Kirjoittaja Aihe: Nälkäpeli: Ensimmäisen kerroksen suudelma, Effie/Haymitch, S  (Luettu 2774 kertaa)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Title: Ensimmäisen kerroksen suudelma
Fandom: Nälkäpeli
Pairing: Effie Trinket/Haymitch Abernathy
Rating: S
Genre: Drama, fluffy
A/N: Pitihän sitä nyt sotkea haarukkansa tähänkin soppaan ^^ Toivottavasti tämä ei ole liian nopeatempoinen. Tämä on omistettu ihanalle Zachariakselle <3



Ensimmäisen kerroksen suudelma

Kling ja naks. Sponsoreiden kanssa keskusteltiin ja tehtiin sopimuksia pitkin päivää tilanteen mukaan, mutta suhteita työstettiin ja paranneltiin joka ilta illallisella Training Centerin juhlasalissa.

12. kerros - Vyöhyke 11.

Illalliselle kutsuttiin Capitolin päällystö, sponsorit ja jokaisen vyöhykkeen mentori ja pr-henkilö. Suhteiden luontia ei saanut jättää näiden illallisten varaan, niillä oli tarkoitus vahvistaa ja ylläpitää niitä.

Effie seisoi keltaisissa ja Haymitch musteensinisessä vieritysten sangen vaitonaisina. He katselivat hissin numerotaulua, josta näki minkä kerroksen kohdalla oltiin.

10. kerros - Vyöhyke 9.

9. kerros - Vyöhyke 8.

Luultavimmin Haymitch laski kerroksia siihen, että saisi viskipaukun käteensä. Effie tiesi, että Haymitch ajatteli ja odotti vain viskipaukun saamista ja paheksui sitä, mutta ei sanonut sitä ääneen.

7. kerros - Vyöhyke 6.

»Näytät kanarialinnulta», Haymitch vilkaisi Effieen ja siirsi katseensa vangitseviin hissinnappuloihin. Effie vain tuhahti vastaukseksi, takaisin sanominen oli yhtä tyhjän kanssa. Nainen tuli kuitenkin toisiin ajatuksiin pian.
»Olisi hienoa kuulla joskus jotain positiivista sinun suustasi Haymitch», Effie totesi ykskantaan, eikä vaivautunut edes katsomaan miestä päin.

5. kerros – Vyöhyke 4.

»Mutta ilmeisesti moinen on sinulta liikaa vaadittu», Effie jatkoi, hän tasoitti miehustansa höyheniä oikeaan järjestykseen.

2. kerros – Vyöhyke 1.

»Se oli kaikista kohteliain tapa ilmaista, että näytät aivan liian keltaiselta», Haymitch sanoi ollen täysin lähtövalmiina kun ovi avautuisi.

1. kerros – Harjoitussali & Juhlasali.

Hissin ovi avautui ja kun Effie oli astumassa ulos, Haymitch painoi nappia ja ovet menivät kiinni.
»Hay…» Effie avasi suunsa mutta ei ehtinyt sanoa sen enempää tuntiessaan miehen huulet omillaan ja käden vyötäröllään. Suudelma oli ohi hissinovien avautuessa uudelleen.

Haymitch nappasi röyhkeästi hänen ohitseen kulkevan tarjoilijan tarjottimelta paukun, joi lasin kerralla tyhjäksi ja suuntasi sponsoreiden luo. Nainen kanarialinnunkeltaisissa hymähti, tuntien poskiensa kuumotuksen, mutta asia painui syrjään kun hänen ystävänsä pyysivät häntä luokseen.




A/N2: Uh, ensimmäinen Nälkäpelificcini, jännittää.

M
« Viimeksi muokattu: 27.05.2012 21:29:30 kirjoittanut Milgia »
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

RoastedGarlic

  • pullatyttö
  • ***
  • Viestejä: 1 313
  • ilonpilaaja
    • Milkshakespeare
Söpö ficcihän tämä oli!

Tykkäsin rakenteesta, siitä miten nuo kerrokset menivät - ja ficci on nimetty herttaisesti myös. Hahmot olivat uskottavia. No mitähän muuta tämän mittaisesta vielä sanoisi, aamuaivot ovat liian jumissa vielä analysoidakseen. Ai, ei ole liian nopeatempoinen, kun näköjään sitä pohdit (tosin olenkin nopeasti kyllästyvää sorttia itse hehe).

Ei kannata pelätä tätä fandomia, hyvin alkoi :)
"Pardon me for breathing , which I never do anyway so I don't know why I bother to say it, oh God I'm so depressed. Here's another one of those self-satisfied doors. Life! Don't talk to me about life." -Marvin

Kuolotar

  • Luonnonlapsi
  • ***
  • Viestejä: 595
  • Juhlatuulella
Ihana!

Olenkin aina míettiny tätä kahta!

Ihan ficci,se oli mukavan lyhyt ja nimi sopi tähän erinomaisesti!
Hahmot olivat hyvin omia itsejään ja pidin tästä oikein kovasti.Jotenkin tuo ili Haymitchilta täysin odotettavaa. ;D

Kuolotar
Maailma on täynnä houkuttelevia kiusauksia, kykenetkö vastustamaan niitä vai vievätkö ne sinut mukanaan!

