Kirjoittaja Aihe: All good things (come to the end) | Draco/Seamus (K-11)  (Luettu 4494 kertaa)

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Kirjoittaja: Resonanssi
Genre: Angst, Slash, Romance, Deathfic
Ikäraja: K-11
Paritus: Draco/Seamus
Varoitukset: Hahmon kuolema.
A/N: Suosittelen samalla kuuntelemaan tätä biisiä: http://www.youtube.com/watch?v=4pBo-GL9SRg

Dracon PoV

Kun kuulin sen, tiesin heti.
Lohikäärmerokko, ja sinä olit niin nuori, liian nuori...kuolemaan.
Abraxas-enoni kuoli lohikäärmerokkoon, ja pelkäsin.

Mestarin kuoleman jälkeen ei ollut mitään, isä kitui Azkabanissa, äiti oli paennut.
Kartano oli meidän ja minä iloitsin, ei vanhoillisia puhdasverisiä sanomassa mitä pitää tehdä, vain me kaksi, eikä kukaan tiennyt.

Kaikki alkoi siitä, kun koulussa tulit luokseni upean riipuksen kanssa, panit sen käteeni ja sanoit "Minä rakastan sinua, Draco.
Minä ilkuin mutta et luovuttanut, et kääntänyt edes katsettasi ja lankesin.

Yllättäen sairastuit ja kun diagnoosi selvisi, minä ilmiinnyin sairaalaan välittömästi.
" Olen Draco Malfoy, poikaystäväni Seamus Finnigan, missä?...", kysyin.
Vastaanottovirkailijan silmät laajenivat järkytyksestä, mutta hän kuitenkin vastasi.
"K-kerros kolme, Taikabasillit, seuraava olkaa hyvä"

Sinä makasit sängyssä, vain silmäsi liikkuivat, ja tiesin sinun olevan kiitollinen, että tulin.
Otin kädestäsi kiinni, en pystynyt enää katsomaan sinua, mutta sinä katsoit minua, ehkä yritit ottaa kiinni tuijotuksellasi loppuelämämme.

Silmiäni kirvelsi hälyttävästi, mutta en itkenyt, Malfoyt eivät itke.
"Älä itke, en valita, pian en enää tunne kipua", Sanoit.
"Sinä paskiainen, miten uskallat väittää minun itkevän?", huusin ja läimäytin sinua päähän, mutta nauroit.

Lupasin tulla joka päivä, mutta en tiennyt, etten lähtöni jälkeen näkisi sinua enää koskaan.
Jos olisin tiennyt, en olisi lähtenyt, vaikka Pyhän Mungon seinät olisivat romahtaneet niskaamme.

Vielä viimeisinä päivinäsi onnistuit nolaamaan minut rakas.
Minä tiesin, tiesin koko sydämestäni, ettet voi parantua, mutta uskottelin muuta, kihlasormukseni pölyttyi pöydällä.

Sinä et ottanut omaasi pois, halusit meidän olevan aviopari kuolemaan saakka, sinun kuolemaasi...ja minä itkin.

Kun menimme naimisiin, itkit ilosta ja luulimme olevamme yhdessä ikuisesti, olimme vain 17-vuotiaita.

Ei meillä ollut pappeja, annoimme vain sormukset, ja kuiskasit "Saat suudella sulhasta"
Ja minä suutelin.

Sinä lensit usein Komeetta kahdellakympilläsi kartanon ympäri, haaveilit tulevaisuudesta Kenmaren Kanahaukkojen jahtaajana.
*****
Sinä yönä kaikki muuttui, heräsin painajaiseen, ja kun täristen kävelin ikkunan ääreen, tuulenpuuska kaatoi luutasi pihalla.

 Tunsin käden olkapäälläni ja äänesi kuiskasi ajasta ikuisuuteen: "Älä itke, Draco"

Silloin tiesin sinun poistuneen, ja yhtäkkiä kartanon tyhjät käytävät huusivat nimeäsi minulle, kaatoivat kuolleen rakkauden kyyneleet niskaani.

