Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée | K-11, E/B Uusi luku 28.12.2010  (Luettu 46347 kertaa)

Jasmiina

  • ***
  • Viestejä: 23
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #160 : 16.11.2010 14:28:07 »
SÄ ET TODELLAKAAN SAA LOPETTAA TÄN SUOMENTAMISTA!

koska tää on niin hyvä ficci ja sä osaat suomentaa tosi hyvin! :)

ja itse ficciin, kirjoitusvirheitä löytänyt, toisaalta en niitä hirveästi kerennyt katsella, kun ahmin tekstiä :D
I get lost in books so easily, they were there when no one else was.

Alli__

  • ***
  • Viestejä: 7
  • "I promise to love you forever - every single day"
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #161 : 17.11.2010 16:12:54 »
Oiih. JES tänne on tullu jatkoa. Pitkän odotuksen jälkeen. (:
Tää pelastin mun huonon päivän! Toivottavasti jatkat suomentamista, koska oon tosi koukussa tähän ficciin. <3

Kiitos.

Alli__
Team Edi <3
The RobSten! <3

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #162 : 17.11.2010 17:05:29 »
Hellou! Ensinnäkin, kukaan ei säikähdä, koska tulin vain ilmoittamaan että aion todellakin jatkaa suomentamista, te ansaitsette sen. Seuraava luku tulee heti kun mahdollista, mutta siinä voi mennä hetki. Tämänkin teille tarjoaa *rummunpäristystä* KOEVIIKKO. Eli ihmiset, no panic :D

Toiseksi: Kiitos kommenteistanne :)
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

iituska

  • ***
  • Viestejä: 98
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #163 : 17.11.2010 19:06:16 »
Kiitos! Kiitos todella paljon, että jatkat suomentamista! =)
Vaikkakin eilen minulle kävi vähän hassusti kun menin vain "vilkaisemaan" alkuperäistä versioita, mutta luinkin sen sitten kokonaan englanniksi :DD
Mutta joka tapauksessa mukavaa saada lukea myös suomeksi, sillä en nyt ihan jokaista sanaa viitsinyt googlettaakaan :P
Joten innolla odottelen suomennosta :))

iituska

kala.

  • Kuolematon
  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #164 : 21.11.2010 10:13:01 »
Uusi lukija ilmottautuu!
Olet kääntänyt mahtavasti, ja tarinan juoni on muutenkin paras, ...
Jatkoa pian ;)
Hukuta mut unihiekkaan, älä herätä oskaan,
anna mun vajota pohjaan, Mariaanien hautaan

Egotrippi

Annulu

  • ***
  • Viestejä: 9
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #165 : 23.11.2010 20:09:51 »
Hei tää on tosi hyvä. Tykkään tosi paljon tällasista ristiriitaisista ällylällyistä  ;)
Mutta omat kommentit tekstin välissä vähän häiritsee, ei me lukijat kiinnitetä huomiota asioihin, jotka ehkä vaivaavat sinua.  :)
Toivottavasti jatkuu pian!
"Look who survived the dog park. Need something for those flea bites?"

iina

  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #166 : 26.11.2010 19:05:34 »
uusi lukija ilmottautuu! :)
tää ficci on tosi hyvä! Tää on jotenki niin erilaine mitä yleensä bella/edward ficit on. Mutta mutta suomennat kyllä tosi hyvin! Teksti on sujuvaa eikä yhtään tönkköä( niinkuin suomennoksista helposti tulee). Virheitä en oikeestaa oo huomannu....ja niin..ei  mitää "pahaa" sanottavaa..... Jatkoa odottelen innolla! :)

Catwoman

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #167 : 14.12.2010 21:45:42 »
Uus lukija ilmoittautuu!
Tää on IHANA ficci! Kiitos kun suomennat! Teksti on sujuvaa ja virheitäkään en muistaakseni oo bongannut, suomennat hyvin. Toivottavasti pian tulee jatkoa ;)
I love Jesus ♥

Lyn

  • Poet of the Mist
  • ***
  • Viestejä: 100
  • Mahzirikhi zu gang ghukhil
    • My mind
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #168 : 28.12.2010 22:28:04 »
A/N: Kiitos kommenteista, tämä on tällainen väliluku, seuraavaa tulee jahka kerkeän. Kiitos teille, toivottavasti pidätte.

