Kirjoittaja Aihe: Sinulle, S  (Luettu 1299 kertaa)

Bluejeans

  • ***
  • Viestejä: 7
Sinulle, S
« : 20.02.2013 20:11:50 »
Tarinan nimi: Sinulle
Ikäraja: S
Paritus: Minä
A/N: Eräälle tyypille.



 

Olen pahoillani, että kärsit takiani. En voi sanoa tai kirjoittaa sinulle sitä paremmin. En myöskään yksinkertaisemmin.  Kiitin sinua tyhjyydestä heikoimalla hetkelläni, mutta sinun oli aina vaikea tulkita minua. Olen luovuttanut ja nämä sanat jäävät ikuisuuteen, sekä tietokone bitteihin. Et tule lukemaan tätä koskaa, vaikka sanani olisivat kuinka kauniisti aseteltuja. Muut lukevat ja ehkäpä kommentoivat, mutta sillä ei ole minulle merkitystä. Tein typerästi antaessani ystäväni päättää rakkauselämästäni.


Minusta sinä et ollut liian hiljainen ja etäinen. Minusta olit maailman mukavin ihminen, mitä kukaan voi kuvitella. Muut, tai Krista ei nähnyt sitä. Annoin hänen päättää puolestani ja vaikuttaa mieleeni. Olen heikko naisenalku ja minun todella pitäisi lopettaa itsesäälissä kylpeminen.  En halua enää olla Kristan ystävä, koska aina rakastuessani hän löytää miehestäni vikaa. Olen niin epätoivoinen yrittäessäni pitää ystävyyttä Kristaan, että luovun kaikesta muusta.
Minä kaipaan sinua jo nyt, vaikka viikko on vasta aluillaan. Sillä ei tosin ole mitään väliä. Minä vihaan Kristaa ja hänen ajatuksiaan. Haluan hänet pois elämästäni ja saada sinut takaisin. Tällä kertaa rakkaus, oma rakkauden tunteeni, menee ystävyyden edelle. Minua ei enää poljeta ovimattona.


Tekoni eivät kuitenkaan tuo sinua takaisin, vaikka ne olisivat kuinka urhoollisia ja dramaattisia.
Minä jätin kertomatta sinulle tuntemuksistani ja se ajoi minut hulluuteen. Ajattelin, että inhoisit minua lopulta, jos ystäväni ei pitäisi sinusta.  Siksi riitelin kanssasi, koska jokin osa kiisteli itseni kanssa tulevaisuudestani. Otanko parhaan ystäväni vai sinut? Olisinpa ottanut sinut. Saisin mielenrauhan ja kaikki olisi paremmin. Tunsin oloni halutuksi kanssasi, vaikka pelkäsinkin sinun ottavan jonkun muun koko ajan. Taisin ihan oikeasti rakastaa sinua.  En ollut koskaan kokenut mitään kaltaistasi.  Muilla on isot kengät täytettävänä jälkeesi.
 

Kerroin sinulle kerran, että minulla oli sulkemattomia ikkunoita lisäksesi ja että se häiritsi minua paljon. Kaikki ne katseet ja viettelys. Et suuttunut minulle. Olin sinusta niin ylpeä ja luotin sinuun täydestä sydämestäni. Katsellessani nyt niitä sulkemattomia ikkunoita näen vain harmaata ja elottomuutta. Taidan sulkea ne ikuisiksi ajoiksi.  En tee järkevästi ja tiedän sen jo nyt. Ehkä minun ei pidäkkään tehdä järkevästi, koska en pysty siihen.


Jos puhun ensirakkaudestani ja olen luullut kokeneeni sellaisen jo vuonna nakki ja muusi, niin se ei todellakaan ollut entiseni. Kukaan ei ole koskaan välittänyt minusta yhtä paljon, kuin sinä ja se on varmasti yksi niistä asioita, mitkä pelottivat suunnattomasti.  Haluan kiittää kaikesta ja toivoa sinulle kaikkea hyvää. Tiemme tosin erkanivat ja olen  ihan tuusan nuuskana. Kaipa se on hintani.
Minä kaipaan sinua.