Kirjoittaja Aihe: Twilight: Ikuisesti ilman häntä K-11 [6. LUKU OSA 1 ILMESTYNYT 25.12!] | B/E, angst, drama, AU  (Luettu 34983 kertaa)

Korundi

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #80 : 13.06.2010 23:28:23 »
Uskaltauduin kommentoimaan tätä ficciä nyt sitten vihdoinkin ;) Tää on aivan mahtava ja toivottavast jatkat pian ! Nimi on ihan kiva nytkin, mut toi toinen kyl sopis vähän paremmin. Eihän sil nimellä niin paljoo oo sitä väliä :)

taruw

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #81 : 14.06.2010 13:27:26 »
Luin tän ficin kaikki kerralla nyt tähän asti ja tää on tosi hyvä!! Osaat kirjottaa tosi hyvin Bellan ajatuksia ja mielikuvia. Rakastuin tähän ensisilmäyksellä ja toivon että jatkat pian :) Olet loistava kirjottaja, eikä uskois et tää on sun eka ficci!! ;) Ei voi muuta sanoa kun iha loistavaa työtä! Minua häiritsee vain yksi asia.. eihän se vampyyrityttö oo Edwardin kumppani?  ;) ;)
Minusta ''ikuisesti ilman häntä'' on hyvä nimi, mutta ''sydänten tuska'' ei oo ihan niin pysyvää! :D mutta tee niinkuin asian parhaaksi näet!! :) :) jatkathan pian?! :) :) ;) ;)

Sarkku

  • Green Day holisti
  • ***
  • Viestejä: 175
  • ava by NiNNNi
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #82 : 14.06.2010 16:02:34 »
Jes loppuhan se tauko!
Mikäs nillee oikein tuli?  ???
Jatkoa odottelen

Sarkku
Do you know what's worth fighting for?
When it's not worth dying for?

taruw

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #83 : 29.06.2010 22:20:50 »
Voi kun kirjottaisit taas pian! Maltan tuskin odottaa seuraavaa lukua?  :)

NuuhkuHoney

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #84 : 05.07.2010 00:23:41 »
Voi kun kirjottaisit taas pian! Maltan tuskin odottaa seuraavaa lukua?  :)
<----- sama !
Jatkoa pian? =DD
Don`t drink and drive, just smoke and fly!

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #85 : 16.07.2010 18:34:57 »
Vieläkö tauko jatkuu ? =)) saa siis jatkuakin, mutta aattelin kysyä koska täällä on ainakin yksi joka odottaa innolla seuraavaa lukua =)

Deep

  • Vieras
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #86 : 16.07.2010 21:31:02 »
lempific, tosi ihana <3 rakentava on lomalla (;

anon tähän jatkoo  :) toivottavasti kirjottelet pian  :D

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #87 : 09.09.2010 19:52:24 »
Loppuks tää? :'(
Viimeks jatkoa kesäkuussa......
Vastauksia kiitos!!! ;D
(:

Ombra

  • ***
  • Viestejä: 29
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #88 : 10.09.2010 16:06:11 »
miiru_97, Deep, neean, Nuuhkuhoney ja kaikille muillekin jatkoa odottaville: Kyllä, kyllä tämä jatkuu! Loppu ei vielä lähellä häämötäkään ellen sitten satu jäämään auton alle tai kuolla kupsahda muista syistä. Valitettavasti seuraavan luvun ilmestymisestä en osaa sanoa varmasti mitään. Yritän nyt saada sen tänne mahdollisimman pian, mutta uskon siinä kuitenkin menevän ainakin kuukauden vielä. Jatkoa viivästyttää oma vaikeuteni kirjoittaa ajatukseni paperille. Tämä seikka on ollut vaikeutena muissakin luvuissa, minkä takia jatkon tulo onkin viivästynyt yleensä siihen kuukauteen. Tällä kertaa kyseessä oli kuitenkin kesäloma ja no... kirjoittaminen oli sinä aikana pelkkää pakkopullaa enkä tunnu oikein vieläkään päässeen siitä fiiliksestä. Toinen este on betani netinpuute, minkä tähden hän pääsee koneelle niin pitkäksi aikaa ehtiäkseen betata uuden luvun vain vuoroviikonlopuin ainakin tällä hetkellä. Yritän kuitenkin saada sen viimeistään 20.10 mennessä lähetettyä tänne. Valitan kestoa.

(Jos jollakulla on kiinnostusta ja aikaa, ja halua muutenkin lukea muita minun kirjoittamia tekstejäni, niin La Pushin puolelta löytyy fic nimeltä Kalmanväreet. Siihen on nyt ilmestynyt prologi + 2. lukua. Tällä kertaa paritukseni ei kuitenkaan ole Bella ja Edward vaan OC sekä yksi kirjoista tuttu hahmo sekä tietysti kaikki muut tavalliset. =) Melko angstaavaa tekstiä sekin, tosin tällä kertaa on aimoannos kauhua mukana.)
Young or old or brave or shy
A true friend will never lie
Black or white or plump or thin
Friendship is a strange old thing
Quick or slow or calm or loud
Rich or poor or sad or proud
The main point is that they're your friend
And with some luck - until the end

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #89 : 10.09.2010 19:48:55 »
Okei... ;D Hyvä tää jatkuu....  *huokaisee helpotuksesta*, yritän olla unohtamatta tätä ficciä....  :D

