittu. Tulet kahdelta tänne. Avain on ovimaton alla ja pöydällä on hoito-ohjeet. Moikka", Suomi sanoi viimeiset sanansa ja sulki luurin.

"Koiranvahti on hankittu", Suomi sanoi.
"Kiva ja kiitti vinkistä. Nyt voin käydä pöllimässä tästä eteenpäin teiltä ruokaa", Tanska sanoi ja alkoi nauraa pahisnaurua.
"Et silloin, kun minä olen täällä", Ruotsi sanoi ja teki pelottavan katseen Tanskaan.

"Sealand?" Tarvitsetko apua laukun pakkaamisessa?! Tarvitsit tai et, tulen silti auttamaan!", Tanska huusi ja juoksi yläkertaan.


// Juu, eka osani ^^ Elikkäs tämä oli tallainen "alku", että seuraavassa osassa tapahtuu sitten enemmän >: D
« Viimeksi muokattu: 30.07.2017 23:01:45 kirjoittanut Beyond »
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #6 : 09.03.2010 19:17:21 »
HOO!!!
Mäkin tahdon lottovoiton! :'(
Miksi vain Tino saa sellaisen... *sunifu*
jatka pian!
KESALOMALLA!

Prunelli

  • Vieras
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #7 : 09.03.2010 20:43:06 »
Hahaa! xD Repesin monessa kohtaa, ja kommentit olivat omaperäisiä ja hauskoja! xD Pikkuisen enemmän kuvailua, ja lopputulos on täydellinen! :)

Jatkoa! ^v^

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #8 : 10.03.2010 07:50:43 »
Rindamon - Joo, mäkin tahtoisin kovasti lottovoiton  *snif*
Hyvä, että kelpasi  :D                 

Prunelli -  Ai, että ihan repeilit? O_o Mä luulin, että tässä olis sellaista "huonoa huumoria", joka ei naurata.  Mutta Kiitos paljon  :D
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #9 : 10.03.2010 12:44:08 »
Minä pidän tästä^^ *ylläripylläri*

Tanskalle repesin melko monesti, ihana perheidylli nuilla^^

Jatkoa?
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #10 : 10.03.2010 14:47:44 »
MyrsyliuutE_96 - Kiitus  :D
Juu, uskon, että Tanskalle repeilee. Nauroin muutaman kerran itsekkin, kun suunnittelin tätä osaa. ^^  Ja jatkoa tulee tällä viikolla.
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #11 : 11.03.2010 19:05:49 »
Osa 2

Islanti, Norja ja Sealand oli saatettu lentokentälle.
Suomi ja Ruotsi olivat halanneet lähtöhalauksen Sealandille, joka vastasi halaukseen. Tanskakin olisi mielellään halannut Norjaa, mutta Norja ei jonkun "ihmeen" takia sitä halunnut, vaan lähti muita aiemmin lentokoneeseen.

Suomi, Tanska ja Ruotsi olivat tulleet takaisin Ruotsin kotiin ja
kolmikko istui taas olohuoneessa. Ruotsi ja Suomi olivat nojatuoleilla ja Tanska oli valloittanut sohvan. Huoneessa oli hyvin hiljaista. Tanska luki jälleen teräsmies-lehteään ja Ruotsi samaa tietokirjaa jääkarjuista. Suomi nyppi hermostuneena kynsiään.
"Islanti, Norja ja Sealand ovat nyt taivaalla, lentokoneen kyydissä", Suomi sanoi.
"So what?", Tanska kysyi ja käänsi sivua.
"Olikohan oikein päästää Sealand havajille?" Suomi kysyi. Ruotsi katsoi Suomeen.
"Hän pitää varmasti lomamatkasta", Ruotsi sanoi ja teki pienen hymyn toivoen, että se rauhoittaisi Suomea.
"Mutta entä, jos hänelle tulee koti-ikävä?" Suomi kysyi.
"Tai sinulle lapsi-ikävä!" Tanska sanoi ja virnisti.
"Tanska, ei yhtään hauskaa. Olen antanut Sealandin olla täällä Ruotsin luona, sillä häneen voin luottaa. Mutta en tiedä Islannista ja Norjasta", Suomi sanoi ja painoi pään käsiinsä. Tuli pieni hiljaisuus.
"Milloin lähdetään sille lomalle?" Tanska kysyi hermostuneesti. "Minne lomalle?" Suomi kysyi.
"No sinne Rovaniemelle! Älä nyt herranjumala sano, että olet unohtanut!" Tanska huudahti.
"En minä ole unohtanut", Suomi sanoi.
"No hyvä", Tanska sanoi.
"Voidaanko ottaa muutama muukin lomalle?" Tanska kysyi. "Mutta eikös sen pitänyt olla meidän yhteinen lomamme?"Suomi kysyi.
"En minä kestä olla tuollaisen mykän kanssa, enkä sinunlaisesi  kanssa. Porukkamme kaipaa jotain remonttia", Tanska sanoi ja hypähti ylös.
Suomi ja Ruotsi olivat hiljaa.
"Hei hallooo! What´s wrong with YOU?" Tanska kysyi.
"No..kai muutama voisi tulla mukaan...vai mitä, Ruotsi?" Suomi kysyi.
"Jos haluat", Ruotsi vastasi ja katsoi Suomea.
"oukei.. soitetaanko Saksalle? Hän pitää lomaa Japanin ja Italian kouluttamisesta", Tanska sanoi ja näppäili numeron, ennen kuin Suomi ja Ruotsi ehtivät vastata.

"Terve, Italia", Tanska tervehti.
"Puhuuko siellä Pastajumala?" ääni kysyi.
"öööh... Onko puhelimessa Saksa?" Tanska kysyi.
"Ei, vaan Feliciano Vargas", Italia kertoi.
"Arvelinkin, että Saksa ei voisi vajota noin alas. Huudappas Saksa tänne puhelimeen", Tanska neuvoi.
"SAKSAAAA! PASTAJUMALA TAHTOO PUHUA KANSSASI PUHELIMESSA!" Italian ääni huusi.
"Voi jumankauta....", Tanska mumisi.
Pian kuului  möreämpi ääni puhelimessa: "Saksa puhelimessa." "Haluatko tulla lomalle minun, Suomen ja Ruotsin kanssa suomen mökille Rovanimelle? Matkaan tulee muitakin, mutta en ole kutsunut niitä muita", Tanska kertoi lyhyesti.
"No...Kainpa voin tulla, mutta käykö, jos Italia tulee mukaan, sillä en oikeastaan uskalla jättää häntä yksin kotiini. Ties mitä se keksii", Saksa kuiskasi puhelimessa.
"Hyvä, nähdään kahdelta Ruotsin mökin pihassa", Tanska neuvoi.
"Minä voin tuoda auton, jotta saamme kyydin", Saksa sanoi. "Oukei. Morjens", Tanska sanoi ja sulki luurin.

"No?", Suomi ja Ruotsi kysyivät yhteen ääneen.
"Kaksi matkalaista plus yksi kyyti", Tanska sanoi.
"Hyvä, nyt voimme pakata laukun, kun on tarpeeksi matkust-" Suomi aloitti.
"äppäppäp! Kai nyt muutama saa vielä tulla mukaan?", Tanska kysyi.
"No hyvä on - muutama, muttei yhtään enempää!" Suomi sanoi ja katsoi Ruotsia, joka nyökkäsi.
"Tak", Tanska kiitti ja näppäili hetken miettimisen jälkeen uuden numeron.

