Kirjoittaja Aihe: BNHA: Tarvetta pyyhekumille (S, Eraser/Mic, ficlet)  (Luettu 4638 kertaa)

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 631
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Title: Tarvetta pyyhekumille
Author: Larjus
Chapters: Ficlet
Fandom: Boku no Hero Academia
Pairing: Aizawa Shouta (Eraser Head)/Yamada Hizashi (Present Mic)
Genre: Hahmojen välinen pöljäily
Rating: S
Disclaimer: En omista alkuperäissarjaa tai sen hahmoja. Vain teksti on minun. En ole saanut rahaa tai mitään muutakaan korvausta tämän kirjoittamisesta.
Summary: ”Miten oikein ajattelit minun kykenevän tekemään sinun virheillesi yhtään mitään?”

A/N: Täs nyt näköjään käykin sitten niin, että Maissinaksu saa tahtonsa läpi (/w\) Kun toisessa HeroAca-ficissäni toisena päähenkilönä on Aizawa! (Ja on peräti EraserMiciä hohoho.)

Idea tähän pätkään lähti siitä, kun viihdytin itseäni kääntämällä mielessäni Aizawan sankarinimen Pyyhekumipääksi :D



Tarvetta pyyhekumille


Opettajainhuoneessa oli poikkeuksellisen hiljaista. Paikalla ei ollut Hizashin ja Shoutan lisäksi ketään muuta, ja kun näistä jälkimmäinen torkkui sohvalla pitkin pituuttaan, oli kuin Hizashi olisi ollut huoneessa yksin. Hänellä olikin mitä mainioin tilaisuus tarkistaa viimeinen nippu 1-B:n englannin kielen pistokokeita ennen seuraavaa oppituntia.

”Ooooh, shit!”

Muuten niin hiljaisessa huoneessa Hizashin äkillinen, harmistunut puuskahdus sai Shoutankin raottamaan silmiään hieman.

”Hoi Eraser, viitsisitkös lainata päätäsi vähän?”

”Mitä nyt?” Shouta murahti takaisin. Hän ei ollut varma, halusiko Hizashi häneltä jostain syystä jonkin sortin älyllistä apua, vai oliko kysymys vain – ajan ja paikan huomioon ottaen – täysin sopimaton aloite kokonaan toisenlaisiin aktiviteetteihin. Kun vastausta ei heti kuulunut, hieman vastentahtoisesti hän väänsi itsensä ensin istuma-asentoon ja lopulta raahasi itsensä Hizashin viereen. ”No?”

”Katso tätä, merkkasin loppupistemäärän väärin!” Hizashi sanoi Tsunotorin pistokoetta tämän edessä heilutellen. ”Niin että lainaisitko minulle päätäsi?”

”Miten oikein ajattelit minun kykenevän tekemään sinun virheillesi yhtään mitään?” Shouta kysyi kuulostaen siltä, että olisi valmis mottaamaan tätä hetkenä minä hyvänsä keskeytyneiden nokosten takia.

”No hei, olet Eraser Head, ja eraser… tajuatko? Niin kuin pyyhekumi englanniksi?” tämä selitti nauraen ja piti omaa nokkeluuttaan selvästi hauskana, ellei jopa suorastaan ratkiriemukkaana.

”Ha ha”, Shouta tokaisi kuulostamatta edes puoliksi huvittuneelta. ”Kuten varsin hyvin tiedät, minun oikullani ei poisteta kirjoitusvirheitä kokeista tai mistään muualtakaan. Sinun äänesi sen sijaan voin kyllä poistaa.”

”Mutta et kokonaan”, Hizashi virnuili tietoisen ärsyttävästi. ”Ja hei, se oli pelkkä vitsi! Just a joke! Vaikka voit sinä minun puolestani hieroa päätäsi tähän kokeeseen jos haluat niin katsotaan, mitä tapahtuu.”

”Se tuskin on tarpeen. Sitä paitsi olet tehnyt merkintäsi punakynällä, joka ei lähtisi pois edes oikealla pyyhekumilla.”

”Ouuuu, oikeassa olet!” Hizashi huudahti ja tarkkaili paperia kuin ei olisi aikaisemmin tajunnutkaan, mitä kynää oli käyttänyt kokeita korjatessaan. ”Olisi varmaan pitänyt käyttää pisteiden merkkaamiseen ensin lyijykynää niin vitsini olisi toiminut paremmin.”

”Yhtä huono se olisi silloinkin ollut.”

”Ainakin sinun mielestäsi. Lainaapas silti minulle sitä päätäsi pikkuisen.”

Shouta huokaisi vaikuttaen varsin tympääntyneeltä, mutta hänen kasvoillaan käväisi hymynpoikanen, kun hän kumartui painamaan pienen suukon iloisesti sädehtivän Hizashin huulille.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 725
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: BNHA: Tarvetta pyyhekumille (S, Eraser/Mic, ficlet)
« Vastaus #1 : 09.08.2023 17:43:52 »
Tämän vitsi kolahti minuun hyvin, vaikka en tunnekaan alkuperäisteosta.  ;D

Lainaus
”Katso tätä, merkkasin loppupistemäärän väärin!” Hizashi sanoi Tsunotorin pistokoetta tämän edessä heilutellen. ”Niin että lainaisitko minulle päätäsi?”
Tämä oli oikeasti hauska heitto, ja vielä hauskemmaksi sen teki, ettei Shouta tajunnut vitsiä heti.  ;D Ja että oli vielä sen verran tosikko, että totesi, ettei pyyhekumista edes olisi oikeasti ollut mitään hyötyä!

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 133
  • Kurlun murlun
Vs: BNHA: Tarvetta pyyhekumille (S, Eraser/Mic, ficlet)
« Vastaus #2 : 10.08.2023 22:41:43 »
Voi EraserMic, jokin siinä vain iskee vielä kaikkien vuosien jälkeenkin. 🖤🖤 Pääsinkin jo varmaan mainitsemaan siitä, että tavallaan harmillista ettei ko. shippi ole soitellut inspiraatiotaan minulle pitkään aikaan Kiribakun ja tuoreimpana Shinmonon astuttua estradille, mutta takaraivossa se on aina. Kaikenlainen hyvän mielen pöljäily on vain niin ihastuttavaa. ✨

Lainaus
”Miten oikein ajattelit minun kykenevän tekemään sinun virheillesi yhtään mitään?”
Näen tämän niin hyvin mielessäni. 😂 Shouta se tietysti ajatteli asian abstraktisti, mutta saikin sitten yllättyä, kun Mic taas lööperöi urakalla ja suoltaa kaikenlaista hönttiä.

Lainaus
”Olisi varmaan pitänyt käyttää pisteiden merkkaamiseen ensin lyijykynää niin vitsini olisi toiminut paremmin.”

”Yhtä huono se olisi silloinkin ollut.”
Hehehii, ihanaa roastausta. 😂🖤 Juuri kuten kuuluukin! Olet saanut tosi ihanasti hahmot niin omiksi itsikseen ja hahmojen ystävyyden ja rakkauden ytimen vaivattomasti esiin. 🖤 Vähän saa häijyillä kaverin kustannuksella. :3

Kiituksia tästä, oli niin soma. 😍

- Mai
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 631
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: BNHA: Tarvetta pyyhekumille (S, Eraser/Mic, ficlet)
« Vastaus #3 : 18.08.2023 16:44:22 »
Fiorella: Mukava kuulla, että tykkäsit tästä :) ja tosi kiva kun tulit lukemaan, vaikket alkuperäisteosta tunnekaan!

Uskoisin, että Mic on hyvillään, että hänen vitsinsä uppoaa edes johonkuhun, vaikka tosikko-Eraser ei sille järin lämmennyt edes sen ymmärrettyään 😅 Heillä on keskenään hyvin erilaiset energiat, vaikka välit ovatkin läheiset. Onneksi Mic ei pienistä harmistu, myöhemmin vain uutta vitsin yritystä sitten! Ja mistäs sen tietää, ehkä jossain vaiheessa kolahtaa Eraserinkin huumorintajuun! ;D

Kiitoksia kommentistasi ♥



Maissinaksu: Sä oletkin jo kirjoittanut niin monta EraserMic-ficiä ettei ole ihme eikä mikään, että jossain välissä muut fandomit ja shipit inspaavat enemmän. Eihän se onneksi shipin tärkeyttä minnekään vie ♥ Saat nyt sitten vaihteeksi lukea minun kirjoittamaa EraserMiciä! ;D

Lainaus
Shouta se tietysti ajatteli asian abstraktisti, mutta saikin sitten yllättyä, kun Mic taas lööperöi urakalla ja suoltaa kaikenlaista hönttiä.
Ainakaan hän ei ajatellut, että koko juttu olisi vain jotain Micin hölmöä vitsiä 😅 Raukka joutui keskeyttämään nokosensakin sen takia.

Lainaus
Olet saanut tosi ihanasti hahmot niin omiksi itsikseen ja hahmojen ystävyyden ja rakkauden ytimen vaivattomasti esiin. 🖤
Awww, kiitos ♥ Vaikka saat kyllä kiittää myös itseäsi, koska aivan varmasti kaikki ne EraserMic-ficit, jotka sulta olen lukenut, vaikuttavat minun kirjoituksiini :D Niiden kauttahan mä olen tähän paritukseen enemmänkin tutustunut. Tämäntyyliset hahmokemiat ovat muutenkin mun mieleen, kuten hyvin tiedät, että juurikin saa vähän häijyillä, kaikella rakkaudella ja hyvällä tahdolla! ;D

Kiitos kommentista ♥
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中