Kirjoittaja Aihe: Viime hetkellä (Harry/Draco, K-11, fluffy, tuplaraapale)  (Luettu 3450 kertaa)

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Title: Viime hetkellä
Author: Minä Scarletthan se
Beta: Eipä nyt löydy
Pairing: Harry/Draco
Rating: K-11
Genre: Fluffy, slash, tuplaraapale
Warnings: Söpöilyä ja kliseitä löytyy
Disclaimer: Harry ja Draco ovat molemmat J.K. Rowlingin, mutta onneksi heistä saa vapaasti kirjoittaa.
Words: Yllätys yllätys: 200
Tense: Imperfekti & preesens
A/N: Olen miettinyt, laittaisinko tämän alunperin vanhassa Finissä olleen pikku tuplarääpäleen tännekin ja päädyin sitten siihen tulokseen, että kyllä, laitan tämän tänne uuteen Finiinkin.


Viime hetkellä


Kaikki ne pahat sanat, jotka päästit pehmeiden huuliesi välistä, kaikki ne halveksivat katseet, jotka pidit koleanharmaissa silmissäsi ja kaikki ne ilkeät ilmeet, jotka taioit kauniille kasvoillesi... Kaikki ne olivat vain pelkkää typerää kulissia. Ulkoapäin näytit kylmältä, tunteettomalta patsaalta, joka tosiasiassa piilotti todelliset tunteensa sisällensä eikä päästänyt niitä muiden nähtäväksi.

Et tajunnut, että katseesi suuntautui yhä useammin minuun. Et huomannut kylmän kuoresi hiljaista lämpenemistä. Muutuit pikkuhiljaa toiseksi ihmiseksi, jolla oli lämpimiä tunteita toisia kohtaan. Vältit riitoja minun kanssani, et sanonut enää melkein yhtään solvausta, poistit katseestasi ilkeyden.


Pari päivää ennen koulun loppua tapaamme sopivasti tyhjällä käytävällä. Pyydät minua pysähtymään hiljaisella äänellä ja minä teen sen. Kävelet hitaasti eteeni ja nostat käsiäsi hieman. Tunnen pian viileät kätesi ihollani. Pitelet minusta kiinni. En pyristele otteestasi irti, en tee mitään. Pysyn vain paikoillani lumoutuneena kosketuksestasi.

Lasket pääsi sivuttain olkapäälleni ja kuiskaat korvaani: ”Olen jo kauan, liian kauan, halunnut tehdä tämän.” Tiukennat otettasi ja hipaiset huulillasi nopeasti poskeani. Nostat sitten pääsi ja siirrät katseesi minuun.

”No? Anna mennä. Haluat tehdä sen kuitenkin”, sanon hiljaa. Kurotat pian kaulaasi, viet kätesi hiuksiini, painat huulesi minun huulilleni. Vastaan suudelmaan ja painaudun kiinni sinua vasten.

”Hyvästi, Harry”, sanot, irrottaudut, käännyt ja lähdet pois.

Kesäloman jälkeen näemme taas. Minä odotan.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 06:54:49 kirjoittanut Kaapo »

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #1 : 09.09.2008 19:28:45 »
lyhyt mutta IHANA! ;)
pidän kiroitustyylistäsi joten odotan lisää tarinoitasi. ;D

hunsvotti

  • ***
  • Viestejä: 250
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #2 : 10.09.2008 14:03:13 »
Minusta tämä oli oikein suloinen♥ :) Rakentavaa tämä ei tarvitse... 8)

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #3 : 25.11.2008 12:47:29 »
Kiitoksia lukijoille.

romance91, oi, kiva kuulla, että pidät kirjoitustyylistäni. Ja lisää tarinoitahan minulta löytyy ficciarkistostani, johon on linkki allekirjoituksessani. ^^'

hunsvotti, raapaleista on tosiaan vähän vaikeaa antaa rakentavaa, joten sellaisia kauheasti kaipaakaan. Kiitoksia.

