Kirjoittaja Aihe: Ja maailma on sun S | tuplaraapale, sallittu  (Luettu 2551 kertaa)

Unknow

  • Pervert
  • ***
  • Viestejä: 78
  • Mumsmums
Ja maailma on sun S | tuplaraapale, sallittu
« : 31.10.2010 17:13:45 »
Nimi: Ja maailma on sun
Ikäraja: Sallittu
Kirjoittaja: Unknow
Varoitukset: No enpä tiedä.. voi aiheuttaa surua?

A/N: Eli siis tämä osallistuu haasteeseen Eläinten silmin, jossa tarkoituksena oli kirjoittaa fic eläimen puolelta.

Ja minähän kirjoitin! Tämä on siis eläimen näkökulmasta oleva tuplaraapale.

Ja otsikko ei kuulu mitenkään tähän, vaikka varastinkin sen Uniklubin biisistä... Ja lukemaan vain!

___________________

Tuuli yltyi ja sade paiskoi ikkunoihin entistä enemmän vesipisaroita. Oikea koirakeli olla ulkona, mutta joidenkin on vain pakko selvitä roskiksessa makaamalla tästä luontoäidin itkemisestä.

Kun luontoäiti on suuttunut meille ihmisille, se näkyy säässä. Kun hän on surullinen jonkun asian puolesta, se näkyy säässä. Kun nämä yhdistetään, sekin näkyy säässä. Luontoäiti ei silti voi estää joitain tapahtumia tapahtumasta…


***

Vikisin pahvilaatikon alla, oikeastaan oli turhaa olla laatikon alla muka kuivassa, koska sade on aikoja sitten kastellut pahvin ja se alkoi vettyä. Vesi ja kylmä olivat läpäisemässä pahvilaatikkoa. Häntäni oli typistetty, en päässyt sillä lämmittämään itseäni. Itkin koiranitkua, vikisin ja toivoin vain pääseväni parempaan paikkaan. En olisi halunnut maata tässä. Joillakin kävi onni, ketkä pääsivät kunnolliseen kotiin. Minä en päässyt. Olin vain kesäkoira, ja hetki oli jo mennyt, kun olinkin vain pois heitettävää roska.

Vinkaisin, kun pisara putosi avonaiselle haavalleni. Se tuli tänään, kun eräs poika heitti kivellä. Ei malttanut muuta kuin sulkea silmänsä ja toivoa, että Jumala tulisi ottamaan hellään syyliinsä minut tänään.

***

Yö vaihtui aamuksi, sade oli lakannut aikoja sitten. Aurinko lämmitti asfalttia taas kuivaksi. Oli uusi päivä. Tämäkin päivä olisi uusi taistelu. Jumala on aina voittaja. Heikoimmat häviäjiä, kuten eläimet. Kuolema ei silti merkitse luovuttamista tai häviötä aina.

____________

A/N2: Ja jos joku haluaa antaa mun herkutella kommenteilla niin.. ne kelpaavat! ;) Tuo loppu ehkä hieman kusi sönkkäs, mutta ei se mitiä

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:42:16 kirjoittanut flawless »
I'm not okay

Yukimura

  • Mrs. Kurosaki
  • ***
  • Viestejä: 1 554
  • Ava by Tuhkatriinu
Vs: Ja maailma on sun S
« Vastaus #1 : 31.10.2010 17:55:06 »
Miten sä näin nopeasti tämän kirjoitit? Mä en ole edes vielä aloittanut tuon haasteen ficciä. :D
Mä oon tosi huono kommentoimaan raapaleita, mutta voin yrittää jotain raapustaa.

Tämä oli kauhean surullinen raapale. Elämä pahvilaatikossa ei varmasti ole kauhean hääppöistä, varsinkin jos sataa. Pidin tästä kuitenkin surullisuudesta huolimatta. Raapale oli muutenkin hyvin kirjoitettu ja olit kuvaillut koiran tunteita hyvin. :) Plus, tässä tuli hyvin ilmi inhottava totuus hylättyjen eläimien kohtalosta.

Norsuntappaja

Unknow

  • Pervert
  • ***
  • Viestejä: 78
  • Mumsmums
Vs: Ja maailma on sun S
« Vastaus #2 : 31.10.2010 18:04:54 »
Kiitoksia Norsuntappaja! Lämmitti mieltä - wuhuu, mun raapaletta kommentoitiin!

Mutta siis, mä kuuntelin vain Eminemiä, ja sitten kaikki vain alko itkettää mua ja kirjotin.. olipa epäselkeästi selitetty. Toivottavasti luet enemmänkin kirjoituksiani ;)

Jajaja. Oispa joku muukin yhtä uhkarohkea kuin sinä :D
I'm not okay

EmilieWow

  • ***
  • Viestejä: 95
  • Ex Tilkkutilli
Vs: Ja maailma on sun S
« Vastaus #3 : 17.03.2011 18:27:43 »
Ei malttanut muuta kuin sulkea silmänsä ja toivoa, että Jumala tulisi ottamaan hellään syyliinsä minut tänään.

Aloitan virheellä, kyllä. Taino en tiiä voiko tuota laskea virheeksi, mutta minun korvaani kuulostaisi paremmalta;
En malttanut muuta kuin sulkea silmäni ja toivoa, että Jumala tulisi ottamaan hellään syleillyynsä minut tänä yönä.

Anteeksi, mutta olen tällainen. Jep.
Mutta tää oli tosi tosi tosi söppänä ja lutunen ja muuta. kiitos :) anteeksi, rakentava hyppäsi tuossa päivä sitten katolta alas.
"One person's madness is another person's reality" ~ Tim Burton
"Don't worry. You're just as sane as I am" ~ Luna Lovegood
"I always channel my emotions into my work. That way, I don't hurt anyone but myself" ~ Cinna

Unknow

  • Pervert
  • ***
  • Viestejä: 78
  • Mumsmums
Vs: Ja maailma on sun S
« Vastaus #4 : 17.03.2011 19:05:37 »
Tilkkutilli aaw hei kiitos molemmista kommenteistasi.

Oon nyt kuumeessa 39 astetta, joten pitää katsoa on kun virtaa jospa korjaisin niin, että se maistuu hyvältä. :> Ja hihi. Mä taidan itse kohta hypätä katolta alas :oo ei olo helpotu ikinä :/

Kiitos kommentistasi! ♥
I'm not okay