Kirjoittaja Aihe: Twilight: Rakkaus on epäreilua (k-11)  (Luettu 2504 kertaa)

hermione_cullen

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pappafetissi
    • Learn from yesterday ~ blogini
Twilight: Rakkaus on epäreilua (k-11)
« : 22.01.2011 22:16:21 »
Alaotsikko: genre: Romance/Ed/Be+Jacob/K-11/tuplaraapale/ehkä jatkoa luvassa

Ikäraja: K-11
Nimi: Rakkaus on epäreilua
              Author: hermione_cullen
             genre: Romance/drama
            Fandom: Twilight
           disclaimer: All the characters belongs to Stephenie Meyer
          A/N : Tää on sitten eka ficci. Toivoisin kommenttia!




Summary:
   "Puhelin hälytti vain kerran. " Jacob täällä "sanoin Bellalle. " Hei Jacob. Mitä kuuluu? " hän kysyi. " Minulla on tärkeä kysymys. Miksi valitsit Edwardin, etkä minua. Olen kaikin tavoin parempi. Olen kuumempi kuin hän" sanoin. " Jacob, tämä keskustelu on käynyt liian monta kertaa. Rakastan häntä aviomiehenäni ja sinua kuin veljeä."



PoV. Jacob

Makasin sängylläni ja mietin. Mietin Edwardin ja minun hyviä ja huonoja puolia. Minun hyvät puoleni olivat ne, että pysytyisin suojelemaan Bellaa tehokkaasti, ehkä jopa tehokkaammin, kuin se saastainen verenimijä, joka muutti rakkauteni kohteen toiseksi saastaiseksi verenimijäksi. Jäin tyhjin käsin. Edwardin hyvä puoli taas oli se, että hänellä on rahaa. Minun tosin on parempi. Huono puoleni taas on se, että kun suutun, menetän malttini usein liian rajusti. Edwardin huono puoli taas on se, että yhtenä hetkenä hän on hyvällä päällä ja toisena pahalla. Olen siis tasapainoisempi. Omasta mielestäni olen kaikin tavoin parempi, mutta taidan olla liian pehmo Bellalle.

                                                             *      *      *

Puhelin hälytti vain kerran. " Jacob täällä "sanoin Bellalle. " Hei Jacob. Mitä kuuluu? " hän kysyi. " Minulla on tärkeä kysymys. Miksi valitsit Edwardin, etkä minua. Olen kaikin tavoin parempi. Olen kuumempi kuin hän" sanoin. " Jacob, tämä keskustelu on käynyt liian monta kertaa. Rakastan häntä aviomiehenäni ja sinua kuin veljeä. Ymmärrä se " hän sanoi. " Minä haluan sinut! Rakastan sinua. Rakastan sinua enemmän kuin mitään" kerroin hänelle. " Jacob, olet minulle kuin veli ja rakastan sinua. Montako kertaa se täytyy sanoa?" hän alkoi äänensävystä päätellen suuttua. " Minä haluan sinut!" huusin. " Jacob hyvä, aina ei saa kaikkea haluamaansa" hän sanoi ja sulki puhelimen. Rakkaus on epäreilua.



                                                               Kommenttia kiitos!

//Rins muokkasi ikärajan alkuun
« Viimeksi muokattu: 23.11.2014 21:55:39 kirjoittanut Beyond »

oivoi

  • Vieras
Vs: Rakkaus on epäreilua (k-13)
« Vastaus #1 : 26.02.2011 00:21:15 »
Siis moi. Kivat...
Muuten oli hyvää tekstiä enkä tolleen äkkiseltään löytänyt virheitä, mutta pitenmpi olisi saanut olla. Jatkoa kenties?  Ja Bella ja Jacob vois suudella...

hermione_cullen

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pappafetissi
    • Learn from yesterday ~ blogini
Vs: Rakkaus on epäreilua (k-13)
« Vastaus #2 : 28.05.2011 01:05:42 »
Kiitos, ihana lukea kommentteja : ) Rakentava on aina tervetullutta (en tosin muista, oliko kommentissasi yhtään rakentavaa, väsyttää, kello ei toki ole melkein yksi yöllä )  ja olet muuten eka kommentoija. Kiitoksia siitä : ) jatkoa ei toistaiseksi luvassa ja lyhykäinen oli. Jacob ja bella ei nyt taida pussata muualla kuin unelmissasi ja epäilyksessä : )<3

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Rakkaus on epäreilua (k-13)
« Vastaus #3 : 08.06.2011 18:39:05 »
 :o
 Outoo ettei näin hyvä ficci oo saanu paljoo kommentteja Ö_ö''
Oon joskus aiemminkin lukenut tämän mutta en oo kommentoinut jostain syystä
???
No nyt kommentoin :)
Virheitä en huomannut ja tekstikin oli sujuvaa silleen jännästikivasti jnejne. ;D

Jatkoo toivoisin piakkoin :)


<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who

hermione_cullen

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pappafetissi
    • Learn from yesterday ~ blogini
Vs: Rakkaus on epäreilua (k-13)
« Vastaus #4 : 12.06.2011 20:44:48 »
Niin, ikävää kun ei ole tullut kommentteja, kun niistä olisi tullut sitä rakentavaa ja näin olisin voinut parannella tätäkin ficciä : )

Joo mutta kiitos kommentistasi Anskubits, sitä oli kiva lukea, kun joku kehuu ja pyytää(miksiköhän ???) jatkoa : )

Joo ja olen oikeesti ajatellu et jos vaan tulee kommentteja ja lukioita lisää niin jatkoakin vois tehä.

Mutta hyvä jos tykkäsit : )<3

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Rakkaus on epäreilua (k-13)
« Vastaus #5 : 19.06.2011 18:12:52 »
awwww. vaikka Jacob ei ole ikinä saanut lempihahmo-titteliä minun silmissäni, niin tää ficci sai mut säälimään sitä. ;___; Bella oli aika julma pikku-Jakelle (vaikka olenkin E/B henkeen ja vereen?). Pidin tosissaan tosta Jacobin mietinnästä: mitä hyviä puolia Jacobissa on, mitä taas Edwardissa? Entä huonot puolet? Toisaalta taas puolia olisi voinut olla enemmänkin, mutta nuo kävivät oikein hyvin. :---)

Tekstissä ei ollut virheitä (ainakaan minä en niitä tavoittanut, enkä ole mikään kieliopin asiantuntija), mutta jotenkin sekava se oli. :/ en tiedä millä tavalla. Ehkä se johtuu siitä, että itse olen tottunut lukemaan/kirjoittamaan repliikit eri riveille, mutta jokainen taaplaa tyylillään. :---D

hieno tuplaraapale. kiitos<3

yritin tällä kertaa panostaa siihen, ettei kommenttini ole sekava. :--p
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

hermione_cullen

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Pappafetissi
    • Learn from yesterday ~ blogini
Vs: Rakkaus on epäreilua (k-13)
« Vastaus #6 : 14.07.2011 14:14:27 »
Kiitos kommentista Liinalotta. Kommenttisi ei ollut yhtään sekava. Joo, luin sen pienen tekstin siellä kommentin alareunassa : )

Ficcini on aina hieman sekavia ja tämä on ensimmäinen ficcini. Siksi pientä sekavuutta on ilmassa. Vuorosanoja en vielä osannut kirjoittaa eri riveille, mutta en viitsisi tätä ruveta muokkaamaan, vaan säilyttää sen alkuperäisen muodon.

Kaikille lukijoille tiedoksi, jatko on vähän kiven alla; tietokoneeni on rikki eikä open office toimi : ( Mutta pian toimii ja sitte ilmestyy ehkä.