--------------------------------------------------------
Edward's PoV

Edwardin POV * Bellalle huutamisen jälkeen *

Noin, nyt olen kertonut kaiken mitä olen halunnut sanoa. Kumosin kaiken vihani ja turhautumiseni häneen. Minulla pitäisi olla paljon parempi olo. Hitto. Ei tämä auttanut, tsskk. Miksi hän ei huutanut takaisin ja tapellut vastaan. Miksei hän voi olla kuin Tanya, joka ei ikinä anna kenenkään loukata itseään. Miksei hän vain lopeta itkemistä! Löin nyrkkini pöytään. Miksi minä olen vieläkin vihainen? Kaaduin sängylleni ja suljin silmäni. Minä vain unohdan hänet. Kun suljin silmäni, kuvat alkoivat välähdellä mielessäni.

Hänen huolehtivat kasvonsa "Sanoit ettet ole rukoillut pitkään aikaan, eikö. Minä autan sinua".
Hänen tarttuva hymynsä, "Kiitos. Sormus on todella hieno".
Hänen myönteinen ja menevä luonteensa: "Sinä tiedät miten imarrella tyttöä. Minun tulee näyttää edustavalta koska Edward Cullen vie minut palkintojenjakotilaisuuteen".
Hänen rakastava silmänsä, "Teen kaikkeni jotta hän palaa luoksesi. Lupaan sen sinulle Edward".

Sitten kuvat muuttuivat ja näen hänen itkevän. Häneen sattuu ja hän on surullinen.
"Tiedän paikkani Edward. Tiedän mitä olen sinulle, ehkä se on minunkin vikani koska toivoin että voisimme olla ystäviä. En ikinä valehtelisi, varsinkaan asioista jotka ovat sinulle tärkeitä."
"Arrgghh, ulos päästäni!" Tämä on järjetöntä!

Emmett ja Jasper tulivat huoneeseeni ja kysyivät missä Bella oli, sillä he ovat etsineet häntä ja hän ei ole hotellissa.
"En tiedä. Me tappelimme ja sitten hän juoksi pois."
"Mitä? Mistä te kaksi tappelitte?" Jasper kysyi.
"Koska minä syytin häntä Tanyan puvun tuhoamisesta, ja koska hän tuhosi Tanyan antaman kellon."
"Sinä et usko kun hän sanoi ettei hän läikyttänyt viiniä Tanyan puvulle?" Emmett sanoi vihaisesti.

Pysyin hiljaa vaivautumatta katsomaan heitä.

"Edward, katso meitä. Puhutaan tästä, ja minä todella tarkoitan sitä", Jasper uhkasi.

En vieläkään katsonut heitä ja katsoin vain ikkunaani. Sitten Emmett vain pyöräytti minut ympäri, otti kauluksistani kiinni ja paiskasi minut seinälle ja voin sanoa että se sattui paljon.

"Senkin idiootti! Sinä tunnet hänet paremmin! Uskotko todella että hän olisi voinut tehdä kaiken mitä sanoit?" Emmett kysyi hakaten selkääni seinää vastaan uudestaan ja uudestaan kun hän ravisteli minua.

"Edward, ei Bella ole sellainen. Hän on sen tyyppinen tyttö joka olisi mieluummin uhri kuin satuttaisi muita. Hän kunnioittaa sinua niin paljon! Sinä yönä kun panit hänet odottamaan, Emmett ja minä tiedämme, kuinka surullinen hän oli, hän vain hymyili ja vakuutti meille että hän on kunnossa, mutta ei helvetti, me tiedämme että häneen sattui! "Jasper lisäsi.

"Vaikka häneen sattuu hän pistää vain naamionsa päälle ja ymmärtää sinua! Hän välittää sinusta mutta sinä et ole koskaan välittänyt hänestä! Kaikki mistä välitit, oli se kakara Tanya, uskoitko sinä hänen tekoitkuaan ja nyyhkytyksiään? Luuletko että Bella voisi satuttaa Tanyaa, me kaikki tunnemme Tanyan ja hän ei ole ikinä uhri!" Emmett sanoi.

"Ja kuka helvetti välittää siitä hemmetin kellosta? Jos Bella sanoo ettei rikkonut sitä, usko häntä! Mitä oikein ajattelit?" Jasper huusi.

