Kirjoittaja Aihe: Play Me I - Hello You Handsome Creature | K-11  (Luettu 2725 kertaa)

Gry

  • ***
  • Viestejä: 3
  • *The End*
    • http://www.myspace.com/rillavolcano
// Alaotsikko: SLASH, upcomeing romance, K-13, one-shot

Title: Play Me I - Hello You Handsome Creature
Author: Gry
Paring: Mizel Tender/Chris Honeymoon
Raiting: K-11
Genre: Upcomeing romance, vasta viittausta.
Disclaimer: Mizel hahmona kuuluu minulle, Chris hahmona ystävälleni ja muut tarinassa esiintyvät (kuten Fate Circlen muut jäsenet) kuuluvat heille itselleen. Oikeasta elämästä napattujen tyttöjen nimet muutettu. Sivuhahmot kaikki minun ja vain minun.
Summary: Bändi vailla kitaristia, kitaristi vailla bändiä. Synisti vailla kitaristia, kitaristi vailla synistiä... You know the picture. (Tämä on vasta alkua.)
Nimet ovat taiteilijanimiä. Käytän niitä koko tarinan läpi, jottei kukaan mene sekaisin. Ihan vain kiinnostuneille tiedoksi: Mizel oikealta nimeltään Markus ja Chris Kristian. Muiden hahmojen nimiä voi erikseen kysellä, jos kovasti alkaa häiritsemään.

A/N: Mizel ja Chris ovat minulle erittäin läheisiä hahmoja, joiden elämää olisi myöhemminkin (mahdollisesti pidemmillä ficcuilla) tarkoitus seurailla. Ajattelin aloittaa "Play Me" -saagan mahdollisimman kevyesti (kiroilun ja seksuaalivihjailuiden takia enintään PG-13 nousevalla) one-shotilla, joka kertoo Mizelin saapumisesta Fate Circleen ja hieman viittaa tulevaisuuteen sekä poikein (mahdollisesti, mwah) myöhemmin kehittyvään suhteeseen.
Jos teillä on kysymyksiä hahmoista, niin esittäkää ne ihmeessä. Vastaan parhaani mukaan.

_____________________________________________________________________________________________________


Hello You Handsome Creature


Mizel ei ikinä ollut kuvitellut, että hän jonain päivänä todella pääsisi mukaan Fate Circleen. Tutustuessaan bändin vokalisti-kitaristiin Dineen, hän oli ollut melko innoissaan, sillä hän joskus kuunteli bändiä. Faniksi hän ei kuitenkaan olisi itseään sanonut, sillä hän ei ollut oikein koskaan innostunut bändien fanittamisesta. Mutta Fate Circlen musiikki rokkasi!
Bändissä oli musiikin lisäksi toinenkin syy, jonka takia Mizel piti sen kuuntelusta ja seuraamisesta. Nimittäin bändin erittäin komea synisti. Kyllä, Mizel oli täysin ja vannoutuneesti niitä poikia, joita kiinnosti enemmän oma sukupuoli kuin vastakkainen.
Mutta jos nyt kuitenkin lähtisimme liikkeelle aivan alusta. Siitä päivästä jolloin Dine esitti Mizelin elämän mullistavan kysymyksen...

