Kirjoittaja Aihe: Tiger & Bunny: Katkon ajan kouran | S | Kotetsu/Barnaby  (Luettu 776 kertaa)

Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Otsikko: Katkon ajan kouran
Kirjoittaja: Mightyena
Fandom: Tiger & Bunny
Genre: Draama kai
Ikäraja: S
Paritus/Päähenkilöt: Kotetsu T. Kaburagi/Barnaby Brooks Jr. (+ muita mainittu)


Haaste: Biisihaaste (Nickelback - If Today Was Your Last Day)
Summary: Ehdin jo luulla, että vika on maailmassa tai minussa.

A/N: Klik~
Haha, aikalailla puhkikuluttanut olen kys. kappaletta tässä parin kuukauden sisällä, enkä ole siltikään ihan varma, kuinka hyvin se sopii tähän ficciin.
POV on Kotetsun. :> Finin eka T&B ficci (eikö vain?), älkää nyt odottako liikoja. Vähän kliseinen. Mutta siis se sopii sarjan henkeen ja tuon biisin henkeen ja joo olen hiljaa. Spoilereita jaksosta 24, varokaa.



Katkon ajan kouran

Hullu maailma!

Tähän asti ovat vain ottaneet pois, rakkaani, lupaukseni, voimani, melkein lapsenikin, koska olen niin heikko. Jätän poikkeuksetta kaiken puolitiehen; en vastaa puheluihin juuri, kun ystävyys on muuttumassa kipeän syväksi ja huomaan ravintolan aina sekuntia ennen hyväntekeväisyyskeräystä. Ehdin jo luulla, että vika on maailmassa tai minussa.

Sitten yhtäkkiä antoivat kaiken.

Ei, eivät takaisin, sillä takaisin ei ikinä saa. Mutta sain jonkun kauniin, minua vahvemmat kädet, sinistä lämpöä hohkavat silmät (samankaltaista kuin minulla, mutta nuorempaa, pidemmälle kantavaa), vaaleanpunaisen pehmolelun, kevyesti mansikalta tuoksuvat hiukset. Opin, kuinka palkitsevalta voi tuntua oman nimeni kuuleminen. Raastavaltakin. Rakastavalta. Erityiseltä, joka ainoa kerta. Hei, sehän olen minä.

Enää en luule, että vika on maailmassa tai minussa.

Hän ei kävele hyväntekeväisyyslippaan ohi, mutta hänellä ei juurikaan ole ketään, joka soittaisi. Hän ei anna anteeksi. Hän kulkee nopeinta reittiä, vaikka rakennuksiin törmäileminen on paljon hauskempaa.

Vika on meissä, koska elän viimeistä päivääni ja häntä itkettää. Missä minun aplodini? Näytöksen loppu, ei kai sitä noin surkeaa ollut seurata!

Lihaksiin sattuu. Taidan soitella huomenna osoitekirjaa läpi. Laulaa Bunnylle serenadin. Ostaa Tomoelle kukkia. Matkata maan halki halaamaan pientä tyttöäni. Koska tänäänhän minä vielä hengitän, hengitän, hengitän... Hengitän vaivalloisesti vasten hänen kyyneleisiä kasvojaan ja mietin, että yhtäkään päivää ei voi elää kahdesti. En haluaisikaan, paitsi tämän. Viimeisen päiväni. Yhä uudestaan. Ehkä se antaisi minulle potkua, jotta saisin lopetettua tämän jahkailun.

Koska meillä kahdella on tämä kaupunki pelastettavana. Ja suuri vika korjattavana.
everybody knows there's a party at the end of the world

Lunella

  • ***
  • Viestejä: 704
Vs: Tiger & Bunny: Katkon ajan kouran | S | Kotetsu/Barnaby
« Vastaus #1 : 30.06.2013 00:08:07 »
Jee, Tiger&Bunny -ficci! Ja vielä ihanimmalla parituksella koko fandomissa. c: En oo kattonut animea (vielä) loppuun, mutta oon silti ihan rakastunut tähän paritukseen.

Hahmot (tai no, Kotetsu) vaikutti hyvin IC:ltä, tai tuo kirjoitustyyli jotenkin sopi Kotetsulle tosi hyvin aina alun huudahduksesta viimeisiin kaupungin pelastus -puheisiin asti.

Toit tähän tämän parituksen tosi kivasti esiin, ei ollut mitään pusipusihalihali-juttuja, vaan pelkästään Kotetsun mietteitä, kuinka rakkaus Bunnya kohtaan ei ole pelkästään ihanaa, vaan myös välillä raastavaa/tuskallista. Ja hei, haluisin kuulla, kun Kotetsu laulaa serenaadin Bunnylle! :-----D

Anteeksi kommentin lyhyys, mutta kännykkäviesti. Tää oli tosi ihana ficci, kiitos! <3


Life is an illusion.



Mightyena

  • ***
  • Viestejä: 437
  • ヨホホホ♪
Vs: Tiger & Bunny: Katkon ajan kouran | S | Kotetsu/Barnaby
« Vastaus #2 : 30.06.2013 09:17:07 »
Lunella, jei sinulla on ihan mahtava maku parituksien suhteen *shot*. Mutta siis, hienoa, että Kotetsu oli IC. Epäilin sitä vähän, koska sarjan katsomisesta on aika kauan aikaa. Mitä nyt aion pian alkaa lukemaan mangaversiota. ;3

Haha, haluaisin kyllä itsekin kuulla Kotetsun lauleskelemassa. :D Bunny ei välttämättä, mutta siltä ei kysytä. Kiitos ihan hurjasti kommentista! ♥ Ehdin jo miettiä, kuinka moni edes tietää tämän fandomin (tai kuinka harva). :3
everybody knows there's a party at the end of the world