Kirjoittaja Aihe: Kelmien päiväkirja, K11, OSA 20 3.5, TAUOLLA  (Luettu 25544 kertaa)

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 16 6.2.
« Vastaus #80 : 08.02.2012 15:04:36 »
Peter-parka...

nooh, en jaksa kauaa sääliä sitä (mitä sääliä? En mä sääli pettureita, jotka pettävät ystävänsä)

anyway, toi kutsu oli aika hyvä :D

Sirius ja Remus <3333333 (saisiko tulevaisuudessa paremmin yksityiskohtia näiden tekemisistä? :o tosin, ei taida enää mikään niiden tekeminen siihen yöhön, jolloin ne päätyivät yhteen ;) xDDDD )

mutta jatkoa, ku kerkiit! Ja ei sitä aina ehdi kirjoittaa, kyllä sen ymmärtää ;)
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 16 6.2.
« Vastaus #81 : 09.02.2012 18:25:22 »
AAARRGGGHHH!!! En osaa enää kommentoida ajallaan! *hakkaa päätänsä näppäimistöön* Joo, eli taasen ihan myöhässä kommentoin, please forgive me...
 
Juupajuu... Ihhhaaana oli taas (jaa miten niin perus kommentinavaus..?) ja kaikki oli toimivaa.  ;D  Älä edes yritä kysyä, miksi hoen samoja asioita, koska vastauksesta en ole vastuussa (toisin sanoen jotain hyvin...kaunista :D ).  ;D
 
Lainaus
Joo, varsin hyvä, mutta miksi siinä on bonjour ja mitä se tarkoittaa tai mitä kieltä se on? Ja teitkö jotain muutakin Lilyn kanssa, virnuilet siihen malliin?
Anturajalka



...
 
Bonjourin laitoin... en tiedä miksi, mutta se tarkoittaa ranskaksi hei, kuten Kuutamo sanoi. Lilyn kanssa sitä normaalia illanviettoa. (läksyjä, pussailua, läksyjä, pussailua, kutsua, pussailua, kutsua)
Sarvihaara

Hihhihhii... Ihana James ja ihanampi Sirius <3
 
Lainaus
Minä, hieman vähemmän laiska kuin Anturajalka, ja Kuutamolla näyttää olevan muuta kiirettä edellämainitun kanssa (HYVÄT IHMISET LOPETTAKAA SE KIELTENNE TOISETENNE KURKKUUN TUNKEMINEN ENNEN KUIN KAIKKI MUUT SAAVAT ÄLLÖTYSKOHTAUKSEN! Ja ajatelkaa niitä pienenpiäkin.). Niin siis... Joo, eli ollaan unhoitutettu Avery (unohtumaton Anturajalka kännissä, palkintohuone & Dumbledore -episodi), Regulus (Anturajalan ”veliseni, olen löytänyt rakkauden”) ja Kalkaros (se miten Matohäntä hävitti minut ja rakkaan Lilyni ja Kalkaros näki jotain mitä ei olisi halunnut nähdä). Eli Rosier on vielä jäljellä.
Sarvihaara, joka lähtee etsimään Lilyä unhoituttamisretkeen ja suudelmien puutostilaan auttamaan

REPS! Voi tosi... James on ihana, kuten sanottua <3  ;D
 
Jaa, miten niin tylsä ja lainauksia täynnä (nojoo, 2 pitkää) oleva kommentti..?  ;D  Mutta, mun pitäs lukee Minna Canthin Anna Liisa kouluun, joten pitäis ehkä alottaa (määräpäivä, köh, huomenna...)... Mutta jatka heti, kun vaan voit, tyksin edelleen...  ;D
 
Ledi
 
Muokkaan: Hehei, meinas ihan unohtua (vaikka olenkin toitottanut tätä varmaan viikon, että muista, kun kommaat seuraavan kerran Swizzyn ficciä, muista): eli onnea 3. sijasta Vuoden huumorificcari - hommassa!  ;D Ja ei, en mennytkään sitä Anna Liisaa lukemaan; kone on kivempi...  ;D
« Viimeksi muokattu: 09.02.2012 19:02:57 kirjoittanut Ledi »
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #82 : 20.02.2012 19:05:28 »
Salla, kiitos! Joo, tiedän että se on rarea, ja taisin kyllä huomauttaakin siitä. Ja oli muuten tähän lukuun ihan pakko lainata sun härtsyygeliäs, se kuulosti niin hyvältä. Joten kiitos ja sano ihmeessä jos et halua että laitoin sen hetkellisesti myös Jamesin suuhun. Sanailua... Yritetään.
Maww, kiitos!
Tonks, kiitos! Voi kuule, kyllä mä tiedän miten Sirius on aww. :D Ja siinä tosiaan pitäis lukea liila, mutta mulla on kirjoitusohjelmassa pinkki ja täällä on vaan vaaleanpunainen tai liila. Tietysti muistin sen betaversioon korjata, mutten tähän. :D Taisit saada awwituskohtauksen tai jotain? Se on ok, sun kommenttis on aww. ♥
Anturajalka93, kiitos! Yksityiskohtia... Joo, yritän, mutta tosiaan mitään K-18 tai edes K-15 -kamaa en ala tähän ficciin säveltämään.
Ledi, kiitos! Vaikket kommentoisi ajallaan niin pääasia että kommentoit. ♥ Anteeksi annettu. Toivottavasti selvisit sen kirjasi kanssa. Ja kiitos onnitteluista!

Jaahas, ei varmaan ole yllätys että tämänkin luvun kanssa kesti tavallista pidempään. Toisaalta, ehkä tästä tulee uusi tavallinen. :D Joo, mutta tästä ei kuulu kunnia pelkästään mulle, vaan myös kaverilleni, joka on ollut ailahtelevalla päällä ja mun on pitänyt sitten panostaa ystävyyssuhteeseen, ja myöskin äidilleni, joka iloisesti vähensi koneellaoloaikaani. Mutta, tarjolla on nyt oikein tuplapituinen luku hyvitykseksi siitä että kesti uuttakin tavallista pitempään. :D Ja jälleen kerran HP-lexiconista oli iso apu, etenkin valuuttalaskurista tai miksi sitä ikinä kutsutaankaan. Voi olla että nuo hinnat tuossa luvussa ovat kalliimpia kuin velhomaailmassa, mutta yritin niitä suunnilleen Suomen hintojen mukaan laitella, ja sitten vielä vähän halvemmalla.

OSA 17

4.6.

