Tästähän heräs keskustelua, jee!
Tosin nyt olitte kirjoittanut niin paljon, etten kyllä ihan kaikilta ihan kaikkea jaksanut lukea vaan hypin silmämääräisesti, sori!
Mutta niin, kuten jo sanoin oma OTPni on se Jean/Roy, Full metal alchemistista, vaikka rakastankin muita parituksia. Kysyitte miksi joku on teidän suosikkinne ja sekin vaihtelee ihan riippuen siitä, että onko kyseessä canon-paritus vai ei. Yleensä canon ei iske, lukuun ottamatta muutamia poikkeuksia, kuten vaikka nyt se Ritsuka/Soubi.<3 Se vain on sellainen ihana, eikä niinkään klisee. J/R tykkään juuri sen takia, että pidän molemmista hahmoista, mutta myös siitä syystä että heillä on sellainen pidempi aikainen ystävyys takana ja toiseksi siitä, ettei kumpikaan koskaan hanki vakituista naista saa nopeasti revittyä heille salsasuhteen (mielikuvitus!<3), jotenkin kieroutuneesti. Ja totta pidän molemmista hahmoista, mutta jotenkin vain Havoc alistamassa/suojelemassa Royta on vain niin ihana ajatus. Jokin siinä parissa vaan kiehtoo, eikä ole niin klisee kun Ed/Roy (vaikka tykkään siitäkin). Muutenkin olen kova parittamaan FMA hahmoja, kuten Royta voi parittaa Jeanille (yllätysyllätys), Edille sekä Rizallekkin oikein mainiosti. Ja joskus luin Roy/Kimbly ficin, muistaakseni Venomin kirjoittaman joka oli aivan uskomattoman ihana. Eikä se vaineskaan ole ainut kiero paritus FMAsta jonka olen saanut aikaiseksi, koska Envy on suosikkini ja niin kiero sadisti että sitä voi parittaa kenelle tahansa, etenkin Edille koska rakastan ficeissä Edin rääkkäystä. (KIEROA<3). Sitten jos jotain suloisempaa Envylle haluaa luoda sadistisilla mielihaluilla höystettynä tulee tietenkin Zolf/Envy, enkä yleensä pistä pahaksi Greed/Envyä tai Wrath (anime)/Envyä.
Aaah FMA sepostusta, mutta voisimme kai vielä mainita, että uusin ideani alkuperäisen animen pohjalta on Alphonse/Scar. Aion kirjoittaa siitä ficinkin! Okei kieroa, mutta silti haluan kirjoittaa niistä jotain suloista.
Ja niistä muista parituksista Ichigo/Renji on mainittava, kuten myös sitten Gravitationista Yuki/Shuichi ja Tatsuha/Shuichi. Kappas miten nää kaikki on shonen-aita?... No kuuluu siihen myös shojo-aita, kuten Riza/Winry on ihana (FMA), Integra/Seras (Hellsing), Maria/Riza (FMA). Ja jostain syystä haluaisin kovasti lukea/katsoa Asuka/Misatoa (NGE), hassua vain niiden saattaminen yhteen ei ole helppoa kun Asukalla menee tuon tuostakin hermot Misatoon, samperin Kaji-san!
Ja, no fanficcarin maailmassa kaikki on mahdollista samoin kuin doujinsissa.
Tuli taas sekavaa sepostusta, äh.
//Entäs animanga-fanfictionista? Oletteko törmänneet joihinkin ihaniin, haluatteko suositella jotain? Ja mikä ettei, jos jotain kiinnostaa harvinaisemmat paritukset niin miksemme voisi toivoakkin toisiltamme jotain, tai vaikka sellaisia animanga-ficcejä joita ei ole vielä julkaistu.
Itse ainakin toivoisin kovasti Bleach-ficcejä, Renji/Ichigoa tai Hime/Tatsuki tai Hime/Chizuru! Ihastuin Chizuruun ja Tatsukiin, mutta harmi niitä on vain niin vähän mangassa.
Ja molempia voisi niin hyvin parittaa Himelle! ~ Kirjoittakaa joku ihana mulle