Sirina Black

  • Queen of the Beasts
  • ***
  • Viestejä: 4 172
  • Love is a killer that never dies.
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #4 : 25.11.2008 17:22:51 »
Oi kun oli suloinen tuplaraapale. Tuli ihan aaawwws- olo päälle kun luin tämän.

Suloista ja makeaa kuin hunaja...

Pidin kovasti, kiitos lukukokemuksesta!

*Sirina kiittää ja kumartaa*
Sodan ensimmäinen uhri on totuus.

Index librorum prohibitorum.
Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Kahvin tulisi olla mustaa kuin helvetti, väkevää kuin kuolema ja makeaa kuin rakkaus.

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #5 : 25.11.2008 17:25:17 »
Nää on just näitä mistä tykkään ihan hirveesti. Olin ihan  :'( Taas. Enkä mä osaa sanoa mtn muuta ku ne tavalliset kliseet: onnistunutta kerrontaa ja hih uppouduin fiilikseen. Kiitoooos :)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #6 : 25.11.2008 20:08:44 »
mun pitäs varmaan lopettaa näitten turhien kommenttien kirjottaminen, koska en lähes ikinä jaksa laittaa mitään rakentavaa palautetta :) Mutta siis; tykkäsin! kirjotustyyli tässä oli ihana<3 olet mahtava, kiitos tästä!
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #7 : 17.01.2009 20:49:45 »
Sirina Black, mukavaa, että pidit. n_n Kiitos itsellesi.

emptiness, sait minut hymyilemään. 8) Ma kiitan.

Dracone, mikään kommentti ei ole turha ja raapaleista on aina vaikeaa antaa rakentavaa palautetta. <: Kommentit siis ilahduttavat aina, olivat ne minkälaisia tahansa. Hienoa kuulla että tykkäsit kirjoitustyylistäni tässä; kiitoksia.

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #8 : 19.04.2009 19:01:50 »
Todella kaunisss! Tykkäsin paljon! Ois ollu tosi kiva lukee toi pidempänä :)



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Scarlett

  • ***
  • Viestejä: 1 254
  • If inconvenient, come anyway
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #9 : 07.06.2009 21:08:08 »
Kiitos kaunis lukijoille.

teinirinsessa, hienoa että pidit! Hyvä idea muuten - tästä voisi tosiaankin saada pitemmänkin ficin, jossa selventäisi asioita, kuvailisi enemmän ja kenties kertoisi myös kesäloman jälkeisestä ajasta. o.o Pitääpä ihan totta katsoa, saisinko kehiteltyä jotain sellaista... Yep, kiitän kommentistasi (ja ideasta).

eFFy

  • ***
  • Viestejä: 90
  • ;o
Vs: Viime hetkellä
« Vastaus #10 : 09.06.2009 15:22:21 »
Oi, ihana<3
Tälläsii haluis aina lukee ja oli tosi mukavaa, ku löysin tän. Kuten sanoit, raapaleesta on vaikea kirjoittaa kommenttia, joten ei tässä muuta, kiitos.
Effy: I got it. Freddie and JJ got it. That termite over there got it. But you’re not going to get it. Got it?
Cook: No, I'm confused.

Fírinne

  • Luihuinen
  • ***
  • Viestejä: 231
Vs: Viime hetkellä (Harry/Draco, K-13, fluffy, tuplaraapale)
« Vastaus #11 : 18.11.2012 22:03:02 »
Vähän tämä on ihana. Sydämmeni melkein löi tuhatta tuossa kun luin tätä.
Lainaus
Pyydät minua pysähtymään hiljaisella äänellä ja minä teen sen. Kävelet hitaasti eteeni ja nostat käsiäsi hieman. Tunnen pian viileät kätesi ihollani. Pitelet minusta kiinni. En pyristele otteestasi irti, en tee mitään. Pysyn vain paikoillani lumoutuneena kosketuksestasi.
Ihana kohta!

Kiittäen Mara
You can run but you can’t hide
Time won’t help you
Cause karma has no deadline

Bring Me The Horizon - True Friends