Kirjoittaja Aihe: Pelkureita S  (Luettu 1320 kertaa)

Siirililymarie

  • ***
  • Viestejä: 3
Pelkureita S
« : 16.12.2014 17:55:16 »
Nimi: Pelkureita
Kirjoittaja: Siirililymarie
Beta:roxy
Genre: Draama
Ikäraja: S 
Päähenkilöt: James & Sirius

A/N: Tämä on minun ensimmäinen ficcini. Toivoisin rakentavaa palautetta.

On kirpeä ja tuulinen pakkasyö. Puunoksa viistää ikkunaa ja saa samalla aikaan vertahyytävän äänen. Kyseisen ikkunan takana muuan kelmi nukkuu levotonta unta, hän hikoilee ja päästää suustaan kummallisen kirkaisun. Yksi hänen ystävistään on jo hereillä. Hän kurkottaa alasänkyyn nähdäkseen ystävänsä, mutta tippuu pian alas sängystään melkein ystävänsä päälle. Nyt alasängystä kuuluu paheellista mutinaa.
”Mitä teet minun sängyssäni!" James mutisee.
”Tulin tarjoamaan tukevaa olkapäätä jos sinua alkaa pelottaa”, Sirius virnistää.
”En minä pelkää mitään!” James tokaisee vihaisesti.
”Et vai?” Sirius sanoo mukamas yllättyneesti.
Molemmat kapuavat takaisin sänkyihinsä. Sirius ei suinkaan ajatellut nukkua vaan mietti kuumeisesti, mitä James pelkäisi. Siriuksen ollessa juuri luovuttamassa, oksa raapaisee ikkunaa jättäen siihen naarmun. Molemmat ponkaisevat pystyyn ja juoksevat viereiseen sänkyyn.
”Voimmeko tulla nukkumaan viereesi? Ulkona kummittelee!” he änkyttävät yhteen ääneen. Sängyssä nukkuva Remus päästää ystävänsä viereensä ja jatkaa unia. Aamulla toiset oppilaat heräävät ensin ja saavat todistaa tätä todella hulvatonta näkyä.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2014 21:07:25 kirjoittanut Siirililymarie »

roxy

  • Vieras
Vs: Pelkureita
« Vastaus #1 : 16.12.2014 19:03:49 »
Tervetuloa ficcareiden joukkoon Siirililymarie! ;)

Luulen, ettei tämä ole kovinkaan rakentava kommentti, mutta yritän silti. Ensinnäkin pidin tuosta ideasta, ja siitä kun James väittää ettei pelkää mitään. Juuri Jamesin tapaista. Kiva muuten kuvitella tuo mielessä. Voin miltei nähdä poikien ilmeet ;D Sivumennen sanoen, mistä sait idean? Ja jotta palaamme taas aiheeseen, huomasin virheen:
Lainaus
”Mitä teet minun sängyssäni!”_James mutisee.
Lainausmerkkien jälkeen tulee väli.

Ja toisen samanlaisen:
Lainaus
”Et vai?”_Sirius sanoo mukamas yllättyneesti.

Jatka ihmeessä ficcaamista :)

-rox

Siirililymarie

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: Pelkureita S
« Vastaus #2 : 16.12.2014 21:03:47 »
Kiitos kommentistasi!
 Kiva kun pidit. Hups ;D no virheitä sattuu.