Vapautin itseni Emmetin otteesta

"Okei, olen idiootti! Luuletteko että olen onnellinen siitä mitä tein? Luuletteko että minä olen tyytyväinen? En ole! Minulla on paskamainen olo siitä mitä sanoin ja kadun sitä nyt. Olen vihainen koska sain hänet itkemään enkä edes vaivautunut kuuntelemaan hänen selityksiään. Älkää pahentako tätä! "

Istuin tuolille ja kuiskasin:
"Minua kaduttaa että satutin ainoata tyttöä joka välittää minusta."

"Okei, joten miksi olet vielä täällä? Tiedätkö, Bellan tämä pitäisi kuulla eikä meidän", Jasper sanoi.
"En tiedä missä hän on! En edes, tiedä haluaako hän nähdä minut", selitin.

"Jestas, luulin todella että olet viisas, mutta sinusta löytyy todella paljon tyhmyyttä, vai? Lähde etsimään häntä! Jos hän juoksee pois, juokse perään. Jos hän menee piiloon, älä lopeta etsimistä ennen kuin löydät hänet. Jos hän työntää sinut pois tarraudu häneen kiinni äläkä päästä häntä! ", Emmett sanoi.

"Edward, etsi hänet ja tuo hänet takaisin. Pyydä anteeksi. Jos et kykene siihen, pahoittelen, olen Bellan puolella. Kohdellaan toisiamme vieraina jotka eivät ole koskaan tavanneet" Jasper sanoi vakavasti.

"Minäkin olen Bellan puolella, mutta en ole kuten Jasper. Me kohtelemme toisiamme vihollisina, ja minä olen tosissani", Emmett sanoi.
"Tuon hänet takaisin ja pyydän anteeksi", sanoin heille.
"Parempi olisi" Jasper sanoi.
"Nyt liikettä! Kihlattusi odottaa sinua idiootti", Emmett sanoi.

Juoksin hotellin ulkopuolelle, mutten alkanut etsiä häntä. Ehkä hän tarvitsee hieman omaa aikaa. Joo, hänen tarvitsee varmaan miettiä asioita. Oikeastaan minua pelottaa. Pelkään etsiä häntä, koska kun löydän hänet, mitä minä sanon?

"Bella, olen pahoillani." Se on niin yksinkertaista!
"Miksi olet yllättynyt? Onko minulta väärin huolehtia kihlatustani? Ai joo, Anteeksi." Se kuulostaa ylimieliseltä.
"Miksi sinä karkasit? Pidätkö siitä että ihmiset huolestuvat sinusta? Tulin, koska ystäväni käskivät, ja he myös neuvoivat minua pyytämään anteeksi." Tssskk, vielä pahempi.

Istuin läheiselle penkille harjoittelemaan anteeksipyyntöä. Olen Edward Cullen, ei tämän pitäisi häiritä minua, hän on vain tyttö, mutta kun alan ajatella häntä sydämeni alkaa lyödä enkä osaa päättää mitä tehdä. Tämä on niin typerää. Tunti on kulunut, Jasper ja Emmett tekstasivat minulle että he eivät olleet löytäneet Bella vielä ja he tarkastavat vielä hotellin, josko siellä olisi jotain merkkejä hänestä. Aloin huolestua ja siirsin kaiken hermostuneisuuteni hänen näkemisestään syrjään, minun on pakko löytää hänet.

Käynnistin auton ja aloin kierrellä Lontoota, tarkistin kaikki paikat missä olimme käyneet, mutta hän ei ollut missään. Teksasin hänelle, hän ei vastannut. Soitin hänelle, hän ei vastannut. Olen paniikissa. Olen etsinyt jo tuntikausia, mutta en vieläkään löydä häntä. Sitten muistin, torni! En ole käynyt tornissa. Lähdin heti ajamaan sinne. Kiipesin portaat nopeasti, hänen on pakko olla täällä.

"Bella!”, huusin.

 Kukaan ei vastannut. Katselin ympärilleni ja tajusin, että hän ei ole täällä. Kello on jo seitsemän illalla ja näkymä tornista on todella kaunis. Katselen nyt koko Lontoota.

"Bella! Älä viitsi! Olen etsinyt sinua, ja olen huolissani! Olet kunnossa, eikö vain? Olet okei, eikö?", huusin ylhäältä tornista.

