Kirjoittaja Aihe: Terra Nova: Väkivallan miehet | K-11 | Taylor | Shannon | ficlet | draama |  (Luettu 2500 kertaa)

Mort

  • ***
  • Viestejä: 571
Fandom: Terra Nova
Genre: draama, ficlet
Ikäraja: K-11
Päähenkilöt: Nathaniel Taylor, Jim Shannon
Vastuuvapaus: En omista tätäkään sarjaa, hahmoja tai mitään muutakaan. Kirjoittamisesta en saa minkäänlaista korvausta - omaksi iloksi tätä teen.
Tiivistelmä: Tiesin, että ottaisin Jimin kanssa uudestaan yhteen – useastikin.

A/N: Joo-o, tän piti osallistua sitaatti- ja sananlaskuhaasteeseen, jonka inspiraationa toimi Parilynin antama sitaatti, joka kuuluu näin; "Tuollaiset miehet ovat erikoisalaani. Väkivallan miehet." (Suljettu saari), mutta jäin tätä hiomaan ja deadline ehti jo tämän haasteen osalta sulkeutua - no parempi myöhään ku ei milloinkaan. Ja ensimmäinen räpellys tästä fandomista, mutta Taylor/Shannon vaan oon niin selkeä pari, että pakkohan näistä on jotain kirjoittaa. Tuli ehkä vähän erilaista settiä kuin aluksi ajattelin enkä tiedä olenko tähän itse tyytyväinen, mutta ajattelin antaa suurelle yleisölle (unelmiin on hyvä uskoa) mahdollisuuden tämän lukemiseen. :)
***

Olin kohottanut kiikarit silmilleni ja katselin, kuinka Jim kumartui vaimonsa puoleen ja kuiskutti jotain tämän korvaan. Elisabeth hymyili. Parivaljakko pysähtyi ja mies paino huulensa naisen huulille toivottaen hyvää työpäivää. Jim seisoi paikoillaan ja katseli vaimonsa perään, kun tämä lähti kävelemään lääkintäkeskukselle. Laskin kiikarit alas, kun hän lähti tulemaan kohti valvontakeskusta. Kiersin työpöytäni taakse ja istuuduin tutkiakseni maastokarttaa, joka oli levitetty pöydälle.

Koputus ovenpieleen sai minut kohottamaan katseeni. Nuorempi mies seisoi oviaukossa ja odotti kutsua astua sisään. Nyökkäsin ja Jim asteli pöydän toiselle puolelle. Nappasin kynän käteeni ja piirsin ympyrän kartalle – luonnossa ympyrän halkaisija olisi pari kilometriä.
”Tämä alue pitäisi kartoittaa?”
Jim vilkaisi minua ja kohotti kulmiaan. Olin arvellutkin, että hän alkaisi väittää vastaan.
”Luulin kuuluvani turvallisuusryhmään?”
”Niin kuulutkin ja siitä syystä tuo alue on syytä tarkistaa..”
Ajattelin kuulevani lisää mutinaa, mutta erittäin viisaasti hän nieli sanat kurkustaan alas. Katselin, kuinka hän nappasi paperin, taitteli sen siististi ja sujautti housujensa reisitaskuun. Jim nyökkäsi jälleen ja katsahti minua odottaen, että sanoisin vielä jotain. Tyydyin vain nyökkäämään takaisin ja mies lähti nopeasti ulkoilmaan. Katselin, kuinka hän pujahti aidan välistä suojaamattomalle puolelle ja lähti kulkemaan kartan osoittamaan suuntaan.

Iltapäivä oli jo pitkällä, kun Jim palasi. Hän näytti väsyneeltä, mutta helpotuksekseni hän oli yhtenä kappaleena. Liitukauden metsät eivät olleet mitään mukavimpia retkeilypaikkoja. Mies näytti väsyneeltä.
”Kaikki hyvin?”
”Kyllä vain. Kiersin koko alueen enkä nähnyt mitään, minkä vuoksi pitäisi huolestua.”
”Hyvä niin.”
”Voinko mennä?”
Nyökkäsin ja syvennyin jälleen papereiden tutkimiseen. Kuulin, että Jim pysähtyi otettuaan muutaman askeleen. Tiesin, että hänellä oli kysyttävää.
”Näytät tietäneen, etten löytäisi alueelta mitään.”
En tiennyt, oliko lause tarkoitettu kysymykseksi vai toteamukseksi. Nousin seisomaan venytellen. Toinen mies katseli minua ja näytti odottavan vastausta. Se oli ollut kysymys.
”Niin tiesin.”
”Miksi sitten lähetit minut sinne?”
Mietin hetken, miten asettelisin sanani, sillä huomasin ärtymyksen ilmestyvän Jimin silmiin.
”Ota se opetuksena.”
Hänen kulmat kohosivat hämmästyksestä.
”Opetuksena? Millaisena opetuksena?”
”Sellaisena, että minulle vastaan ei kannata nousta. Suosittelen pysymään samalla puolella kanssani.”
Huomasin, että sanani hämmensivät Jimiä entisestään. Kävelin hänen viereensä.
”Tiedän sinusta paljon, Jim Shannon. Asetu vastustajakseni ja minä käytän tietojani kukistamiseesi”, sanoin matalalla, uhkaavalla äänellä.

