Kirjoittaja Aihe: Be my flower ((K-11, LilyxBella, one-shot, femlash, angst, romance))  (Luettu 3418 kertaa)

saku

  • the dorkamus maximus
  • ***
  • Viestejä: 33
Title: Be my flower
Author: saku
Rating: K-11
Pairing: Lily Evans x Bellatrix Lestrange
Genre: femslash, angst, romance
Beta: Lafin Monika
Disclaimer: Rowling omistaa hahmot enkä tee tällä rahaa.
Summary: Mutta vaikka olen jäätä, tämä satuttaa.

A/N: Sain tähän idean jonkin aikaa sitten. Vasta toinen femme-ficcini, minkä olen ikinä kirjoittanut.


BE MY FLOWER

Istut taas Mustan järven rannalla. Sirot jalkasi potkivat vettä, jonka takia Jättiläiskalmari välillä ojentelee lonkeroitaan uhkaavasti sinua kohti. Mutta lopulta se painuu takaisin syvyyksiin, eihän kukaan voi satuttaa sinua. Auringonsäteet eksyvät punaisiin hiuksiisi, lämpö takertuu kasvoihisi. En ihmettele yhtään, minkä takia se säälittävä rohkelikkopoju juoksee perässäsi.

Vihreiden silmiesi katse kääntyy minuun. Hymysi häviää, sielun peileihisi tulee apea ilme. Tämä on kuin kohtaisin paremman puoleni, joka on tavoittamattomissa. Olen liian pitkällä, liian kaukana. Käännyn ympäri, palaan takaisin tyrmiini. En saa koskettaa sinua näin. Siksi vaalin hetkiä tarvehuoneessa. Vaalin niitä hetkiä, kun saan tuntea täydellisen ihosi käsieni alla. Olemme kaksi eksynyttä sielua. Saatamme löytää turvan vain niistä hetkistä.

Mutta vaikka olen jäätä, tämä satuttaa.



Huokaisen syvään. En tahdo muistaa. Kaikki sinussa on minulle syntiä. Täydellisyytesi. Hiustesi silkkimäisyys. Helisevä naurusi. Silmiesi elävä katse. Olet kaikkea, mitä minä en ole.

Lasken viinilasin käsistäni lukiessani koukeroisia sanoja.

En ole koskaan ollut hyvä ilmaisemaan itseäni. En tiedä miten aloittaa tätä kirjettä, joten menen suoraan asiaan.

En enää halua nähdä sinua. En halua nähdä sinua unissani. En halua tavata sinua enää. Vaikken haluaisi myöntää tätä, olet lähes koko ajan mielessäni. Muistan, miltä hiuksesi tuntuvat sormissa. Muistan, miltä maistut. Muistan tuoksusi. Joskus luulen, että haistan sinut herätessäni aamulla. Suoraan sanottuna, se ajaa minut hulluksi.

Haluan vihata sinua. Haluan vihata sitä, mitä minulle teit. Kiedoit minut pauloihisi kuin syöjätär. Ja nyt tunnen olevani hukassa kanssasi. Sinulla on kaikki. Mitä minulla on? Ei mitään. Ilman sinua minulla ei ole mitään. Rakastan sinua, mutta tahdon unohtaa.

- Bella


Tiedätkö, tämä kirje ei koskaan tule saavuttamaan sinua, Lily Evans. Jätit kaiken taaksesi. Et enää ole tämän maan päällä. Pian kaikki unohtavat. Ja tiedän, että minä en koskaan unohda. En unohda sitä, miten kosketuksesi saattoi pelastaa minut.

Kuiskaan hyvästi huoneilmalle toivoen, että tajuat minun olevan pahoillani. Rakastetaan lisää, kun taas tapaamme, oi kaunis kukkani.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 06:12:42 kirjoittanut Beyond »
in the world of black and white I'm the rose covered with red blood

- avatar made by mymiserable @ LJ

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 759
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: Be my flower
« Vastaus #1 : 06.06.2009 18:08:37 »
Tämä oli todella koskettava ja surullinen.

Et tehnyt Bellasta liian lempeää ja tunteellista, vaan juuri sellaisen, minkälaiseksi hänet voisi kuvitella rakastuneena. Epäilemättä hän halusi eroon siitä tunteesta.

Tämä sisälsi myös todella hyvää kuvailua.

Lainaus
Tämä on kuin kohtaisin paremman puoleni, joka on tavoittamattomissa. Olen liian pitkällä, liian kaukana. Käännyn ympäri, palaan takaisin tyrmiini. En saa koskettaa sinua näin. Siksi vaalin hetkiä tarvehuoneessa. Vaalin niitä hetkiä, kun saan tuntea täydellisen ihosi käsieni alla. Olemme kaksi eksynyttä sielua. Saatamme löytää turvan vain niistä hetkistä.

Mutta vaikka olen jäätä, tämä satuttaa.

Erityisesti tuosta kohdasta pidin. Mahtavaa tekstiä.

Kiitos oikein paljon tästä.
Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

saku

  • the dorkamus maximus
  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Be my flower
« Vastaus #2 : 21.06.2009 02:22:22 »
Kiitos kommentista ! <3 Innostun vielä kirjoittamaan lisää tätä paritusta ja sitten… moi.
in the world of black and white I'm the rose covered with red blood

- avatar made by mymiserable @ LJ

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Be my flower
« Vastaus #3 : 25.06.2009 16:07:12 »
todella kaunis ja koskettavasti kirjoitetti, tykkäilin kovasti :-* :)

kiitän ja kumarran :)





latzku_

jaa

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Be my flower
« Vastaus #4 : 29.06.2009 14:21:13 »
to si hy vä. <3
en nyt oikee keksi muuta tähä.


-jaa
http://s5.fi.bitefight.org/c.php?uid=28441

saku

  • the dorkamus maximus
  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Be my flower
« Vastaus #5 : 30.06.2009 10:48:17 »
Kiitos kommenteista latzku_ ja jaa. <3
in the world of black and white I'm the rose covered with red blood

- avatar made by mymiserable @ LJ

Iituliini

  • Gerrun henkivartija
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Frerard <3
Vs: Be my flower
« Vastaus #6 : 03.07.2009 20:58:48 »
Ooh, tämä on upea.
Täytyy tunnustaa, että en femmeä oikeastaan lueskele koskaan. Muta tämän silti päätin lukea. Ja en pettynyt.
Hienoa kuvailua, ja hienosti olit kuvaillut Bellan tunteet ja muut. Tykkäsin tästä paljon. <3
Kiitos.

~Iitu
Vaikka minä itkisin
Olisin silti onnellinen niin pitkään kun sinä hymyilet. <3

saku

  • the dorkamus maximus
  • ***
  • Viestejä: 33
Vs: Be my flower
« Vastaus #7 : 16.07.2010 23:58:27 »
Itse en kirjoita femmeä kovin usein, tämä on ehkä toinen tai kolmas ficcini sillä saralla. Hyvä, jost et pettynyt. :_D Kiitos kommentista.
in the world of black and white I'm the rose covered with red blood

- avatar made by mymiserable @ LJ