"Terve, Espanja!" Tanska tervehti.
"Hola!" kuului Espanjan pirteä ääni.
"Kuules, haluatko tulla lomalle Suomen mökille, Rovaniemelle Minun, Suomen, Ruotsin, Italian ja Saksan kanssa? Kutsun sinun lisäksesi vielä yhden, mutta en ole vielä päättänyt, kenet kutsun", Tanska tiivisti jälleen asian.
"En voi, koska minun täytyy tehdä tomaattikeittoa talven ajaksi... Varastoin sitä katsos", Espanja sanoi.
"Jätä ne helvetin tomatit hiiteen! Nyt sulla on tilaisuus päästä näkemään upeaa Rovaniemen luontoa", Tanska sanoi. "Paitsi, että se on aivan paskaa luontoa"
Tanska ajatteli, muttei viitsinyt sitä sanoa, sillä sitten Espanja ei todellakaan tulisi.
"No... Tuo kuulostaa houkuttelevalta.. Kai minä voisin tulla", Espanja vastasi.
"Hyvä päätös! Tule Ruotsin pihaan kello kahdeksi. Saksa antaa kyydin", Tanska sanoi. Molemmat hyvästelivät ja Tanska löi luurin kiinni.

"Espanjakin lupasi tulla", Tanska sanoi ja teki voitonriemuisen ilmeen.
"Hyvä. Kutsutko sinä vielä jonkun?" Suomi kysyi.
"Juu", Tanska sanoi.
"Mutta se on sitten VIIMEINEN matkailija", Suomi sanoi korostaen toiseksiviimeistä sanaa.
"Selvä on, äiskä", Tanska sanoi ja näppäili heti uuden numeron.

"KUKA HELVETTI KEHTAA HÄIRITÄ MINUN KAUNEUSUNIANI?!!" kuului Preussin vihainen ääni luurin toisesta päästä.
"Nukutko sinä kauneusunia?" Tanska kysyi.
"Tietysti. Jokainen mies, joka välittää ulkonäöstään todella nukkuu kaunesunia", Preussi vastasi ja haukotteli.
"No asiaan: haluatko tulla lomalle Suomen mökille? Se on-" tanska ehti sanoa, kunnes Preussi keskeytti: "Olen imarreltu!". "En minä sinusta tykkää. Kysyn vain muutamaa  mukaan, sillä en kestä olla sen yhden mykän ja Suomen kanssa", Tanska kuiskasi.
"Ymmärrän huolesi. Ajattelin samoin, kun minun piti mennä Lännen kanssa kauppaan", Preussi vastasi.
"No TULETKO sinä", Tanska kysyi hieman hermostuneena.
"Riippuu, missä tuo mökki sijaitsee", Preussi vastasi.
"Rovaniemellä", tanska vastasi.
"ROVANIEMELLÄ? MILLÄ IHMEEN NOSTURILLA SINÄ AIOT MINUT SINNE RAAHATA?" Preussi kysyi ja naurahti sitten. "käsivoimin", Tanska sanoi.
"Sitäpaitsi Länsikin tulee mukaan ja sanoikin, että voittaa sinut avantouinnissa. Sinä etenet siinä kuulemma, kuin täi tervassa", Tanska sanoi virnistäen.
"Länsi on väärässä! Minä kiidän, kuin tipu! Tipu, joka näki siemenen ja tahtoo talloa sen", Preussi kuvaili.
"Ja Länsi on se siemen?" Tanska arvasi.
"Yksi piste Tanskalle", kuului vatsaus luurin toisesta päästä.
"No, tuletko sinä?", Tanska kysyi.
"Tämä on niin jännä juttu, ettääää... taidan tulla!", Preussi vastasi.
"Exelent! Vihdoinkin oikeaa seuraa", Tanska huokaisi.
"Saat minusta seuralaisen, mutta jos alat lähellenllä, pääset pyörätuoliin loppuelämäksesi", Preussi sanoi ja löi luurin kiinni.

