Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Sunset Glow K-11 VÄLIAIKAINEN TAUKO | Suora jatko Aamunkoille, uusin osa 1.3  (Luettu 39200 kertaa)

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #80 : 31.01.2010 14:11:22 »
Mahtava.luku! :) Jatkoo!!!!

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #81 : 31.01.2010 14:17:59 »
Ihana tää uus luku oikeesti JATKA NOPEE!! ♥
Kumpa noi vähä 'näyttäs' noille primadonnille ja rupeis vähä tuolla käytävällä niiden eessä oikeen kunnolla nuoleskeleen :'PP sit nauraisin ((=
Ja lisää romancee oikeesti (((: (janoan)
Lainaus
‘Astoria middle school’ luki valtavan rakennuksen päädyssä sisäänkäynnin yläpuolella.
Hmm.. Tohon ois ehkä paremmin sopinu ''Valtavan rakennuksen päädyssä luki 'Astoria middle school', sisäänkäynnin yläpuolella.'' tai no, en tiedäkkää. ((:

Oikeesti nyt sitä jatkoo tänneppäin äkkiä!! ;'DDD

~kkaro
but that's none of my businness..

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #82 : 31.01.2010 15:40:02 »
Voin kuvitella ton lopun ku kinkkuleipä tippu sielt katosta....  Loistavaa taas! Annie kuulostaa rehdiltä ystävältä. Jatkoa odottelen jo.

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #83 : 31.01.2010 15:47:34 »
Haha hyvä luku oli xD Noi primadonnat oli ällöjä.
Tykkään sun tavasta kirjottaa, se on tosi kivan kuulosta.

Lainaus
Hetken pilasi katosta pöydälle lässähtävä kinkkuleipä.
repesin tuolle :'D
Jatkoa pian!
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #84 : 31.01.2010 19:00:39 »
Hei jes! Taas uus luku! :) tykkään ku tulee näin nopeeseen tahtiin! Toivon et Edward ja Bella viel näyttää Clairelle, ettei ediä viedä! :D mut tosi hyvä luku oli ja tykkäsin paljon! :D pystyin nii kuvitella ku primadonnat käveli ruokalaan ja sit ku Claire anto sen lapun edille :D

jatkoa odotellen! (=
"Disco is back, motherfuckers!"♥

mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #85 : 31.01.2010 19:27:35 »
Awww ! <3
Tykkään tästä aivan mielettömästi  :)

Ja Edwardhan ei sekaannu niihin hutsuihin, eihän? Em ja sen kinkkuleivät, ha ha ha  ;D Alice taasen aivan oma itsensä, minihame ja burberryn huppari, tsot tsot, Alicen pitäis ehkä antaa sille pellelle pari muoti vinkkiä  ;)
Kaikki henkilöt muistuttavat todella paljon 'itseään' - lol en osaa puhua :D siis eivät ole niinkus OoC X--DD - ja olet saanut kaikista esille ominaispiirteet :)

Jatka äkkiäää, en jaksa oottaaaaa  :D

mouu
team Edward♥
Dramione♥

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #86 : 31.01.2010 19:50:53 »
Mä niin repesin tolle vikalle lauseelle  :D

Luku oli jälleen ihana<3<3 Pyydän jatkoa<3

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #87 : 02.02.2010 14:59:57 »
Kiitos kiitos kaikille vastaajille :D Osan 11 kirjoittaminen on vasta aika alussa, mutta uskaltaisin luvata sen teille perjantaiksi.

~Virheellinen

//Annoy, ne ovatkin tavallaan kopiot siitä :D Se lukikin tuossa Annien replana jossain kohtaa, mutta taisin poistaa sen oikoluvun yhteydessä.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2010 17:00:59 kirjoittanut Virheellinen »

Annoy

  • Lännen paha noita
  • ***
  • Viestejä: 383
  • Dancing through life
Vs: Sunset Glow K-13 || Tarinan nimi vaihtunut
« Vastaus #88 : 02.02.2010 16:43:05 »
Luin tämän putkeen kun bongasin tämän. Ja täytyy sanoa että tää on kyllä hyvä ficci. Tykkään sun kirjoitustyylistä, tosin virheitä on hiukan liikaa, varsinkin yhdyssanavirheitä. Mutta eivät ne sinänsä haittaa.

Mulle tuli noista "Primadonnista" mieleen Mean Girls. Viime luku oli ihan kuin suoraan siitä. : D Annie on kiva hahmo, mullekkin tuli Angela mieleen.

