Kirjoittaja Aihe: Fruits Basket: Hellyydenkipeyttä, S, Yuki/Haru, ficlet  (Luettu 778 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Ficin nimi: Hellyydenkipeyttä
Kirjoittaja: Maissinaksu
Fandom: Fruits Basket
Ikäraja: S
Paritus: Yuki/Haru
Genre: Slice of life, fluff

A/N: Kuuden lauseen lahjoihin kirjoitettu pätkä avasi uuden fandomin, hiphei! 8)



***



Aluksi Yuki vain kuvitteli Harun hivuttautuvan koko ajan lähemmäs, mutta elokuvan edettyä puolivälin tienoille hän tajusi salamyhkäisten liikahdusten ja asennon korjaamisten johtaneen siihen, että heidän reitensä koskettivat toisiaan. Haru itse ei kommentoinut sattumusta mitenkään, eikä Yukikaan välittänyt huomauttaa asiasta – läheisyys ei ollut heidän välillään mitenkään epätavallista.

"Minulla on sellainen kutina, että tuo tyyppi päätyy pian hakkelukseksi", Haru totesi ja nojautui muitta mutkitta lepuuttamaan päätään Yukin hartiaa vasten. Tälle oli kovin helppoa olla pitämättä meteliä hellyydenkipeydestään ja samalla harumaiseen tapaansa vain tehdä mitä mieleen juolahti.

"Eipä hän järin hyviä ratkaisuja ole tähän asti tehnyt", Yuki hymähti takaisin ja painoi poskensa Harun lumivalkealle päälaelle puoliksi vaistomaisestikin. Harun sormet hiipivät silittelemään hänen rannettaan, ja Yuki sulki silmänsä hetkeksi upotessaan tästä henkivään pehmeään lämpöön.

« Viimeksi muokattu: 03.05.2020 16:44:01 kirjoittanut Maissinaksu »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 977
Vs: Fruits Basket: Hellyydenkipeyttä, S, Yuki/Haru, ficlet
« Vastaus #1 : 03.05.2020 02:28:54 »
Ääää, melkein tuli itku, kun tämän lahjoista löysin ;__;
Niin ihana ja pehmoinen. Yukiiii <3 ja Haru, joka niin sniikisti onnistuu antamaan ja saamaan läheisyyttä, kun sitä kaipaa <3

Kiitos tästä, sydämeni suli  ^^

Psst, loppupuolella Yuki on typonnut Yuriksi yhdessä lauseessa...

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: Fruits Basket: Hellyydenkipeyttä, S, Yuki/Haru, ficlet
« Vastaus #2 : 03.05.2020 02:39:35 »
Katsos kepponen, olen tainnut väännellä ja käännellä Yuri!!! on Icea taas viime aikoina sitä rataa, että painovirheen mokoma hyppäsi mukaan. :D Kiitos kun huomautit, hommeli korjattu!

Fruits Basket on jo pitkään ollut sellainen fandom, johon olen halunnut tarttua, ja etenkin uutta animeversiota katsoessa se tunne vain voimistui koko ajan. Osuipa silmään sitten sopivasti lahjatoiveesi! ;D Yuki ja Haru ovat kyllä niin mukava ship ja tykkään niiden canondynamiikastakin paljon. Ja Haru nyt vain on niin tui. <3

Kiitos kommentista, Violetu! <3

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."