"Olen pahoillani. Olen todella pahoillani etten uskonut sinua. Olen typerys. Minä rukoilen että olet kunnossa. Tule takaisin luokseni, älä jätä minua", sanoin, kun tunteeni ottivat minusta voiton. Silmiini sattui ja tukahdutin kyyneleeni. En koskaan ajatellut että itkisin tytön takia.

"Haluan sinut takaisin", lisäsin kuiskaten.

Palasin hotellille väsyneenä. Pysäköin autoni ja päätin vain kävellä ja etsiä Bellaa hotellin lähistöltä. Aloin kävellä ja päädyin puistoon. Kukaan ei ollut leikkimässä koska oli jo yö. Lapset ovat kotona, lähestyin keinua kun huomasin jonkun makaavan penkillä. Menin tarkistamaan. Luulen että se on tyttö, hänen asentonsa ja ruumiinrakenteensa näyttävät liian pieniltä pojalle. Kun menin lähemmäs, tunnistin hänen mekkonsa, se on sama kuin… sama kuin Bellan. Juoksin häntä kohti ja siinä nukkui tyttö jota olin etsinyt tuntikausia.
Hymyilin itselleni.

"Olen iloinen, että olet kunnossa."

Sipaisin joitain hiuksia hänen kasvoiltaan. Hän näyttää rauhalliselta. Suutelin hänen otsaansa ja tuijotin häntä tunteja kunnes hän alkoi herätä. Nousin heti ja hermostuin. Mitä minä teen? Ajattele. Ajattele. Hän herää! Hermostuin niin paljon että vain istuin toiselle penkille lähelle häntä. Okei, toimi luonnollisesti Edward. Ole rauhallinen, rauhoita itsesi. Se on vain Bella.

Hän avasi silmänsä ja tuijotti taivasta. Hän hymyili vähän, ehkä hän pitää kuusta ja tähdistä. Tämän minä aion pitää mielessä. On jo myöhä, joten päätin puhua.

"Onko hauskempi nukkua täällä kuin omassa huoneessasi?"
Write your poems to sand of dream
Feel the distance, cry and srcream
Love with all you might and heart
And pray that you will never fall apart.
Art is part of my soul
I wish you a safe journey

Prumrose

  • Vieras
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #169 : 28.12.2010 22:53:17 »
Ihanaa, että on tullut jatkoa! :)
Löysin tämän pariviikkoa sitten ja jäin heti koukkuun. Luin kaikki luvut samana iltana ja sitten kun nämä suomenkieliset loppuivat luin loput englanniksi! Voin sanoa, että menetin sinä yönä yöuneni, mutta ei kaduttanut.:D Ja vaikka olenkin lukenut tämän jo, niin engalannin taitoni ei ole niin hyvä,että olisin ymmärtänyt kaiken joten on ihanaa että saan lukea tätä suomeksikin.:) Tämä on ehkä ensimmäinen lukemani  (taino ehkei ihan ensimmäinen, mutta yksi arvoista kuitenkin) ficci, jossa Edward on täydellinen idiootti. Heh, mutta eiköhän se siitä sitten järkeväksi muutu. Em ja Jasper ovat ihania kun huolehtivat Bellasta <3
Kiitos jatkosta ja toivottavasti sitä tulee pian lisää! Olet mahtava suomentaja!  :)

~Prumrose
« Viimeksi muokattu: 28.12.2010 22:55:30 kirjoittanut Prumrose »

Alli__

  • ***
  • Viestejä: 7
  • "I promise to love you forever - every single day"
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #170 : 31.12.2010 10:41:59 »
Aivan ihanaa tekstiä ja vihdoinki sitä tuli (:
Virheitä en paljon löytänyt, mutta en kyllä niitä etsinytkäät.
Toivon todella, että tähän tulee jatkoa nopeesti. Piristää päivää.

Kiitos

-Alli__
Team Edi <3
The RobSten! <3

miss i

  • ***
  • Viestejä: 73
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #171 : 31.12.2010 18:25:51 »
luin äsken ja tykkäsin tosi paljon  :) kiva kun jaksat suomentaa ja jatkoa vaan pyytäis  :D

Verra`

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #172 : 01.01.2011 20:51:56 »
uusi lukija ilmoittautuu  :) 
A I V A N  ihana ficci, i love it
äkkiä jatkoa, kiitos  ;)
if u don't love me, why u raise my hopes?
no matter what happen, i can't let u go.