"Kiinnostaisko sua Faten toisen kitaristin paikka?"
"Sä vitsailet, eikö niin?" nuori harrastuksekseen kitaraa soitteleva mies katsoi hyvää ystävätärtään kuin tälle olisi kasvanut kaksi päätä.
"Ei ei, en vitsaile. Nicu ilmotti pari viikkoa sitten että on vielä mukana kiertueen loppuun mutta sitten jättää meidät vaille kitarasankaria. Ja no, eilen oli kiertueen vika keikka", Dine selitti melkein aneleva ilme kasvoillaan.
"Sä oikeasti sopisit hyvin joukkoon! Oot tavannu bändin muutkin jäsenet jo joskus ja tykkäät musiikista. Se olis täydellinen ratkasu!"
"Miksi Nicu jättää bändin?" Mizel kysyi kuittaamalla toisen ylistykset hymähdyksellä.
"Se sai hommattua sen tyttöystävänsä raskaaksi ja... Taisit sillon yhdellä keikalla tavata Ritan? Ymmärrät varmaan, että nyt kun kaiken lisäksi ne hormoonit hyrräilee raskauden takia, niin mimmi kaipaa lapsensa isän holhoamaan itseään."
"Aivan, olis pitänyt arvatakkin", Mizel virnisti. Hän todellakin muisti sen kauhistuttavan keikan, jolla oli tavannut Ritan. Usein ei tyttö ollut tainnut miestään esiintymässä nähdä, sillä hän oli haukkonut henkeään erittäin avoimesti nähdessään Fate Circlen miespuolisen kosketinsoittajan antavan pusun Nicun poskelle.
"Mä mietin sillä keikalla kyllä kovasti, että miten Nicu oikeastaan on ikinä sekaantunu siihen pimatsuun. Sehän on ihan puhdasverinen homofoobikko ja selvästi erittäin huomionkipeä yksilö", Mizel mietti ääneen suupielet nykien pidätellystä naurusta.
"Nicu on aina tykänny hellitellä naisiaan. Ne sopii suht hyvin yhteen. Ja tietysti se on pitänyt nämä Chrisin kanssa tekemänsä lavatempaukset omana tietonaan, koska kuten varmaan arvaat, siitä olis tullut aika kova haloo. Muuten Nicu ei ikinä oo ollu kiinnostunu miehistä. Se on pelkkää showta."
"Entä Chris?"
Dine katsahti kitaristiystäväänsä virne kasvoillaan.
"Tais olla toi huolimattomuus kysymyksessä teeskenneltyä. Kyllä mä tiedän miten sä sitä aina oot katellu-"
"Dine turpa kiinni ja vastaa kysymykseen. Mä en edes tunne sitä", Mizel naurahti hilliten pienen punastuksen joka pyrki hänen kasvoilleen.
"No Chris tykkää molemmista."
"Täh?"
"Bi-seksuaali? Soiko kellot?"
"Ai aivan, aivan.. Hei mä en oo edes juonu aamukahviani ja nyt jo täytyis kehittää järkevää keskustelua!" Mizel puolustautui.
"Anteeksi muru, jos mä kävisin hakemassa kahvit", Dine tarjoutui pahoitteleva ilme kasvoillaan. Kello oli vasta yhdeksän lauantai aamuna ja hän oli jo hälyttänyt Mizelin tapaamiseen erääseen kahvilaan. He eivät kuitenkaan olleet vielä kerenneet noutamaan itselleen juomia. Dine oli jossain määrin tunnettu siitä, että hän oli kova tankkaamaan itseeseen kyseistä kofeiinipitoista nestettä, joten tytön käytöksestä Mizel pystyi päättelemään, että toinen oli jo saanut joka-aamuisen annoksensa.

Tytön kiikutettua kaksi kuppia heidän varaamaansa pöytään, Mizel palasi takaisin aiheeseen, jonka takia hänen oli täytynyt saapua paikalle aivan liian aikaisin.
"Uskotko sä oikeesti, että mä sopisin teidän bändin toiseks kitaristiks?"
"Uskon! En oo puhunu muille ko Erethille vasta, mutta sekin vaikutti ihan tyytyväiseltä ideaan", Dine sanoi innostuneena.
"Tietysti mä voin harkita asiaa ja tulla vaikka treeniksellä käymään-"
"Joo hei, tuut vaikka heti tänään, meillä kun on parin tunnin päästä treenit."
"Tänään jo?", Mizel sanoi kauhistuneena.
"No millon sitte? Et kai sä luule, että me ens vuoteen lykätään uuden levyn valmistelua ja muuta vain koska uudella kitaristilla kestää treenikselle saapuminen", Dine virmuili tuttuun tapaansa.
"Okei, okei. Monelta ja missä?"
"Mä tuun vaikka hakee sua, ni et eksy. Olishan se sääli jos Chris-", Dine yskäisi aivan kuin nimi olisi lipsahtanut, "-siis me jouduttaisiin odottelemaan liikaa"
"Miks musta tuntuu, että tässä on koira haudattuna?"
"Ei hajuakaan, muru. Ei hajuakaan."


