Kirjoittaja Aihe: Doctor Who: Tuon miehen piirteet [S, 3 x raapale, Tohtori/Rose, Martha/Tohtori]  (Luettu 1098 kertaa)

Nukkemestari

  • Lonkeropulla
  • ***
  • Viestejä: 1 526
  • The Uneartly Child
Ficin nimi: Tuon miehen piirteet
Kirjoittaja: Nukkemestari
Fandom: Doctor Who
Tyylilaji: Raapaleita
Ikäraja: S
Paritus: Tohtori/Rose, Martha/Tohtori, Tohtori
A/N: Shuffle-tyylillä tehtyjä raapaleita, eli hain inspiraatiota kuuntelemalla sekotituksella biisejä. Ei tapahtunut niin kuin shuffle-haasteessa ihan, joten en ilmonnut moiseen. Näille oli vaikea löytää mitään yhdistävää, mutta sitten keksin että nämä on ehkä eräällä tavalla kaikki Tohtorin eri piirteistä. Ei mielestäni mitään suuria taideteoksia, mutta toimi kirjoitteluverryttelynä. FF100 Kuka.


Ei televisio loppua (Tohtori/Rose, Cosmo Jarvis – Love this)
Joskus katson universumia TARDISin ovesta kun sinä nukut. Kysyn mielessä samat kysymykset uudestaan ja uudestaan.
”Kuinka monta asiaa olen tehnyt jotka Sinä ajattelisit olevan rikos? Kuinka montaa kertaa olen ylittänyt sen viivan?”
”Mihin suuntaan minun pitäisi mennä? Mitä teen Sinulle?”
”Koska tämä loppuu? Voisinpa olla vain ihminen, joka näkee kaikki tarpeelliset loput televisiosta…”

Vaikka osaisin vastata itselleni, en luottaisi niihin. Olen kuollut useasti. Se pitää minut hereillä siitä kuinka tuhlaan elämääni. Siksi jatkan juoksemista ja taistelua.

Sinä et tiedä kuinka rakastan tätä. En voi pysähtyä. En pysty siihen. Vaikka katsot minua tavalla, jolla itse en voi sinua koskaan avoimesti katsoa.


Tuo mies (Martha/Tohtori, Caro Emerald – That man)
Olen todella pahassa pulassa. Alusta lähtien hän oli minulle muuta kuin ystävä. Hän ei edes tee sitä tahallaan, mutta hän on kuin suloinen serenadi ja saa minut hiukan heikoksi katseellaan. Ryhdistäydy.

Tuo mies on kuin tuli ja jää. Hän on pelastanut kaikki monta kertaa ja vain harva on tiennyt ja kiittänyt. Ja minun taakkani tässä on se, etten voi voittaa. Hänen sydämensä on vienyt toinen, Rose Tyler. Hän ei voisi koskaan olla minun.

Hänen kanssaan matkustaminen on matka kaikkialle ja ei mihinkään, sillä sitä päämäärää mihin haluisin ei ole olemassa. Mutta kuka välittää? Jatkan omilla ehdoillani kunnes minua huvittaa lopettaa.

Dalek tyttöystävä (Tohtori, Federal Drugs Administration – Dalek Girlfriend)
Joskus sitä tapaa ihmisiä, jotka ovat saaneet seurustelukumppanikseen dalekin. Ei, ei, ei, en tarkoita oikeasti dalekia. Tarkoitan ihmistä, joka on täysin rakkaudeton, haluaa vain vihata ja tuhota toisen elämää. Ainakin silloin kun toinen ei hypi oman pillin mukaan.
Mutta kerran törmäsin mieheen jonka tyttöystävä oli oikeasti dalek. Älä kysy. Hänellä oli joku samanlainen juttu kuin kapteeni Jack Harknessilla ja hänestä dalek oli kovin… hmmm, mielenkiintoinen. Selvitin asian, ja se oli dalek, jonka muistisiru oli haljennut, joten se oli täysin sekaisin kaikesta. Ei onneksi vaarallinen. Ellei se olisi sisältänyt ikävän eksoottista elektroniikkaa, olisin voinut jättää sen maahan, mutta parempi olla antamatta dalekin kaltaista sotakonetta edes rakkaudenkiihkoisen robottirakastajan käsiin. Valitettavasti.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan