Kirjoittaja Aihe: Kelmien päiväkirja, K11, OSA 20 3.5, TAUOLLA  (Luettu 25548 kertaa)

Sirppi

  • ***
  • Viestejä: 19
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 13 29.12
« Vastaus #60 : 08.01.2012 15:58:52 »
Tää on ihan mahtava fic ja löysin taas rakkauteni kelmeihin <3  :D ihanaaa ja Sirius/Remus=♥

Voin niin hyvin kuvitella jutut kelmien kirjoittamana, jokainen on niin itsensä ja muutenkin teksti on hauskan luonnollista nuorten suusta jotenkin  ;D En oikein osaa nyt sanoa muuta kuin että naureskelen vieläkin näille jutuille...

Pakko oli kommentoida vielä ennen kuin julkaiset tuon uusimman luvun  :D

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #61 : 08.01.2012 19:29:48 »
FanGirl, kiitos! Ja kyllä ne tytöt lukee, koska niille laitetaan se viesti nenän eteen.
dracoxharry, kiitos! Lyhytkö? Ainakin näytti kirjoitusohjelmassa saman pituiselta kuin muutkin.
Tonks, kiitos! Oli kivaa McMarshmallow'ta keksiessä. :D
Ledi, kiitos! Siriuksestä löytyy kyllä myös se tunteellinen puoli, niin kuin FK osoittaa, mutta kieltämättä ehkä enemmän Jamesin repla. Mä en kyllä ennen ajatellutkaan Johnia ja Jimiä sillä tavalla. ;D Ja kyllä sun kommentistas selvää sai.
Anturajalka93, kiitos!
Salla, kiitos! En kyllä itsekään tiennyt että laittaisin Siriuksen ja Remuksen yhteen, se vaan tapahtui kun aloin tykätä siitä parituksesta. Joo, tiedän että menee välillä överiksi, mutta ne on kuitenkin keskimäärin sellaisia asioita, joita ei voi sanomattakaan jättää. Joten sen takia ne tässä lukee. Niillä on kyllä vaan yksi kirja, mutta leijuntaloitsut ja sellaiset...
Sirppi, kiitos!

Huh huh, paljon kommentteja! Joten kiitos niistä. Anteeksi että jatkon kanssa on kestänyt, inspis tähän oli lomalla Havajilla tai jossain. Muutenkin jatkon kirjoittaminen saattaa hidastua, kun koulu alkaa huomenna. Voi toki olla myös niin että koulu tuo inspiraation takaisin ja vauhdilla. Lupaan kuitenkin että jatkoa tulee. Ehkä hitaasti, mutta varmasti.

OSA 14

Tavallaan varmaan laskette minut samanlaiseksi tytöksi kuin nuo kaikki muutkin. Tavallaan olenkin, tavallaan en.
Sirius, vielä hetki sitten en olisi ymmärtänyt sinua, en olisi halunnut päästää sinusta irti. Halusin silloin sinut vain itselleni. Nyt ymmärrän. Rakastan sinua, ja haluan sinun olevan onnellinen. Ja jos sinä ja Remus rakastatte toisianne, ja sinä olet onnellinen, ennen pitkää rakkauteni hiipuu, ja voin päästää sinusta irti. Puoli vuotta sitten sinuun ihastuessani epäilin, kannattaako se. Olisivatko minun tunteeni vain turhia? Kun kymmenen päivää sitten aloimme seurustella, olin onnellinen. Tunteisiini vastatiin. Sivulliset sanoisivat että olin sinulle samaa mitä kaikki muutkin tytöt, mutta me tiedämme etten ollut. Kun jätit minut vähäsanaisesti, olin katkera itselleni tunteistani ja siitä, että olin langennut sinuun kuten muutkin. Luulin että olin erilainen. Sinun olisi pitänyt kertoa tuo kaikki minkä äsken melko julkisesti jaoit monille, se sinun olisi pitänyt sanoa jättäessäsi. Vasta nyt tiedän, että merkitsin sinulle jotain, että todella olin erilainen. Ja sinä olit tunteideni arvoinen.
Emily Wilkins


Emily, en ole koskaan sanonut ainoallekaan tytölle rakastavani häntä. Paitsi sinulle. Ja jo se osoittaa, että minulla oikeasti oli tunteita sinua kohtaan. En ala runoilemaan tähän mitään ihmeellistä, en ala söpöstelemään ylimääräisiä, koska se tekisi sinulle luopumisen vielä vaikeammaksi. Mutta muista, jos Sirius Musta on joskus rakastanut sinua, vaikka suhde olisikin ollut lyhyt, muista, ettet koskaan jätä hänen sydäntään. Olit ensimmäinen rakkauteni.
Sirius Musta


Ja koskapa minusta näyttää epäilyttävästi siltä, että Sirius haluaisi mennä makuusaliin pyyhkimään roskia silmistään, vastaanotto on suljettu tältä päivältä. Eli siis kirja palaa takaisin yksityiseksi. Kiitos ja näkemiin!
James Potter


1.6

No niin, Matis, mitä sinä oikeasti haluat synttärilahjaksi? Katsos kun ei me osata ostaa mitään jos me ei yhtään tiedetä mitä sinä haluat.
Sarvihaara


Noooo... En minä tiedä ja sinä tiedät etten minä tiedä. Kaikki karkit aina kelpaa, ja voithan jostain sekon pilapuodista jotain kivaa etsiä. Tai mikä se nyt on, Dervissi ja paukku, eikös siellä ole kaikkea sekalaista. Jos nyt edes ostaisit synttäriölahjan niin olisin iloinen. Kerron kyllä jos keksin jotain.
Mäentiä'ä


No voi kiitos Sarvihaara, jaoit sitten kaikkien kanssa tiedon siitä että minun piti mennä pyyhkimään roskia silmistäni. *mulkaisu* Mutta siis Matis, seuraava Tylyahonviikonloppu on vasta synttäreidesi jälkeen, joten minun, Sarvihaaran ja Kuutamon täytyy luikkia Tylyahoon sitä ennen. Pojat, milloin olisi siihen hyvä hetki?
Anturajalka


Minun mielestäni meidän kannattaa mennä Tylyahoon vapaapäivänä, niin että on tarpeeksi aikaa miettiä mitä ostetaan. Ja voihan olla niinkin ettei me löydetä mitään kivaa, joten mitä pikemmin sitä parempi. Nythän on keskiviikko, joten pyritään lauantaina menemään. Silloinhan on 4. päivä.
Kuutamo


Tuntien jälkeen:

Minä sain Lilyn tekemään loitsun, joka estää Matista näkemästä näitä viestejä. Sen takia teksti on tämän väristä. Ja Matikselle se näyttää vain mustalta suttaukselta. Kätevää, eikös? Eli pojat, voidaan keskustella Matiksen synttäreistä. Mitä, missä ja milloin? Millaiset juhlat? Mitä lahjaksi? Missä juhlat? Ja muita vastaavia kysymyksiä. Voidaan pyytää Matiksen tyttöystävääkin (?) ideoimaan tätä. Mikä sen nimi nyt olikaan... Lisa Smith! Onko se ja Matis vielä yhdessä sen matohinttiepisodin jälkeen?
Sarvihaara


Hienoa, täytyykin kiittää Lilyä. Joo, mutta värin olisi voinut valita paremminkin. Tämä kun on ah niin miehekäs.
Lahjan suhteen en vielä tiedä, mutta tarvehuonehan on täydellinen paikka pitää juhlat. Se on täydellinen paikka mihin vaan. Juhlat... Siinä onkin hyvä kysymys. Teille muille. Mutta Sirius Musta keksii kyllä kaiken! Eli tuota joo... No, ensinnäkin pyydetään tarvehuoneelta hyvää paikkaa pitää Matikselle synttärit. Sitten tarjonnasta sen verran, että siellä voisi olla ainakin juotavina kurpitsamhua, kermakaljaa ja tuliviskiä, herkkupuolena omenapiirasta, jotain suklaista, jäätelöä, mansikoita, siirappitorttua, hyytelöä, karkkeina suklaasammakoita ja jotain muutakin suklaata, kookosjääkuutioita, toffeeta, joka maun rakeita, viuhpiiporeita, jäähiiriä ja hattarakyniä. Eikö vain? Lily tai joku voi kysyä Lisalta, minä en ainakaan kun olen joskus seurustellut sen kanssa. Tai jos ne ei ole yhdessä, laitetaan palaamaan yhteen. Tai jos Lisa ei suostu siihen, hommataan Matikselle strippari sinne.
Anturajalka


Anturajalka rakas, minun täytyy hieman muutella tuota sinun menutasi. Tuliviski kannattaa jättää pois, tai riippuu ainakin siitä ketä kutsutaan. (sen kysymyksen sinä unohditkin, Sarvihaara) Ja eikö tuossa ole vähän liikaa? Tai edelleenkin riippuu siitä ketä kutsutaan. Sitä paitsi, mistä oikein luulet saavasi tuon kaiken? Ja strippari varmaan voi jäädä pois suunnitelmista.
Kuutamo


Tarvehuone on minun mielstäni hyvä valinta. Sirius, etkö sinä omista aivoja vai miten helvetissä sinä oikeasti luulet että me saadaan nuo?
Sarvihaara


Tuliviski on ehdoton, siitä ei luovuta, kultaseni. No minun puolestani voidaan kutsua koko koulu. Ainakin meidät itsemme, Lisa ja hänen kaverinsa, joitain satunnaisia vastaantulijoita sekä koko rohkelikkotupa. Mitä enemmän ihmisiä, sitä paremmat bileet. Ei, ei ollenkaan liikaa, juuri sopivasti. No Tylyahosta tietysti! Ruoat keittiöstä, karkit Hunajaherttuasta, juomat keittiöstä ja Tylahostakin voi varmaan hakea. Ei siitä nyt tule ongelmaa.
Ja kyllä minä omistan aivot...
Anturajalka


...Mutten takaa hänen käyttävän aivojaan.
Okei, siis Tylyahosta. Samallako kun ostetaan lahjat? Ja vieraslistasta sen verran, että Lisaa ei kannata kutsua jos hän ja Matis eivät seurustele. Eikä nyt kaikkia rohkellikkoja, kivat tyypit vain. Voisi ainakin jättää väliin ex-tyttöystäväsi, eli suunnilleen puolet rohkelikon tytöistä. Ja myös sinuun ihastuneet. Minä olen sitä mieltä että minä, sinä, Sarvihaara, Lily, (mahdollisesti) Lisa ystävineen, ja rohkelikoista kivat tyypit, jotka tunnetaan edes puoliksi. Ei tuntemattomia.
Kuutamo


Minä voin mennä kysymään tästä aiheesta Lisalta, niin kuin Sirius ehdotti. Aika paljon olette saaneet aikaan. Ja Sirius, tämä on liila siksi että se on osa loitsua, se on vaan pakollista, eikä minun keksintöni tai valintani. Teidänhän ystävänne Peter enemmänkin on, joten annan teidän myös suunnitella tämän. Kuitenkin huomauttelen asioista jotka minua häiritsevät. Jos otatte tuliviskiä, teidän pitäisi olla kutsumatta kovin nuoria. Ja jos kutsutte nuoria, teidän pitää kieltää se heiltä. Tai jo valmiiksi tiedän, ettette te halua, joten minä voin tehdä sen. Kannatan Remusta.
Lily, joka lähtee etsimään Lisaa jostain. Hei antakaa Kelmien kartta!


Vai kaipaa Lilyseni Kelmien karttaa? No, se on minun sängylläni, ota vain, napauta sauvallasi ja sano: Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Niinpä, on Anturajalalla aivot, mutta niiden käytöstä ei ole varmuutta.
Saa nähdä mitä tehdää niiden vieraiden suhteen, mutta pitäisi ainakin kutsua pian. Voin tehdä Lilyn kanssa jonkunlaisen näytekappaleen kutsusta sitten myöhemmin.
Sarvihaara


Hei, miksi tässä on tällaista mustaa suttausta lähes aukeama? Mitä mitä mitä?
Mitähähtäh


Matis, en voi kertoa, mutta siinä käydään keskustelua, johon en valitettavasti voi sinua päästää. Pahoitteluni.
Muuten, miten sinulla ja Lisalla menee?
Sarvihaara


Meillä ei mene mitenkään. En ole saanut vielä selitettyä hänelle. Ja nyt kun Anturajalka ja Kuutamokin on julistaneet olevansa homoja, se epäilee minua entistä enemmän.
Muttenmäoo


Selvä.
S


No niin, palataan sitten tähän keskusteluun. Minäkin voin Lilyn kanssa kieltää kovin nuoria juomasta tuliviskiä. Mutta mihin me vedetään raja siinä?
Kuutamo


En minä tiedä. Juhlathan ne on, joten varmaan voidaan poiketa virallisista säännöistä. Miten olisi ei alle viidesluokkalaisille? Siinähän on vaan kaksi vuotta täysi-ikäisyyteen. Tähän asiaan annetaan kyllä Lilynkin sanoa sanansa. Mutta hei, kello on vaikka mitä, meidän täytyy ehdottomasti mennä nukkumaan, tai halutessaan lukea kokeisiin (olisi varmaan kannattavaa) tai tehdä läksyt. Kuten kukin haluaa.
Sarvihaara toivottelee hyvää yötä



AN2: Ruuista kunnia HP-lexiconille.


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #62 : 08.01.2012 21:07:18 »
Wehee! Jatkoa! Vai on Matohännällä synttärit tulossa. Kivaa! Ja oikeen juhlat! Mulla oli eilen syntymäpäivä, mutta joo. Mä oon surkee kommentoimaan. Jatkoo!!!!!

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #63 : 08.01.2012 21:11:30 »
Ei juma noi Siriuksen suunnittelut :DD Ja Remusparka, ku joutuu estämään sen... Mikä tuliviskfriikki se Anturajalka nyt on :)  HP-lexicon todellakin on käytännöllinen.

Mä en tiedää mikä mua revetyttää siinä Siriuksen tunteellisuudessa. Voi Emilyparkaa miks ei oikeen tainnu vakuuttaa...

Ah niin miehekäs väri: liila. Sirius raukkaa.  Ahaha joo aww liila mikämuhunmeni.

~Tonks

//Onneks olkoon Peter noni meen häpeemään.

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #64 : 08.01.2012 21:18:19 »
FanGirlille paljon onnea!!  :-*

JIPPIIIIIIII, jatkoa! (Ja heti alkuun varoitus: oon tänään juonut varmaan kaks litraa kokista ja olo on sen mukainen...)

Tää oli tosi loistava luku, vaikka teoriassa tässä ei juuri mitään tapahtunutkaan. Sellainen hyvin onnistunut väliluku, joka sysää asioita ja aikaa eteenpäin ja jättää lukijan arvailemaan että mikä soppa kaiken takana on kehkeytymässä.

Lainaus
Ja koskapa minusta näyttää epäilyttävästi siltä, että Sirius haluaisi mennä makuusaliin pyyhkimään roskia silmistään, vastaanotto on suljettu tältä päivältä. Eli siis kirja palaa takaisin yksityiseksi. Kiitos ja näkemiin!
James Potter

James on ihana. <3

Lainaus
Lily tai joku voi kysyä Lisalta, minä en ainakaan kun olen joskus seurustellut sen kanssa. Tai jos ne ei ole yhdessä, laitetaan palaamaan yhteen. Tai jos Lisa ei suostu siihen, hommataan Matikselle strippari sinne.

Sirius on jotain niin mahtavan mielikuvituksellista että se vetää jopa mulle vertoja! :D Mä haluaisin kyllä ehdottomasti lukea lisää siitä stripparista, mä ainakin ottaisin itelleni synttäreille miesstripparin....  ::)

JUUUUUUUUUUU se siitä, moikka!

(Suom.huom: Oli ihan loistava luku. Jatkoa odottelen.)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #65 : 08.01.2012 22:10:41 »
nyt tuli täs luvus enemmän "asiaa" mutta olihan tämäkin ihan hauska, vaikkei ehkä hauskimmasta päästä...

Mut Sirius alussa - awwwwws!!!!! <33333333 Roskia silmissä? Niin varmaan... *Siriukselle hali*

Mä haluun tonne juhliin ja tuliviskii!!!! Aletaan Siriuksen kaa sit siel puol kännis tanssii xDDD

mut jatkoo!!! Tää on edelleen aivan mahti fikki!!
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #66 : 09.01.2012 00:19:55 »
Repeysrepeysrepeysrepeys! Hehhehheh... Mitä, ainiin, kommentti!  ;D
 
Hehhehhehhehheh... Joo-o, meinasin alkaa poraan tossa alussa... Apua, en ikinä poraa (paitti sillon ku sattuu ja kirosanat loppuu), ainakaan ficeissä (paitti parissa oon porannu, heh)! Noh, sitten ku vedit tuon Siriuksen ja aivotoiminnan, sain kohtauksen... Hehhehheh... Jaa-a, niin että minuun ei ainakaan mene tuo aivohuumori, vai mitä?  ;D
 
Jaa, miten niin oli aika köyhä kommentti?  ;D Mutta, mutta, jatkoa kaipailisin...  ;D
 
Ledi
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Siipirikko

  • ***
  • Viestejä: 268
  • rikkinäinen
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #67 : 09.01.2012 22:53:53 »
Tää on kyllä hieno :D Siis tykkäsin tästä tosi paljon, vaikka varsinaisesti mitään hirveän hauskaa tässä ei tapahtunut c: Ja tosiaan, tää tuntuu musta hirveän lyhyeltä edelleen, mutta tällä kertaa se johtuu siitä, et n yhen ficin, jossa oli tooosi pitkiä lukuja, ettei jaksanu aina lukea :D Virheitä ei tainnut olla.
Jatkoa siis!

iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 14 8.1
« Vastaus #68 : 13.01.2012 17:14:40 »
Yleensä eksyn lukemaan vaan H/D ficcejä, mutta pakko sanoa, että kelmit on ihania.  :D Tykkään tooosi paljon juonesta ja ideasta muutenkin! Tuossa unhoitus kohdassa häiritsi vaan,  että James ja Lily oli saman viitan alla,  mutta käytti silti kirjaa? Ymmärrän, että pit jotenkin edes yrittää saada järkevä kohta ja että tietää mitä tapahtuu, mutta anyway.

AWWW Remus & Sirius on jotain niin ihanaa ! Rakkaus. Top 3 - parituksiini, ehdottomasti. Tykkään ja ihanaa että jatkoa on tullut vähän aikaa sitten ettei ole mikään unohdettu projekti. muttamutta

kiitos & jatko olis mukavaa & puss  :-*
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #69 : 23.01.2012 16:35:39 »
FanGirl, kiitos ja myöhäiset synttärionnittelut!
Tonks, kiiitos!
Salla, kiitos! Tuo oli ehkä väliluku, mutta musta tuntuu ettei kaikissa näissä muissakaan luvuissa juuri mitään tapahdu. Jep, James on ihana.
Anturajalka93, kiitos! Myönnän, ettei hauskimpia, eikä tämä 15. myöskään, en oikein ole nyt huumorikirjoitustuulella. Ja sun kommenttisi ja niihin vastaaminen on saanut aikaan sen, että meinasin viime lukua kirjoittaessani laittaa Siriuksen viestin perään Anturajalka93. ;D
Ledi, kiitos! (ja kommenttisi on hauskoja)
dracoxharry, kiitos! Joo, ja kuten jo mainitsinkin, ei oo hauskimpia lukuja, eikä tämä 15. myöskään, koska en ole huumorinkirjoitustuulella.
iipimoi, kiitos! No, tiedän että siellä viitan alla oli varmaan ahdasta, mutta kyllä siellä varmaan teoriassa ainakin pystyis kirjoittelemaan. Ja toi oli kyllä just siksi että saisi järkevän kohdan. Ei tämä koskaan unohdettu ole, kyllä mä sen aina muistan, mutta ei vaan oo inspistä aina.

Ja taas iso kiitos kommenteista! ♥ Tiedän, että tämänkin luvun kirjoittamiseen meni yliaikaa, mutta sitä viimeksi lupailinkin. Katsotaan jos inspis olis virallisesti palannut kirjoittamiseen, mutta en kyllä mene takaamaan seuraavankaan osan ilmestymisaikatauluja.

OSA 15

2.6

Tiedättkö, pojat, aiheutatte minulle vielä hermoromahduksen, kun en tiedä mitä te puhutte. Kertokaa nyt edes jotain! Suunnitteletteko te jotain? Puhutteko minusta pahaa selän takana?
Mahahaava


Kuule, me ei voida kertoa. Ihan oikeasti ei. Ja vannon kelmin kunniasanalla, ettei me puhuta sinusta pahaa. Voin antaa vielä Anturajalan ja Kuutamonkin vannoa, luulisi sinun uskovan.
Sarvihaara


Ja täten minä, Sirius Musta alias Anturajalka, vannon kelmin kunniasanalla, ettemme puhu sinusta pahaa. (sori, oli pakko, ja kyllä minä tarkoitan sitä vaikka sanoinkin sen ylivirallisesti)
Anturajalka


Ja minäkin: Vannon kelmin kunniasanalla ettemme puhu sinusta pahaa.
Kuutamo


Okei, kyllä minä uskon. Minä kai sitten keksin jotain tekemistä itselleni, kun teillä näyttää olevan suuri tarve keskustella jostain kolmisin.
Munahäntä


No niin, jatketaanpas tätä aihetta. Lahjathan mennään hakemaan ylihuomenna, onko kellään pienintäkään ajatusta mitä aikoo ostaa, vai katsotteko vaan mitä tulee vastaan?
Sarvihaara


No, minulla olisi pieni ajatuksenpoikanen. Voisin ostaa räjähtävä näpäys -kortit, ja sitten jotain karkkia Hunajaherttuasta, ehkä suklaasammakoita.
Kuutamo


No, minulla ei luonnollisestikaan ole mitään ideaa. Kuutamon ajatus kuulostaa hyvältä. Matis on tavallaan vaikea lahjakohde, kun se ei oikein ole innostunut juuri mistään tai harrasta mitään. Mutta jos jatketaan peliaihetta, kitakivetkin kävisivät, kai.
Anturajalka


Joo, tavallaan pelilinjalla voisi jatkaa, mutta kuitenkin liika on liikaa. Meidän pitää valita vain toinen peleistä, ja se, kuka antaa sen. Kannatan räjähtävää näpäystä, ja Kuutamo sen keksikin, joten hänelle kunnia sen antamisesta.
Miten olisi joku juliste? Muistipallo? Ihmeteippiä?
Tai en minä tiedä, kai sen pitäisi olla jotain isompaa, Matishan täyttää 17, eli siitä tulee täysi-ikäinen. Voi Anturajalka, meidän nuorin!
Sarvihaara


No voi kiitos kun taas muistutit siitä. Ja tosiaan, Matis täyttää 17, joten mitä jos ostetaan sille pöllö yhdessä? Ja sitten jotain karkkeja tai muita vastaavia ylimääräisyyksiä?
Anturajalka


Mahtava idea! Kannatan.
Kuutamo


Minä myös. Tehdään niin. Mutta missä me säilytetään pöllöä synttäriin asti?
Sarvihaara


No se onkin jo hankalampi asia. Jossain?
Anturajalka


Vau, Anturajalka, jossain. Mitä huimaa järjenjuoksua! Pöllölässä? Vai pyydetäänkö jotakuta vahtimaan sitä?
Kuutamo


Jos annetaan Lilyn hoitaa sitä?
Sarvihaara


No niin, pois alta risut ja männykävyt, minulla on Lisa! Hän ymmärsi minua, ja on valmis yrittämään uudestaan Peterin kanssa. Ja ajattelin pyytää hänetkin mukaan tähän synttäri-ideointiin, hän kuitenkin tuntee Peteriä jonkin verran.
Lily


Voi kiitos, kun annatte minunkin osallistua tähän! Mutta eikö Peter ihmettele, kun kirjoitan teidän kirjaanne?
Lisa


Hienoa, Lily! Voisit myös lukea yllä olevat viestit, kiinnostaako muutaman päivän pöllönhoito?
Lisa, ei se mitään huomaa, koska nytkin me ollaan julkisilla paikoilla, tällä hetkellä Suuressa Salissa, ja se on ilmeisesti rohkelikkojen oleskeluhuoneessa. Tietenkään et voi osallistua rohkelikkojen tiloissa käytäviin keskusteluihin, mutta ei sinun tavitsekaan.
Sarvihaara


Tuosta Suuresta Salista kun muistutit, tulikin mieleeni, että kello on pian yksitoista ja olemme jättäneet välistä ensimmäiset tunnit. Ne olisivat olleet taikajuomien kaksoistunnit, joten saamme selitellä Kuhnusarviolle lintsaamista. Onko Lisalla hyppytunti tai jotain?
Kuutamo


APUAMENOKSI
S


No, ei täällä enää ketään lukijaa ole, mutta kyllä, minulla on hyppytunti. Taidan sitten häipyä johonkin. Ja oletan ettei kannata jättää kirjaa julkiselle paikalle, joten otan sen mukaani. Taidankin lähettää Lilylle viestin pöllöllä, etteivät he ihmettele missä kirja on.
Lisa


Tuntien jälkeen:

Hyvä että Lisa lähetti minulle viestin, hain häneltä kirjan. Mutta nyt minä ainakin menen tekemään läksyjä, ja Jamesin kysymykseen vastatakseni, kyllä, voin ottaa pöllön hoitoon muutamaksi päiväksi.
Lily


Matis, sinä täytät pian 17, tiedät kai mitä se tarkoittaa?
Sarvihaara


No mitä?
Mähähikke


Että olet täysi-ikäinen!
Sarvihaara


Ai niin joo...
OhMyHäntä


Millaiset synttärit haluat? Pinkkejä ilmapalloja, paljon karkkia, strippareita, alkoholia...?
Anturajalka


No noista vaihtoehdoistasi en kyllä muuta kuin paljon karkkia. Ja tyttöystävää toivon synttärilahjaksi, vaikka tiedän, että sellaista ette oikein voi antaa.
Möhöhöö


Älä aliarvioi meitä, mehän olemme kelmejä. Ja ota huomioon, että minä olen Sirius Musta, ja minä pystyn mihin vain!
Anturajalka


Paitsi näemmä olemaan kuulostamatta itserakkaalta, näin yhden asian mainitakseni. Mutta nyt minä kyllä teen läksyt, tuletko kanssani, Anturajalka?
Kuutamo


Kyllä, mutta en läksyjen takia, vaan sinun takiasi. Meillä ei olekaan ollut juuri yhteistä aikaa tänään, mitäs sanoisit yöstä tarvehuoneessa?
Anturajalka


Selvä, noita kahta ei nähdä ennen huomista. Mitäs minä sitten tekisin? Ai niin joo ne läksyt. Lilyyy!
Sarvihaara
« Viimeksi muokattu: 03.05.2012 15:48:59 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #70 : 23.01.2012 17:03:56 »
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!

Joooh. Lievästi hajoilin. Ihan huippuluku taas! Nyt päästiin jo vähän eteenpäin asioissa, en malta odottaa että päästään Matiksen synttäreihin asti!! Mahtaa tulla mielenkiintoiset, kun suunnittelijoina on kelmit ja lily ja Lisa. :D (BTW, miten Lily sai sen vakuutettua Peterin heteroudesta? Olis ihan mielenkiintoista tietää...)

En oikeasti osaa tässä mielentilassa paljon rakentavaa antaa, mutta voisin tähän lainailla sen sijaan suosikkikohtiani:

Lainaus
Mutta missä me säilytetään pöllöä synttäriin asti?
Sarvihaara

No se onkin jo hankalampi asia. Jossain?
Anturajalka

Vau, Anturajalka, jossain. Mitä huimaa järjenjuoksua!
^IIhana Anturajalka!  :-*

Lainaus
APUAMENOKSI
S
^Jostain syystä aiheutti totaalirepeämisen...

Lainaus
OhMyHäntä
^Ei herra isä... :D

Lainaus
Ja tyttöystävää toivon synttärilahjaksi, vaikka tiedän, että sellaista ette oikein voi antaa.
Möhöhöö

Älä aliarvioi meitä, mehän olemme kelmejä. Ja ota huomioon, että minä olen Sirius Musta, ja minä pystyn mihin vain!
Anturajalka

Paitsi näemmä olemaan kuulostamatta itserakkaalta, näin yhden asian mainitakseni.
^Awwwwwwww! <3

Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä pieni hehkutus tämän ficin (vähän turhan taka-alalle jääneestä, vinkvink) Lily/Jamesista:

Lainaus
Mitäs minä sitten tekisin? Ai niin joo ne läksyt. Lilyyy!

Toki tuonkin kohdan voi päätellä miten tykkää ja vähemmän parituksellisesti, mutta kun..... ;)

Juu elikkäs kiitos jälleen aivan loistavasta luvusta ja anteeksi kamalasta kommentista. Yritän tsempata enskerralla. :)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


iipimoi

  • ***
  • Viestejä: 181
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #71 : 23.01.2012 23:18:02 »
uu taas kiva luku :) ihanaaku ne järkkää tommosta suurjuhlaa, anteeks ku taidan olla hiukan surkee tässä kommentoinnissa, mutta pointti oli että tykkäsin ja halusin jättää puumerkkini jotta tiedät että tätä luetaan (:

kiitos & jatkoaa & pusipus  :*
If we take this bird in, with its broken leg,
We could nurse it, she said,
Come inside for a little lie down with me,
And if you fall asleep, it wouldn't be the worst thing.

Ledi

  • tyhmä kuin sipuli
  • ***
  • Viestejä: 360
  • Aliquando insanire iucundum est.
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #72 : 24.01.2012 11:45:45 »
Hehhei! Oli taas aaaaivan ihana luku, noille Sallan lainaamille kohdille repesin (ja kun tällein olen kurkkukivun kourissa, etten saa puhua, kun on ääni kuollu, sain jonkun kammottavan kivun päällepäätteeks...).  ;D
 
OhMyHäntä... Mistä keksit? Repeysrepeys... Janiin... Sirius on ihana <3<3 Ja James... Ja Remus... Ja koko ficci <3<3 Joo-o, ja pahoittelen järjetötä ja huonoa ja kaikkien lakien vastaista kommenttia, pistän liian Mynthoninsyömisen ja teen piikkiin...  ;D
 
Ledi, joka ilmeisesti tulee huomenna häpeämään kommenttiaan
Baby, you know that, maybe it's time for miracles, 'cause I ain't giving up on love ♥
22/3/2013 ♥
Rikkinäiset
ava by Swizzy

Siipirikko

  • ***
  • Viestejä: 268
  • rikkinäinen
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #73 : 24.01.2012 21:27:20 »
Jatkoa, hienoa hienoa ^^ Miks tunnistin ihteni tuosta Anturajalan jossain-jutusta? :D  Tuntuu, että oma järjenjuoksu on yhtä päätä huimaavaa aina välillä :D Mutta niinhän meillä kaikilla. Sitten mä repesin tuolle OhMyHännälle jostain syystä aika paljon.

Nooh, tykkäsin tästä luvusta enemmän kuin edellisestä, mutta en tiedä miks musta tuntuu siltä, että tää sisältö muuttuu erilaiseks kuin alkupään osissa, enemmän ei_niin_humoristiseksi. Kuitenki tää tarina on hauska ja tätä on aina kiva lukea c:
Että jatkoa vaan keihiin! :3

~ dracoxharry

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #74 : 24.01.2012 21:41:06 »
Protestoin! Ai, ei ole huumoristisempia lukuja tämä 15? Sain kyllä nauraa enemmän kuin 14.:ssa... tai sitten se johtuu väsymyksestä (joskaan, toivoisin, että en...) XDDD
Ja älä huoli, minullakin tulee välillä niin, kun kirjoitan jotain fikkejä tai muuta ja kirjoitan Anturajalka, nii vahingossa saatan melkein kirjoittaa 93 perään xDD ;)

Täytyy tunnustaa, et olin melkeinjo unohtanut tuon Sirius/Remuksen tässä mukana, ja jäinkin sen toiveen valtaan, että siitä tulee jatkossa hieman enemmän? *puppyeyes*

Ja pakko kyllä tännekin sanoa (olen siis törmännyt aikaisemminkin fikeissä), että Sirius on syntynyt vuotta ennen kuin muut kelmit, mutta koska hän on syntynyt loppuvuodesta, hän aloitti Tylypahkan 12-vuotiaana... mutta tää on ehkä hieman pilkun viilausta ;)

Mutta oli hyvä luku, ja jatkoa jään odottamaan! (Luen kun kerkiän kirjoituksiltani)
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 15 23.1
« Vastaus #75 : 26.01.2012 20:00:48 »
Minäkin voisin nyt kommentoida kun löysin tämän ihanan ficin eilen, mutta en ehtinyt vielä lukea kokonaan. Minusta tämä on todella ihana ja hauska ficci. Repeilen aina Matiksen nimille ja Sirre on tietysti oma hauska itsensä ja Remus ja Jameskin. Ennen en tykännyt Sirius/Remus- parituksesta, mutta nyt se on mielestäni erittäin ihana paritus. Jatkoa vaan, tämä on tosi ihana ficci!
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Swizzy

  • queen
  • ***
  • Viestejä: 1 009
  • have some pride
    • High-functioning fangirl
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 16 6.2.
« Vastaus #76 : 06.02.2012 15:50:26 »
Salla, kiitos! Ehkä James vielä kysyy Lilyltä miten Lisa vakuuttui... Saapi nähdä, mutta jos ei (tällainen juonenpaikkaus-viiden-sekunnin-mietinnän-tulos ;D) niin varmaankin vaan kertoi totuuden siitä miten Peterillä on vähän ongelmia nimensä kanssa ja sitten kertoi kuinka paljon Peter oikeasti pitää Lisasta ja tällaista. Ja tosiaan hyvä kun vinkkasit tuosta Lily/Jamesista, mulla saattaa helposti jäädä jotkut asiat taka-alalle, kuten nyt tuokin. Mutta toivottavasti tässä luvussa enemmän, ja jos ei niin ainakin edes yritin. Joo, voit toki halutessasi tsempata kommentoinnissa, mutta mä kyllä tykkään noistakin. Tack!
iipimoi, kiitos!
Ledi, kiitos! Sori jos aiheutin sulle jotain ekstrakurkkukipua, ja paranemista sinne (vaikka tässä ajassa (krhm, minä kirjoittajana kuin fletkumato) varmaan oletkin jo kunnossa. OhMyHäntä vaan tuli jostain, niin kuin yleensä kaikki muutkin kahjot ideat tähän. Joo mutta kiitoksia, ja älä ihmeessä häpeä kommenttiasi, koska arvostan jo sitä että yleensäkin kommentoidaan!
dracoxharry, kiitos! Et ole ainut, mäkin tunnistan itseni siitä jossain-jutusta. :D Joo, sisältö tosiaan muuttuu, kun ekat osat on kirjoitettu aikoja sitten (ja tarkoitan sitä, puhe on varmaankin noin vuodesta) ja myös mä ja mun kirjoitustyyli on muuttunu siinä ajassa, vaikka itse taidan olla muuttunut humoristisempaan suuntaan niin mun kirjoitukset taitaa nykyään keskittyä enemmänkin tunnepuolelle.
Anturajalka93, kiitos! Nooo, ehkä 15 on enemmän hauska kuin 14, muttei se silti hauskimpia. Tilaus vastaanotettu, S/R:ää enemmän. ;D (ainakin yrittää olla) Joo tosiaan Sirius syntyi aikaisemmin, ja betanikin mulle siitä huomautti, mutta megalaiskana ihmisenä en jaksanut muuttaa tota kohtaa. (tosta hyvästä mua saa heittää tomaateilla tai vaikka meloneilla halutessaan :D)
Maww, kiitos! Tuntuu aina kivalta kun saa jonkun löytämään jotain uutta ja kivaa, tässä tapauksessa sä löysit Sirius/Remuksen. :)

Ja taas on kestänyt niin kauan että voihan Erkin sifonkikalsarit ja nakki! Tästä syytökset kaikki mulle, koulullekaan en niitä voi jaella (vaikka mulla olikin tänään koe). Täällä myöskin pyydeltiin Lily/Jamesia ja Sirius/Remusta, ja siitä en missään tapauksessa syytä, hienoa että muistutatte mua näistä, kun mulla on tapana unohdella sellaisia. Älkääkä hätkähtäkö jos aiheet vaihtelee tai unohdan jotain oleellistakin, mutta toki sellaisesta saa sanoa ihmeessä! Niin siis tosiaan, oon löytänyt melkoisen sitkeästi pysyvän inspiksen, mutta se harvemmin koskee tätä ficciä. Ja tosiaan mulla lähestyy uhkaavasti kirjaesitelmän tekeminen, joten se voi myös viedä aikaa paljonkin. Mutta eiköhän sitä jatkoa viimeistään hiihtoloman nurkilla saada!

OSA 16

3.6

Minä tein eilen illalla Lilyn kanssa läksyjen lisäksi myös tällaisen kutsuehdotuksen:

Tervetuloa Peter Piskuilanin syntymäpäiväjuhliin torstaina 9.6. klo 17 alkaen tarvehuoneeseen. Ohjeet paikalle pääsemiseen henkilökohtaisesti James Potterilta, Sirius Mustalta, Remus Lupinilta tai Lily Evansilta.
Takaamme tarjoilun ja viihteen olevan laatuluokaltaan erinomaisia, ja ottakaa huomioon että ne ovat meidän tekemiämme. (jos et tunne meitä tai tapojamme, ei kannata ilmaantua juhliinkaan)
Ja informaationa puolitutuille: Kaikki ovat tervetulleita, tiedossa on megamahtava biletysilta, ja päivänsankari täyttää 17.
Kiitos, tervetuloa, bonjour ja nähdään tai ei nähdä!


Kysyttävää? Mielipiteitä? Ja siis tuo kutsuhan on liite, joten se ei ole liila (vaan sininen, koska ajateltiin että sen pitäisi olla huomiota herättävä), mutta Lily taikoi sen jotenkin tähän Matikselle näkymättömäksi.
Sarvihaara


Joo, varsin hyvä, mutta miksi siinä on bonjour ja mitä se tarkoittaa tai mitä kieltä se on? Ja teitkö jotain muutakin Lilyn kanssa, virnuilet siihen malliin?
Anturajalka


Ihan ok. Minua vain huolestuttaa tuo 'kaikki ovat tervetulleita'. Bonjour on ranskaa ja se tarkoittaa hei.
Kuutamo


Bonjourin laitoin... en tiedä miksi, mutta se tarkoittaa ranskaksi hei, kuten Kuutamo sanoi. Lilyn kanssa sitä normaalia illanviettoa. (läksyjä, pussailua, läksyjä, pussailua, kutsua, pussailua, kutsua)
Sarvihaara


Ja jälleen kerran taidan toimia muistuttajana ajankulusta, mutta jos ei aiota myöhästyä/missata taas jälleen kerran ekoja tunteja, kannattaisi mennä aamiaiselle.
Kuutamo


Tuntien jälkeen:

Minun mielestäni voitaisiin keskustella tänään Lilyn ja Lisan kanssa synttäreistä kirjastossa. Vaiko?
Sarvihaara


Tietty, mutta muista ettei me voida unohtaa Matistakaan. Se on joutunut viime aikoina olemaan ihan liikaa yksin.

Mutta ihmiset, muistuttaisin ja kysyisin vaan että ollaanko me unhoitutettu jo kaikki päiväkirjaa lukeneet?
Kuutamo


Kuutamoiseni, en ole varma tuosta. (enkä jaksa selata sivukaupalla taaksepäin)
Anturajalka


Minä, hieman vähemmän laiska kuin Anturajalka, ja Kuutamolla näyttää olevan muuta kiirettä edellämainitun kanssa (HYVÄT IHMISET LOPETTAKAA SE KIELTENNE TOISETENNE KURKKUUN TUNKEMINEN ENNEN KUIN KAIKKI MUUT SAAVAT ÄLLÖTYSKOHTAUKSEN! Ja ajatelkaa niitä pienenpiäkin.). Niin siis... Joo, eli ollaan unhoitutettu Avery (unohtumaton Anturajalka kännissä, palkintohuone & Dumbledore -episodi), Regulus (Anturajalan ”veliseni, olen löytänyt rakkauden”) ja Kalkaros (se miten Matohäntä hävitti minut ja rakkaan Lilyni ja Kalkaros näki jotain mitä ei olisi halunnut nähdä). Eli Rosier on vielä jäljellä.
Sarvihaara, joka lähtee etsimään Lilyä unhoituttamisretkeen ja suudelmien puutostilaan auttamaan


Kautta Merlinin silkkisimpien alushousujen, siitähän on jo viisi päivää kun nuo luihuiset kirjoittelivat kirjaamme! Ties mihin Rosierkin on jaellut tietojaan. Voivoi. Mutta joo, mennään unhoituttamaan hänet nyt kun on aikaa. (onko? ... Joo, on.)
Kuutamo


James pompahtaa Lilyn viereen sohvalle, jossa tämä yrittää lukea jotain kirjaa, ja annettuaan Lilylle suukon poika selittää tilanteen. Remus ja Sirius kävelevät käsi kädessä toisiaan iloisesti vilkuillen makuusaliin (jota voisi pitää hyvinkin epäilyttävänä), mutta he menevät vain hakemaan Kelmien kartan ja näkymättömyysviitan. Sitten James ja Lily etsivät Peterin käsiinsä. He joutuvat odottelemaan Siriusta ja Remusta hetken, ja James ja Lily päättävät kuluttaa aikaa suutelemalla, jonka seurauksena Peter näyttää siltä että voisi huutaa ”Eiiih!” niin että koko linna raikuisi. Raukkaparka on tainnut saada tarpeekseen kuhertelevistä ystävistään. Kun Remus ja Sirius laskeutuvat alas portaita kartta ja viitta mukanaan, Remuksen käsi on Siriuksen takapuolella (mikä on julkisesti harvinaista, sillä yleensä Sirius on rohkeampi ja tekee aloitteet (jos siis puhutaan edelleen julkisista kosketuksista)) ja Peter tiuskaisee heille: ”Mikä kesti?” Remus vilkaisee juuri toisistaan erkanevia Lilya ja Jamesia, ja huokaisee.
”Sori.”
”Meidän totisesti pitää hankkia Matikselle tyttöystävä”, Sirius mutisee niin että vain hänen poikaystävänsä kuulee ja hihittää äärimmäisen epäremusmaisesti.
James katsoo kartasta Rosierin sijainnin, joka on pöllölä, ja Kelmit pujahtavat käytävään.
Pihamaalle saapuessaan Lily ja James heittävät näkymättömyysviitan päälleen, ja rutiininomaisesti Remus loitsii harhautusloitsun Peteriin ja pörröttää kevyesti Siriuksen ennestäänkin sekaista tukkaa.
Remus ja Sirius kävelevät käsi kädessä kohti pöllötornia, ja Sirius puristaa toisen kättä rohkaisevasti. Ovella he irrottavat otteensa ja astelevat sisään muut Kelmit ja Lily perässään.
Rosieria ei kauaa tarvitse etsiä, sillä hän on aivan heidän edessään ja sitoo juuri kirjettä koulun pöllön jalkaan.
”Rosier, tiedätkö mitä?” Puhuteltu vilkaisee Siriusta ilmeellä miksi-sinä-minulle-puhut,-aliolento. Sitten luihuinen kohottaa kulmiaan kysyvästi. Sirius tempaisee taustalla ujostelevan Remuksen kainaloonsa.
”Minä olen löytänyt rakkauden!” hän toteaa virnuillen käyttäen hyväksi todettua taktiikkaa.
”Ja mitä se minua kiinnostaa?”
”Sinä olet veljeni kaveri”, Sirius vastaa niin kuin asia olisi itsestäänselvyys.
”Muistaakseni te kyllä julistitte parisen päivää sitten lounasaikaan Suuressa Salissa rakkauttanne kaikelle kansalle, joten miksi kautta puhtaan vereni sinä homppeli jalkarätti päätit tulla nyt minulle tästä kertomaan?” Sirius on harvinaisesti vaiti, eikä keksi tarpeeksi hyvää vastausta, joten näkymättömyysviitan alla James tökkää Lilyä hellästi ja kuiskaa tytölle: ”Nyt!”. Lily loitsii muistiloitsun Rosieriin, ja Sirius tarttuu Remuksen käteen ja juoksuttaa tämän kanssaan ulos pöllötornista.

Jaaha, Anturajalka ja Kuutamo sitten häipyivät jonnekin.
Sarvihaara


He varmaankin halusivat vähän kahdenkeskistä aikaa. Niin minäkin haluaisin, koska ihmisten edessä suuteleminen ja kosketukset ovat niin erilaisia. Ja silloin ihmiset myös yleensä tuijottavat.
Lily


Lily-kukkaiseni, oliko tuo hienovarainen vihjaus että haluaisit olla kahdestaan minun kanssani enemmän? No, vaikka se ei olisikaan ollut, voisimme varmaan silti mennä johonkin kivaan paikkaan. Mitäs sanot iltapäiväkävelystä järven rannalla ja sen jälkeen Tarvehuoneeseen?
Sarvihaara


Mielelläni.
Lily


Olen taas yksin. Mitä minä tekisin? Kläksyjäkään ei ole nyt, eikä täällä ole ketään kelmeistä. Mutta hei, tuollahan on Thomas Prettyboy, ehkä hänen kanssaan voisi olla kivaa. Menenkin puhumaan hänelle.
Mutahinta
« Viimeksi muokattu: 07.02.2012 18:13:56 kirjoittanut Swizzy »


22.3.2013 & 17.2.2015 ♥ raison d'etre

Ava: Demeter, banneri: minä

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 16 6.2.
« Vastaus #77 : 06.02.2012 16:49:55 »
Voi Peter parkaa, aina yksin. :( Ja kyllä, sä onnistuit lisäämään Lily/Jamesia. Oot ihana. <3

Joooh, mitäs mä nyt keksin. Musta on viime aikoina tullut tosi laiska kommentoija... Niin, siitä mun piti mainita että repesin tuolle Remus-kiinni-Siriuksen-perseessä -kohdalle, se oli jotain niin rarea. Remus? Härtsyygeli. Oli kyllä jo siinä rajalla että toimiiko vai ei, mutta toimi se sitten kuitenkin. ;)

Olin jo muuten ehtinyt miettiä, että mihin ne kaikki unhoitettavat tyypit katos, mutta tässähän se sitten tulikin. Kulunut harhautuskeino, olisin ehkä odottanut jotain uutta, mutta jos se oli Siriuksen suunnittelema harhautus niin mitäpä muuta siltä voi odottaa? :D Ne on muuten koko ajan Remuksen kanssa huitelemassa jossain, tahtoisin ehkä enemmän sitä niiden sanailua kirjoittelun lomassa. Sori, mä oon vaativa asiakas, mutta minkäs teet? ;) Että tota joo...

Eipä mulla muuta fiksua, jatkoa pyytelisin, kuten aina. :D
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 16 6.2.
« Vastaus #78 : 06.02.2012 18:00:42 »
Mä tykkäsin tosta harhautuskohdasta  :) Anturajalan bonjour-kysymyksestä tuli mieleen Matiksen eli Mutahinnan "hölmöt" kysymykset. En malta odottaa niitä Matiksen synttäreitä, kuulostaa hauskalta. En nyt oo kovin hyvä kommentoimaa, mutta sen vielä sanon, että olen odottanut jatkoa ja toivottavasti sitä tulee lisää mahdollisimman pian ja tietysti mahdollisimman paljon Lily/Jamesia ja Sirius/Remusta  ;)
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

Tonks

  • Vieras
Vs: Kelmien päiväkirja, K13, OSA 16 6.2.
« Vastaus #79 : 06.02.2012 20:07:34 »
asdfghjk en kommentoinu edellistä osaa vaik oli tarkotus O_____o

TÄÄ ON HYVÄ. Sirius on jotenki... aww. (En osaa selittää mut kyl sä tiedät.) Mulla on sellanen joku mielenkiintonen tunne et Remus joutuu koko ajan vahtimaan Sirree että se ei tekis mitään tyhmää, miksköhän :3

Toi kutsu. AHIHIHIHI <3 James jaksaa aina olla ihana, enkä mä tiedä mistä mä repäsin ton.

Hm... mun piti sanoo viel jostain... nii. Toi kohta:
Lainaus
Ja siis tuo kutsuhan on liite, joten se ei ole pinkki (vaan sininen, koska ajateltiin että sen pitäisi olla huomiota herättävä)
niin siis mikäänhän ei oo ollu pinkki, eiks siinä pitäis lukee liila...? Joo mä en nyt oo yhtään varma.

Lainaus
”Meidän totisesti pitää hankkia Matikselle tyttöystävä”, Sirius mutisee niin että vain hänen poikaystävänsä kuulee ja hihittää äärimmäisen epäremusmaisesti.
Sirius hihittämässä, hihihiihii aaw ja poikaystävä, awawaaw.

Ja toi bonjour. AW. EIKÄEIKÄ se Jamsie on liian söpöööö <3 *ihkutuskohtaus*

Enkä keksi enää sanottavaa :33 mut jatkoa odottelen, taas.

~Tonks

...Sirius on söpö.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2012 16:18:23 kirjoittanut Tonks »