Huomasin Jimin käden puristuneen nyrkkiin. Väistin juuri oikealla hetkellä, kun nyrkki heilahti ensimmäisen kerran kasvojeni suuntaan. Kumarruin ja iskin kyynärpääni Jimin vatsaan. Tappelu kesti muutaman minuutin ja se päättyi siihen, että Jim oli selkä seinää vasten kyynärvarteni painautuneena hänen kurkulleen. Hän yritti ensin riuhtoa itsensä irti otteestani, mutta lisätessäni painetta hänen kurkullaan, hän kohotti kätensä luovuttamisen merkiksi. Hölläsin otettani ja kallistin päätäni kysyvästi. Jim nyökkäsi, jonka jälkeen otin muutaman askeleen taaksepäin. Huulestani valui verta, sillä Jimin oikea koukku oli uponnut kasvoihini, kun olin yrittänyt toipua edellisestä iskusta. Toinen hieroi kaulaansa ja ilokseni toinenkaan ei näyttänyt sen paremmalta. Jimin oikea silmäkulma oli auki ja tulisi yön aikana mustumaan.  Hän mulkoili minua, mutta ei avannut suutansa. Ehkä oppisi käyttäytymään saatuaan pienen huomautuksen. Ilmeisesti Jim tuli siihen tulokseen, etten sanoisi enää mitään, sillä hän kääntyi ja oli astelemassa ulos rakennuksesta. Katselin hänen selkäänsä ja päätin sittenkin sanoa vielä muutaman sanan.
”Muista, Jim, että tarkkailen sinua. Yksi virhe ja potkin sinut perheinesi ulos kommuunistamme.”
Nuorempi mies pysähtyi, muttei kääntynyt ja reagoi sanoihin lopulta poistumalla paikalta.

Nojasin katetun kuistin kaiteeseen. Olin nostanut kiikarit jälleen silmilleni. Jim tapasi vaimonsa samassa kohtaa, jossa he olivat aamupäivällä eronneet. Elisabeth nosti kätensä miehen kasvoille. Arvasin Jimin kertovan, mitä välillämme oli tapahtunut, sillä nainen mulkaisi rakennuksen suuntaan. Hän meinasi tulla valittamaan siitä, kuinka olin kohdellut hänen miestään. Jim tarttui vaimonsa käteen ja pakotti hänet luopumaan suunnitelmastaan. Hyvä – en olisikaan jaksanut kuunnella naisihmisen marmatusta. Tiesin, että ottaisin Jimin kanssa uudestaan yhteen – useastikin. Eikä se loppujen lopuksi minua haittaisi, sillä olihan tuollaiset miehet, väkivallan miehet, minun tyyppiäni.

***

A/N: Aivan kaikenlainen kommentti otetaan vastaan. :)
« Viimeksi muokattu: 16.12.2014 01:44:25 kirjoittanut Beyond »

Unohtumaton

  • Uno
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 714
Terra Nova ficci! Oh god yes, tätä tässä tarvittiinkin!  ;D

Ja ungh, siinä on vain jotain todella kuumaa, kun mukana on vähän aggressiivisuutta ja seuraavalla hetkellä Jim onkin paiskattu seinää vasten ja voi luoja, mutta näen jo sieluni silmin Taylorin hengittämässä vain muutaman sentin päässä Jimin huulilta ja keho täysin kiinni Jimin omassa, ja kaikki se aggressio ja tunne kipinöi siinä välissä ja aaaaaah, okei, miten niin olen miettinyt tätä liikaa?

Olihan tässäkin seksuaalista jännitettä riittämiin, henkilökohtaisesti olen heikkona juuri tuollaisiin selkä seinää vasten ja tappelun jäljet kasvoilla -tapahtumiin ja tämä tyydytti (...) sen puolen kyllä hyvin.  :D

Lainaus
Tiesin, että ottaisin Jimin kanssa uudestaan yhteen – useastikin.

No aivan varmasti - ja niin pitääkin!