Jaima

  • ***
  • Viestejä: 126
  • "love is the key that holds two hearts together."
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #173 : 03.01.2011 19:38:46 »
Voi himpula oikeesti!!
Luin tätä joskus silloin muinoin kun aloit kirjottaan tätä.. En tiedä edes miks tän ficin seuraaminen jäi.
Nyt kuitenkin löysin tän jälleen ja on ollut mitä mukavin ilta istua koneella ja lukee nää kaikki luvut putkeen!
Ihan äly mahtava oikeesti. Tykkään koko tarinasta. IH-HAN SI-KA-NA!! :D :D
Jatkoa vain lisää.

Ja ISO KIITOS kun käännät tätä
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Aleshee

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #174 : 18.01.2011 17:59:25 »
Heippa! :)

Uusi lukija ilmoittautuu! Oon täs jo pari viikkoasitten löytänyu tän mutten ehtiny lukea loppuun ennen tätä kun kiireitä, koulu alkanu ja kaikkea :)

Eli, asiaan: Ihanaa kun käännät tätä! Aivan mahtava fic nimittäin!
Ja virheitä ei erityisemmin oo tullu huomanneeksi.Joo anteeks en keksi nyt mitään ihmeellistä, mutta siis hyvin suomennat. Ja ethän vaan tosiaan lopeta suomentamista, tää on niin mahtava ja mä en pärjää englannintaidoillani mihinkään, että en itse voisi lukea alkuperäisenä.:)
 Toivottavasti pian saat jatkoa laitettua!


-Aleshee

_Bella_18_

  • ***
  • Viestejä: 28
  • Never give in~
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #175 : 26.01.2011 20:02:45 »
Kiva kun Edward löysi Bellan! Koska jatkoa? ???
Rien n'est parfait~

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Käännös: I am Edward Cullen's Fiancée
« Vastaus #176 : 27.01.2011 14:38:47 »
Tää on ollut pitkään yksi mun suosikkificeistä, ja mä ihan totta toivon että tää jatkuu pian, koska muuten tulee vähän tyhjä olo. Mua ihan harmittaa kun joulukuun jälkeen ei ole tullut lukua ja kun sitä ennen oli niin pitkä tauko...

Mutta siis, itse ficciin. Mä tykkään edelleen siitä ideasta että Edward on itserakas Tanyaan hairahtanut paskiainen, koska loppujen lopuksi se kuitenkin tajuaa että Bella on parempi sille. (Sanoin noin hienosti koska en itse tykkää oikein Bellasta, eikä tässä siis ole ketään kirjoittajaa kohti mitään henkilökohtaista ;)) Tanya on mun mielestä ehkä maailman raivostuttavin tyyppi, mutta minkäs sika luonteelleen ja geeneilleen mahtaa? :D

Mutta en mä tullut vain haukkumaan Tanyaa, vaan mun on sanottava että mä rakastuin pikku-Edwardiin ihan silmittömästi (oon ehkä sanonutkin sen jo) ja mun mielestä oli tosi kiva että iso Edwardkin löysi Bellan. Ja sitten vielä se, että mä en malta odottaa milloin tulee taas jotain Jasperista ja Emmettistä. ;) Ne on mun miehet ja BFFt.  :-*

Joo, eli tulin minäkin sitten vain loppujen lopuksi ilmoittamaan olemassaolostani ja halustani lukea tätä lisää. :)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Muffingirl

  • ***
  • Viestejä: 5
Tää on nii ihana! Luin nää kaikki luvut nyt ja oon kiitollinen että oot suomentanu tätä! Olisin vielä kiitollisempi jos jatkaisit tätä vielä joskus!
I love you more than cupcakes

Fulnum

  • ***
  • Viestejä: 43
  • Expecto Patronum
Tää on nii ihana! Luin nää kaikki luvut nyt ja oon kiitollinen että oot suomentanu tätä! Olisin vielä kiitollisempi jos jatkaisit tätä vielä joskus!


Juuri näin!

Fulnum
i don't tell anybody about the way you hold  my hand

1997-2011 Kiitos!

All was well.

TaikaVenla

  • ***
  • Viestejä: 6
Hyvä ficci! (: Jatka pliis pian! ;)))