Toivottavasti jatkoa tulee pian.
"What everyone does. Like you said. Hope."

Nej, du måste finnas, du måste
Jag lever mitt liv genom dig
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav
Du måste finnas, du måste
Hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting
Om du inte fanns

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Sunset Glow K-13 || Tarinan nimi vaihtunut
« Vastaus #89 : 02.02.2010 19:22:52 »
Oih... Tosi mielenkiintonen!
Luin nuo kaikki nyt putkeen ja ihan harmitti kun viimeinen luku loppui!
 Kiitos päiväni pelastamisesta... ;)
Jatkoa odottelen...

aurore

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #90 : 03.02.2010 15:27:09 »
Aah.
RAKASTAN TÄTÄ ♥
nopeesti jatkoa, oon koukussa tähän (;  :-*
♥: aurore

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #91 : 03.02.2010 17:04:51 »
Kiitos taas kommenteista :D Sainkin tämän osan jo valmiiksi, mutta en usko, että kamalasti petytte.
Tämä on taas tämmöinen pieni väliosa, mutta toivottavasti tykkäätte. :)
Ja saa heitellä ehdotuksia kenen näkökulmasta osa 12 tulisi.

11. Osa, Pikavoitto

Istuin hiljaa katse matematiikan vihossani ja tein tehtäviä täysillä eteenpäin. Näin paljon en ollutkaan ennen nauttinut matematiikasta! Uuden laskupääni avulla mikä tahansa tehtävä sujui.
Tällä tunnilla en istunutkaan Annien vieressä niin kuin olimme toivoneet. Opettaja oli poikien kumisodan takia sekoittanut pakkaa ja nyt ilmeisesti kukaan ei istunut normaalilla paikallaan. Minä olin ensimmäisellä paripulpetilla jonkun Trey nimisen pojan vieressä. Annie istui takanani Destinyn vieressä. Oikeastaan, ne olivat niin kaukana toisistaan kun pöytä vain salli. Jostain kumman syystä minulle tuli mieleen minun ja Edwardin ensitapaaminen.
“Hei, mä en oikeen tajua tätä tehtävää 158. Sä olet jo näköjään mennyt siitä ohi, joten voitko vähän avustaa?” vieressäni istuva kultahiuksinen ja sinisilmäinen siropiirteinen poika kuiskasi minulle ja hymyili.
“Toki.” hymyilin takaisin ja nojauduin poikaa päin. Huomasin alkaneeni selittämään Treylle jotain asiaa, joka oli käyty jo ala-asteella. Hän ei sitä paitsi näyttänyt kuuntelevan ollenkaan, hän vain tuijotti ja nyökkäili vähän väliä.
“Niin. Auttoiko?” kysyin ja palauduin kirjani ylle
“Et arvaakaan kuinka paljon. Kiitti.” hän naurahti ja hymyili minulle. Kello soi ja pakkasin tavarani laukkuuni. Annie oli jo pakannut omansa ja käveli viereeni odottamaan minua.
“Eikös sinulla ole poikaystävä?” Annie kysyi minulta vähän irvailevaan sävyyn. Käänsin päätäni ja heitin laukun harteilleni.
“Juurihan minä esittelin sinut Edwardille?” kysyin kummissani ja Annie vilkaisi olkani yli. Luokassa ei ollut muita kuin me, opettaja ja tukiopetuksesta kyselevä nörttipoika.
“Trey yritti juuri iskeä sinua! Oletko sokea vai..?” Annie kohotti käsiään, niin kuin pappi tekee siunausta tehdessään. Katsoin häneen kulmat koholla ja aloimme kävellä kohti käytävää.
“Yrittikö?” kysyin hetken kuluttua, oikeasti yllättyneenä. Annie nyökkäsi. Kävelimme luokasta ulos ja aloimme pujotella reittiämme ihmisten läpi kohti ATK luokkaa, missä päivän viimeinen tunti pidettäisiin.
“Selvästi. Hän oli koulun söpöin ja suosituin poika!” hän kuiskasi vähän kiihtyneenä ja hymyili samalla vähän, pilke silmäkulmassa.
“Oli?” naurahdin kysyvään sävyyn.
“Minun puolestani, kaikella kunnioituksella, isoveljesi vei hänen paikkansa.” Annie irvisti ja minä aloin hohottaa kuin hullu.
“Minkä paikan minä vein?” Emmett hyppäsi kulman takaa ja säikäytti Annien. Minä lopetin nauramisen, ja Emmett virnisti minulle ja pyöräytin silmiäni.
“Et niin mitään.” tuhahdin ja Emmett nauroi. Hän oli takuulla kuullut.
“Eikö sinulla pitäisi olla tunti?” huokaisin ja katsoin Emmettiä, joka nojasi viereiseen seinään kädet puuskassa ja nilkat ristissä.
“Khyllä.” hän huokaisi ja katsoi yläpuolella ovelaan isoon valkoiseen kelloon. “Entäs teillä?”
“Voi paska..” Annie kuiskasi ja katsoi kelloon, joka näytti vähän yli kahta. Katsoimme toisiimme ja lähdimme juoksuun jättäen nauramaan räjähtäneen Emmettin hytkymään paikoilleen.
Annie näytti juoksevan niin lujaa kuin pääsi, mutta minä menin vain alle puolinopeuden, silti juosten yhtä lujaa kuin hän. Saavuimme ATK luokan ovelle ja koputimme siihen. Oven avasi kärttyisen näköinen, meitä lyhyempi vanha punahiuksinen nainen.
“Anteeksi Rouva Flou, me..” Annie aloitti pahoittelevaan sävyyn
“Hiljaa!” kimakka ääni käski “Jos koulu ei kiinnosta, sitä voi käydä myös kouluajan jälkeen.”
“Olemme pahoillamme, emmehän me ole myöhässä kuin muutaman minuutin.” levitin vähän käsiäni yrittäen keksiä selitystä, jonka Flou uskoisi.
“Luokkaan siitä. Tunnin jälkeen käytte rehtorin kansliassa hakemassa pikavoittonne.” Flou sanoi ja avasi ovea meille ja käveli vaappuen opettajanpöydälle. Annie näytti Floun selälle kieltä samalla kun kävelimme viimeisille vierekkäisille tyhjille paikoille. Avasin koneen omalla käyttäjätunnuksellani ja katsoin taululta osoitteen mihin mennä. Jokin lukiovalinta sivu se oli. Tiesin jo, että kävisin Astoriassa lukioni, joten avasin Skypen. Edward oli kirjautuneena, jotain kumman syystä.

Bella Cullen; Edward? Miksi et ole tunnilla?
Edward Cullen; Enkö? Katso taaksesi.

Teeskentelin venytteleväni käsiäni ja samalla vaivihkaa kurkkasin olkani yli. Siellä hän istui, oma pronssihiuksinen aviomieheni hymyili minulle. Naurahdin vähän ja käännyin takaisin koneeni puoleen.

Bella Cullen; Onko meillä sama ATKn kurssi?
Edward Cullen; Ellen ihan väärin näe, kyllä.
Bella Cullen; Minkälainen pikavoittoni on? Tämä on muuten ensimmäinen jälki-istuntoni ikinä.
Edward Cullen; Vain puoli tuntia. Kummallista, yleensä se on Emmett, joka saa ensimmäisenä päivänä lisää istumista. Hän näyttää saaneen kilpailijan.
Bella Cullen; Hah! Usko pois, tämä on Emmettin syytä. Hän keskeytti matkamme kohti luokkaa, ja se maksoi meille muutaman minuutin.
Edward Cullen; Sulje Skype, Flou tekee kierroksen. Puhutaan kotona, rakastan sinua.

Naurahdin vähän ja suljin keskustelun ja yritin näyttää siltä, että lukio Floridassa olisi mielenkiintoisin juttu koko maailmassa. Kun Flou käveli ohitseni, hän katsoi tietokoneen näyttöä etsien jotain mistä naputtaa. Hymyilin hänelle ohimennen, ihan vain kiusatakseni, ja hän tuhahti. Kuulin Edwardin hiljaisen naurahduksen parin rivin päästä. Hän taitavasti naamioi sen aivastukseksi. Mitähän Flou oli ajatellut?

Kun kello viimein soi, oppilaat juoksivat ulos luokasta. Kello näytti vähän yli kolmea ja minä ja Edward kävelimme käsi kädessä rehtorin kopille Annie vanavedessämme. Hyvin romanttista, eikö?
Edward koputti rehtorin huoneen oveen ja avasi sen ennen kuin sai vastauksen. Hän varmaan kuuli sen hänen ajatuksistaan.
“Anteeksi, mutta tulimme hakemaan tyttöjen pikavoittoja.” Edward sanoi ja astuin huoneeseen. Rehtori oli yllättävän nuori, ehkä noin neljänkymmenen kynnyksellä. Hän katsoi meihin hymyillen ja alkoi kaivaa pöytänsä laatikoita.
“Syy ja määrääjä?” rehtori kysyi vähän kyllästyneen oloisena ja piti kynää kirjoitusvalmiudessa jonkin paperin päällä.
“Myöhästyimme tunnilta kaksi minuuttia, Flou.” sanoin vähän huvittuneeseen sävyyn ja rehtori katsoi minuun toinen kulma koholla ja laittoi paperin takaisin laatikkoon. Edward hymyili aavistuksen verran.
“Tarkistan asian vielä Floulta itseltään, toistaiseksi saatte mennä kotiin ilman hikoilua siitä, miten näyttäisitte laput vanhemmillenne.” rehtori naurahti ja laittoi kätensä niskan taakse. Minä ja Edward kiitimme häntä ja poistuimme huoneesta.
“Hänpäs on rento tyyppi.” nauroin helpotuksesta ja hymyilin Edwardille.
“Et tiedäkään.” hän kuiskasi minulle. Hyvästelimme Annien, joka lähti kohti kotia. Me taas aloitimme matkamme kohti parkkipaikkaa, missä Emmett meitä odottaisi.

Emmett kurvasi pihaamme ja hyppäsin ulos autosta. Emmett heitti Volvon avaimet takaisin Edwardille ja menimme etuovelle. Ennen kuin ehdin koskettaa ovenkahvaa, ovi avautui ja vastassamme oli Alice.
“Bella, arvaa kuka tuli käymään? Ja Edward, Jasper tarvitsee apua jonkin tietokone -jutun kanssa yläkerrassa.” Alice sanoi hymyillen ja tanssi olohuoneeseen. Edward antoi minulle nopean suukon ja juoksi yläkertaan. Minä menin Alicen perässä olohuoneeseen, ja näin Jaken röhnöttämässä sohvalla.
“Hei Bells!” hän kohotti kättään ja otti sipsin valtavasta kulhosta, mikä hänellä oli kädessään, ja pisti sen suuhunsa.
“Minun kai pitäisi olla yllättynyt siitä, että olet täällä. Mutta kun en ole.” naurahdin ja heitin koululaukkuni portaiden viereen lattialle ja suuntasin sohvalle. Rosalie istui muutaman metrin päässä Jacobista ja katseli televisiota kulmat kurtussa. Jacob naurahti.
“Tuo koira häiritsee olemassaoloani. Kamala rouske!” Rosalie tuhahti ja katsoi syyttävästi Jacobiin, mikä virnisti ja heitti suuhunsa uuden lastin sipsejä ja alkoi rouskuttaa niitä kuuluvasti.
“Jake, älä viitsi.” huokaisin ja istuin Rosen ja Jacobin väliin sohvalle “Missä Esme, Renesmee, Ella ja Carlisle ovat?”
“Carlisle meni töihin heti kun oli vienyt Nessien esikouluun ja Esme ja Ella ovat olleet ostoksilla koko päivän. He tulevat Nessien kanssa varmaan ihan pian.” Rose huokaisi ja vaihtoi kanavaa. Nyökkäsin hänelle ja käänsin päätäni televisiot kohti. Sieltä tuli jonkin sortin Ostosruutu.
“Hei, taas muistin yhden! Mitä yhteistä on ufoilla ja viisailla blondeilla?” Jake naurahti yhtäkkiä ja Rosalie tuhahti.
”Tuonkin olen jo kuullut, koira. Sellaisista puhutaan paljon, mutta koskaan ei näe hahaa.” Rose totesi kuivasti ja Jacob käänsi päätään mietteliäänä yrittäen keksiä jotain, mitä Rose ei olisi kuullut.
Ovi kävi ja Renesmee juoksi syliini, heittäen ensin prinsessa reppunsa laukkuni päälle. Esme tuli Ellan kanssa perässä ja Rosalie hölkkäsi Ellan luo ja otti jokeltavan tytön syliinsä.
”Äiti äiti!” Renesmee haki huomiotani ja laittoi kätensä kaulalleni ja näytti mitä oli tänään puuhaillut. Hän oli yrittänyt syödä punajuurilaatikkoa, mutta oli piilottanut sen kukkaruukun mullan sekaan. Hän oli myös saanut uuden ystävän, sekä vähän läksyjä.
”No, sepä mukavaa.” naurahdin ja halasin sylissä istuvaa tyttöäni.
”Mutta tuota kukkaruukku -juttua et sitten enää tee?” kysyin tytöltä ja hän pudisti rivakasti päätään.
”Menehän näyttämään isällesikin mitä olet tehnyt, sitten voit mennä Jaken kanssa metsälle.” naurahdin uudestaan ja Renesmee katosi sylistäni.
“Nyt minä keksin!” Jake huudahti ja varmisti Renesmeen kadonneen “Mitä yhteistä on blondeilla ja sanomalehdellä?”
Rose pysyi hiljaa ja heijasi samalla Ellaa kun esitti välinpitämätöntä.
“Yöllä sitä painetaan ja aamulla pistetään jakeluun!” Jake räjähti nauruun ja Rosalie katsoi häneen raivoissaan. Hän antoi Ellan Esmelle ja Jake katosi takaovesta Rosen lähtiessä jahtaamaan häntä ympäri takapihan metsää.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2010 17:07:49 kirjoittanut Virheellinen »

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #92 : 03.02.2010 20:17:25 »
Voi luoja toi vika blondivitsi! ;D nauroin sille ja kovaa :D ja taas oli hyvä luku, nyt vaan odottelen innolla primadonnia :D mistä muuten noi primadonnat keksit? :D ... nii ja sit tuol luki pari kertaa ATK luokka, vaikka se on ATK-luokka! :)
"Disco is back, motherfuckers!"♥

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #93 : 03.02.2010 20:29:53 »
Tää luku oli niin ihana, ja se oli viel ihanempaa että se tuli jo TÄNÄÄN. ;'DDD
En osaa kommentoida mitenkään rakentavasti, paitsi jotain koulun käytävä- romantiikkaa, kiitos :---PPP no okei, sehän on sun käsissäs, että mitä tässä tapahtuu x))))
Jatkoa mahdollisimman nopeesti !! ♥♥♥ (((=

~kkaro
but that's none of my businness..

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #94 : 03.02.2010 20:57:02 »
Ihania blondi vitsejä! Ihan perus Jakee. Aijaijj sai se Bella sitten ekana päivänä jälkkää... no oli kyllä mukava rehtori. Minäkin odotan noista primadonnista juttua.

Jatkoa! Tää on niin mahtava!

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #95 : 04.02.2010 09:29:47 »
Voi luoja toi vika blondivitsi! ;D nauroin sille ja kovaa :D ja taas oli hyvä luku, nyt vaan odottelen innolla primadonnia :D mistä muuten noi primadonnat keksit? :D ... nii ja sit tuol luki pari kertaa ATK luokka, vaikka se on ATK-luokka! :)

Edellisenä iltana ennen primadonnien keksimistä katsoin Mean Girls:in :D

Itekkö keksit ton blondivitsin? :D Muuten vuorosanat tulee näin: "Tekstiä", joku sanoi.
Juu, ihana<3 (; Ihana Trey<3 Ihana Emmett<3 (; Ei mitään järkevää sanottavaa.

jmro.

Selvä, tästä eteenpäin laitan vuorosanat noin. Virheellinen kiittää :D

ssenja-

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #96 : 04.02.2010 14:32:12 »
Jatkooo! Toi koulu juttu oli kyl ihan paras. :D

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #97 : 04.02.2010 18:02:25 »
Multa meni hetki ton blondivitsin tajuumiseen, mut tajusin sen ja repésin :D Hauska luku jälleen<3 Jatkoa nopeasti<3<3<3 :)

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Sunset Glow K-13 || ENT. Timeless happiness
« Vastaus #98 : 04.02.2010 21:36:55 »
Tani: Bella onkin yhdeksännellä luokalla. Voit vielä tarkistaa sivulta neljä, kappaleen seitsemän lopusta nuo luokkajaot  :) Mutta kuitenkin, en ole varma miten tuo nimi kulkee Amerikassa, joten olkoon ATK. Mutta sovitaanko nyt, ettei jäädä märehtimään sitä?  :D

12. Osa on nyt kirjoittamisen puolivälissä. Hyvällä tuurilla se on jo huomenna valmis, huonolla tuurilla vasta sunnuntaina.

Blinky

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Sunset Glow K-13
« Vastaus #99 : 05.02.2010 07:14:27 »
Tein sitten tännekin tunnukset, helpompi kommentoida ficciäs... (Joko nyt kaduttaa? :D)

Kirjotat ikäisekses kyllä erityisen hyvin, ainoat virheet joita olen bongannut on muutama yhdyssanavirhe tai kirjotusvirhe, mutta ei nekään haittaa lukemista.

Ois muuten mukavaa lukea koulun tapahtumia Edin näkökulmastakin, mutta sähän se päätät mitä kirjotat.  ;)
dream as if you'll live forever
live as if you'll die today