Kiitos tästä aivan mahdottomasti, ehkä sitä itsekin voisi jotain uskaltaa kirjoittaa näillä kahdella kun hinku siihen on ainakin kova.  :D


ja ilo viilsi heitä miekan lailla
ja heidän ajatuksensa liitivät maille joilla tuska ja ilo virtaavat yksiin
ja kyyneleet ovat siunauksen viini.

listaus

Mort

  • ***
  • Viestejä: 571
Unohtumaton: Hihii, kiitos paljon kommentistasi - piristi päivää todella. :) Ja en todellakaan pane pahakseni, jos tästä parituksesta jotain kirjoitat - paremminkin yllytän sen tekemään. Äh, mä osaa tähän sanoo muuta, kun vaan virnuilen täällä typeränä kommentillesi ja mielikuvalle näistä miehistä toistensa kimpussa.

Pahviprinsessa

  • Muumimamma
  • ***
  • Viestejä: 290
  • "Tämä on romanttinen retki miehille!"
Teretere, täältä kommenttikamppanjasta!Ojjoi Mort, minkä teit kun tämän toit silmieni eteen!Ahahahahah, ja tässä kommentissa olikin  sitten järkeä ja näin. Mutta siis, asiaan. Koitan olla asiallinen - challenge accepted!

Niin, mukavan luonnollisesti kulkeva dialogi, josta minusta hieman paistoi läpi tuo Taylorin kokonais valtainen kireys. Juttu jätti tahtomaan lisää, ja sanotaanko, että jos tämä olisi jatkis, olisin ehdottoman koukussa! Ja hei, Unohtumaton sanoi kaiken tarpeellisen kuumista mielikuvista :D

 Minun makuuni kerrontaa olisi saanut olla lisää, mutta tämähän olikin dialogi painotteinen, joten taidampas olla ihan hissukseen... Ja lopetus, AH! Juuri sopivan kokoava ja mmm, vihjaileva^^

Kaikenkaikkiaan erittäin makea päivän piristäjä ficci, jota todellakin haluaisi lisää!

Ja olen edelleen samaa mieltä Unohtumattoman kanssa, raju meininki miehet kuumissaan on hothothot! Ja nää jäbäthän on melkein suoranaista canonia! Oikeasti, sarjassakin tuntuu lähes kokoajan leijuvan sellainen tietynlainen jännite näiden keskellä, että kyllä jääpi Shannonin vaimoke kakkoseksi! Hitto, inspiroit minua, joten eikun omia juitsuja Terra Novasta rustaamaan!

-lumi
luminary regenerated

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
- Dylan Thomas

NeitiMyrskytuuli

  • ***
  • Viestejä: 25
  • Slytherin
Olen ihan kuolemassa ikävään ja kiukkuun Foxia kohtaan sarjan lopettamisesta. Tai siis, ei Terra Nova juonellisesti, tai ainakaan dialogiltaan aina vastannut ihan hintaansa, mutta konsepti ja hahmot (kuten Wash ;( ja Taylor(it<3)) olivat jotain hyvin, hyvin koukuttumisen arvoista. Niinpä, lueskeltuani taas ficcarointeja Atlantin takaa, päädyin vilkaisemaan mitä finissä olisi tarjolla.

Ja Gur, tämä oli aivan todellakin vatsanpohjia kutkuttavaa! Kiitos siitä.


//Lisäksi ilmaisen lievän huvittuneisuuteni, että kaikki kaksi finistä löytyvää Terra Nova ficciä ovat "pairingiltaan" Shannon/Taylor. Hihi. Katsotaan, saanko itse Lucasista jotain julkaisukelposta väkerrettyä (yksi jo on, mutta sen rakenne ja ja... pitää 'vähän' hioa sitä).
you will pay for  your sins, you'll be sorry, my dear

Mort

  • ***
  • Viestejä: 571
luminary: Mä hymyilen niin typeränä sun kommentillesi jälleen, etten tiedä, mitä tähän kirjoittaisin. Shannon/Taylor toimii ja on kuumaakin kuumempaa staffia. Jooh, lisää Terra Nova ficcejä Finiin - kannatan. <: En mä osaa sanoa muuta. Suurkiitos kommentista. :)

NeitiMyrskytuuli: Mä jäin jälkijunaan jossain puolessa välissä kautta ja jaksot meni tallennukseen - tässä vähän aikaa sitten vedin loput jaksot maratoonina läpi ja olin viimesen jakson jälkeen ihan "yhyy, ei tää tähän voi jäädä.." Toivotaan siis, että tälle sarjalle vielä joskus saadaan jatkoa. Se, että molemmat Finin Terra Nova ficit ovat Taylor/Shannon parituksella kirjoitettuja, johtunee siitä, että me Unohtumattoman kanssa "vähän" ihastuttiin näihin herroihin. :D Kiitän komemntistasi.