Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée | K-11, E/B Uusi luku 28.12.2010  (Luettu 46339 kertaa)

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #80 : 04.10.2009 10:48:10 »
tää on ihana, jatkoa sitten kun ehit  ;D
kyllä se edward vielä bellaan ihastuu..

irvistelijä

  • ***
  • Viestejä: 12
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #81 : 06.10.2009 21:07:19 »
JOS ET SÄ NYT KIRJOTA JATKOO NI AUTA ARMIAS KU SEURAAVAN KERRAN TAVAAN NI ME EI TODELLAKAAN HALATA! JA NO Niin ja no heheh mo

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #82 : 06.10.2009 21:29:52 »
Luin tän jo heti kun tää ilmesty mutta nyt kerkisin vasta kommentoimaan. Tää vaikuttaa kiinnostavalta, aoin ehdottomasti lukee jatkoa ;P Ja suomennat kans hyvää vauhtii ;) Enkä tainnut huomata mitään virheitäkään, kun ei mikään jääny painaan mieltäkään :)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #83 : 06.10.2009 21:51:08 »
A/N: *säikähtää irvistelijää* Iiks, tuossa on jatkonne. Se on hieman lyhyt, yritän saada toisen luvun mahd. pian.
--------------------------------------------------
12. The Return of Edward

BPOV

Heräsin iloisena. Eilisen muistot toivat hymyn huulilleni. Kävin kylvyssä, pukeuduin ja otin kuvan itsestäni. Augustine sanoi minulle hyvät huomenet ennen kuin alkoi työskennellä hiusteni ja meikkini kimpussa. Menin innokkaasti alas aamiaiselle Edwardin, Emmetin ja Jasperin kanssa.

”Hei Bella, hyvää huomenta”, Emmett tervehti minua.

”Huomenta, missä Edward on”, kysyin.

”Hän lähti jo. Hänen piti olla kuvauspaikalla tasan kello neljältä aamulla, joten hän ei pystynyt hyvästelemään sinua. Hän ei halunnut olla myöhässä, koska siitä Tanya suuttuisi enemmän”, Jasper vastasi minulle.

”Hän työskentelee Tanyan kanssa?”

”Joo, hän saapui eilen. Edward odottaa hänen tapaamistaan, mutten todellakaan käsitä miksi. Tarkoitan että rehellinen mielipiteeni on, että se tyttö on hemmoteltu kakara”, Emmett sanoi.

”Emmett, älä puhu pahaa Tanyasta Bellan edessä. Tanya on hyvin nätti, mutta minusta olet nätimpi. Oikeastaan hän on vain kaunis. Hän on liian täynnä itseään. Et voi odottaa järkevää keskustelua kun puhut hänen kanssaan, hän on luonnostaan tyhmä. Minä ja Emmett olemme yrittäneet käskeä häntä avaamaan silmänsä ja lopettaa tyhmän leikkiminen, mutta hän ei ole ikinä kuunnellut meitä”, Jasper pälätti.

”Rauhoita vähän Jazz, ja se siitä ’ei puhuta pahaa Tanyasta’ – jutusta, vai? Toivoisin todella, että Edward tajuaisi, ettei se tyttö ole hyväksi hänelle. Jasper ja minä pitäisimme todella siitä, jos sinä olisit hänen tyttönsä”, Emmett sanoi.

”Kuulkaa, minä olen täällä työskentelemässä Edwardille. En ole etsimässä romanttista suhdetta, itse asiassa lupasin Edwardille että tekisin kaikkeni tehdäkseni Tanyan kateelliseksi jotta he päätyisivät takaisin yhteen. Meidän suhteemme on puhtaasti työntekijä-työnantaja – pohjalla. Ei mitään sen enempää tai vähempää ”, sanoin heille selvittääkseni asiat. On parempi että hänen ystävänsä tietävät, mikä on totta. En halua heidän ajattelevan erilaisia asioita minun ja Edwardin suhteesta.

”Työntekijä-työnantaja?”, Emmett kysyi.
”Jep.”
”Ei enempää eikä vähempää?”, Jasper sanoi kohottaen kulmakarvojansa.
”Varma.”

Jasper kääntyi Emmetin puoleen ja sanoi:

”Tiedätkö, ehkä on vielä liian aikaista hänelle, jotta hän tunnistaisi tunteensa. Annetaan heille enemmän aikaa.”

Lopetimme aamiaisen syömisen ja Emmett ojensi kamerani takaisin minulle. Jasper käski meidän odottaa itseään, hän kävisi vain palauttamassa Edwardin kannettavan tietokoneen takaisin tämän huoneeseen. Emmett sanoi että olemme menossa katsastamaan Lontoon ostoskeskukset ja huvipuistot. Ensimmäinen pysäkkimme oli huvipuisto.  Emmetistä ja Jasperista tuli äkkiä viisivuotiaita lapsia jotka ovat liian innoissaan katsomassa erilaisia laitteita. He saivat minut aina mukaansa eri laitteisiin. Päivät kuluivat. En ole nähnyt Edwardia moneen päivään. Emmett ja Jasper tosin olivat vierelläni koko ajan, he raahasivat minua erilaisiin paikkoihin Lontoossa.

Eräänä päivänä olimme syömässä lounasta:

”Mitä teille kuuluu?”

Katsoin ylös ja näin hänet. Hänellä oli se sama vino hymy kasvoillaan, jota en ole nähnyt moneen päivään. Hymyilin hänelle takaisin.

”Kiva Edward, olet täällä. Ehdin jo melkein unohtaa miltä näytät”, Emmett kiusasi.
”Hauska nähdä sinuakin Emmett.”
”Mitä elokuvalle kuuluu”, Jasper kysyi.
”Olemme tasan tarkkaan aikataulussa. Ohjaajamme jopa antoi meille huomisen päivän vapaaksi jotta voimme rentoutua”, hän sanoi katsoen minua ja sanoi vielä, että voisimme mennä takaisin tornille huomenna illalla.
”Oikeasti? Se olisi mahtavaa!”, sanoin hänelle.
”Tuo on hyvä, Edward. Vietä kihlattusi kanssa hieman laatuaikaa. Lehdistö himoitsee annostusta teistä”, Emmett kommentoi.

Katsoin häntä pistävästi, mutta hän vain hymyili minulle. Kun olimme syöneet, Emmett ja Jasper sanoivat ”näkemiin”.  He sanoivat että siitä oli aikaa kun he viimeksi olivat käyneet Lontoon baareissa, koska he olivat olleet kiireisiä vahtiessaan minua. Edward saattoi minut ovelleni.

”Anteeksi että olen poissa suurimman osan ajasta. Tiedätkö, luulen että Tanya on jo hieman mustasukkainen. Hän on kysellyt minulta sinusta.”
”Se on hyvä.”
”Niin, ai niin joo, palkintojenjakoilta lähestyy. Se on kolmen päivän päästä. Sinä tulet sinne minun seuralaisenani.  Olen varma että Tanyasta tulee vieläkin mustasukkaisempi.”
”Aivan.”
”Minä menen nyt.”
”Okei.”

Suljin oven ja menin makaamaan sängylleni. Me emme olleet nähneet toisiamme päiväkausiin, ja kaikki mistä hän puhui, oli Tanya. Arvelisin että hän on todella onnellinen siitä että Tanyasta tulee mustasukkainen. Minunkin pitäisi olla iloinen, sillä se tarkoittaa sitä, että minä teen työni hyvin. Otin päiväkirjani ja aloin kirjoittaa:

”Näin viimein Edwardin tänään. Hän näyttää todella iloiselta. Hän sanoi että kävisimme tornissa huomenna illalla. Odotan sitä.”
------------------------------------------------------------------------------------
A/N: Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:56:24 kirjoittanut Lyn »
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #84 : 06.10.2009 22:15:49 »
Huuuiiii! Tää tulee olemaan jäsnskäää!
 Ei sen vakavampaa tänäään  ::)
Jatkoa! 

-Nax
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #85 : 06.10.2009 22:23:54 »
Hui kamala! Tää on niin täysin epäreilua! Miks Bella oikeen suostui tuohon peitetehtävään? Kauheeta, ku se joutuu olee unelmien miehen TEKOkihlattu. :o
Kiinnostaa tietää mitä jatkossa tapahtuu ;) *VINKVINK*
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #86 : 07.10.2009 14:55:56 »
Edward kuuluu Bellan kans yhteen eikä Tanyan kans.  >:(
Joo, mut jatkoo oon odottamas, en ainakaan huomannu mitään virheitä, voi olla et luin innoissani etten huomannu  ;D Joo mut, tärisen täällä jännityksestä :D
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #87 : 07.10.2009 21:30:26 »
hmp ärsyttää edward, sen ei pitäis puhuu kokoajan tanyasta vaan bellasta >:(. odotan innolla lisää jatkoa :D

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #88 : 08.10.2009 17:23:08 »
T/N: Juu olen tyhmä (käyttänyt tässä A/N merkintää, vaikken ole kirjoittaja :P). Kuitenkin, kiitos kaikille kommenteista, ne oikeasti saavat minut jatkamaan tätä. Tässä teille uusi luku. Do not kill ME.
----------------------------------------------------
13. She Never Liked Waiting

BPOV

Heräsin myöhään, koska olin myös valvonut pitkään. En tiedä miksi, mutta heittelehdin ja pyörin sängyssäni. Ajattelin erilaisia asioita, vanhempiani, työtä, koulua, Edwardia ja Tanyaa. Heti kun avasin silmäni, huomasin että huoneeni oli täynnä iltapukuja. Augustine sanoi, että minun tulisi sovittaa mekkoja ja valita, minkä laittaisin palkintojenjakotilaisuuteen jonne olin menossa Edwardin kanssa. Jasper ja Emmett pysyivät huoneessani kritisoiden ja kertoen mielipiteitään eri mekoista.

”Bells, minusta tuo mekko on liian keltainen”, Emmett sanoi näyttäen erityisen ikävystyneeltä. Hän on sanonut samantapaisia kommentteja 15 viimeisestä puvusta jonka olen näyttänyt heille. Hänen mielestään ne ovat liian punaisia tai liian sinisiä tai liian pinkkejä.
”Emmett, mekon väri on keltainen, joten on luonnollista että se näyttää keltaiselta sinun silmissäsi. Sinun pitäisi olla huolissasi jos se on keltainen ja näet sen punaisena”, Jasper sanoi, selvästi ärsyyntyneenä.
”Joten, itsestään selvän asian lisäksi, mitä te pidätte tästä”, kysyin heiltä.
”Bella, minä en todellakaan ole syntynyt muotisilmän kanssa. Haluaisin todella auttaa, mutta olen niin tylsistynyt! Mielestäni kaikki mitä olet kokeillut näyttää kivalta päälläsi. Tarkoitan, valitse vain joku. Sulje silmäsi ja osoita yhtä satunnaisesti ja tadaa! Sinulla on iltapuku valittuna”, Emmett ehdotti nousten ylös venyttelemään.
”Rehellisesti, me oikeasti haluaisimme auttaa, mutta minulla on parempi idea. Mitä jos soittaisimme Viktorelle ja antaisimme hänen puhua Augustinelle, jolloin he päättäisivät mitä sinä puet. Annetaan tämä ongelma ammattilaisten käsiin. Sitten voimme mennä kävelylle”, Jasper ehdotti.
”Olet oikeassa, annan Viktoren ja Augustinen hoitaa tämän.”

Soitin Viktorelle ja kerroin hänelle lähestyvästä palkintojenjakoillasta. Hän kuulosti hieman kireältä koska Edward ei ollut kertonut hänelle siitä. Jätin Viktoren ja Augustinen puhumaan ja päättämään. Kysyin Emmetiltä ja Jasperilta, jos voisimme mennä ostamaan tuliaisia ystävilleni. En ollut nähnyt Edwardia, nuo kaksi kertoivat että hän meni korjaamaan joitakin asioita, mutta hän lupasi tavata minut tornilla. Hän myös pyysi Emmettiä ja Jasperia heittämään minut tornille. Menimme ostoskeskukseen, jossa ostin Viktoren huivin, Hugon paidan ja Jeanen pinnin. Päätin myös ostaa jotakin herra Johnsonille, vanhemmilleni ja Alicelle. Menimme kynäkaupan ohi ja näin siellä elegantin kynän. Se oli tummansininen. Jasper sanoi, että Edward tulisi varmasti rakastamaan kynää, koska hän keräilee kyniä. Hän ja Emmett vaativat minua ostamaan sen. Se näytti kalliilta ja sanoin ettei budjettini riittäisi. Emmett ja Jasper sanoivat että ostaisimme kynän ja jakaisimme hinnan kolmelle. Annoin periksi, koska tiesin, etteivät he antaisi.
 
Kun olimme ostaneet kaiken, he heittivät minut tornille.

”Bella, odota täällä hetki niin Edward tulee”, Jasper sanoi.

Nyökkäsin ja hyvästelimme. Kiipesin portaat ylös torniin. Kello on seitsemän illalla ja näkymä on todellakin henkeäsalpaava. Koko kaupunki on peittynyt erilaisiin valoihin. Saaton nähdä selvästi Big Benin siitä, missä seisoin.  15 minuuttia oli kulunut, enkä ollut vielä nähnyt Edwardia.

30 minuuttia, eikä vieläkään merkkiä hänestä. Yritin lähettää hänelle tekstiviestin, mutta hän ei vastannut.

Tunti oli kulunut, eikä Edward ollut vieläkään vastannut puheluihini tai tekstiviesteihin. Aloin huolestua, mitä jos jotakin on tapahtunut hänelle? Jatkoin soittamista, mutta hän ei ollut tavoitettavissa. Puolentoista tunnin jälkeen kuulin askelia. Ehkä se olisi Edward.

Kävelin kohti ovea nähdäkseni hänet.

”Edwa… Jasper? Emmett?”
”Yllätys Bella”, Emmett sanoi heikosti.
”Miksi te olette täällä? Missä Edward on? Mitä tapahtui? Onko hän kunnossa?”
”Älä huolehdi Bella, hän on kunnossa. Hänellä oli vain vielä asioita hoidettavana, joten hän ei kyennyt tapaamaan sinua täällä”, Jasper selitti.
”Ai.”

Siinä oli kaikki jota minulla oli sanottavaa. No, ei ole hänen velvollisuutensa tavata minua täällä, hänhän on kiireinen persoona loppujen lopuksi. Jäimme torniin hetkeksi. Tuijotin vain näkymää, ajattelematta mitään. Mieleni oli tyhjä, kunnes kuulin Emmetin köhivän.

”Bella, alkaa olla myöhä. Mielestäni meidän pitäisi mennä jo, olet nähnyt tarpeeksi Lontoota.”
”Olet oikeassa, mennään takaisin.”

Jasper ajoi ja Emmett oli pelkääjän paikalla. Matkamme oli todella hiljainen.

”Miksi te olette niin hiljaa”, kysyin heiltä.
”Bella, oletko kunnossa”, Jasper kysyi.
”Joo, olen okei.”
”Me tiedämme että olit todella innoissasi, olemme pahoillamme että Edwardin sijasta päädyitkin meidän seuraamme”, Emmett pyysi anteeksi.
”Oi, älkää olko tuollaisia. Kenenkään ei pitäisi olla pahoillaan. Ei ollut Edwardin vika että hänen piti tehdä jotakin tärkeää. Ja olen niin kiitollinen siitä, että te piditte minulle seuraa.”
”Okei, minä ostan jäätelöä meille”, Jasper sanoi samalla kun Emmett suurin piirtein riemuitsi.
”Oi, se on nerokas idea! Haluan kuollakseni syödä jäätelöä, voitko tuoda kahta makua”, Emmett anoi.
”Emmett, minä ostan jäätelöä Bellalle. Hän saa valita maut ja määrän.”
”Bella, minä rukoilen sinua, ole kiltti ja pyydä Jasperia ostamaan Cookies and Cream ja Double Dutch. Kiltti.” (T/N: Juu noita en ala kääntämään)
”Okei, lopeta Emmett. Jasper, ole kiltti ja osta mitä Emmett haluaa, en voi kestää hänen valitustaan.”
 
Jasper nauroi ja nousi autosta ostamaan jäätelöä. Suuntasimme kohti huonettani, jossa söimme jäätelön. Kello oli jo kaksi yöllä, kun päätimme mennä nukkumaan ja kuulimme koputuksen ovelta.

”Minä avaan”, Emmett sanoi kiirehtien kohti ovea. Hän avasi sen ja sitten kiireesti sulki sen.
”Mitä? Kuka se oli”, kysyin.
”Ai, se oli vain surkea poika joka kysyi, tilasimmeko jotakin hemmetin huonepalvelua”, hän sanoi näyttäen ärsyyntyneeltä ja vihaselta.
”En ole surkea poika huonepalvelusta.”

Se oli Edward. Katsoin Emmetiä ja hän vain kohautti olkiaan. Avasin oven nopeasti ja näin hänet. Hän astui sisään huoneeseeni ja kysyi Emmetiltä, mistä siinä oli kyse.

”Anteeksi Edward, luulin todella että olit huonepalvelusta, katsos, sanoin sinulle, että melkein unohdin miltä sinä näytät”, hän sanoi nousten ylös, vaivaantumatta edes katsomaan Edwardiin.
”Lopeta vitsailu Em. Hei Jasper”, Edward sanoi.

Jasper vain katso häntä, kääntyi minua päin ja sanoi hyvät yöt. Emmett teki samoin. Mikä näillä kahdella oikein oli, he käyttäytyivät kuin Edward olisi kohdellut heitä jotenkin kaltoin. Kun he olivat lähteneet, Edward istui tuoliin jossa Emmett oli istunut.

”Anteeksi kun en kyennyt tulemaan tornille. Oletan että ystäväni jo kertoivat sinulle mitä tapahtui”, hän sanoi.
”Ei, se on okei. Ei sinun tarvitse pyytää anteeksi. He sanoivat jo että sinulla oli asioita hoidettavana.”
”He eivät kertoneet missä olin?”
”Eivät.”
”Ai, olin Tanyan kanssa. Hän kutsui minut päivälliselle, enkä voinut kieltäytyä. Tarkoitan, että tiedät, että rakastaisin illallistaa hänen kassaan, joten tartuin tilaisuuteen. Soitin Jasperille ja pyysin häntä hakemaan sinut.”
”Teit oikein.”
”Niin minunkin mielestäni.”

Sen sanottuaan hän lähti huoneestani. Istuin siellä tuntien itseni tyhmäksi ja loukatuksi. Antakaas kun selvennän, olin loukkaantunut koska odotin lähes puolitoista tuntia tyhjän takia. En ole loukkaantunut siksi, että hän meni, tai siksi, että hän valitsi Tanyan, tarkoitan, että olen iloinen, että he alkavat pikkuhiljaa olla väleissä. Vain siksi että jouduin odottamaan. Joo, sitä se on. Olen loukkaantunut koska jouduin odottamaan, enkä ole ihminen joka rakastaa muiden odottamista. Otin päiväkirjani ja aloin kirjoittaa.

”Näin Lontoon tornista yöaikaan. Se oli kaunis. Emmett ja Jasper olivat kilttejä pitäessään minulle seuraa. Edwardinkin piti olla siellä minun kanssani, mutta hän söi illallista Tanyan kanssa, mikä on hyvä. Minä jopa sanoin hänelle, että hän teki oikein syödessään Tanyan kanssa sen sijaan että olisi pitänyt minulle seuraa. Älä käsitä väärin, en ole kateellinen tai mitään, olen vai hieman ärsyyntynyt ja tunnen itseni hieman tyhmäksi ja loukatuksi koska odotin häntä, hän olisi voinut soittaa tai jotain sinnepäin. En pidä odottamisesta, koska en myöskään laita toisia odottamaan. ”
----------------------------------------------------------------------------
T/N: Let the drama begin... Kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 18:57:09 kirjoittanut Lyn »
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Bella-96

  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #89 : 08.10.2009 17:33:26 »
IHANA ficci
 JATKOA ÄKKIÄ

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #90 : 08.10.2009 18:14:16 »
voivoivoi, ei sais tollee jättää Bellaa yksi. ;
joo mutta hyvä luku.
jatkoa?
and paradise comes at a price

Sini(tiainen)

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #91 : 08.10.2009 21:24:27 »
Nyyh, ei mitään Tanyaa ja Edwardia yhteen  :'(
Jasper sanoi, että Edward tulisi rakastamaan kynää, koska hän keräilee kyniä
Onko pikkasen säälittävää?  ;D
Jatkoa!!!

Vanilja Taivas

  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #92 : 08.10.2009 21:38:29 »
Voi voi, mähän olenkin missannut tästä jo monta osaa ; <

Mutta ah, kyllä, tää paranee mitä pidemmälle edetään. Emmett ja Jazz on aivan ihania, ja Edwardkin alkaa pikkuhiljaa menettelemään, mutta sais vaan unohtaa nyt sen perkeleen Tanyan.

Mutta jatkoa pian, kiitos ;>
Fuck me, I'm famous

Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #93 : 08.10.2009 21:49:47 »
Ymmärrän, ett ärsyttää, ett joutuu oottaa. Mä olisin ainaki ilone, jos olis Em ja Jazz seurana^^
:D Tykkäsin hirmuisesti. Joten Jatkoa!!!!! <3 Ja pian<3

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #94 : 08.10.2009 22:23:53 »
Edward on kusipää! Sen pitää rakastua Bellaan tulisesti! En tässtä ficissä tykkää nyt ollenkaan Edwardista. Toisin kuin Emmet ja Jasper. He ovat niin kamalan mukavia Bellalle! Ja muutenkin niin suloisia! :)
Jatkoa!
Sori, rakentavaa ei tipu :D
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

vampirecobra

  • ***
  • Viestejä: 31
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #95 : 09.10.2009 00:18:06 »
paas vaan jatkoa tulemaan! ::) :P :D ;D

Ziri

  • Bändäri
  • ***
  • Viestejä: 131
  • 7.3.2010... <3
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #96 : 09.10.2009 16:04:09 »
Oh..
Muuta en nyt keksi ;D.. Elikkäs,
1) Edward on kusipää
2)Jasper ja Emmett on ihania
3)Edward on kusipää
4)tykkään kovasti tästä ficistä, vaikka siltä ei vaikuttaisikaan :D
Ps. Sanoinko jo että Edward on kusipää? :)
~Ziri
..Ja pienimmän muurahaisen äiti huusi:
 "Hyvä Jalmari! Tapa se!"

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #97 : 09.10.2009 18:39:34 »
IHANAIHANAIHANAIHANAIHANAIHANAIHANAIHANAIHANA!!!!!!!!!!
Ihana Edward! Sry, tarkotin et HIRVEEE EDD!!!! Valitsis mielummin Bellan ko jonkun typerän Lissun!!!

Joos oon ihana tiiän  ;D

Emirato

  • ***
  • Viestejä: 54
  • Edward <3 Bella
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #98 : 12.10.2009 19:05:27 »
Oh..
Muuta en nyt keksi ;D.. Elikkäs,
1) Edward on kusipää
2)Jasper ja Emmett on ihania
3)Edward on kusipää
4)tykkään kovasti tästä ficistä, vaikka siltä ei vaikuttaisikaan :D
Ps. Sanoinko jo että Edward on kusipää? :)
~Ziri
i am agree!!!! Edward on hitommoinen kusipää!
Jatkoo??!!
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

strawberrycullen

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #99 : 15.10.2009 21:43:49 »
ei ei eii, edward on kauhee! eiks se välitä yhtää bellan tunteist puhuu vaa tanyast kokoajan. mut jatkoo  :D!