Iltapäivällä kellon näyttäessä puoli kaksi, Mizel loikoili kotisohvallaan. Televisio oli kiinni, mutta siitä huolimatta kitaristinalku tuijotteli ruutua, kuin sieltä tulisi kiinnostavin luontodokumentti sitten Ahtisaaren aikojen. Nuorukainen hätkähti ajatuksistaan kuullessaan oven käyvän.
"Olen kotona kultaseni! Onko päivällinen valmis?" eteisestä kuului Mizelin asuintoverin huhuilu.
"Tietysti rakkaani!" Mizel vastasi huvittuneella äänellä. Heidän käyttämänsä nimitykset kuuluivat arkeen ja niistä oli muodostunut jo jonkinlainen sisäpiirivitsi.
"Mitäs tänään tarjolla?" Kim kysyi ilmestyessään olohuoneen oviaukkoon.
"Paskaa paketissa", sohvalla hyvinkin laiskan näköisenä makaava aktiivinen nuori virnuili.
"Oi, lempiruokaani", Kim nauroi ja kääntyi sitten heittääkseen laukkunsa huoneeseensa.
"Mitäs uutta tänään?"
"Eipä mitään kummempaa. Oottelen tässä Dineä, kun pyysi mukaansa tsekkailemaan Fate Circlen treenejä, jos vaikka innostuisin niiden uudeksi rytmikitaristiksi", Mizel selitti äänellä, joka kuulosti sävyltään siltä, että hän analysoisi päivän säätä.
"Mitä vit...?!" kuului Kimin sivistynyt huudahdus hänen huoneestaan eikä mennytkään kuin vajaa sekuntti, ennen kuin hän ilmestyi uudelleen oviaukkoon.
"Dine? Se mua paria vuotta nuorempi plikka akkarista?" Kimi kysyi uskomatta Mizelin sanoja.
"Just se. Kai sä nyt tiesit, että se on ollu jo jonkun aikaa mun kaveri?"
"En tienny... Tai ehkä tiesin, mutten sisäistäny. Siis Fate Circlen kitaristiks? Kyllä vaan sua kiinnostaa!" Kim sanoi melkein hyppien innosta paikoillaan. Hänet saattoi jo luokitella bändin faniksi.
"No vähän ehkä kiinnostaakin. Saa nähdä kiinnostaako bändiä ottaa mut mukaan, ko meen tänään vilkasee", Mizel sanoi. Juuri hänen päättäessä lauseensa ovikello soi.
"Anna mä avaan", Kim vaati ja ryntäsi ovelle. Hän siisti hieman asuaan ja avasi sitten mahdollisimman tyynenä oven. Mizelillä oli kova työ pidätellä nauruaan.

"Onko Mizel himassa?" kitaristi kuuli olohuoneeseen asti ystävättärensä tutun äänen ja nousi seisomaan venytellen hieman puutuneita jäseniään. Hän päätti viivytellä hetken, jotta Kim saisi kerrankin hetkensä loistaa.
"Onhan se toki", Kim vastasi ja eteiseen laskeutui hetken hiljaisuus.
"No tota... Voisitko sä huhuilla sille vähän? Meillä alkaa kohtapuolin olla kiire", Dine sanoi hetken päästä hivenen vaivaantuneella mutta myös erittäin huvittuneella äänellä.
"Ai, joo, aivan. Voisin tietty", Kim mumisi ja käveli sitten ripein askelin olohuoneen puolelle. Nähdessään Mizelin virnuilevan ilmeen hän muodosti huulillaan sanan "hot", ennen kuin totesi ääneen, että toista odotettiin ilmeisesti jo.