Niin jätin sinut taakseni, mutta muistot seurasivat, huusivat rakastamani pojan nimeä tyhjyyteen, joka oli sydämeni.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:22:11 kirjoittanut nami »
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: All good things (come to the end)
« Vastaus #1 : 30.11.2010 17:40:36 »
<3<3

Todella kaunista tekstiä ;) Tykkäsin ihan hirveesti.  :-* Ihana oli myös toi biisi, lisäs tunnelmaa.
Teksti oli todella sujuvaa eikä se tökkinyt. Yhyy, Draco menetti Seamusken :'(

Muuta en enää pysty sanomaan, koska teksti vei sanat suustani.

Kiittäen, kumartaen ja ihaillen
Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: All good things (come to the end)
« Vastaus #2 : 30.11.2010 20:41:44 »
oih, olet aivan ihana ja uskollinen, kun  jaksat oikeasti kommentoida mun ficcejä :D
jotenkin vain arvasin, että tuut tähänkin kommentoimaan.

niin, kiitos hurjasti, Natural  pelastit iltani, joka menee ikävän myöhään :(
kiitos.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Elix

  • Vieras
Vs: All good things (come to the end) | Draco/Seamus (K-11)
« Vastaus #3 : 19.08.2011 21:42:38 »
Voi voi! Tää oli aivan ihana. Teksti ei tökkiny ollenkaan. Ööääh, en osaa laittaa rakentavaa.
Tää sai mut itkemään, Draco menetti Seamusin  :'(

FlowerLadies

  • hölmö
  • ***
  • Viestejä: 602
  • miss kiss kiss bang
    • Songs from the Hungerland
Vs: All good things (come to the end) | Draco/Seamus (K-11)
« Vastaus #4 : 19.08.2011 22:07:47 »
oi että! siis tämä oli aivan uskomattoman ihana, ei mitään rajaa :) rakastuin tähän ideaan ja paritukseen, harmittaa vaan kun en oo ennen tätä paria lukenu, ja sitten tää oliki vaan tämmönen surullinen :( ois ollu ihanaa lukea niiden ajasta yhdessä, mutta kyllä tämä näinkin toimi! ;)
 KIITOS TÄSTÄ MAHTAVASTA LUKUKOKEMUKSESTA! :-*

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: All good things (come to the end) | Draco/Seamus (K-11)
« Vastaus #5 : 21.08.2011 17:13:20 »
Kiitos ihanat ihmiset, aa...te saatte minut täällä itkemään :-*
Ihanaa että ficcini saavat vielä kommentteja<3

Elix: Haha, ei väliä siitä rakentavasta, tärkeintä on, että ilmoitit että olit lukenut ;)
Voi, oliko tekstini todella noin liikuttavaa?
Kiitos hurjasti, otan itkusi positiivisena onnistumisen merkkinä, sillä tämän oli tarkoituskin vedota tunteisiin :-*

FlowerLadies: Onhan mulla lisääkin Draco/Seamusia :D (mainostusta!...)
Kiitos itsellesi, aivan mielettömän ihanasta kommentista :-*

Ooo...sait mut sanattomaksi, kiitos vielä kerran!
Ja kyllä, paritus on ihana :)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: All good things (come to the end) | Draco/Seamus (K-11)
« Vastaus #6 : 11.10.2012 18:16:28 »
Oi, niin ihana! Todella ihanasti kirjoitettu ja ihana paritus! Loppu on niin hirveän surullinen! Rakentava aivopuolisko on syyslomalla jo, joten en voi antaa rakentavaa! Oikeastaan en osaakkaan, koska ficci on niin hyvin kirjoitettu ja olen niin liikuttunut!
Kiittäen Mara. :)
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: All good things (come to the end) | Draco/Seamus (K-11)
« Vastaus #7 : 01.12.2012 18:19:44 »
Mara Jälleen kerran suuri kiitos :-*
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0