Kirjoittaja Aihe: Vierelläsi [Fenrir/Luna k-11]  (Luettu 5374 kertaa)

Evelyn Bryan

  • kirjoitusvirhehirviö
  • ***
  • Viestejä: 28
  • Curiosity is laughing
Vs: Vierelläsi [Fenrir/Luna k-13]
« Vastaus #20 : 09.02.2012 20:26:08 »
Heyhey minä täällä taas Eve :)

Kaivoin tämän ficin tekijän omilta sivuilta, joten en aluski edes huomannut miltä osastolta tämä oli peräisin, kun tajusin yllätyin hieman, mutta tekstin luettuani  mielestäni tämä kyllä on ehdottomasti oikealla osastolla.
Luna toisena parituksena kiinnitti huomioni, luinhan tuossa jokin aika sitten erittäinkin hyvän parituksen jossa oli hiukan samaa tyyliä, kuin tässä. ;)
Luna oli kuvailtu hyvin Fernirin näkökulmasta ja se loi tähän harvinaiseen paritukseen uskottavuutta. En ole itse koskaan kuvitellut Ferniriä mihinkään ficciin, varsinkkaan näin romantiseen, joten oli mukava löytää tätä kautta uusi hahmo. Ja kuten ehkä jostain käy ilmi ;) on kirjoittaja saanut minut rakastumaan Lunaan. Yleensä tyttö on kuvattu jotenkin kajahtaneena tai muuten vain hassuna :P Mutta Lano muruseni olet kuvannut Lunaa taitavasti ja löytänyt/sisäistänyt/keksinyt tämän hahmon luonteen perimmäisyyden. Ja olet sen vielä onnistuneesti osannut ilmaista niin että lukijalle ei jää epäselvyyksiä :)
(Niin siis tämä komentti koskeepi kaikkia kirjoittamiasi Luna-ficcejä. En jaksanut tunkea Makeanveden limppehin taas uutta kommenttia :D)
Tässä ficissä erityisesti pidin kirjoitusasusta, jotenkin vain sykähti juuri oikein.

Lainaus
Olen pohjimmiltani paha, sieluni on revitty rikki, enkä tiedä kuinka parantua. Kuitenkin jokainen päivä, jonka vietät kanssani, saa minut tuntemaan oloni paremmaksi, ehkä minustakin vielä tulee ehjä.

Oli paras kohta. Ah aivan tunteet heräsivät pintaan :')) (tämä siis ei liity mitenkään omaan elämääni ja niiniin ei siksi)
Tämä ja pari muuta kohtaa todella hyviä, parasta ficissä todellakin oli Fernirin pahuus ja vaikka tämä satutti Lunaa, ei Luna silti lakannut rakastamasta. Lajien välille tehty ero oli kirjoitetu taidokaasti, ei mitään töksähtelyä ;D

ihanaa kiitos :3

Ps. Tämän luettua huomaa kyllä, että sun kirjoittaminen sujuu luontevammin vrt. ensimäiseen ficciisii, joka oli ihan jees mutta hieman karkeahko. Tätä voi sanoa jo taiteeksi ;)
"I touch your lips and stare in your eyes
You smile and it makes me fly
You are the reason my heart beats
Tonight it's just you and me"
♥~Eve.

lanoliini

  • ***
  • Viestejä: 534
Vs: Vierelläsi [Fenrir/Luna k-13]
« Vastaus #21 : 24.08.2012 01:20:59 »
Kiitos paljon palautteestasi Evelyn Bryan, ja anteeksi, kun vastaus on venynyt. Olen ollut melko pitkällä lomalla finistä.

Ihanaa kuulla, että tykkäsit lukemastasi, minua hiukan hirvitti, kun huomasin tänne tulleen kommenttia. Fic on kuitenkin jo sen verran vanha :P Fenrir on aina kiinnostanut minua hahmona ja yritin tämän ficin kautta saada häneen vähän erilaista näkökulmaa. Mukavaa ettei se kuulostanut liian väkisin väännetyltä ;) Luna puolestaan on aina ollut yksi suosikkihahmoistani, ehkä tällainen hömppä tyttö sitten osaa jotenkin samaistua toiseen sellaiseen. Kovasti ainakin yritin.

Kiitos vielä kerran, piristit!

- lanoliini
lanoliinin hömpötyksiä ja lörpötyksiä löydät täältä.