***


Fate Circlen treenikämpällä tunnelma oli melko levoton, mutta myös hivenen haikea. Paikalle oli kokoontuneena rumpali Ereth, basisti Neon, kosketinsoittaja Chris ja entinen kitaristi Nicu. Muut odottelivat Dineä saapumaan treeneihin ja Nicu oli päättänyt poiketa hakemaan kämpän nurkkaan unohtuneen akustisen kitaransa.
"Pidä ittes miehenä, älä anna Ritan pompottaa ittees liikaa. Vaippojen vaihtoon ei tosimiehet suostu", Ereth naurahti lähtövalmiina olevalle kitaristille.
"Helppohan se on sanoa, mutta jos olisit mun paikallani-"
"Siä olet vaan nössö", Chris totesi taputtaen toista olkapäälle ja hymyillen hyväntahtoisesti.
"Nössö?! Mähän olen äijä", Nicu totesi pullistellen olemattomia lihaksiaan, joiden esille tuomista ei takki erityisemmin auttanut.
"Joo ja mä olen blondi", Neon tirskahti.
"Tota...Neo. Sä OLET blondi", Ereth totesi katsoen basistia hieman säälivästi.
"Hitto."
"Jep jep. Mut musta tuntuu, että pitäs lähtee. Kohta alkaa taas puhelin soimaan ja mulla ei sentään oo tarpeeks itsevarmuutta siihen, että vapaaehtoisesti antasin teidän kuulla, minkä se yks on vaihtanut mun soittoääneks", Nicu virnuili ja kääntyi lähteäkseen.
"Näkyillään! Koittakaa löytää itellene uus kitaristi, mutta älkää tyytykö liian vähään", pian isäksi tuleva mies naurahti ja avasi sitten oven astuen ulos.
Juuri ennen kuin ovi kerkesi kokonaan kiinni, kuului sen toiselta puolelta Tea Hiillosteen "Tytöt tykkää" -kappaleen alkutahdit, jotka saivat treenikämpälle jääneen kolmikon purskahtamaan nauruun.

"Tietääkö Dine, että me treenataan tänään?" Chris kysyi huolestuneena, kun Nicun lähdöstä oli kulunut vartti.
"Tietää se. Se on soittanut mulle tänään kolme kertaa ja muistuttanu, että en tällä kertaa unohda bassoa. Mikä kaikkia vaivaa, se oli vaan se yks kerta!" Neon totesi turhautuneena.
"Muru, se on käyny viis kertaa", Ereth naurahti ja nousi ylös sohvalta, "jos me vaikka vähän aloteltas. Kyllä se perille löytää ja eipähän pääse valittaa, että lusmuttais!" Hän asteli rumpujensa luokse samalla, kun kaksi muuta paikalla ollutta jäsentä nousivat myös ylös.
"Missä mun toinen kapula?!" Epämääräinen rääkäisy pääsi rumpalin suusta tämän huomattua kyseisen apuvälineen puutteen.
"Justhan ne molemmat oli siulla", Chris vilkaisi kummastuneena ystäväänsä, joka näytti siltä, että alkaisi pian hyperventiloimaan, "rauhotu ny!"
"Joo, aivan, kyllä, elämä jatkuu", rumpali alkoi mumista ja polvistui rumpujensa viereen, "hiton homo kapula, esiin sieltä. Kulta, äiti on täällä, tuu esiin.."
"Onko siul joku ongelma homojen kanssa?", Chris kysyi leikkien loukkaantunutta.
"En mä niin sanonut... HA! Löyty! Moi rakas, mulla oli ikävä. Mikset sä soittanu?" Ereth leperteni löytämälleen kapulalle.

