Olen pelannut satunnaisesti ja nyt taas välissä latasin sen uudestaan. Oli pakko poistaa se puhelimesta kun vei liikaa tilaa, mutta jossain vaiheessa oivalsin että voin laittaa sen vanhaan puhelimeen ja jakaa siihen netin.
Innostuin kun tuli jotakin uusia, mutta en oikein enää niin jaksa kiinnostua, kun on niin paljon joita ei vain tule mistään, lähes aina pelkkiä samoja. Nyt olen käyttänyt peliä ulkoilun motivaattorina, kun on ollut kivoja lenkkeilysäitä, ja ei ole oikein muutakaan tekemistä. Lisäksi on ollut mukavaa, kun munat kuoriutuvat nopeammin.
Se buddy-uudistus oli vähän hämmentävä. Minua hidas ja paljon huomioitava virtuaalilemmikki tavallaan häiritsee, eikä se mene millään korkeammalle tasolle. Vinkkejä otetaan vastaan. Olen tuhlannut siihen niitä hedelmiä, ja tökkinyt niin että se pyörii ja hyppii ja tulee sydän, mutta ei se kyllä mihinkään gymille tule taistelemaan, vaikka mitä tekisi. Kyllähän se perässä tallustaa, jos sitä syöttää, mutta en tiedä tekeekö se mitään muuta, mitä sen muka kuuluisi tehdä. Jossain tiedotteessa luki, että se toisi kauempaa pokestopeilta lahjoja tms.
Yksi asia, joka myös ihmetyttää, on se ettei sellaisia erikois-pokemoneja kuten Jirachia ja Celebiä saa käytettyä mihinkään sillä perusteella, että ne ovat "erikoisia".
Eli ovat lähinnä koristeena listauksessa vain?
Luin, että nyt pitäisi tulla korona-uudistus, että kotoa käsin voisi osallistua raideihin yms. Se olisikin mukavaa, mutta en tiedä milloin se tulee.