Matis, mitä ihmettä? Thomas. Prettyboy. !!!!!! Se on nimensä mukainen. Etkö ole ikinä nähnyt, miten se lirkuttelee tytöille ja asettelee tukkaansa?
Sarvihaara


Kuule, tulee tuosta sinun kuvauksestais mieleen eräs tuttu kelmi... Sinä siis. Sitäpairsi Thomas oli kiva minulle eilen. Kauppasi jotain, miksi se niitä sanoikaan, konttoomeja. (tai jotain sinne päin)
Mäoonmato


Okei, voi olla että lirkuttelin tytöille ja asettelin tukkaani, mutten enää. Nyt lirkuttelut kohdistuvat vain Lilyyn, johon ne on aina ennenkin kohdistunet ja sinä tiedät sen. Ja muutenkin, minun tukallani on joku adhd, joten sitä täytyy asetella saadakseen sen näyttämään hyvältä. Prettyboyhan kuuluu Anturajalan pahimpiin kilpailijoihin! (koska se on nättipoika, melkein voisi sen luulla olevan sukua Diggorylle) Jos Anturajalka on seurustellut kymmenen tytön kanssa niin Prettyboy niistä yhdeksän. Ja niin tuota, Prettyboy taisi kaupata sinulle ehkäisyvälineitä.
Sarvihaara


IHMISETIHMISETIHMISET! Minä ja Kuutamo nähtiin kielletyssä metsässä jonkun otuksen jälkiä, ja se näytti tosi isolta ja vaaralliselta. Kaikki sammalet oli tallattu ja riekaleina, puita oli kaatunut keskeltä runkoa ja niitä oli revitty irti juuriaan myöten, ja kaikkein pahimpana: siellä oli jotain ihme otuksia, metrin mittaisia limaisia matoja! Ensin me luultiin että ne olisi jotain laajennuloitsun niellaisseita fletkumatoja, mutta niillä oli torahampaat ja vihreäpilkullinen kieli. Yök! Spekulaatioita tai jotain, mitä nuo on?
Anturajalka


No härtsyygeli! Ei kuule minulla ole tietoakaan, mutta kysäisen Lilyltä. Tietysti nuo voi olla joku uusi fletkumadon alalaji?
Sarvihaara


Ohhoh! En ole koskaan ennen kuullut tuollaisista, mutta juttunne kuulostaa oudolta. En näet usko että metrin mittaiset limaoliot kuitenkaan saisivat niitä kuvailemianne jälkiä aikaan. Voisikohan siellä olla peikko tai jättiläinen?
Lily


Kauhistus! Minä en ainakaan uskalöla enää lähteä ulos.
Hellemato


Sarvihaara, ne voivat olla joku fletkumadon uusi alalaji, tosin epäilen sitä.
Lily, minäkään en ole kuullut niistä. Teoriassa siellä voisi olla peikko tai jättiläinen, mutta peikot ainakit ovat niin tyhmiä että sellainen olisi jo huomattu. Minustakaan limamadot eivät saaneet niitä jälkiä aikaan. Voihan siellä olla myös joku uusi asia, jota ei vielä tunneta. Tai joku pimeyden otus.
Matohäntä, kyllä sinä ulos voit silti mennä, jos et metsään mene. Koska Tylypahka on turvallinen paikka, sinulla ei ole huolta.
Mielestäni meidän pitäisi kertoa tästä Dumbledorelle.
Kuutamo


Kuutamoiseni, minun on pakko olla samaa mieltä.
Anturajalka


Minä kannatan tietysti Dumbledorelle kertomista, hän voi ratkaista otusten alkuperän. Tai toki taikaeläinten hoidon opettaja.
Lily


Joo, kyllä se on hyvä ajatus.
Sarvihaara


Tehdään niin.
Hälläväliä


No niin. Te taas. (ei kyllä mikään yllätys) Minä en vielä tiedä mitä nuo ovat, mutta sen verran voin sanoa, että ne ovat jotain uutta, ja epäilen niiden olevan loisia. Ne asuvat todennäköisesti siinä otuksessa mikä on aiheuttanut nuo kuvailemanne jäljet, joka voi toki olla peikko tai jättiläinen, mutten usko niin. Tätä tutkitaan.
Ja asiasta taikasauvaan, minusta on ikävää kun en ole pitkään aikaan taas kirjoittanut tähän. Joten, juttunjenne kommentointiin:
Peter, havaitsen selkeää paranemista kirjoituksessasi. Hienoa!
Lily ja James, te sovitte hyvin yhteen. (ja rehtorina minun ei kuuluisi ottaa kantaa tuollaisiin asioihin, mutta minä olenkin erilainen)
Te keksitte hyvän harhautuksen vaihto-oppilaan unhoituttamiseen, tosin siitä tuli vähän enemmän kuin harhautus. Hienoa kun olette saaneet nyt unhoitutettua kaikki.
Teillä oli kiinnostava luihuisten koston estosuunnitelma, harmi ettei se toteutunut.
Sirius, sinulla ilmiselvästi on havaittavissa Kuutamohulluutta. Ei siinä mitään, en minä tuomitse.
Te vaikutitte ihmettelevän miksi päätin järjestää päättäjäistanssiaiset. James osui oikeaan sanoessaan että minä olisin juhlatuulella, minulle vain tuli sellainen ajatus, ja onhan oppilaille kiva tuoda jotain piristystä loppuvuoteen. Sirius ja Remus, toki voitte tulla sinne tanssiparina. (varautukaa vain uteliaisiin katseisiin, vaikka te jo tulittekin ulos kaapista)
Tuo Siriuksen ja Remuksen kaapista ulos tuleminen oli kyllä aikamoinen show, ja siitä puhuttiin vielä opettajanhuoneessakin pitkään. Professori Binns oli näet lähellä saada sydänkohtauksen, ja se on jo aika hyvin, ottaen huomioon että hän on haamu.
Melkeinpä odotan Peterin syntymäpäiväjuhlia, sen verran hyviltä kuulostavat suunnitelmat. Ja tänäänhän te aiotte Tylyahoon karata, en kiellä sitä, koska teillä on hyvä syy. Joten jos joku saa teidät kiinni, te olette luvallisesti liikkeellä. Tuo kutsu myös vaikuttaa hyvältä.
Terveisin,
Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore (Merlinin ritarikunta, Ensimmäinen luokka, Suurtaikuri, Päänoita, Ylihörhö, Kansainvälinen velholiitto)


Jaahas, Dumbbis pääsi taas vauhtiin. Hyvä että se tutkii noita mitälienee -otuksia, koska ei kyllä erityisemmin huvita törmätä niihin uudelleen. Niiltä roiskui kuola suusta kun ne murisivat minulle ja rakkaalle hukalleni. Minulla Kuutamohulluutta, hmh. (tokihan minulla, olen hulluna meidän Kuutamoomme) Remyy, mennään sitten tanssiaisiin yhdessä. Maltan tuskin odottaa, vaikkeivät tanssiaiset yleensä minun juttuni olekaan. (mutta sinä olet ihana) Aiheutimme professori Binnsille sydänkohtauksen? Aika taitavaa, siis tyyppihän on aave! Hei, mutta tosiaan, meidän täytyy mennä Tylyahoon nyt pian. Olisiko lounaan jälkeen hyvä hetki?
Anturajalka


Vau, jopa itse Dumle on sitä mieltä että minä ja Lily sovimme hyvin yhteen. Lilyseni, haluaisitko juhlistaa sitä ja meidän ööö... kaksiviikkoista seurusteluamme? (me ylitetään jo Anturajalan pisin suhde ikinä) Ja kyllä, Anturajalka, sinulla on havaittavissa vakavanlaatuista Kuutamohulluutta.
Sarvihaara


Hyvä (ja ihme) että Dumbledore jaksaa meitä vieläkin. Tai, vaihteeksi meillä oli jotain vakavampaakin asiaa.
Antura, olenko sinun rakas hukkasi? Olet söpö. Jos sinulla on Kuutamohulluutta, niin minulla on Anturajalkahulluutta.
Ja kyllä, minun mielestäni lounaan jälkeen on hyvä hetki. Sitten kun tullaan Tylyahosta, voitaisiin myös jatkaa suunnittelua, kutsuja kannattaisi kuitenkin alkaa levittämään pian. Itse asiassa, emmekö me tiedäkin jo millaisia kutsuja teemme? Sitten täytyy vain tehdä niistä kopioita ja laittaa eteenpäin. Tehdään sitäkin sitten tänään Tylyahon jälkeen, vaikka.
Kuutamo


Taas tänne tuli tuota mustaa ihme juttua, missä te keskustelette salass. On tiesättekö melko ärsyttävää, kun Dimbledorekin tietää mistä puhutaan. Minä alan pian mököttää, ja menen Thomasin seuraan, vaikka hän kauppaisi mitä.
Mummohali


Kuutamo-kulta (en viitsi kutsua kukkaiseksi Sarvihaaran tapaan, koska kukkainen ei kuvaa sinua kovin hyvin), olen iloinen tuosta söpöstä poskipususta, jonka äsken annoit, mutta kun minä en halua olla vain söpö. Minä haluan olla komea, seksikäs, kuuma, romanttinen, ihastuttava, vähän niin kuin ulkoisesti täydellinen.
Matis, olemme noin miljoonasti pahoillamme siitä, mutta kyllä sinäkin pian tiedät, odota vain. Ja Dumbledore nyt tietää kaiken, joten siitä ei ole syytä olla kateellinen. Äläkä mene sen Prettyboyn seuraan, se on idiootti ja vielä casanovampi kuin minä olin ennen. (siis minä en ollut casanova, tytöt jonottivat minun luokseni siksi koska olin niin lumoavan komea)
Anturajalka


Hyvä etten ole mielestäsi kukkaismainen, se ei olisi kovin miehekästä. Ja kuule, sinä olet jo ulkoisesti  täydellinen. (äläkä anna tuon nousta päähän, tai pönkittää jo ennestäänkin liian isoa egoasi, en halua kusipäätä poikaystävää) On vaan kiva vaihteeksi söpöillä kanssasi. Odotapa vain...
Matohäntä, pahoillani minäkin.
Prettyboylla ja Anturajalalla on se ero, että Anturajalka on mukavampi, ja Prettyboy on casanova perusluonteeltaan, ehkä Anturajalkakin vähän, mutta tyttöjen määrä johtuu myös hänen ulkonäöstään. Mutta, Matis, haluaisitko pelata erän velhoshakkia kanssani? (ensin minun täytyy kuitenkin ottaa vastaan Anturajalan suudelmat, joita hän nytkin painelee kevyesti niskaani vain odottaessaan, että lopetan kirjoittamisen)
Kuutamo


Tietysti minä haluan pelata velhoshakkia, se on kivaa. Mutta sinä olet välillä paha vastustaja, pelaisin mielummin Sarvihaaraa vastaan, mutta toki voin ottaa erän sinunkin kanssasi. (ja sinä vaikutat juuri nyt varsin kiireiseltä, vaikka puhuitkin vain suudelmien vastaanottamisesta, minusta tuo kyllä näyttää varsin paljon niiden antamiselta)
Musahäiskä


Kiitos kun annoitte kirjan välillä minullekin. James, toki juhlistan mielelläni kanssasi kaksiviikkoista seurusteluamme ja sitä, että sovimme Dumbledoren mielestä hyvin yhteen. Tässä yksi lentosuukko sinulle. Varo nyt ettet kuolaa, näytät katselevan minua sen verran haaveilevasti.
Lilysi


No niin, siirrän katseeni vaihteeksi tähän kirjaan, jonka Lily minulle antoi. (ah, miten ihana takapuoli sillä tytöllä) Mutta kuitenkin äärimmäisen vakavista syistä ja pitkän pohdinnan (peräti kymmenen sekuntia) jälkeen, olen pahoillani Lily, mutta meillä on niin paljon yhteistä aikaa, että voinemme juhlistaa tätä vaikka illalla, kun taas Matiksen suhde muihin kelmeihin on syystä tai toisesta alkanut hieman väljähtyä, joten asia korjattakoon. Minä siis pelaan velhoshakkia Matiksen kanssa. Toivon, Lily -kukkaiseni, että ymmärrät.
Sarvihaara


Kyllä tuo minulle sopii. Taidankin mennä etsimään erästä ystävääni...
Lily


Lounaan ja Tylyahossa käymisen jälkeen:

Hei taas (suukkoja James-kulta), ja minä toin Lisan tänne. Katsellaan vaikka mitä lahjoja ostettiin ja mietitään mitä tehdään, ja hoidetaan ne kutsut levitykseen.
Lily


(Suukkoja sinnekin, Lilyseni) Hienoa, että saatiin Lisakin taas mukaan. Voidaan aloittaa kutsuista, jos minä ja Kuutamo (siksi minä ja Kuutamo koska Anturajalka jäisi Kuutamon kanssa jonnekin kuhertelemaan) hoidetaan ne. Mutta miten siis tehdään, laitetaanko julkisesti näkyville vai tehdäänkö kutsusta joku henkilökohtainen muunnos ja jaellaan ihmisille?
Sarvihaara


Minun mielestäni olisi järkevämpää jakaa ihmisille, mutta jos te haluatte, niin voidaan laittaa julkisestikin. Minä en sitten ole vastuussa vierasmäärästä sen jälkeen.
Kuutamo


Julkisesti tietenkin! Mitkä kunnon juhlat ne ovat jos siellä on vain muutama ihminen eikä yhtään puolituttua? Joten, kannatan ehdottomasti julkisia kutsuja. Niitähän voi levitellä vaikka ilmoitustauluille ja kaikkialle missä vaan on mahdollista.
Anturajalka


Olisi ainakin helpompaa, jos kutsut olisivat julkisia. Kaikki halukkaat näkisivät ne, ja kopioita täytyisi tehdä vähemmän (toisaalta tuolla ei ole juuri merkitystä, koska loitsuillahan se kuitenkin tehdään). Mutta miten kummassa te ajattelitte että kaikki sinne tulevat (kuten minä ja ystäväni) saavat ostettua lahjat?
Lisa