Mun ei kuitenkaan kannata sanoa: jatkoa!!!!, sillä se tulee sit ku tulee...  ;)
(:

saghapo

  • Vieras
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #90 : 11.09.2010 21:55:04 »
oo, luin koko ficin putkeen jaja nyt oon sit koukussa  :o
ekaksi, idea on loistava, ja oikeastaan olen itsekkin pähkäillyt samankaltaista ideaa, jossa Cullenit luulee Bellan kuolleen, mutta sitten vuosien päästä näkevätkin vampyyri-Bellan. Mutta hyvä, etten koskaan aloittanut siitä ficciä, ei olisi meinaan tullut näin hyvää millään. selitinhän tarpeeksi sekavasti?

tokaks, kirjotat loistavasti, teksti on sujuvaa ja virheitä en ole löytänyt yhtään.

jatkoajatkoa,

saghapo

Deep

  • Vieras
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #91 : 18.09.2010 16:14:59 »
Ombra, nyt helpotuin kun kuulin et jatkoo on tulos  :) eli ei mitään kiirettä, kunhan vaan joskus tulee  ;)

Miz

  • Vieras
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #92 : 23.09.2010 19:59:05 »
Ihanaaa!! Olit Kirjoittanut jatkoa!

Toivon oiken kovasti jatkoa!! :D
Sujuvaa tekstiä ja helppolukuista.. :)

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #93 : 24.11.2010 18:38:21 »
Jep minä täällä taas ! En halua hoputtaa tai panostaa, haluan vaan muistuttaa että tälle on lukijoita, ainakin yksi ! =) seuraavaa lukua odotellessa =))

Deep

  • Vieras
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #94 : 06.04.2011 16:14:21 »
Ää mua harmittaa vieläki kun tähän ei oo tullu jatkoo ):

miiru_97

  • ***
  • Viestejä: 80
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #95 : 06.04.2011 19:05:53 »
Lainaus
Jep minä täällä taas ! En halua hoputtaa tai panostaa, haluan vaan muistuttaa että tälle on lukijoita, ainakin yksi ! =) seuraavaa lukua odotellessa =))

Täälläkin on yksi.  :) Ei mitään kiirettä, mutta kun kirjotat, täällä on lukijoita.  ;D

mut joo... jatkoa  ;)
miiru_97
(:

Claire.

  • Kivipatsas
  • ***
  • Viestejä: 17
  • Ulkoa ehjä, sisältä särkynyt
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #96 : 09.04.2011 08:40:31 »
Tosi hyvä! Jäin välittömästi koukkuun tähän, odottelen jatkoa.
Puhdas puoliverinen

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #97 : 01.05.2011 12:44:44 »
Heips.
Olen aiemminkin nähnyt tän ficin, mutten (tyhmänä) kuitenkaan ole vaivautunut lukemaan. Nyt kuitenkin tein sen ja luin kaikki luvut (liki) putkeen.

Pidän tästä juonesta. On mielenkiintoista, ettei Bella ryhtyny ettimään Culleneita(oonko ihan pihalla vai eikö se nimenomaan ettinyt uuden perheen, koska ei uskonut olevan haluttu Culleneille, vai häh?), vaan etsinyt kokonaan uuden perheen. Kaikki uuden perheen tyypit on persoonallisia ja hyvin oot jaksanut keksiä jokaselle vähän eri piirteitä jne. (itte oon niin laiska etten jaksais keksiä kun yhen tyypin, joka kuitenkin viittaisi jotenkin vahavasti johonkin lukemaani kirjaan, luultavasti siitä tulisi kopio suoraansanoen..)
Erikoista myös, että olet keksinyt tuollaisen voiman Falcolle.. Olkoon minulla huono mielikuvitus tai jotain, mutta en ois keksiny millään tuollaista voimaa kuin sinä keksit, mikä on mielestäni ihalitavaa ja hauskan  kuuloinen voima.

Surettaa tuo Bella ku se tais jäädä nyt sitten siihen uusikuun aikaan; suruun ja sellaseen. Ja surullista tietty myös, että se vaivautu piilottamaan itsensä, konaan lähes.... Nimi, ulkonäkö, menneisyys. Kai se tietty sen syystä teki mutta silti varmaan vaikea piilottaa melki kokonaan ''normaalin'' ittensä läheisimmiltään. Ja sitten vielä se kun kaikki Charliet ja Jacbit ja ja kaikki joutu jättään taakaseen
    ...Ja sitten vielä palaaminen Forksiin, missä kaiki tunteet nousee pintaan.

Muttajuu, niin tota pidän tästä aivan valtavasti, ja toivon koko sydämestäni, että jatkaisit tätä! Joten, toivottavasti saat pian jatkoa. :)
Kiitos.
-Als

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #98 : 01.05.2011 13:16:30 »
Vau! Mielenkiintoinen ajatus ja odottelen kovalla mielenkiinnolla ja halulla jatkoo!! Nopeasti kiitos!

Korundi

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Ikuisesti ilman häntä K-11 [5. luku ilmestynyt 6.6]
« Vastaus #99 : 01.06.2011 19:07:23 »
heeei ethän sä oo unohtanu tätä ? edellisestä luvusta on vierähtänyt kohta vuoden päivät ja tuskin oon ainoo joka odottaa jatkoa (: