Minä oon varmasti kirjottanut tänne joskus, mutta tulenpa toisenkin kerran. Voi fanikamat. <3 Omistaisin huomattavasti enemmän, jos en katselisi kukkaroani niin usein surumielisenä. Pidän esineistä ja olen jonkun sortin materialisti, mutta siihen nähden, mulla on aika vähän tavaraa loppujen lopuksi. Eniten harmittaa se, ettei Potter-kamaa ole kovin paljoa, mutta ehkä asia korjaantuu tulevalla Lontoon reissulla. Eli katsellaan kahden viikon päästä, mikä on tilanne.
Tällä hetkellä Potterista omistan taikasauvan, kuoleman varjelukset kaulakorun, (omistin ajankääntäjänkin, mutta annoin sen pikkusiskolle). Sitten tietysti kirjat ja leffat, mutta niitä ei nyt lasketa. Niin ja tietysti löytyy luihuisen tupahuivi ja luihuisen kravaatti! Kirjahyllyn päällä nököttää myös pöllöpehmolelu, vaikkei se "virallinen" Potter-krääsä olekaan! TSH:sta minulla on aarteideni aarre eli Sormus! Se on vielä EMP:n joku rajoitettu painos ja aivan ihana.
Sitten päästäänkin figuurikokoelmaan, olin näihin joskus hulluna, nykyisin olen kiinnostunut vain Sephirotheista ja Cloudeista, mutta uusia en ole aikoihin hankkinut. Kirjahyllyjen päällä on siis kolme erilaista Sephirothia (Kingdom Hearts, FF VII: Advend Children ja Dissidia 12), kaksi Cloudia (Kingdom Hearts, Dissidia 12), Jack Sparrow, FMA:sta Winry, Ed, Alphonse, Maes, Envy. One Piecestä Nico Robin, Hellsingistä Integra. Pehmoleluna tietysti kätyri-Bob ja FF VIII:n Squall Leonhart.
Eikä pidä unohtaa, että hamstraan töistä leffajulisteita (t. videovuokraamon täti), mutta tällä hetkellä noita ei ole seinille. Uudelle kämpälle varmaan ripustan Kaunotar ja Hirviö-leffan julisteen, mutta muuten ei varmaan tuollaisia tule laitettua. Haaveissa olisi Westerosin tai Keski-Maan kartta. Ja ylipäätään GoT-sälää niin maan perkeleesti.
Siitä sarjasta mulla on kuitenkin sohvatyynyt, Stark ja Targaryen, mitkä on aika jees. Ja niin on mulla Bertie Bottinkin joka-maun-rakeita, siis Potteria.
Että sellaista ja Lontoosta varmaan paljon kaikkea lisää. Nyt pinnalla on GoT, joten siitä varmaan ja tietysti sitä Potteria. Ja ikuinen haaveeni on saada iso Ace-figuuri One Piecestä. Olen kuolannut sitä jo liian monessa conissa, että varmasti vielä joku päivä ostan sen. ♥