Voi kuule, me ostettiin sen verran lahjoja, että niitä riittää vaikka muille jakaa. Ja tuo on ennemminkin bile- kuin synttärijuhla. Ei kaikilla tarvitse lahjaa ollakaan. Mutta meillä on jotain pientä, kuten karkkia ja Sekon pilapuodin tuotteita, joita voimme antaa muille lahjana annettaviksi, maksua vastaan tietysti. (eikä meitä haittaa, vaikkei kukaan niitä meiltä ostaisikaan, ne kelpaavat meillekin)
Anturajalka


Joka tarkoittaa että kutsuun voisi lisätä jonkun sortin liitteen, niin että ihmiset tajuaisivat että meiltä saa lahjoja, koska muuten heillä ei niitä ole Matikselle antaa. Lisa, sinulla on kiva käsiala, sinä voisit kirjoittaa tähän (me liitämme sen tästä taioin kutsuun): Lahjapulmien sattuessa voit kääntyä James Potterin, Sirius Mustan, Remus Lupinin, Lily Evansin tai Lisa Smithin puoleen.
Sarvihaara


Lahjapulmien sattuessa voit kääntyä James Potterin, Sirius Mustan, Remus Lupinin, Lily Evansin tai Lisa Smithin puoleen.

Miksi tuossa on minunkin nimeni?
Lisa


Koska sinä voit kertoa asiasta meille, ja on helpompi, että apuna on joitain muitakin kuin rohkelikkoja, koska muut tuvat eivät välttämättä jaksa meitä ruveta etsimään, jos sinut tuntevat. Esimerkiksi. Mutta minä ja Kuutamo menemme nyt, miettikää te lahjajuttuja mitä nyt kaikkea muuta onkaan.
Sarvihaara


Okei, eli jos minä nyt listaisin mitä kaikkea me ostettiin Tylyahosta, niin että Lisakin tietää.
Suklaasammakoita, räjähtävä näpäys -kortit, itsestään sekoittuva korttipakka, sontapommeja, torahammasfrisbee, viuhumato, pergamenttia, julisteita, sulkakyniä, muistipallo, taikasukkia, ihmeteippiä, Drooblen parasta purkkapallopurkkaa, viuhpiiporeita, toffeekärpäsiä (Peter rakastaa niitä), hedelmäetanoita, lakritsitaikasauvoja, sokerisulkakyniä, noidankattilakakkuja, Bertie Bottin joka maun rakeita, Kohtalotarten musiikkia, lemupellettejä ja lehtopöllön, joka on nyt minun hoidossani. Myytävänä muille näistä ovat osa suklaasammakoista, itsestään sekoittuva korttipakka, sontapommit, torahammasfrisbee, viuhumato, julisteet, ihmeteippi, purkkapallopurkka, viuhpiiporeet, hedelmäetanat, lakritsitaikasauvat, sokerisulkakynät, noidankattilakakut, joka maun rakeet, Kohtalottaret ja lemupelletit. Huh mikä lista! Minä aion antaa hänelle pergamenttia ja sulkakyniä, sekä suklaasammakoita. James, Sirius ja Remus aikovat antaa pöllön, ja vielä yksin jokainen heistä jotain (räjähtävä näpäys-kortit, muistipallo, taikasukat, toffeekärpäset). Lisa, mitä sinä haluat antaa Peterille?
Lily


Aika paljon tavaraa. Miten te aiotte saada ne kaikki kaupaksi? Mutta, minä voisin antaa julisteita ja sokerisulkakyniä. Paljonko se maksaa?
Lisa


Lily, meidän pitäisi tosiaan päättää hinnat. Tietysti vähän kalliimmalla kuin ne ostettiin. Okei, eikös tuo Lisan ostos voisi olla vaikka yksi kaljuuna, kolme sirppiä? Mitä mieltä, Lily?
Anturajalka


Joo, vaikuttaa hyvältä. Voisin samalla tehdä tähän hinnaston.
Suklaasammakko ~ 3 sirppiä, 17 sulmua
Itsestään sekoittuva korttipakka ~ 5 sirppiä, 26 sulmua
Sontapommi ~ 1 sirppi, 8 sulmua
Torahammasfrisbee ~ 10 sirppiä, 15 sulmua
Viuhumato ~ 9 sirppiä, 10 sulmua
Ihmeteippi ~ 5 sirppiä, 9 sulmua
Drooblen paras purkkapallopurkka ~ 5 sirppiä, 28 sulmua
Viuhpiiporeet ~ 7 sirppiä, 9 sulmua
Hedelmäetanat ~ 2 sirppiä, 12 sulmua
Lakritsitaikasauvat ~ 2 sirppiä, 20 sulmua
Noidankattilakakut ~ 3 sirppiä, 8 sulmua
Bertie Bottin joka maun rakeet ~ 1 sirppi, 9 sulmua
Kohtalotarten musiikkilevy ~ 1 kaljuuna, 4 sirppiä
Lemupelletit ~ 3 sirppiä, 17 sulmua
Kopioidaan tuo ja annetaan se kaikille kelmeille ja minulle.
Lily


Minusta ainakin tuo kuulostaa varsin hyvältä. Ja jos ei mene kaupaksi, ei sitten, meille vaan kertyy tavaraa. (ja paljon karkkia, nam)
Anturajalka


Joo, niin minunkin mielestäni. Mutta kello alkaa olla sen verran, että minun täytyy mennä. Hyvää yötä, jatketaan huomenna!
Lisa


Kylläpäs aika juoksee. Odotellaan vielä hetki Jamesia ja Remusta.
Lily


Kyllä sir, chiliseni.
Anturajalka


Sirius! Minä en ole chilisi!
Lily


Mikäs sinä sitten olet?
Anturajalka


Minä olen Lily Evans, olen Jamesin tyttöystävä, mitä ilmeisimmin jonkinlaisissa väleissä myös sinun kanssasi, Remuksen ja Peterin kaveri. Jos haluat välttämättä kutsua minua jollain lempinimellä, Lils kelpaa.
Lily


Ahaa. Jonkinlaisissa väleissä? Voi mikä loukkaus!
Anturajalka


Sirius, tuo ei ole syy huudahtaa teatraalisesti ja viedä käsi sydämelle. Hei, hienoa, James ja Remus tulevat!
Lily


Teitä ei näemmä kannata jättää kaksin. Lilyseni, sinä saatat olla välillä hieman... ennakkoluuloinen Anturajalkaa kohtaan. Anturajalka, sinä taas, nautit ilmiselvästi Lilyn ärsyttämisestä, koska hän ärsyyntyy helposti. Olisi kiva jos lopettaisitte toistenne kiusaamisen. Minä ja Kuutamo (jonka Anturajalka jo tästä viereltäni varastikin, joten minä kerron) laitettiin kutsuja kaikille vastaantuleville ilmoitustauluille, ja pyydettiin paria oppilasta viemään niitä tupansa oleskeluhuoneeseen. Tuo hinnasto vaikuttaa hyvältä. Mennään sitten nukkumaan, ja suosittelisin sitä myös teillekin, Kuutamo ja Anturajalka. Olitte jossain huitelemassa viime yönäkin.
Sarvihaara


Anturajalka, tule jo. Ei me voida jäädä yöksi suureen saliin.
Kuutamo


Kyllä, äiti.
Anturajalka


Äiti? Onko sinulla useinkin tapana harrastaa seksiä äitisi kanssa? Hyi yök!
Remyy


Ei, sinä vain olet ihanan huolehtivainen, minun oli pakko sanoa tuo. Mutta mitäs sanot, jos mentäisiin tarvehuoneeseen, nyt on viikonloppukin. Toivottaisiin sinne oikein isoa ja mukavaa sänkyä. Se on sitten meidän päätettävissämme, mihin sitä käytetään...
Naistenmies Miestenmies Remuksenmies
« Viimeksi muokattu: 03.05.2012 15:47:22 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #83 : 20.02.2012 20:01:24 »
Ei jumatsuikka taas... Ja ei todellakaan haittaa, kiva että härtsyygeli sai uuden kodin. :) (Varo ettei se villiinny!)

Lainaus
No niin. Te taas. (ei kyllä mikään yllätys)
;D

Lainaus
(ja rehtorina minun ei kuuluisi ottaa kantaa tuollaisiin asioihin, mutta minä olenkin erilainen)
Vähintäänkin. :D

Lainaus
Sirius, sinulla ilmiselvästi on havaittavissa Kuutamohulluutta. Ei siinä mitään, en minä tuomitse.
Njoo, tästä tulee varmaan taas sarjassamme lainaus toisen perään, mutta miten vaan. :D

Lainaus
Antura, olenko sinun rakas hukkasi? Olet söpö. Jos sinulla on Kuutamohulluutta, niin minulla on Anturajalkahulluutta.
Ahihi, lutuisia ovat. <3 aws.

Lainaus
olen iloinen tuosta söpöstä poskipususta, jonka äsken annoit, mutta kun minä en halua olla vain söpö. Minä haluan olla komea, seksikäs, kuuma, romanttinen, ihastuttava, vähän niin kuin ulkoisesti täydellinen.
Tiedän, että Sirius on ihana, mutta sanon sen vielä kerran: Sirius on ihana.  :-* Siitä ei vaan pääse yli eikä ympäri. Ja sitä paitsi Sirius/Remus on mukavaa vaihtelua mun ainaiseen Lily/James-ihkutukseen.

Lainaus
(ensin minun täytyy kuitenkin ottaa vastaan Anturajalan suudelmat, joita hän nytkin painelee kevyesti niskaani vain odottaessaan, että lopetan kirjoittamisen)
Hah! On sittenkin olemassa kiusaus jota Remus ei voi vastustaa... :D (Tulis muute loistava ficci: Huulet, joita Kuutamo ei voinut vastustaa. Iih, saanko pölliä sen sulta?!! :D Koska periaatteessa alkuperäinen ideahan oli sun koska tää luku.)

Lainaus
Tässä yksi lentosuukko sinulle

(ah, miten ihana takapuoli sillä tytöllä)
Ihihihi...  ;D

Lainaus
Kyllä sir, chiliseni.
Olin hetken aikaa että mitä hittoa mutta sitten muistinkin sen chilikeskustelun... Ihan huippu!

Lainaus
Äiti? Onko sinulla useinkin tapana harrastaa seksiä äitisi kanssa?
Et usko miten repesin tälle!!! Pelottava ajatus, Walburga Musta nimittäin... Hyi helvetti!!

Ja sitten tietenkin vielä tämä ihana:
Lainaus
Naistenmies Miestenmies Remuksenmies
Kuolasinko edes...

No joo, sinne meni sekin fiksu kommentti. Mä en voi sille mitään, se on sun syy kun kirjoitat niin hauskoja lukuja että niitä on turha edes yrittää kommentoida mitenkään järkevästi. :D Ookkei, jätä sut nyt rauhaan - kunnes taas julkaiset seuraavan luvun, muahhahhah!! ;D
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #84 : 20.02.2012 23:54:17 »
Hihhihhih... Joo, taas yöllä, kun odottelen kynsilakan kuivumista ja just kaks tuntia sitten tulin riparitap(p)aamisesta (joo, ne nuorisotyöntekijät alko pitään meille jotain ihan random saarnaa)...
 
Juu, osa oli lievästi sanoen naurettava, repsreps... Naistenmies-miestenmies-Remuksenmies Sirius, nam... Ja chilit on näköjään muillakin käytössä (viittaan Lumipalloon).  ;D ;D  Hah!Kuutamohulluus oli hyvin keksitty, ja komppaan Remusta siinä Anturajalkahulluudessa, Sirius on ihana... <3 (toisaalta, jos musta on kyse, on havaittavissa Sarvihaarahulluutta, James on <3)...
 
Mutta nussin pilkkua (joka onkin eka kirjotusvirhe, mitä löysin!!!) :
 
Lainaus

 drooblen parasta
Erisnimet isolla, eli Drooblen...
 
Jaa, järkevä sano hyvästit, jos ei tota pilkkuhommelia oteta lukuun... Jaa, ja jatkoa, s'il vous plaît... Kattoin just ranskankielistä leffaa, ja se kieli jäi päälle... (ja btw huomasin just saaneeni siitä kympin...)  ;D  Joo, nyt menen nukkumaan, kun kynnetkin on kuivat, että bonne nuit!  ;D
 
Ledi
 
P.S. Anna Liisa oli lyhyt... Näytelmä, n. 100 sivua... Hah, sain luettua!  ;D
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #85 : 21.02.2012 09:50:18 »
Awws <3
Kyllä James/Lily ja Sirius/Remus on söpöjä yhdessä. Tekis mieli alkaa kiljua täällä koulussa niiden parituksien ihanuutta, mutta ehkä ei. Matiksen nimet naurattaa niin kuin aina :) Ja Dumppiksen kommetti myös :DD Oisi kyllä kiva lukea enemmän, kun Lisa ja Matis on yhdessä. Laitapa jatkoa mahdollisimman pian ;)
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #86 : 21.02.2012 13:43:32 »
VAROITUS! MUN AIVOT ON HATTAROITUNU, EI KANNATA ODOTTAA MITÄÄN JÄRKEVÄÄ.

naawwwws, mä taidan olla ihastunu Siriukseen. ♥

Ehehee Lily-chili :::3 joo mä muuten taisin ihkuttaa sitä jo tossa jossai vaihees mut ei kai se haittaa jos mä ihkutan sitä taas?
Lily-chili ♥
jootota. maau, Siriusonihanaawwsainkohtauksen.
Lainaus
Naistenmies Miestenmies Remuksenmies
en toki sulanu, naaw toi Sirre aw. ♥♥ :33

Lainaus
No härtsyygeli!
VOI HYVÄ LUOJA mä oon ihastunu myös Jamesiin. <3<3

Lainaus
Äiti? Onko sinulla useinkin tapana harrastaa seksiä äitisi kanssa? Hyi yök!
Remyy
...ja ilmeisesti myös Remukseen. SULIN KOSKA REMYY ♥ hihihi Remyssäki on sellane pieni kelmi awaw ::::3

...höm. Joo, jatkoa, kiitos, naaw :3 (<- iha tällee btw mä menin naimisiin ton hymiön kaa.)

~Tonks

//Välttääkseni tuplapostauksen ilmotan tässä näin:
PETERILLÄ ON KIVOJA NIMIÄ, rakkaalla lapsella on monta nimeä ehehe. ;D
« Viimeksi muokattu: 07.03.2012 13:55:20 kirjoittanut Tonks »

Midnight

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #87 : 21.02.2012 14:57:43 »
Ihanaa!!!!!
Tä on ihan mahtava fic!!!

Listasin tähän pari mun lempparikohtaani:

Lainaus
Vau, jopa itse Dumle on sitä mieltä että minä ja Lily sovimme hyvin yhteen. Lilyseni, haluaisitko juhlistaa sitä ja meidän ööö... kaksiviikkoista seurusteluamme? (me ylitetään jo Anturajalan pisin suhde ikinä) Ja kyllä, Anturajalka, sinulla on havaittavissa vakavanlaatuista Kuutamohulluutta.
Dumle?!? xD James on oikeesti niin syötävän sulonen!!!

Pitää sanoo viel se, et sun takias retkahdin Lily/James paritukseen!!!

JATKOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elämäsi ei muodostu päivistä jotka ovat menneet, vaan päivistä jotka muistat.

Death Eater

  • ***
  • Viestejä: 56
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #88 : 22.02.2012 17:54:30 »
Oi, luin nyt kerralla kaikki luvut enkä voi sanoa mitään muuta kuin että aivan ihana fic :D Ihastuin heti, noi hahmot on niin aw ja Sirius ja Remus yhdessä, ah :3 Jopa Matiksestakin tykkään jollain tapaa tässä ficissä, ja se on kuule harvinaista se, koska oikeastaan Matohäntä on ainakin melkein koko inhokkihahmoni sarjasta.

naistenmies miestenmies remuksenmies - aw ;) en voi muuta sanoa. enkä lainaa nyt mitään saati sitten sano mitään muuta lempikohtaani, ettei mene liialliseksi, koska köh, voisin lainata koko tekstin...

Jatkoa tietysti odotan, enkä nyt todellakaan aio antaa mitään järkevämpää kommenttia - minusta ei ole sellaiseen. Paitsi ainiin, repesin täydellisesti niille Matohännän nimisekaannuksille khihi ::)

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #89 : 22.02.2012 20:42:09 »
awwwwww^^

Lainaus
Naistenmies Miestenmies Remuksenmies

kerrassaan suloista! :3 muuta en osaa tämän söpöstelykohtauksen keskellä sanoa :D
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 17 20.2.
« Vastaus #90 : 23.02.2012 00:53:24 »
WOAAH!!! Tääl on ollu jatkoo!!!

Ei, mut aivan mahtava jatko!!!! En ala lainaamaan tota, koska siin on jumalattoman paljon hyvii kohtii xDDD

Mut juu, en ala vaatii K15-18 kamaa tähän fikkiin, mut just jotain tollast, et Sirius suutelee Remusta eikä anna kirjoittaa rauhassa -tyylii esim. :D

mut jatkoo oottaessa ;)

(lyhyt ja ytimekäs :D )
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #91 : 13.03.2012 15:43:42 »
Salla, kiitos! Minä ja James pidetään kyllä hyvää huolta härtsyygelistä. :D Saat tehdä ficin noista huulista, joita Kuutamo ei voinut vastustaa. Mä haluan sitten lukea sen! :D
Ledi, kiitos! Joo, on chilit muillakin käytössä. Ja jos toi siis oli viittaus että mä olisin kopioinut sen sulta, lähden ihan täysin puolustustkannalle, tsekkaa vaikka Sallan komma missä se sanoo muistavansa chilikeskustelun. Sehän oli ihan ekoissa luvuissa. Kiitos kivaisasta kommentista!
Maww, kiitos! Ja kuka sanoi että Lisa ja Matis on yhdessä (vielä)? :D
Tonks, kiitos! Ei haittaa vaikka ihkuttaisit hamaan tulevaisuuteen, tosin se ei ehkä juurikaan hyödytä sua. :D Etkä oo yksin ihastunut Siriukseen, Jamesiin ja Remukseen. :D Pari päivää nyt myöhässä siitä mitä sulle lupailin, mutta ei voi mitään.
Midnight, kiitos kovasti!
Death Eater, kiitos! Eikä sitä aina tarvitse antaa järkevää kommenttia, ne on ihan yliarvostettuja.
puhpallura, kiitos!
Anturajalka93, kiitos! Lyhyt ja ytimekäs oli, mutta mulle kelpaa mainiosti pitkät ja sekavatkin. ;)
onski, kiitos!

Yllätys yllätys, kesti taas. Mutta syytökset taas kerran vain ja ainoastaan minulle, (koska mulla olis ollu aikaa), musiikille ja koululle. Tän luvun valmistumisesta näinkin nopeasti kiitos Tonksille, joka hienovaraisesti potki perseelle. Ja kiitos kaikille muillekin kommentoijille, jotka muistuttavat että tästäkin tykätään ja jatkoa kaivataan. ♥

OSA 18

5.6

VOIEIVOIEIVOIEI! Äärimmäisen kiusallinen Kalkaros -tilanne eilen illalla. Kalkaros oli ilmeisesti juonut vähän liikaa tuliviskiä. Se jotenkin ihmeellisesti pääsi oleskeluhuoneeseen ja sitten se alkoi laulaa jotain oopperaa, mutta siinä laulussa sanat meni jotenkin näin: ”Lilysein, mun armahain, sua aina lemmin vain”! Ja sitten Lily katsoi Kalkarosta ihmeissään, Lily ei kai tiennyt Kalkaroksen tunteista vaikka se oli kyllä melko ilmiselvää ennenkin tätä karseaa oopperashowta. Ja sitten kun kaikki vaan tuijottivat Kalkarosta, jolla muuten oli päällään musta aamutakki, jonka alta pilkottivat ankkakalsarit, Kalkaros tuli siihen Lilyn eteen polvilleen ja päätti laulunsa korkeaan ja pitkään aa:han. Joku hullu alkoi taputtaa ja koko tupa mulkaisi sitä ja Kalkaros kumarsi. Lily peruutti (koska Kalkaros lemusi) ja minä astuin ritarillisesti Lilyn eteen suojamaan häntä, mutta sitten hetken ajan Kalkaros näytti oikeasti järjissään olevalta kun sanoi: ”Halusin vain kertoa, ennen kuin kaikki on mennyttä...” ja siihen Lily sanoi: ”Kaikki ei ole koskaan mennyttä, mutta menneisyydestä pitää osata päästää irti.” Sitten Kalkaros poistui näyttäen ylisuurelta lepakolta, ja minä tajusin, että elämästäni voisi tehdä surkean saippuaoopperan.
Sarvihaara


No ohhoh!
Kuutamo


Olisin halunnut olla näkemässä tuon! Kuule, sinun elämästäsi saisi ihan mahtavan hauskan saippuaoopperan, ja sitä paitsi, se ei ikinä voisi olla surkea.
Anturajalka


Mutta mikä ihme on saippuaooppera? Onko sillä jotain tekemistä oopperalaulannan ja saippuan kanssa?
Mötikkäh


Voi Matis... Ja minua alkoi myös huolestuttamaan nuo viimeiset sanat. Mitä Lilyllä ja Kalkaroksella oli menneisyydessä? Enemmän kuin ystävyyttä?
Sarvihaara


Minä sanon tämän nyt selkeästi: Minä rakastan sinua, James. Mutta yhteen aikaan rakastin myös Severusta. En tiennyt hänen tunteistaan. Kun yritin koskettaa, hän vetäytyi pois. Rakastin häntä ja luulin ettei hän rakastanut minua. Nyt yllätyin. Silti, James, minä rakastan sinua ja tulen aina rakastamaan.
Lily


Minäkin rakastan sinua. Ja mihin sinä olet menossa?
Sarvihaara


Älä lähde perään. Lily haluaa luultavasti nyt selvitellä ajatuksiaan. Rakkaus ei koskaan häivy lopullisesti, ja vaikka hän puhui menneessä aikamuodossa, hän rakastaa Kalkarosta varmasti vieläkin. Todennäköisesti sinua enemmän, mutta nyt hän huomaa että hänellä on kaksi mahdollisuutta. Häntä luultavasti kiinnostaa mitä se olisi ollut Kalkaroksen kanssa, mutta muista mitä hän sanoi. Hän rakastaa sinua ja tulee aina rakastamaan. Mutta kahta ihmistä voi rakastaa samaan aikaan.
Kuutamo


Kuutamo, oliko tuon tarkoitus parantaa oloa vai masentaa? Hyvä on, en lähde perään. Uskon sinua, mutta en silti luota itseeni niin paljon. Entä jos hän valitseekin Kalkaroksen, lopullisesti?
Sarvihaara


Heei, mihin sinun itsevarmuutesi katosi? Tietysti Lily valitsee sinut eikä sitä limalettiä! Lilyhän on lähes järkevä ihminen. Ja jos ei, voit aina ruveta homoksi niin kuin minä ja Kuutamo. Tietysti sinun täytyy muistaa että me parhaimmat olemme varattuja.
Anturajalka


No kiva kun kannustat. Mutta älä hommaa jättimäistä banderollia ja ala kiljumaan ja pomppimaan tai rupea cheerleaderiksi. Ei tämä mikään kilpailu ole (vielä). Ja minä taidan toistaiseksi kyllä pysyä ihan tytöissä, kiitos vaan.
Sarvihaara


Minulla on nälkä... Mennään aamiaiselle tai jonnekin mistä saa ruokaa. Vai haetanko keittiöstä viiden tähden menu?
Anturajalka


Hei voisitte antaa kirjan vähän useammin minullrkin. Sarvihaara, minäkin uskon että Lily valitsee sinut. Eikä kai tämä mikään kilpailu ole, missä Lily valitsisi mitään, vaan ihan tunteistahan ja onnellisuudesta siinä on kyse. Mikä on banderolli? Entä chheddarleader?
Omnomnom


Matis, tuossa oli vuoden järkevimmät sanat sinulta: Eikä kai tämä mikään kilpailu ole, missä Lily valitsisi mitään, vaan ihan tunteistahan ja onnellisuudesta siinä on kyse. En olisi itsekään osannut sanoa sitä sen paremmin. Banderolli ja cheerleader on kannustamiseen ja fanittamiseen liittyviä jästijuttuja. Mutta mennään syömään, kuten Anturajalka ehdotti, eikä kuluteta koko aamua Lilyn ja minun draamojen spekulointiin. Asia vaan on niin ja sillä pihvi. Jos jotain tapahtuu niin sitten tapahtuu ja tapahtukoot. Kestetään se kuin miehet.
Sarvihaara


Myöhemmin:

Kuutamo on tänään vähän ärtyisä. Onkohan nyt se aika kuukaudesta?
Anturajalka


Ei, se oli 15 päivää sitten. Lähes pari viikkoa jäljellä.
Sarvihaara


Hei, te keskustelette minusta kuin jostain tytöstä! Ihan tiedoksesi, että kai sitä nyt vähemmästäkin ärsyyntyy kun toinen varastaa suklaat ja härnää vielä perään.
Kuutamo


Anturajalka, Anturajalka, mitä olet mennyt tekemään... (Kuutamolle suklaa = elämä ja kuolema)
Sarvihaara


Anteeksi! Minä voin antaa loput takaisin ja tehdä niillä jotain kivaa... *hyvin likainen virnistys*
Anturajalka


Hyvä on. Saat anteeksi. Mutta niillä sitten myös tehdään jotain kivaa...
Ja saat ostaa minulle lisää.
Kuutamo


Pahoitteluni, rakas pikku Remyy, mutta kukkarooni on muuttanut matti. Jos lainaan Sarvihaaralta laskentaanko se?
Anturajalka


Ei, silloin sinä et osta sitä vaan Sarvihaara.
Kuutamo


No sitten odotat että saan jostain rahaa. Ja siinä voi kestää kauan.
Anturajalka


No hyvä mies, mene ja ansaitse jostain rahaa.
Kuutamo


En minä...
Anturajalka


Tosin ehkä voisimme neuvotella paremmista maksuvaihtoehdoista tuolla makuuhuoneen puolella...
Kuutamo
« Viimeksi muokattu: 09.04.2012 18:54:59 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #92 : 13.03.2012 16:14:57 »
JATKOA, JEE!!

ei se mitään vaikka se oli vähän myöhässä. Sovitaan et mä en osannu odottaa sitä lähipäivinä, ni kukaan ei teidä miks mä olin eka.

....... HETKINEN, MÄ OLIN EKA!! hahahaaa motherfuckers 8DD

noin, oon offannu tarpeeks. asiaan.

tää luku oli vähän sellanen puhutaan-syvällisiä-luku, mut ei se haittaa, koska ikuisesti ihana Anturajalka piristi tunnelmaa. Toi Kalkaros -säätö oli  kiva käänne, ja se et James menetti itseluottamuksensa ja Lily lähti angstaamaan teki siitä Kelmeisän dramaattisen.
Matiksen nimet on aina yhtä kivoja :D en toki revenny, Mötikkäh ja Omnomnom XD

Lainaus
Lilyhän on lähes järkevä ihminen. Ja jos ei, voit aina ruveta homoksi niin kuin minä ja Kuutamo. Tietysti sinun täytyy muistaa että me parhaimmat olemme varattuja.
aah Sirius olet ihana ♥ eiks se oo parhaat? paitsi kai parhaimmatki voi sanoo. jaa-a, enpä tiiä.
Lainaus
Mikä on banderolli? Entä chheddarleader?
Omnomnom
toi nimi :DD tossa on muuten yks h liikaa, mut se taitaa liittyy siihen Matiksen toivottomaan oikeinkirjotukseen (?)
Lainaus
Kuutamolle suklaa = elämä ja kuolema
samaistun :D
Lainaus
Minä voin antaa loput takaisin ja tehdä niillä jotain kivaa... *hyvin likainen virnistys*
Lainaus
Tosin ehkä voisimme neuvotella paremmista maksuvaihtoehdoista tuolla makuuhuoneen puolella...


oivoi mikä hirvee lainauskomma vailla tippaakaan rakentavaa .___. meen nyt roskiin.

Midnight

  • Kelmi
  • ***
  • Viestejä: 90
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #93 : 13.03.2012 16:39:24 »
Järkyttävän ihana luku taas!

Toi Kalkaros\Lily\James juttu oli aika jännä tossa alussa. Repes kyllä niin pahasti ku kuvittelee Kalkaroksen ankkakalsareissa rohkelikon oleskeluhuoneeseen laulamaan oopperaa Lilylle!
 
Lainaus
Lilyhän on lähes järkevä ihminen. Ja jos ei, voit aina ruveta homoksi niin kuin minä ja Kuutamo. Tietysti sinun täytyy muistaa että me parhaimmat olemme varattuja.
Niin Siriusmaista...
Lainaus
Kuutamo on tänään vähän ärtyisä. Onkohan nyt se aika kuukaudesta?
Anturajalka
Ei, se oli 15 päivää sitten. Lähes pari viikkoa jäljellä.
Sarvihaara
Hei, te keskustelette minusta kuin jostain tytöstä! Ihan tiedoksesi, että kai sitä nyt vähemmästäkin ärsyyntyy kun toinen varastaa suklaat ja härnää vielä perään.
Kuutamo
Anturajalka, Anturajalka, mitä olet mennyt tekemään... (Kuutamolle suklaa = elämä ja kuolema)
Sarvihaara
Anteeksi! Minä voin antaa loput takaisin ja tehdä niillä jotain kivaa... *hyvin likainen virnistys*
Anturajalka
Siriukselle ei taitais tehdä pahaa hommata kalenteri itselleen. Ihan ehdottomasti luvun paras kohta varsinkin toi *hyvin likainen virnistys*
Elämäsi ei muodostu päivistä jotka ovat menneet, vaan päivistä jotka muistat.

puhpallura

  • höpelö
  • ***
  • Viestejä: 620
  • aww ♥
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #94 : 13.03.2012 16:43:45 »
Lainaus
Kuutamo on tänään vähän ärtyisä. Onkohan nyt se aika kuukaudesta?
Anturajalka

Ei, se oli 15 päivää sitten. Lähes pari viikkoa jäljellä.
Sarvihaara

hahahaa loistavaa jälleen kerran :D

Lainaus
Entä chheddarleader?
tietämättömyyden suloisuutta :3
“We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.”

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #95 : 13.03.2012 18:47:58 »
ihana lisä toi Kalkaros/Lily juttu! :D James-parka, mutta kyllä se Lils hänessä pysyy :D James ja hänen saippuaoopperat :D

Matiksen ihanat kirjoitusvirheet :D saa nauraa :D

jaaajaaajaaaa toi Remuksen viimeinen ehdotus Siriukselle <333 mahtava!!!

jaaajaaaaajaaa jatkoo oottaen :D aivan mahtava fikki!!!!! :D
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #96 : 13.03.2012 20:55:05 »
Hihhihhhiii, ei tähän ficciin varmaan voi ikinä kommentoida mitään järkeväksi edes jollain tasolla laskettavaksi kelpaavaa, muttayritän nyt kuitenkin. Voi olla että jää pelkäksi yritykseksi. :D Any case, here we go again (you're killing me now)! Älä kuuntele Gleen versiota Animalista samalla kun kommentoit, tulee pahaa jälkeä.

Lily ja James... pitääkö mun edes sanoa sitä ääneen? :D Kalkaros on perseestä kun tulee pilaamaan kaiken, mutta pakko myöntää, että kun katoin taas just eilen kutosleffan niin on se kyllä aika.... TROOL kuola valuu! Jup. Toivottavasti Lily ei oikeasti ole sellanen paskiainen että valitsis sen, mä luotan sun arvostelukykyyn tässä asiassa. ;) Älä petä mun luottamusta, tai vien härtsyygelin takasin orpokotiin!

Sirius ja Remus... siitäkään ei varmaan tarvitsisi mainita mitään, MUTTA! Remus, Sirius, suklaa ja erilainen maksutapa? MINÄ MUKAAN eiku! ;D Voi luoja, sä saat kaiken ihan sekaisin mun päässä (ja päätin muuten vakaasti etten ota tähän yhtä ainutta lainausta senkin uhalla että tästä tulee paska kommentti).

Jätän sut rauhaan ja jään hymyilemään typerästi koska Remus, mutta sitä ennen pyydän lisää jatkoa. (You're my own personal kind of heroin!)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #97 : 13.03.2012 21:33:54 »
Juhuu! Jatkoa!  ;D
 
Joo. En tarkoittanut mitään matkintaan liittyvää sillä ja muistin kyllä, että Chili oli sinullakin aiemmissa luvuissa käytössä, ihan Sallan komman jälkeen.  ;D  Ja muutenkin, minusta matkinta ei ole mikään maailmaa kaatava asia tai muuta vastaavaa, ilmoitin vain toteavana lauseena.  ;D
 
Mutta joo. Hyi, Sev/Lilyä... *oksentaa kulman taakse* Niin, joo. Ja sinä et sitten yhtään yritäkkään parittaa niitä kahta, tai olen ikuisesti vihainen sinulle.  :P  Nää, eivais. Lily ja James kuuluu yhteen ja Severukset ankkakalsareineen ( ;D ) saavat painua sinne missä pippuri kasvaaa (missä muuten se kasvaa..?). Tai ankkakalsarit saavat jäädä vaikka sulostuttamaan Siriuksen sääriä, mutta mieluiten ilman Kalkarosta (likaisia mielikuvia)...  ;D
 
Mutta luku oli hyvä, enkä ala säätämään enempää lainaussössöä tai parhaita kohtia, koska pitäisi lainata koko ficci alkua lukuunottamatta...  ;D  Eli tyksin ja jatkoaaaa (kunhan vain ei sisällä Sev/Lilyä)!  ;D
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Sukkula

  • Näätäpipari
  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #98 : 16.03.2012 15:27:28 »
Tää on I-H-A-N-A! Remus ja Sirius, AWW! Lemppari parini <33 Ihana <33 ja tää on niiiiiiiin hyvä :  DD

oljo97

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 18 13.3.
« Vastaus #99 : 18.03.2012 19:51:57 »
Ihanaa aion lukea
Jatkoa pliis :)
Sirius ja Remus onn siis niin suloisia :)