"Matkailijat hoidettu", Tanska sanoi ja näytti peukkua suomelle. "Hyvä, nyt laukkuja pakkaamaan. Aikaa on puolituntia, sillä sitten matkailijat ovat täällä", Suomi sanoi.
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

Rindamon

  • finiholisti
  • ***
  • Viestejä: 201
  • Ja äkkiä!
    • Axis Powers Hetalia Finnish Fan Fiction
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #12 : 11.03.2010 19:15:16 »
 :D Repeilin...
pastajumala ja tomaatteja...
Ei irtoa rakentavaa, mutta kiitos!
KESALOMALLA!

Prunelli

  • Vieras
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #13 : 11.03.2010 19:16:41 »
*Reps* Nauroin taas kamalasti, yhä upeat repliikit ja kommentit! =D

Tykkäsin erityisesti Tanskan ja Preussin keskustelusta! Onneksi Preussi tulee myöskin matkalle! <3

Toivottavasti jatkoa tulee pian, ja toivottavasti he pääsevät hyvälle lomalle! :)

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #14 : 11.03.2010 21:21:29 »
Prunelli - Tak ^^
Juu, panostin tähän osaan repliikkejä.
Varsinainen matka alkaa ensi ficissä ja siihen panostan >: D

Rindamon - Tak ^^
Juu, en tiedä mistä, mutta ajattelin jotain huumorista niihin puhelinkeskusteluihin....
Ja rakentavaa ei ollut sen takia, koska ajattelin jättää tämän osan vähän niinkuin ensimmäisen ficin. Eli tämä oli vasta alkua 8D
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #15 : 03.04.2010 19:44:57 »
Oioioi. Minä tykkäsin siitäkin.

MUTTAMUTTA MISSÄS ON JATKO?!

<3:llä
~myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vinzup

  • Purilaiskuningastar
  • ***
  • Viestejä: 66
  • Captain Smållwave
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #16 : 07.04.2010 21:24:27 »
Jee, Hetalia-ficci! :D Jatkoajatkoajatkoa! :D Hyvä ficci! Sain tässä lukiessani mukavat naurut... Jatka ihmeessä! :)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

FinlandGirl

  • Suomenajokoira♥
  • ***
  • Viestejä: 49
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #17 : 08.04.2010 08:17:36 »
Kiitoksia  MyrsyliuutE_96 ja Vinzup:D
Ajattelin vielä vähän aikaa sitten, että pitäisin parin
viikon loman tämän kirjoittamisesta, mutta taidanpa
sittenkin kirjoittaa jatkon tällä viikolla.  ;D
Kiitoksia kommenteistanne!  :)
Olisi mukavaa, jos kommaisit Axis powers hetalia - ficciini ;)
Funny love ... or not even then[K15]

~

Jos kaikki elämäni kyyneleet saisi talteen pieneen huoneeseen minun istuessani siellä, minä hukkuisin.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #18 : 11.04.2010 21:09:31 »
Niin, kyselen, että milloin tulee jatkoa? MInä haluan lukea tätä, ugh.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Julma-Nala

  • Alfanarttu
  • ***
  • Viestejä: 3 093
  • Ia cen Alphasuttans' waalii, sen yxin on onni.
Vs: Eksyminen Toiseen maailmaan. K13
« Vastaus #19 : 11.04.2010 21:24:33 »
Juu, mä en hirveesti ymmärrä mistään mangasta, mutta tää Suomi-Ruotsi -homma jotenkin iskee. Noinhan se on oikeesti, kumpikaan ei myönnä, että on se toinen maa ihan ookoo, mutta kuiteski tykkäävät.

Preussi vaikuttaa olevan tosi kiva jätkä. Ja Tanska on hyvä junailemaan asiat mielensä mukaan 8)

Jatkoa voisi katsella, kyllä.

~Nala~

"Raiskaus? Check. Paha ikäero? Check. Graafista lapsipornoa mielellään raiskauksena? Check. Insestiä? Check.
Verta ja suolenpätkiä? Check. Raiskaajaan rakastuminen? Check... JULMA-NALA TÄÄ ON SUN!!!"