Samassa treenikämpän ovi pamahti auki kovalla metelillä.
"Show voi alkaa, Dine on täällä!" Kuului liiankin tuttu ääni ovelta. Rumpujensa alle kömpinyt rumpali säikähti äkkinäistä möykkää ja yritti ponkaista nopeasti lattialta.
"AI JUMALAUTA!" Hän karjaisi kolauttaessaan päänsä yläpuolellaan kohoaviin rakenteisiin. Lopulta hän pääsi päälakeaan hieroen ylös ja mulkaisi ensitöikseen ylipirteän sisääntulon tehnyttä laulajaa.
"Mitä?" Dine yritti näyttää viattomalta.
"Vois vähän koettaa varoa", Ereth mumisi katkeralla äänellä.
"Okei, koetan ens kerralla. Mut nyt mulla on teille uutisia! Mä oon löytäny meille kitaristin!" Dine siirtyi sivuun oviaukosta, jonka oli tukkinut, jotta muutkin näkisivät ulkopuolella seisoskelevan nuorukaisen.
"Hei mähän tunnen ton", oli ensimmäinen toteamus Neonin suusta.
"Oot siä fiksu tänään Neo!" Chris hihkasi virnuillen ja keskittyi sitten uuteen tulokkaaseen, "Kyl tää miulle kelpaa näin ensivaikutelmalta", hän totesi iskien silmää Mizelille.
"Chris, älä nyt samantien sitä pois säikäytä", Ereth topuutteli kosketinsoittajaa huomatessaan kitaristiehdokkaan pienen hämmennyksen.
"Ei se mihinkään säikähdä", Dine naurahti ja kiskoi Mizelin käsivarresta sisäpuolelle, jotta saisi laitettua oven kiinni.

"Tiiätkö siä, että oot myöhässä?" Chris kysyi kääntäen hetkeksi puheenaiheen pois kitaristista.
"Joo... Mut toivoin, että ette muistais sitä enää siinä vaiheessa, kun näkisitte tän uroksen", Dine virnisti jatkaen pian, "me ei keritty aiempaan junaan, kun tuli vähän kaikkea tielle ja-"
"Dine meinaa, että se näki rauttiksella yhden tutun ja jäi suustaan kiinni", Mizel pyöräytti silmiään naurahtaen.
"Melkeen oisin arvannu", Ereth tuhahti istahtaen rumpujensa taakse.
"No oli pakko saada puskaradio päälle!"
"Nii, arvaa vaan nolottiko mua, kun kuuntelin mitä kaikkea oikeen selitit "uudesta kitaristista" ja "romanssista"", Mizel punastui kevyesti muistolle.
"Romanssista?" Chris kysyi kohottaen kulmiaan uteliaana, "Onko teillä Dinen kanssa joku romanssi?" Hän peitti helposti hieman pettyneen sävyn äänessään. Kyllä synistin täytyi myöntää, että kitaristikandidaatti oli iskenyt samantien suoraan hänen miesmakuunsa.
"Meilläkö? Ei todellakaan", Dine tyrskähti, "Miz ei pelaa siinä joukkueessa."
"Pelaatko sä jalkapalloa?" Neon kysyi Mizeliltä hieman kummastunut ilme kasvoillaan. Miten tuokaan asia nyt liittyi romansseihin? Muut kääntyivät katsomaan Neonia huvittunein ilmein.
"Musta tuntuu Neo, että Dine meinas, että Miz on niitä poikia... You know? Ruskean reiän ritarit, jiiänee", Ereth totesi hyvinkin vihjailevalla äänellä. Reaktiona hänen sanoihinsa sekä Mizel, että Chris karahtivat tulipunaisiksi.