Röhkö

  • ***
  • Viestejä: 1 171
  • Oot kuuma.
Mahtava, mutta aivan liian lyhyt! :D Sain juuri luettua pitkästä aikaa Nälkäpeli-trilogian. Aloin fanittaa tätä paritusta, ja pitihän sitä sitten etsiä fici heistä.
Hahmot ovat todella IC. Kiitos tästä!
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Wild Child

  • Lionheart
  • ***
  • Viestejä: 118
  • Mornië alantië
No Effie ja Haymitch nyt on niin kutkuttava pari ettei siitä mihinkään pääse.

Kerrokset ovat tehokkaita. (Koulutuskeskuksesta on -vai oliko yhtäkään ennen tätä- liian vähän ficcejä, mikä on sääli, sillä rakennus antaisi aika mukavan puitteet kaikenlaiselle.)

Hitaasti ja töksähdellen etenevä dialogi on hauska. Etenkin tässä
Lainaus
»Näytät kanarialinnulta»
naurahdin. Voi Haymitch, olet hassu. Ja muutoinkin hyvin haymitchmainen; rujo tapaus, hellä sisin.

Effie oli niin Effie kuin olla ja voi käyttäytymisvaatimukseineen jne.

Kokonaisuus oli sellainen ihana pikku söpöliini, jonka lukee läpi hengittämättä ja sitten sen loputtua huokaa ihastuneesti ja päästää pienen kiherryksen. Nopeatempoisuudesta itse puhuit. No joo, totta. Mutta äh, enjaksavälittää.

Nimeä mietin vähän ehhen klikkaamista että mitihän tällä tarkoitetaan. Nokkela, söpö ja hauska nimi.

Tykkään, Wild Child

Niin ja onneksi olkoon ensimmäisestä Nälkäpelistä! Hyvin meni! :D

We are Robin Hood.

Ansa

  • runostaja
  • ***
  • Viestejä: 2 878
  • rakastettu
Aaw, miten noista kahdesta voi saada näin lutusta tekstiä, vaikka hahmot on IC?! Siksi kun Hayffie on shippauksen arvoinen paritus, kiitos siis tästä fanituspuremasta. <3 Känni!Haymuru on aika nannaa luettavaa, vaikka selvästä miehestä saisi varmaan hyvää angstia ja syvyyttä, mene ja tiedä. En minä tiiä mitä kommentoida, tää on mun eka nälkäpeli ficci minkä oon lukenut (no siis olen lukenut oranssia, peetan tarina koska PEETA!) mutta noin siis muuten ensimmäinen. Tällä söpöllä parituksella. Ja pahoittelen tätä kommenttia, se sisältää erittäin paljon turhia ja lapsellisia sanoja, mutta niin... Mitäs muuta...? En osaa tekstistä sen enempää sanoa, tämä nyt on tällainen söpö pieni sallittu herkkupala, mikä antaa sellaisen kivan hymyilevän fiiliksen. (: Kitos. <3

-Ansa!


kirjoittelen runoja ja tunnelmoin

nannu

  • ***
  • Viestejä: 510
Kiva kun tämä ficci on noussut ja tuli luettua nyt, kun erityisesti uusimman leffan jäljiltä kyseinen paritus on mun päässä vahvoilla.
(Ja hauska bongata oman projektin piilolukija, haha Ansa ;D)

Tässä on hyvä rytmi, sujuva lukea ja antaa tilaa jokaiselle virkkeelle ja ajatuksella.
Mennään sopivan kiertelemättä asiaan tai asioihin. Tilanne alkaa asiallisella pienellä pohjustuksella ja loppuu mukavan kevyesti Haymitchin ja Effien lähtiessä omiin suuntiinsa.
Kaikkineen hyväntuulinen ja tasapainoinen pätkä.

Onko tämä jäänyt toistaiseksi myös ainoaksi Nälkäpeli-ficiksesi? Äkkivilkaisulla en muita löytänyt… Harmi sikäli, sillä tämä oli kiva :)

Milgia

  • Kapteenska
  • ***
  • Viestejä: 1 791
  • He'd be Her Bert.
Oho miten tästä on jo näin kauan? Ihan varmasti kirjoitin tämän pari kuukautta sitten o:

Kiitos kaikille kommenteista!

RoastedGarlic, kiitos :3 ja mukavaa että ficin rakenne miellytti myös sinua.
Kuolotar, mäitä kahta kannattaa miettiä! Ne on niin lutusia yhdessä (;
Röhkö, tää olikin ujokokeilu ja itse pidän kamalan paljon tälläisten pienten tunnelmapläjäysten kirjoittamisesta ^^
Wild Child, niinpä! Koulutuskeskus on aivan mahtava miljöö kaikelle mahdolliselle tässä fandomissa. Hihihi mukavaa että sulle tuli tuollainen söpöinen olo :3
Ansa, no mitäpä muutakaan kuin lutuista voi saada näistä kahdesta? Ne on niin höpsöjä molemmat! Ja kyllä hieman pienessä sievässä (eli hänelle itselleen normaalitilassa) olevasta Haymitchistä on hauska kirjoittaa! Oikein mukavaa että pidit tätä söpönä pienenä herkkupalana :3
nannu, oon niin iloinen että lukijoitakin miellyttää tämä tarinan rytmitys kun pidän siitä itse hyvin paljon. Kiitos kiitos kun puhut mukavia... hihi. Näköjään tältä erää se jäi mutta nyt uuden leffan nähtyäni olen taas virittäytynyt tunnelmaan joten eiköhän pian pari pätkää ilmesty!

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.