***


Kun treenit olivat ohitse, Neon katosi paikalta yhdessä hujauksessa. Hän selitteli kiirettään vain muutamalla sanalla ja muut päättivät jättää asian sikseen.
"Jääkää te kasaa tavaroitanne, mä käyn tupakalla. Ja Ereth tulee mukaan", Dine sanoi epämääräisellä äänellä ja nappasi rumpalia käsivarresta kiskoen tämän mukaansa ulos.
"Mikä nyt on?" rumpali kysyi hieroen käsivarttaan Dinen päästettyä siitä irti.
"Ei mikään", laulaja-kitaristi totesi muka huolimattomasti sytyttäessään myrkkypatukkaansa.
"Jotain sä suunnittelet", Ereth totesi kurtistaen kulmiaan.
"Ehkä... Pääasia tässä nyt on, että me saatiin uus kitaristi. Eikö ookkin hienoo?"
"On, tietty. Mut mikä tässä on se vähemmän pääasia?"
"Kyllä sä sen varmana oot jo tajunnu", Dine vastasi katsoen ystävätärtään merkitsevästi, "mun mielestä noi kaks kuuluu yhteen. Oon tienny sen siitä asti kun tutustuin Mizeliin."
"Mitä sä oikeen aiot tehdä?" Ereth kysyi huolestuneena.
"En mä aio tehdä mitään. Homma hoituu kyllä itestään. Mun tehtävä oli vaan esitellä ne toisilleen paremmin. Nyt ne tulee olemaan tekemisissä keskenään paljon aiempaa enemmän, joten tulee olee enemmän tilaisuuksia syvemmillekkin...suhteille."
"Sä oot toivoton."
"Mä oon Amor."
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 16:24:53 kirjoittanut Pyry »
~Kuolema on se joka tekee elämästä elämisen arvoisen~

Siber

  • jonofiniläinen
  • ***
  • Viestejä: 249
Vs: Play Me I - Hello You Handsome Creature
« Vastaus #1 : 07.09.2008 18:10:49 »
Oi oi, taas löysin jotain ihanaa. Tykkään hirmusti näistä tällaisista bändificeistä, tietenkin riippuen siitä, onko ne osattu kirjoittaa. Ja tämä nyt ainakin vaikutti... öö, lupaavalta?

Tökkäsi vähän, kun näiden ihmisten nimet on tällaisia, ja sitten puhutaan Ahtisaaren ajoista ja Tea Hiillosteesta. Jos tämä tapahtuu Suomessa, nuo nimet ovat tosiaan vähän jänniä, ja jos ei, niin... joku Tea Hiilloste ei välttämättä sovi kuvaan? (;

Tykkään hahmoista, niiden puhetavasta ja tästä sun dialogista muutenkin. Mutta vaikka sitä ihan mielelläni luenkin, tuntui vähän, ettei tässä paljon muuta ollutkaan. Valtaosa dialogia. Vähän runsaampi kuvaileminen voisi olla paikallaan?
Olisi ihan mielenkiintoista tietää sekin, missä Mizel on Dinen ja muut bändiläiset tavannut. (kiinnostun aina tällaisista vähän epäolennaisista asioista : D)

Lopetus on ihana, vaikka toisaalta lopetit vähän... ärsyttävään kohtaan.
Toisin sanoen jatkahan piakkoin.
“You’re the next best thing, John.”

akinnah

  • Robin
  • ***
  • Viestejä: 225
    • Raitamaailma
Vs: Play Me I - Hello You Handsome Creature
« Vastaus #2 : 08.09.2008 14:29:14 »
Ah, ihanaa ^^ Luin tämän jo eilen, mutta niin myöhään ettei edes jaksanut ajatella kommentoimista.

Sanoisin samaa kuin Siperia, että en oikeastaan tajua, missä paikassa nämä jutut tapahtuu. Kun nimet on vähän ulkomaalaisia ja sitten Tea Hiilloste on suomalainen. Jos valottaisit enemmän, niin varmaan tästä saisi enemmän tolkkua.

Ei tämä mikään maailmanmullistavin teksti ole, mutta ihan... jees. Tämä jäi vähän kesken ja se jäi harmittamaan. Kaikki jäi vähän avoimeksi. Tosi nopeatempoista ja dialogipainotteista, mutta eipä se mitään. Pari siistiä kliseetä sinne mahtui mukaan myös, mikä sai oikeastaan vain naurahtamaan, kliseet on ihan kiva juttu <3 Myötäilen taas Siperiaa; kuvailua enemmän. Kerrontaa. Dialogia ei ole pahasta, mutta se ei kanna niin hyvin kuin kuvailu.

Ihan hyvin sait esille kaikki hahmot. Niitä ei ole liikaa, vaikka joku kohta oli aika sekava. Nimet on muuten tosi kivoja, ei kovin tavallisia ja sekin sai minut iskemään silmäni tähän. Kyllä tässä rupesi jo luonteet tulemaan esille, vaikka näin pieni pätkä on ollu luettavissa.

Lainaus
"Sä oot toivoton."
"Mä oon Amor."
Ah, ihanaa ^^

Lisää vaan, kiitos (: Tähän tulee siis erillisiä one-shotteja, vai jatkatko saman otsikon alle?
akinnah
Walking down by the bay, on the shore,
staring up at the planes that aren't there anymore

Gry

  • ***
  • Viestejä: 3
  • *The End*
    • http://www.myspace.com/rillavolcano
Vs: Play Me I - Hello You Handsome Creature
« Vastaus #3 : 08.09.2008 18:16:10 »
Siperia: Laitoin maininnan tuonne alkuun, että kyseessä on taiteilijanimet =) Käytin niitä ilman sen suurempaa mainintaa koko pätkän ajan, jottei tule mitään sekaannuksia.
Tuosta dialogi-jutusta semmoinen hauska, että aiemmin mun kirjoitustyylini oli sellainen, että kuvailua, kuvailua ja vain yksi muutaman repliikin dialogi koko homman aikana =D Nyt taas näin päin... Kyllä tähän kohta luulisi tasapaino löytyvän!
(Lue vastaus akinnah'ille, niin näet lisävastausta omaan kommenttiisi)


akinnah: Jätin tarinan tahallani melkoisen avoimeksi. Ikään kuin koukuksi =D Tarkoitus siis on jatkaa tätä 'saagaa' kirjoittamalla eri tyyppisiä tarinoita. Seuraava on näillä näkymin viisiosainen ja sisältää tarkempaa tutustumista hahmoihin, heidän väleihinsä, paikkoihin ja tietysti pääasiana keskittymistä paritus-kaksikon ihastusten kehittymiseen. =)
Luonteet on jokaisella hahmolla melkoisen vahvat, joten toivoinkin, että ne tulisivat jo ensimmäisessä epämääräisessä pätkässä esille =) Ja painottuu tietysti lisää tulevaisuudessa!


Eli molempien kysymykseen: Tapahtumat Suomessa.

Kiitos paljon kommenteistanne! =)


With love,
Gry
~Kuolema on se joka tekee elämästä elämisen arvoisen~

Vandarine

  • ***
  • Viestejä: 64
  • orchid child
    • Always in your shadow
Vs: Play Me I - Hello You Handsome Creature
« Vastaus #4 : 10.09.2008 02:54:07 »
Tapahtumien kulku ja juoni vaikutti tässä alussa vähän tönköltä, mutta noi hahmot korvasikin sitten sen puutteen. Hahmot olivat eläviä, omalaatuisia ja aidon tuntuisia. Tuli sellainen uskottava olo niistä, että tuollaisia ihmisiä voisi kuvitella olevan olemassakin.

Hahmojen väliset suhteet oli myöskin kiinnostavia. Varsinkin noiden bändien jäsenien välillä vallitseva kemia oli musta kivaa luettavaa, sillä siitä sai sellaisen käsityksen, että tyypit olivat tunteneet pitkään ja olivat läheisiä.

Mulle tästä kyllä välitty aika selvästi käsitys, että Suomessa ollaan. Varsinkin tuo ihana murre oli omiaan lisäämään tunnetta siitä. Ja tajusin kyllä, että kyseessä mahtoi olla taiteilijanimet, eikä nimien epäsuomalaisuus siksi mua missään vaiheessa haitannut.

Mitään sen enempää en oikein vielä saanut tästä irti, mutta siis kiinnostunut olisin enemmänkin lukemaan  :)
No one dies a virgin. Life screws us all.

http://alwaysinyourshadow.blogspot.fi/